abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132457479
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 23:05 schreef motorbloempje het volgende:
:')_!
Ik moest lachen...

dit doet iedereen bij mij. :') ;(
pi_132457791
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 23:00 schreef Dimachaerus het volgende:
zijn dan de rest, grappenmaker zijn, en dan misschien reageren ze terug, en het moet over alles gaan behalve dagelijks leven etc..

Dit geldt allemaal ook in real dat weet ik wel maar daar begin je altijd wel een beetje casual toch en vandaaruit ga je naar de wat leukere gesprekken?>
Nouja, ik zie het meer als dat ze gewoon simpelweg geen tijd voor je vrij maken omdat hun aandacht al ergens anders heengetrokken wordt.

Als je geen haantje bent moet je daar niet tussen zitten kloten, heeft geen zin.
Tevens niet het type meisje waar ik op val.
Rustig aan.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 23:13:41 #78
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_132457801
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 23:03 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Heb de opener + haar reactie er niet bij gezet want die is wel heel sneu.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wauw, echt wauw.. :D
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_132458071
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 23:13 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Wauw, echt wauw.. :D
??
pi_132458106
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 23:06 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Ik moest lachen...

dit doet iedereen bij mij. :') ;(
:|W.....

Umm probeer de volgende keer er geen interview of meteen diep gesprek van te maken man, ik raad je echt echt echt echt aan om de PUA topic te gaan volgen en de hints/tips/opdrachten die de gevorderde pick up boys je geven te volgen..

zeg nou eerlijk, het is toch best pijnlijk om dit zo terug te lezen..

oh enne tip van mij :P, maak het gesprek leuk met grapjes :P.
Waz met jou!
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 23:20:15 #81
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_132458117
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 23:19 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

??
Wat wil je hier mee man. Wil je advies over wat je beter kan doen?
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_132458327
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 23:20 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Wat wil je hier mee man. Wil je advies over wat je beter kan doen?
Ja.
pi_132458676
Je doet idd te erg je best...

Te bedacht/ingestudeerd en te 'moeilijk' gewoon normaal doen helpt ws al. Iig niet zo'n gare vraag om aan m'n telefoonnummer te komen, rot op! Zou daar ook niet op in gaan.

En dus niet omdat ik arrogant ben of niet in ben voor n gesprek, dat ben ik nl wel, maar dan n normaal gesprek. Krijg ook n bepaald beeld van n type dat heel erg aanhankelijk is, constant aandacht wil en niet wil begrijpen dat t niks wordt en dus steeds blijft proberen en je lastig blijft vallen tot vervelens toe.
Dat zijn wel mannen waar ik voorzichtig mee ben, die geef je nl al gauw t idee dat he meer wil is mijn ervaring rn dat is soms lastig om mee om te gaan...
compact en kleverig.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 23:54:27 #84
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_132459668
Ok man, there we go.

Kan de tekst niet kopieeren..... In that case zal ik je wat basic tips geven.

Je berichtjes schreeuwen het volgende: Ik kan geen chicks regelen en ik heb wat fancy lines online gevonden die ik aan het uitproberen ben.

1) Stoppen met die pickuplines. Ze zijn soms leuk om je even te onderscheiden van de meeste gasten, maar het is te veel. Veel te veel. Je komt hierdoor erg onzeker over, en dat wil je niet.
2) Stel geen 2 vragen tegelijk
3) Je investeert veel te veel, houd het wat korter.
4) Alles wat ze zegt intrepeteer je als ''leuk'' Dit zeg je op om aardig gevonden te hebben, in plaats van dat je het meent. Dit is overduidelijk.
5) Somehow geeft ze je op het eind nog een kans om normaal te doen, ze geeft je een ton informatie, en wat zeg jij? ''Awesome, lets meet up'' Dit gesprek is daar nog lang niet klaar voor, je gaat veel te snel. Het komt over alsof je lines op zijn en voor een last resort probeert af te spreken.

Hoe je het wel precies moet doen, ik heb geen flauw idee. Nog nooit online gedate. Kan je wel doorverwijzen though. De DatingDocters hebben een App ontwikkelt: sms2date. Hier staat in hoe smsen wel zou moeten. Kun je gratis downloaden.
pi_132460088
Na dat hele stuk over d'r backpackavonturen zou je gewoon door kunnen praten over wat jij graag nog eens zou doen. Dus als jij graag een keer door Amerika wilt met een camper, ofzo, dan zeg je:

Tof! Wat ik nog wel eens zou willen doen is dit en dit.

Dat is een gesprek. Dit is creepy.
Ja doei.
pi_132460249
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 00:04 schreef motorbloempje het volgende:
Na dat hele stuk over d'r backpackavonturen zou je gewoon door kunnen praten over wat jij graag nog eens zou doen. Dus als jij graag een keer door Amerika wilt met een camper, ofzo, dan zeg je:

Tof! Wat ik nog wel eens zou willen doen is dit en dit.

Dat is een gesprek. Dit is creepy.
Welk gedeelte is creepy precies?
pi_132460289
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 23:54 schreef Pope-of-Dope het volgende:
1) Stoppen met die pickuplines.
Waarom adviseer je mij dan naar pua topic te gaan? :P
pi_132460307
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 00:09 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Welk gedeelte is creepy precies?
Het "ja, leuk voor je, afspreken?"-gedeelte.
Ja doei.
pi_132460309
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 23:54 schreef Pope-of-Dope het volgende:
5) Somehow geeft ze je op het eind nog een kans om normaal te doen, ze geeft je een ton informatie, en wat zeg jij? ''Awesome, lets meet up'' Dit gesprek is daar nog lang niet klaar voor, je gaat veel te snel. Het komt over alsof je lines op zijn en voor een last resort probeert af te spreken.

Ja dit klopt ook wel, wist niks meer te zeggen.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 00:21:14 #90
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_132460624
Lol die printscreen :P gaat echt nergens over of wat.

Veel luchtiger / normaler doen joh. Je zit veel te veel in iets bedachts. Gewoon iets over haar opmerken of vragen.

Je gaat er in om het doel met haar af te spreken, nog voor je haar kent. Dus dan kom je met een verhaal en als ze gewoon iets zegt ga je er niet op in. Zo werkt het dus niet.

Je moet gewoon een praatje maken, en als het gezellig wordt en er dus positieve prikkelingen hebben plaats gevonden, door bijvoorbeeld gedeelde interesses, of dat jij iets interessants doet / hebt oid. Of je bent heel grappig. Dan kan je voorstellen om eens af te spreken.

Geen openingszinnen, niet doelgericht naar die afspraak, maar gewoon een gesprek voeren.

Het hangt er verder nog vanaf hoe snel je alsnog over een meetup kan beginnen, meestal pas na een paar dagen / keren elkaar gesproken te hebben. Of soms weken. Of als het een snel iets als Tinder is misschien met 1 gesprek.
Grijp ze!
  woensdag 23 oktober 2013 @ 00:21:17 #91
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_132460626
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 00:10 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Waarom adviseer je mij dan naar pua topic te gaan? :P
Heb zelf nog nooit bewust een routine gebruikt. Alle gasten waar ik mee ga stappen gebruiken ze ook niet.
pi_132460664
Nu ik dit allemaal lees komen er weer allemaal gevoelens boven, was er net vanaf :') enige meisje dat met interessante dingen aan kwam zetten..

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2013 00:22:30 ]
  woensdag 23 oktober 2013 @ 00:26:02 #93
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_132460781
quote:
9s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 00:22 schreef Dimachaerus het volgende:
Nu ik dit allemaal lees komen er weer allemaal gevoelens boven, was er net vanaf :') enige meisje dat met interessante dingen aan kwam zetten..
Wat wil je man. Met welk doel ben je hier gekomen?
pi_132460799
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 00:26 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Wat wil je man. Met welk doel ben je hier gekomen?
Leren van mijn fouten.
pi_132460931
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 00:26 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Leren van mijn fouten.
Dat artikel?

Er wordt alleen over haar gepraat.
Je vraagt haar daarna om te meeten.

Verder niet echt een relaxed gesprek, maar dat komt misschien omdat je haar geen ruimte geeft om jou vragen te stellen.

Duzz, conclusies trek ik verder niet maar dat is meer hoe ik jouw gedrag in dat artikel lees.
Rustig aan.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 00:33:19 #96
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_132460961
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 21:57 schreef firefly3 het volgende:

Kan zijn dat ik zo ineens weg ben, maar dan antwoord ik morgen ochtend
Doe geen moeite. Net als een Jehova getuigen extreem in hun kleine denkwereldje vast zitten. Zit jij vast in eigen denkbeeld en ben je alles wat jij denkt als waarheid gaan zien.

Als jij een onderzoek die wereldwijd onder tienduizenden testpersonen op bijna alle mogelijke manieren getest is onafhankelijk van elkaar met keer op de keer de zelfde uitkomst en zelfs in dit geval al enkele jaren opnieuw getest is weg wuift als onwaar. En daar een "forum / gemeenschap" met de zelfde gedeelde interesse en eindresultaat en grotendeels de "grote" zelfde mensen aanbidden zegt al meer dan genoeg.

Heb wel weer genoeg tegen een plaat geluld. Kusje :*
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_132460982
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 00:31 schreef kingtoppie het volgende:
Verder niet echt een relaxed gesprek, maar dat komt misschien omdat je haar geen ruimte geeft om jou vragen te stellen.
Hoe doe je dit?
  woensdag 23 oktober 2013 @ 00:35:03 #98
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_132461014
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:27 schreef Dimachaerus het volgende:
Ze is wel een meisje met veel bagage.
Veel of weinig.... Dat boeit niet. Gaat er om hoe ze met die bagage om gaat. Vind het exuus "heb al zoveel mee gemaakt" altijd zo zwak.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 23 oktober 2013 @ 00:36:32 #99
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_132461050
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 00:26 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Leren van mijn fouten.
Gaandeweg leer je er ook wel van. Ik heb er ook mee gestruggled in het begin. Als iemand mijn berichten zou pasten die ik wel eens gestuurd heb, zou me dood schamen :P

Maar gewoon blijven proberen en bijleren. Je merkt op een gegeven moment dan waar je succes mee hebt en met wat niet.

Door bijvoorbeeld al meteen voor haar nummer te gaan, haar te willen overhalen / versieren laat je al meteen al je kaarten zien. Als je gewoon even praat, en dingen vraagt dan heeft zij dus de indruk dat je min of meer aan het kijken bent of jij haar wel leuk vind. Al vaak genoeg mee gemaakt dat ik eigenlijk gewoon benieuwd ben, maar dat zij dan al vrij snel onzeker raken of ik het antwoord wel leuk genoeg vind. En dan heb je ze waar je ze hebben wil :P
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 00:33 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Hoe doe je dit?
Als je gewoon vraagt naar de ander zal ze ook snel genoeg terug vragen hoe jij daar dan over denkt / in zit etc.
Grijp ze!
pi_132461667
Nooit gedacht dat het kon. Al een paar dagen via Tinder met iemand aan het praten en het is zowaar leuk ook terwijl ikzelf anti online dating ben en de app puur voor de grap heb geïnstalleerd. ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')