Dat soort dingen zijn patrooniaanse gezegde's. Dat is dus iets wat iemand zegt, maar later compleet anders over denkt.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:38 schreef the_critic het volgende:
[..]
dacht dat jij altijd 800's liep te bashen
[..]
Of ga je volgend jaar een stapje terug doen?
Wat moet ik me daarbij voorstellen, dragen die opplak baarden, spuiten ze met een busje extra zweetlucht en oefenen ze nu al op met een fixie hun knieën naar de knoppen draaien?quote:
ik denk dat als vriendinlief belt en zegt "mijn vliezen zijn gebroken", en ik zeg. ik zit bij wageningen, ben met 1,5uur thuis... Ik er niet meer inkomquote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:01 schreef Gripper het volgende:
Hé Critic, nu het toch een rondje van <200 km gaat worden (want we hebben toch maar van 9 tot 13 de tijd) dan kun je wel mee toch zaterdag? We gaan gewoon niet oostelijker dan Wageningen
En je zei pas nog dat je elk moment om niet thuis te hoeven zijn aangreep met beide handen. Nou, een bevalling lijkt me hét moment bij uitstek!
Geil, Zou wel eens willen spelen met die schakeltepels, uh, grepen. Grepen, ik zei grepen!quote:
Ik vind het nog steeds geen porum zo'n ding op het stuur. Maar het is verdomde handig als ik eens alleen in Tecklenburg of iets anders wil trainen, zonder constant verkeerd te rijden.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:38 schreef the_critic het volgende:
[..]
dacht dat jij altijd 800's liep te bashen
[..]
Of ga je volgend jaar een stapje terug doen?
Ik vind het eigenlijk wel meevallen hoe groot ze zijn. Ik heb mijne op mijn stuurpen, dan heb je iig geen gek gedrocht als je vanuit de zitpositie kijkt.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:50 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds geen porum zo'n ding op het stuur. Maar het is verdomde handig als ik eens alleen in Tecklenburg of iets anders wil trainen, zonder constant verkeerd te rijden.
Maar ja, om nou zo'n ding te kopen voor die 10x per jaar dat dat voorkomt. Rij eerst mijn Polar wel stuk.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan op vrijdagavond jezelf volgieten met drank en de volgende dag lamlendig op de bank liggen.
Dat is inderdaad de mooiste oplossing.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel meevallen hoe groot ze zijn. Ik heb mijne op mijn stuurpen, dan heb je iig geen gek gedrocht als je vanuit de zitpositie kijkt.
ziet er strak uit... Wel nog ff je zadel ff wat oppoetsen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:02 schreef kaasplankje het volgende:
[ afbeelding ]
Stickers plakken zo.
Ja wit stuurlint, geen idee of ik dat zadel nog schoon krijg. Geen geld voor een nieuwequote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:11 schreef the_critic het volgende:
[..]
ziet er strak uit... Wel nog ff je zadel ff wat oppoetsen.
Komt er ook wit stuurlintje op?
geeft ook niet.. rijd er zelf ook mee, maar vond het gewoon grappig..quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:50 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds geen porum zo'n ding op het stuur. Maar het is verdomde handig als ik eens alleen in Tecklenburg of iets anders wil trainen, zonder constant verkeerd te rijden.
Maar ja, om nou zo'n ding te kopen voor die 10x per jaar dat dat voorkomt. Rij eerst mijn Polar wel stuk.
Had op een goedkope gereageerd. Kreeg ik vanochtend een mailtje van marktplaats dat de advertentie is verwijderd ivm het vermoeden van oplichtingquote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:14 schreef the_critic het volgende:
[..]
geeft ook niet.. rijd er zelf ook mee, maar vond het gewoon grappig..
Marktplaats in de gaten houden, staat vast wel af en toe een goede op.
terpentine of schuurmiddel werkt vast welquote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:12 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja wit stuurlint, geen idee of ik dat zadel nog schoon krijg. Geen geld voor een nieuwe
Mooi hoor zo!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:02 schreef kaasplankje het volgende:
[ afbeelding ]
Stickers plakken zo.
das wel verstandig.. heb ik met de mijne ook gedaan ja. Voor dat soort bedragen is dat altijd wel prettig ja. Of anders kijken (als het ver weg is) of een bekende het voor je wil ophalen en jou dan wil toezenden.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:15 schreef Patroon het volgende:
[..]
Had op een goedkope gereageerd. Kreeg ik vanochtend een mailtje van marktplaats dat de advertentie is verwijderd ivm het vermoeden van oplichting![]()
Maar had ook gezegd dat ik hem wel wilde ophalen, denk niet dat ze dat wilden![]()
Als niks meer wil, nachtje meedraaien in de vaatwasser (lage temperatuur) ?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:16 schreef the_critic het volgende:
[..]
terpentine of schuurmiddel werkt vast wel
Dus dat bedoelde Tommeke met die koelkast!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:31 schreef the_critic het volgende:
[..]
das wel verstandig.. heb ik met de mijne ook gedaan ja. Voor dat soort bedragen is dat altijd wel prettig ja. Of anders kijken (als het ver weg is) of een bekende het voor je wil ophalen en jou dan wil toezenden.
Stuur je er in rotterdam, gewoon ff een fietskoerier langs
200-300km is echt geen bijzondere afstand. Vooral als je 'm met beleid fietst. Een beetje randonneur moet in ieder jaargetijde dit kunnen fietsen, ook als ie uit vorm is. Pas boven de 300 wordt het echt zwaar en moet je gaan plannen. Als je dit vaker doet raakt je lichaam er gewoon aan gewend. En zo te zien is dat bij de Kolonel al het geval. Daar is niks mis mee. Niet iedereen moet gaan koersen of cyclo's rijdenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:40 schreef the_critic het volgende:
[..]
een keertje is ook geen probleem... maar op zich is 250km fietsen niet het meest gezonde voor iemand in die leeftijdscat vind ik persoonlijk.
Nee, randonneurs die nog in de junioren of beloften leeftijd zijn.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:58 schreef Gripper het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen, dragen die opplak baarden, spuiten ze met een busje extra zweetlucht en oefenen ze nu al op met een fixie hun knieën naar de knoppen draaien?
Helaas is voor mij die speciale 600 teveel van het goede. Ik kan best een 600 aan maar een idioot aantal hoogtemeters gaat mijn capaciteiten te boven. Ik ga liever voor de randonneur 25000 van AUK.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:00 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.webklik.nl/use(...)ndonneur%2010000.pdf
Is dit niets voor Ivo?
Om te beginnen heeft die sloping bovenbuis al geen porem. Bovendien zorgt die ook nog eens voor problemen met de montage van grote flessen op de zitbuis. Sora zou ik zeker niet op een serieuze vakantiefiets zetten. Als de prijs een probleem is, zet dan gewone crosscommandeurs erop, die verslijten minder hard. Onder de 1500 is voor een serieuze vakantiefiets altijd een probleem, zeker als je fatsoenlijke dragers wil monteren. De afmontage heeft totaal geen evenwicht, wel Tubus en schijfremmen maar dan ook Sora. Zou ik helemaal anders doen. En als ik het toch zelf doe, dan bestel ik gewoon een stalen randonneursframe op maat bij Bob Jackson. Dan weet ik tenminste zeker dat het frame past.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:15 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ivo, wat vindt jij nu van zoiets?
[ afbeelding ]
Klinkt toch een beetje alsof het vooral net niet is, en wat een randoneur nou met schijfremmen aanmoet....als je het frame los zou kopen en zelf aankleden, wordt het dan wel wat, theoretisch gezien?
http://www.sintchristopho(...)-strakke-randonneur/
Ik heb zo'n gevoel dat jij dit geen echte randoneur vindt
Ik vond het blauw ook wel mooi, maar 't was een beetje die Pina styling van 10 jaar geleden.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:10 schreef KolonelBroodje het volgende:
Net terug van een korte interval training van 35 km met echt heerlijk fietsweer
Wou nog even een beetje snelheid erbij trainen zodat gripper en oksel niet hoeven in te houden voor mij zaterdag
@ kaas, mooie fiets zo in het zwart, ik vind hem nu mooier dan toen die blauw was.
28.4 gemiddeld ga je het niet mee redden vriend.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:10 schreef KolonelBroodje het volgende:
Net terug van een korte interval training van 35 km met echt heerlijk fietsweer
Wou nog even een beetje snelheid erbij trainen zodat gripper en oksel niet hoeven in te houden voor mij zaterdag
@ kaas, mooie fiets zo in het zwart, ik vind hem nu mooier dan toen die blauw was.
Gewoon mooier. -17 is eiks horizontaal. Er zit op de Lorini nu ook geen -17 hoor, dat is -8 ofzo.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:32 schreef kanovinnie het volgende:
Wat is er zo heilig aan -17 graden?
Nee dat geloof ik wel, maar ik kan aardig dood gaan. Ik heb er wel vertrouwen in!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
28.4 gemiddeld ga je het niet mee redden vriend.
Achteraf bedenk ik me nu, kon je niet een soort mal van de tekst maken en daar dan overheen spuiten zodat het er niet als een sticker uitziet maar net of het er op hoort.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:09 schreef kaasplankje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Best lastig op die buizen recht te plakken als ze van vorm veranderen.
Tsjah, misschien was het overdreven, maar je zal je rug maar breken en weer opstaan en zodoende nooit meer kunnen lopen. Dan maar even checken.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:59 schreef SuperWeber het volgende:
Vanochtend op de fiets naar het werk ongeluk gehad met een auto. Ik reed op een rotonde en hij had mij niet gezien... Boem. Ik op de grond, wat last van mijn rug en been, maar het leek me allemaal wel mee te vallen. Van alle omstanders moest ik blijven liggen en werd er 112 gebeld. Hup ambulance en politie erbij. Werd ik helemaal gechecked door het ambulance team. Gelukkig valt de schade aan mij en mijn fiets reuze mee, dus ik heb mijn weg kunnen vervolgen. Was wel even schrikken en nu voel ik mij een beetje waus...
Hmm, dan heb ik denk ik -17, hoe check ik dat? Geodriehoek mee en meten maar?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:36 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Gewoon mooier. -17 is eiks horizontaal. Er zit op de Lorini nu ook geen -17 hoor, dat is -8 ofzo.
zelfde jammer telt ook voor de zadelpen, zadel (want geen selle san marco rolls) en die fabriekswielen. Had gewoon setje handgevlochten moeten zijn.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik vond het blauw ook wel mooi, maar 't was een beetje die Pina styling van 10 jaar geleden.
@Tommeke: idd luganos. Balen van je pols.
Ik was net even bij de FM hier op Zuid; wielerstudio. Ik moest nog een stuurlintje hebben.
Mooi fietsje gezien.![]()
[ afbeelding ]
Jammer vd witte stem en stuur, jammer teveel spacers en geen -17 graden pen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |