Dat soort dingen zijn patrooniaanse gezegde's. Dat is dus iets wat iemand zegt, maar later compleet anders over denkt.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:38 schreef the_critic het volgende:
[..]
dacht dat jij altijd 800's liep te bashen
[..]
Of ga je volgend jaar een stapje terug doen?
Wat moet ik me daarbij voorstellen, dragen die opplak baarden, spuiten ze met een busje extra zweetlucht en oefenen ze nu al op met een fixie hun knieën naar de knoppen draaien?quote:
ik denk dat als vriendinlief belt en zegt "mijn vliezen zijn gebroken", en ik zeg. ik zit bij wageningen, ben met 1,5uur thuis... Ik er niet meer inkomquote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:01 schreef Gripper het volgende:
Hé Critic, nu het toch een rondje van <200 km gaat worden (want we hebben toch maar van 9 tot 13 de tijd) dan kun je wel mee toch zaterdag? We gaan gewoon niet oostelijker dan Wageningen
En je zei pas nog dat je elk moment om niet thuis te hoeven zijn aangreep met beide handen. Nou, een bevalling lijkt me hét moment bij uitstek!
Geil, Zou wel eens willen spelen met die schakeltepels, uh, grepen. Grepen, ik zei grepen!quote:
Ik vind het nog steeds geen porum zo'n ding op het stuur. Maar het is verdomde handig als ik eens alleen in Tecklenburg of iets anders wil trainen, zonder constant verkeerd te rijden.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:38 schreef the_critic het volgende:
[..]
dacht dat jij altijd 800's liep te bashen
[..]
Of ga je volgend jaar een stapje terug doen?
Ik vind het eigenlijk wel meevallen hoe groot ze zijn. Ik heb mijne op mijn stuurpen, dan heb je iig geen gek gedrocht als je vanuit de zitpositie kijkt.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:50 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds geen porum zo'n ding op het stuur. Maar het is verdomde handig als ik eens alleen in Tecklenburg of iets anders wil trainen, zonder constant verkeerd te rijden.
Maar ja, om nou zo'n ding te kopen voor die 10x per jaar dat dat voorkomt. Rij eerst mijn Polar wel stuk.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan op vrijdagavond jezelf volgieten met drank en de volgende dag lamlendig op de bank liggen.
Dat is inderdaad de mooiste oplossing.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel meevallen hoe groot ze zijn. Ik heb mijne op mijn stuurpen, dan heb je iig geen gek gedrocht als je vanuit de zitpositie kijkt.
ziet er strak uit... Wel nog ff je zadel ff wat oppoetsen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:02 schreef kaasplankje het volgende:
[ afbeelding ]
Stickers plakken zo.
Ja wit stuurlint, geen idee of ik dat zadel nog schoon krijg. Geen geld voor een nieuwequote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:11 schreef the_critic het volgende:
[..]
ziet er strak uit... Wel nog ff je zadel ff wat oppoetsen.
Komt er ook wit stuurlintje op?
geeft ook niet.. rijd er zelf ook mee, maar vond het gewoon grappig..quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:50 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds geen porum zo'n ding op het stuur. Maar het is verdomde handig als ik eens alleen in Tecklenburg of iets anders wil trainen, zonder constant verkeerd te rijden.
Maar ja, om nou zo'n ding te kopen voor die 10x per jaar dat dat voorkomt. Rij eerst mijn Polar wel stuk.
Had op een goedkope gereageerd. Kreeg ik vanochtend een mailtje van marktplaats dat de advertentie is verwijderd ivm het vermoeden van oplichtingquote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:14 schreef the_critic het volgende:
[..]
geeft ook niet.. rijd er zelf ook mee, maar vond het gewoon grappig..
Marktplaats in de gaten houden, staat vast wel af en toe een goede op.
terpentine of schuurmiddel werkt vast welquote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:12 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja wit stuurlint, geen idee of ik dat zadel nog schoon krijg. Geen geld voor een nieuwe
Mooi hoor zo!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:02 schreef kaasplankje het volgende:
[ afbeelding ]
Stickers plakken zo.
das wel verstandig.. heb ik met de mijne ook gedaan ja. Voor dat soort bedragen is dat altijd wel prettig ja. Of anders kijken (als het ver weg is) of een bekende het voor je wil ophalen en jou dan wil toezenden.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:15 schreef Patroon het volgende:
[..]
Had op een goedkope gereageerd. Kreeg ik vanochtend een mailtje van marktplaats dat de advertentie is verwijderd ivm het vermoeden van oplichting![]()
Maar had ook gezegd dat ik hem wel wilde ophalen, denk niet dat ze dat wilden![]()
Als niks meer wil, nachtje meedraaien in de vaatwasser (lage temperatuur) ?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:16 schreef the_critic het volgende:
[..]
terpentine of schuurmiddel werkt vast wel
Dus dat bedoelde Tommeke met die koelkast!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:31 schreef the_critic het volgende:
[..]
das wel verstandig.. heb ik met de mijne ook gedaan ja. Voor dat soort bedragen is dat altijd wel prettig ja. Of anders kijken (als het ver weg is) of een bekende het voor je wil ophalen en jou dan wil toezenden.
Stuur je er in rotterdam, gewoon ff een fietskoerier langs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |