abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132449437
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 21:11 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Jij wuift alles weg als het niet in je gedachte gang, zelf geschreven bijbel, of je ergens niet mee eens bent doe je het direct af als onzin, onjuist enz. Heeft niks met online bijbel te maken gaat om JOU als persoon niks meer en niks minder. Ongeacht harde feiten keer op keer blijf je in je eigen gelijk geloven.
Dat is wat ik bedoel met je bijbel.

En zoals altijd kom je weer met een EXTREEM voorbeeld ipv het gemiddelde waar het om gaat.
Harde feiten zijn forums waar mensen niets anders doen dan vrouwen versieren, als alle duizenden/tienduizenden er mee eens zijn dat een dure auto geen factor is, waarom geloof je dan 1 of ander raar artikeltje? Onderbouw dat artikeltje eens? Hoe hebben ze het onderzoek verricht?

Het is niet alleen mijn mening... het is de mening van tienduizenden waarvan vele duizenden die niet anders doen elke dag dan "onderzoek" en uitproberen :D Net als een nerd die komt uitleggen aan een lasser hoe hij beter kan lassen. Ja theoretisch gezien zou het zo wel sneller gaan, maar die nerd weet niet dat je een lamme arm krijgt en daardoor alsnog er langer over doet.

[ Bericht 4% gewijzigd door firefly3 op 22-10-2013 21:18:41 ]
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 21:21:29 #27
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_132449897
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 21:13 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Harde feiten zijn forums waar mensen niets anders doen dan vrouwen versieren, als alle duizenden/tienduizenden er mee eens zijn dat een dure auto geen factor is, waarom geloof je dan 1 of ander raar artikeltje? Onderbouw dat artikeltje eens? Hoe hebben ze het onderzoek verricht?

Het is niet alleen mijn mening... het is de mening van tienduizenden waarvan vele duizenden die niet anders doen elke dag dan "onderzoek" en uitproberen :D Net als een nerd die komt uitleggen aan een lasser hoe hij beter kan lassen.
Er zijn tal van onderzoeken geweest volledig afzonderlijk van elkaar wereldwijd. Dan hebben we het over tienduizenden mensen. Onder verschillende omstandigheden met keer op keer de zelfde eind resultaat.

En hoe ik het ook zal onderbouwen, al zal de hele wereld het onderbouwen zal jij het nog niet geloven. Dat is al gebleken in eerdere discussies. Als het niet in jou straatje pas is het onwaar. En dat is prima, succes er mee. En die tienduizenden mensen die jij nu probeert te gebruiken als onderbouwing hangen de zelfde gedachtegang "geloof" aan. ipv onafhankelijk onderzoek.

Maar nogmaals, als het niet in je straatje pas wuif je het al te graag weg. Want stel je eens voor dat je ongelijk hebt. Dan stort je hele wereldje in. Natuurlijk mag je geloven wat je zelf wilt dat is je goed recht. Succes er mee :)

OH en zelf testen. Al gedaan, maak het meerdere keren mee per maand betreft een auto. En heb ook het voorrecht gehad om in verschillende echte sportwagens te mogen rijden en te ervaren hoe de omgeving er op reageert. Werkt zeer goed kan ik je melden. Echter de vraag is of je op dat soort vrouwen zit te wachten.

Nou was weer gezellig, fijne avond verder.

Ps,
http://voetbalfilmpjes.or(...)nschappelijke-tests/
Leuk om te kijken. Waar niet Ronaldo zelf maar de wetenschap aan de hand van testen uitlegt hoe het komt dat hij beter is dan de gemiddelde voetballer. Komt ook voort uit verschillende voorgaande zelfde testen die dit team gedaan heeft.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_132450448
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 21:21 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Er zijn tal van onderzoeken geweest volledig afzonderlijk van elkaar wereldwijd. Dan hebben we het over tienduizenden mensen. Onder verschillende omstandigheden met keer op keer de zelfde eind resultaat.

En hoe ik het ook zal onderbouwen, al zal de hele wereld het onderbouwen zal jij het nog niet geloven. Dat is al gebleken in eerdere discussies. Als het niet in jou straatje pas is het onwaar. En dat is prima, succes er mee. En die tienduizenden mensen die jij nu probeert te gebruiken als onderbouwing hangen de zelfde gedachtegang "geloof" aan. ipv onafhankelijk onderzoek.

Maar nogmaals, als het niet in je straatje pas wuif je het al te graag weg. Want stel je eens voor dat je ongelijk hebt. Dan stort je hele wereldje in. Natuurlijk mag je geloven wat je zelf wilt dat is je goed recht. Succes er mee :)

OH en zelf testen. Al gedaan, maak het meerdere keren mee per maand betreft een auto. En heb ook het voorrecht gehad om in verschillende echte sportwagens te mogen rijden en te ervaren hoe de omgeving er op reageert. Werkt zeer goed kan ik je melden. Echter de vraag is of je op dat soort vrouwen zit te wachten.

Nou was weer gezellig, fijne avond verder.

Ps,
http://voetbalfilmpjes.or(...)nschappelijke-tests/
Leuk om te kijken. Waar niet Ronaldo zelf maar de wetenschap aan de hand van testen uitlegt hoe het komt dat hij beter is dan de gemiddelde voetballer. Komt ook voort uit verschillende voorgaande zelfde testen die dit team gedaan heeft.
Je draait heel de boel om. Ik heb het niet over tests waarom Ronaldo zo goed is. Ik heb het over de wetenschap die voor Ronaldo verklaart hoe hij moet voetballen. Een heel ander manier van "wetenschappelijk onderzoek".

Zoals ik al zei: Hebben ze het in de praktijk getest hoeveel vrouwen ze konden krijgen? Dat is iets wat de pick up community wel zelf probeert. Daar praat niet iedereen elkaar na, maar testen het daadwerkelijk uit. Daarom moet je eens komen met zo'n artikel met daadwerkelijk bewijs in de praktijk.

Veel vrouwen stappen overigens juist niet in zo'n auto omdat ze niet als golddigger of slet gezien willen worden. Denken dat het toch vast een "bluffer" zal zijn, of ze stappen in, hebben het naar hun zin, en hebben hun hoogtepunt van plezier al gehad. En dan is het "doei doei, de auto vind ik leuker dan je huis". Dusja, praktijk bewijzen ipv theorietjes.

Wat wel zo is, dat als je zelf denkt dat het werkt, dat het meestal ook gaat werken. Als je met volle overtuiging iets vraagt aan een vrouw omdat je er zelf 100% in gelooft, is de kans veel groter dat ze ja zegt.

[ Bericht 2% gewijzigd door firefly3 op 22-10-2013 21:46:02 ]
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 21:51:53 #29
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_132452156
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 21:29 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je draait heel de boel om. Ik heb het niet over tests waarom Ronaldo zo goed is. Ik heb het over de wetenschap die voor Ronaldo verklaart hoe hij moet voetballen. Een heel ander manier van "wetenschappelijk onderzoek".
Dit was onderdeel van een groot landelijk onderzoek naar waarom de 1 beter in voetbal is dan de ander. Daar zijn uitslagen uitgekomen en die hebben ze getoetst bij wat men noemt de beste voetballer ter wereld.

quote:
Zoals ik al zei: Hebben ze het in de praktijk getest hoeveel vrouwen ze konden krijgen? Dat is iets wat de pick up community wel zelf probeert. Daar praat niet iedereen elkaar na, maar testen het daadwerkelijk uit. Daarom moet je eens komen met zo'n artikel met daadwerkelijk bewijs in de praktijk.
Ja hebben ze, heb ik al eerder aangegeven. In de kerk praten ze ook elkaar niet na, maar alle neusjes staan wel de zelfde kant op wegens het gezamenlijk eindpunt die ze nastreven. De bijbel in dat geval. Niet objectief en onafhankelijk dus. Net als mensen die de PUA "wetenschap" aanhangen.

quote:
Veel vrouwen stappen overigens juist niet in zo'n auto omdat ze niet als golddigger of slet gezien willen worden. Denken dat het toch vast een "bluffer" zal zijn, of ze stappen in, hebben het naar hun zin, en hebben hun hoogtepunt van plezier al gehad. En dan is het "doei doei, de auto vind ik leuker dan je huis". Dusja, praktijk bewijzen ipv theorietjes.
Veel / niet veel. Dat is niet het gemiddelde. Dat was wel de kern van de onderzoeken. De gemiddelde vrouw. En voor de "fun" was het auto afhankelijk.

Maar goed, jij je mening.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_132452710
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 21:51 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dit was onderdeel van een groot landelijk onderzoek naar waarom de 1 beter in voetbal is dan de ander. Daar zijn uitslagen uitgekomen en die hebben ze getoetst bij wat men noemt de beste voetballer ter wereld.

[..]
Als je dit soort subjectieve "wetenschappelijke onderzoekjes" als maatstaf neem, geloof ik wel waarom je in dat soort artikeltjes gelooft. Wat is beter in voetbal? Beter in penaltys? Beter met koppen? Beter in de aanval of verdediging? Teamspeler? Net als voetbal is versieren "multidimensionaal".
quote:
Ja hebben ze, heb ik al eerder aangegeven. In de kerk praten ze ook elkaar niet na, maar alle neusjes staan wel de zelfde kant op wegens het gezamenlijk eindpunt die ze nastreven. De bijbel in dat geval. Niet objectief en onafhankelijk dus. Net als mensen die de PUA "wetenschap" aanhangen.

Laat eens zien hoe ze het in de praktijk hebben getoetst? ;) Nee hoor, er zijn ook genoeg discussies gaande in de pick up forums van mensen die dingen in de praktijk testen. Maar over auto's en dat soort ongein hebben veel mensen dezelfde resultaat: maakt niets uit.
quote:
[..]

Veel / niet veel. Dat is niet het gemiddelde. Dat was wel de kern van de onderzoeken. De gemiddelde vrouw. En voor de "fun" was het auto afhankelijk.

Maar goed, jij je mening.
Nog even voor de zekerheid: Plezier/interessant/plezier is heel wat anders dan daadwerkelijk seks of een relatie eruit halen he, voordat je het ff weet. Dus ben benieuwt naar waar het onderzoek is gedaan, hoeveel vrouwen ermee in gestemd zijn om met diegene te daten enz.

Kan zijn dat ik zo ineens weg ben, maar dan antwoord ik morgen ochtend
pi_132453502
Ik begrijp echt niks van versieren.

Als ik niet aanspreek gebeurt er niks en als ik wel aanspreek ben ik te tryhard.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:09:44 #32
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132453716
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:07 schreef Dimachaerus het volgende:

Als ik niet aanspreek gebeurt er niks en als ik wel aanspreek ben ik te tryhard.
Wie zegt dat je te tryhard bent?

En anders zeg je blijkbaar dingen die niet goed overkomen en zal je daar wat aan moeten doen.
pi_132453909
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:09 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wie zegt dat je te tryhard bent?

En anders zeg je blijkbaar dingen die niet goed overkomen en zal je daar wat aan moeten doen.
Gister afgewezen, meisje gaf dat als reden aan.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2013 22:13:03 ]
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:13:02 #34
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132453992
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:11 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Gister afgewezen.
... beetje meer informatie is wel wenselijk wil je ook iets bereiken met je posts hier..
pi_132454122
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:07 schreef Dimachaerus het volgende:

Gewoon een motor kopen!
Ja doei.
pi_132454180
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:14 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Gewoon een motor kopen!
en een hond :Y
compact en kleverig.
pi_132454195
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:15 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

en een hond :Y
HONT!
Ja doei.
pi_132454221
En een baby. 'Vrouwen' zijn een sucker voor mannen met een kind. En een trouwring.
Ja doei.
pi_132454343
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:13 schreef Cue_ het volgende:

[..]

... beetje meer informatie is wel wenselijk wil je ook iets bereiken met je posts hier..
Ik durf gesprekken niet meer te posten.

Maar ik ging telkens door op haar bezigheden en vroeg naar meer informatie.
pi_132454384
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:14 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Gewoon een motor kopen!
Ik heb al een zx6-r 2k3 en kon al kneedowns links en rechts met 2 maanden rij ervaring.
pi_132454388
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:17 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Het moet natuurlijk geen ondervraging worden...
Ja doei.
pi_132454432
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:18 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Ik heb al een zx6-r 2k3 en kon al kneedowns links en rechts met 2 maanden rij ervaring.
Dan ben je vast gewoon heel onsympathiek! Kan niet anders.
Ja doei.
pi_132454486
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:15 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

HONT!
nee.

En dat van die baby wilde ik ook zeggen, maarwaar haal je die vandaan als onhandige man?
compact en kleverig.
pi_132454602
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:19 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

nee.

En dat van die baby wilde ik ook zeggen, maarwaar haal je die vandaan als onhandige man?
Gewoon lenen van vrienden. Zit je verder ook niet met de last opgescheept.
Ja doei.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:21:33 #45
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132454621
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:17 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Wat moblo zegt.. een ondervraging is ook niet goed. Wordt het dat al snel dan heeft of dat grietje heel weinig om te vertellen of ze is uberhaupt al niet geintresseerd in je.
pi_132454649
Een gesprek moet gewoon lopen,als je teveel moeite moet doen, is het eigenlijk al niet goed.
Dat geldt ook voor gesprekken met iemand van hetzelfde geslacht trouwens.

Ik klets tegen iedereen aan en over het algemeen wordt dat wel goed ontvangen, over de stomste dingen ook, en mensen vinden dat meestal wel leuk. Alleen echt versierd word ik niet gauw. Nu heb ik een relatie, dat zal schelen :+
compact en kleverig.
pi_132454721
Ik ben altijd vooral heel grof. En sarcastisch. M'n man kon 't hebben. Dat was fijn.
Ja doei.
pi_132454732
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:21 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Gewoon lenen van vrienden. Zit je verder ook niet met de last opgescheept.
ja, dat kan, ik ging er vanuit dat veel mensen ook geen vrienden met babies hebben, laat staan babies die je zomaar mag lenen :')
compact en kleverig.
pi_132454786
Gewoon vragen of ze een keer een middagje ongestoord willen kunnen batsen, ga jij wel met 't kroost naar 't Vondelpark op een mooie zomerdag ofzo.
Ja doei.
pi_132454870
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:22 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben altijd vooral heel grof. En sarcastisch. M'n man kon 't hebben. Dat was fijn.
ik ben vooral heel open en lul echt over alles, waaronder een hoop onzin, dat kan mijn vriend niet altijd hebben :')

En sommige mannen denken dan dat ik wel interesse heb :{w
compact en kleverig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')