Nouja, ik zie het meer als dat ze gewoon simpelweg geen tijd voor je vrij maken omdat hun aandacht al ergens anders heengetrokken wordt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:00 schreef Dimachaerus het volgende:
zijn dan de rest, grappenmaker zijn, en dan misschien reageren ze terug, en het moet over alles gaan behalve dagelijks leven etc..
Dit geldt allemaal ook in real dat weet ik wel maar daar begin je altijd wel een beetje casual toch en vandaaruit ga je naar de wat leukere gesprekken?>
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Heb de opener + haar reactie er niet bij gezet want die is wel heel sneu.Wauw, echt wauw..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik moest lachen...
dit doet iedereen bij mij.![]()
Wat wil je hier mee man. Wil je advies over wat je beter kan doen?quote:
Ja.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:20 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Wat wil je hier mee man. Wil je advies over wat je beter kan doen?
Welk gedeelte is creepy precies?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:04 schreef motorbloempje het volgende:
Na dat hele stuk over d'r backpackavonturen zou je gewoon door kunnen praten over wat jij graag nog eens zou doen. Dus als jij graag een keer door Amerika wilt met een camper, ofzo, dan zeg je:
Tof! Wat ik nog wel eens zou willen doen is dit en dit.
Dat is een gesprek. Dit is creepy.
Het "ja, leuk voor je, afspreken?"-gedeelte.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:09 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Welk gedeelte is creepy precies?
Ja dit klopt ook wel, wist niks meer te zeggen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:54 schreef Pope-of-Dope het volgende:
5) Somehow geeft ze je op het eind nog een kans om normaal te doen, ze geeft je een ton informatie, en wat zeg jij? ''Awesome, lets meet up'' Dit gesprek is daar nog lang niet klaar voor, je gaat veel te snel. Het komt over alsof je lines op zijn en voor een last resort probeert af te spreken.
Heb zelf nog nooit bewust een routine gebruikt. Alle gasten waar ik mee ga stappen gebruiken ze ook niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Waarom adviseer je mij dan naar pua topic te gaan?
Wat wil je man. Met welk doel ben je hier gekomen?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:22 schreef Dimachaerus het volgende:
Nu ik dit allemaal lees komen er weer allemaal gevoelens boven, was er net vanafenige meisje dat met interessante dingen aan kwam zetten..
Leren van mijn fouten.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:26 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Wat wil je man. Met welk doel ben je hier gekomen?
Dat artikel?quote:
Doe geen moeite. Net als een Jehova getuigen extreem in hun kleine denkwereldje vast zitten. Zit jij vast in eigen denkbeeld en ben je alles wat jij denkt als waarheid gaan zien.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:57 schreef firefly3 het volgende:
Kan zijn dat ik zo ineens weg ben, maar dan antwoord ik morgen ochtend
Hoe doe je dit?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:31 schreef kingtoppie het volgende:
Verder niet echt een relaxed gesprek, maar dat komt misschien omdat je haar geen ruimte geeft om jou vragen te stellen.
Veel of weinig.... Dat boeit niet. Gaat er om hoe ze met die bagage om gaat. Vind het exuus "heb al zoveel mee gemaakt" altijd zo zwak.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:27 schreef Dimachaerus het volgende:
Ze is wel een meisje met veel bagage.
Gaandeweg leer je er ook wel van. Ik heb er ook mee gestruggled in het begin. Als iemand mijn berichten zou pasten die ik wel eens gestuurd heb, zou me dood schamenquote:
Als je gewoon vraagt naar de ander zal ze ook snel genoeg terug vragen hoe jij daar dan over denkt / in zit etc.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |