Ik zag wel wat geslaagde siliconen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En ook nog allemaal verlepte greppelheksen zeker.
Ik ben in training gegaan bij Stijn.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:36 schreef Karina het volgende:
Heej kutje! Dacht ik ook een keer een VI-topic te openen
Oh nu je het zegt, Dickie zou mij nog vertellen wat de truuk is.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben in training gegaan bij Stijn.
Ik heb een hele stappenplan gekregen van Stijnquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh nu je het zegt, Dickie zou mij nog vertellen wat de truuk is.
Hehe ik weet het ongeveer maar niet preciesquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb een hele stappenplan gekregen van Stijn![]()
. Hij heeft het ook zelf uitgevonden 2 jaar terug
Als je oplet kan je in één seconde een nieuw topic openen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe ik weet het ongeveer maar niet preciesDickie flikt het elke keer in de TV SC.
Je moet ook wel mazzel hebben dat je internet net even sneller is dan die van een ander denk ik...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als je oplet kan je in één seconde een nieuw topic openen.
Linkje aanpassen en je kan hem klaarzetten idd.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als je oplet kan je in één seconde een nieuw topic openen.
Ook in training geweest bij Stijn?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Linkje aanpassen en je kan hem klaarzetten idd.
Nee, niet eens.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ook in training geweest bij Stijn?
Je vriend T80 was boos geworden omdat hij er eerst anderhalve minuut erover deed een nieuw topic te openen in de DWDD reeks en toen was het nog niet gelukt en toen ging hij naar FB.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe ik weet het ongeveer maar niet preciesDickie flikt het elke keer in de TV SC.
Het maakt mij niet uit hoor of ik een topic open. Lekker boeiend, de meeste snelle topics zijn na 10 minuten of zo toch weer volquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je vriend T80 was boos geworden omdat hij er eerst anderhalve minuut erover deed een nieuw topic te openen in de DWDD reeks en toen was het nog niet gelukt en toen ging hij naar FB.
FB / Is FOK! te groot geworden ?
je moet dus met je tijd meegaan
Ja gebrek aan fantasiequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:45 schreef RensAjacied het volgende:
Ik merk dat in veel van de topics die ik open "VI Hooligans" in de TT staat. Is dit zorgwekkend?
Als je SV Hooligans typt, dan begin je te ijlen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:45 schreef RensAjacied het volgende:
Ik merk dat in veel van de topics die ik open "VI Hooligans" in de TT staat. Is dit zorgwekkend?
Ik zie maar twee keer Hooligans hoorquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb hem behoorlijk vaak geopend de laatste paar dagen.
[ afbeelding ]
Johannes en ik hebben altijd nog de wil om in een weiland af te spreken met SV Hooligans. Alleen de harde kern van Studio Voetbal is vrijwel onzichtbaar de laatste paar jaren, ik denk dat veel hooligans daar van ouderdom zijn gestorven.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie maar twee keer Hooligans hoorEn wat Johannes zegt: als je er maar geen SV hooligans van maakt. Of Fox hooligan.
Fixedquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:50 schreef RensAjacied het volgende:
ik denk dat veel hooligans daar van verveling zijn gestorven.
Alleen Iwanius bestaat nog, ik heb dan ook het idee dat die niet helemaal... dat die niet helemaal spoort weet je wel.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Johannes en ik hebben altijd nog de wil om in een weiland af te spreken met SV Hooligans. Alleen de harde kern van Studio Voetbal is vrijwel onzichtbaar de laatste paar jaren, ik denk dat veel hooligans daar van ouderdom zijn gestorven.
Die moet lekker in een kapperszaak gaan werken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alleen Iwanius bestaat nog, ik heb dan ook het idee dat die niet helemaal... dat die niet helemaal spoort weet je wel.
Heb je een stream?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 02:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voordat ik ga slapen zet ik echt nog eens zo'n foute film op.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb een hele stappenplan gekregen van Stijn![]()
. Hij heeft het ook zelf uitgevonden 2 jaar terug
Hij stelt ook iedere keer dezelfde vragen. "Hejje nog Studio Voebal gekeken?" Er is zondagavond verder niks op de TV, dus dan is het logisch dat ik weleens kijk.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alleen Iwanius bestaat nog, ik heb dan ook het idee dat die niet helemaal... dat die niet helemaal spoort weet je wel.
Ik ben lastig.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je vriend T80 was boos geworden omdat hij er eerst anderhalve minuut erover deed een nieuw topic te openen in de DWDD reeks en toen was het nog niet gelukt en toen ging hij naar FB.
FB / Is FOK! te groot geworden ?
je moet dus met je tijd meegaan
Welke heb je gekeken?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 02:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voordat ik ga slapen zet ik echt nog eens zo'n foute film op.
Ja, ik ben eenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
2 jaar terug stonden we op ze te wachten. Wij stonden klaar voor ze. Zij waren met meer dan wij. Maar ze keerde zwaar op de vlucht. Studio Voetbal, MIETJES!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Johannes en ik hebben altijd nog de wil om in een weiland af te spreken met SV Hooligans. Alleen de harde kern van Studio Voetbal is vrijwel onzichtbaar de laatste paar jaren, ik denk dat veel hooligans daar van ouderdom zijn gestorven.
Het zijn gewoon mietjes!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:48 schreef satecl het volgende:
[..]
2 jaar terug stonden we op ze te wachten. Wij stonden klaar voor ze. Zij waren met meer dan wij. Maar ze keerde zwaar op de vlucht. Studio Voetbal, MIETJES!!!!!!!!!!!!!
Laten de SV-Hooligans zich publiekelijk voor mietjes uitmaken?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:52 schreef Lokale_Notabele het volgende:
We hebben ze weken van tevoren gebeld.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:26 schreef Zipportal het volgende:
#11 VOETBAL INTERNATIONAL 917.000
FOX VOETBAL 59.000
Misschien wel Machete Kills, maar ik mag daar van GGMM niks meer over zeggen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Jessica heeft geen foute films gemaakt hoor!
Moet jij tegenwoordig aan GGMM vragen wat je mag zeggen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien wel Machete Kills, maar ik mag daar van GGMM niks meer over zeggen.
Nee, ik zal voortaan aan jou vragen wat ik mag zeggen!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:53 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Moet jij tegenwoordig aan GGMM vragen wat je mag zeggen?
Dat zou heel verstandig zijn! Al heb je dan wel kans dat er binnenkort een bingo van je gemaakt kan worden. Ik heb een hele grote verzameling clichés.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, ik zal voortaan aan jou vragen wat ik mag zeggen!
Ik heb er ook een paar van jou verzameld. Mooie boel zeg je altijd, zo dat zijn teksten, dat is duidelijke taal! Het gaat helemaal nergens over, ja dat klopt! Topshow, daar bedoel je jezelf mee.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:57 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dat zou heel verstandig zijn! Al heb je dan wel kans dat er binnenkort een bingo van je gemaakt kan worden. Ik heb een hele grote verzameling clichés.
Dat is geen foute film, dat is cult!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Into the blue, Honey...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het wordt een keer tijd dat hij op het matje geroepen wordt. Het is toch gewoon mensonterend wat die man doet. Het toontje is zo vernederend voor iedereen in de zaal, voor iedere kijker.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://nos.nl/video/565475-van-gaal-auf-deutsch.html
Leuk filmpje van de beste Duitse uitspraken van Louis van Gaal.
Mooie kijkcijfertjes man, dat heeft onze vriend Boskamp wel verdiend.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:26 schreef Zipportal het volgende:
FOX VOETBAL 59.000
Der Tod oder die Gladiolenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://nos.nl/video/565475-van-gaal-auf-deutsch.html
Leuk filmpje van de beste Duitse uitspraken van Louis van Gaal.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Weer voor het goede doel? Vorige keer volgens mij Spieren voor Spieren.
Heb je dat helemaal zelf bij elkaar opgeteld? Aaahh klasse ventje!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:29 schreef Kopsterk het volgende:
Hoe vaak zou Boskamp 'klasse' hebben gezegd afgelopen uitzending? Ik denk een stuk of 60 keer.
Aah das klasse johquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:26 schreef Zipportal het volgende:
FOX VOETBAL 59.000
Ohja, dat was het plan wat jij had opgesteld en de hoge heren van FOX zomaar hadden overgenomen, toch?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 01:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is absoluut een feit. Heeft te maken met het nieuwe tijdslot (v.a. 22.00).
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 01:21 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ohja, dat was het plan wat jij had opgesteld en de hoge heren van FOX zomaar hadden overgenomen, toch?
Ja, zo ongeveer. Als meneer Murdoch ooit de 100.000 wil halen moet hij mijn gehele plan overnemen. Ook verwacht ik binnenkort een cheque. Geen Sjek.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo werkt het gewoon niet in het huidige tv landschap, er is geen enkel programma dat slechter en slechter scoort maar twee jaar lang op de buis mag blijven in de hoop op beterschap. Dat gaat die Murdoch niet doen, ook al lijken me de kosten van Fox Voetbal niet hoog.
Als ik Murdoch was zou ik Fox Voetbal maandag om 22.00 doen. Dan krijgt VI een minuut aan beelden met groot een logo van FOX (Voetbal) in beeld, eventueel nog een live schakeling met Pepperstreet (kunnen de heren even lachen), en dan kunnen als VI is afgelopen degenen die wellicht minder goed tegen borrelpraat kunnen zappen naar Fox. En dan van 22.00-23.00 dat Fox Voetbal. Opgelost.
Pak het mp4tje van RTL Nieuws zo ook even ouwe pik, er was een nieuws item speciaal over jouquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Compilatie van VI in September door RTL zelf
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)03a-9cb61570f57d.mp4
Ik ga niet voor mijn lol naar het RTL Nieuws kijken, sorry.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Pak het mp4tje van RTL Nieuws zo ook even ouwe pik, er was een nieuws item speciaal over jou
Goeie.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan hebben we ondertiteling nodig.
Deze past in het rijtje "André Paus is tegen condooms."quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan hebben we ondertiteling nodig.
Massa-verkrachter en mensen doodrijden.quote:Het had niet veel gescheeld of Patrick Kluivert was hoofdtrainer geworden van FC Twente. Het feest ging echter niet door omdat onder andere Joop Munsterman het niet zag zitten.
Dat zegt Kluivert in een interview met Spits. "We hebben het besproken, maar uiteindelijk ging het niet door. Dat was de keuze van bepaalde mensen binnen de club; daar is Munsterman er eentje van. Maar hij is niet de enige."
Het is duidelijk dat de benoeming van Kluivert tot hoofdtrainer werd tegengehouden door meerdere mensen. "Anders zou ik nu wel in Enschede hebben gezeten. Maar ik zou dat sowieso niet willen, in de situatie zoals die nu bij FC Twente is. Ik zou niet op de plek van Michel Jansen willen zitten, omdat iemand anders het voor het zeggen heeft. Daar heb ik geen trek in".
Patje is de enige in de wereld die serieus gelooft dat hij kans had om hoofdtrainer van Twente te worden.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Massa-verkrachter en mensen doodrijden.
Die stuur je eerst maar eens de wijken in.
Zoiets zij men ook in iets andere bewoordingen over Edgar Davids toen hij voorgesteld werd als lid van de RvC van AFC Ajax. Het zegt dus eigenlijk veel over lieden die nog steeds twijfelen aan een oud-voetballer zijn capaciteiten als toekomstige trainer.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:46 schreef Neuroscience het volgende:
Patje is de enige in de wereld die serieus gelooft dat hij kans had om hoofdtrainer van Twente te worden.
Waarom is er geen betweters-topic?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
De doordeweekse semi-VI uitzending van Hugo en Koert
Ga je gang.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:40 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Waarom is er geen betweters-topic?
Ik ga zeker kijken, elsierd weet zelfs van een voetbalwedstrijd tussen koeien nog wat leuks te maken.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ondanks dat ElSierd het commentaar doet moet je toch wel een heel slecht huwelijk hebben als je gaat kijken naar Karagandy tegen AZ.
Sindsdien eet ik alleen nog maar Beemster kaas.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ga zeker kijken, elsierd weet zelfs van een voetbalwedstrijd tussen koeien nog wat leuks te maken.
Vroeger pisten wij er gewoon in. Nu staan er twee man sterk om het te bewaken.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:04 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik geloof dat meneer Kluivert vorig jaar te druk was met het rondsjouwen van de Europa League bokaal. Totaal onverantwoord overigens om zo'n kostbaar object mee te geven aan een neger met een dronkenschap in het verkeer verleden, maar dit geheel terzijde.
Als je een glimmende bokaal aan een neger met een strafblad meegeeft dan kan het vermoedelijk geen kwaad om wat beveiligers met zo'n jongen mee te sturen. Daar heb ik alle begrip voor.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vroeger pisten wij er gewoon in. Nu staan er twee man sterk om het te bewaken.
Allemaal Blatter.
Bij dat WK Bid voor 2018/2022, was bij Gullit ook een beveiliger.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Als je een glimmende bokaal aan een neger met een strafblad meegeeft dan kan het vermoedelijk geen kwaad om wat beveiligers met zo'n jongen mee te sturen. Daar heb ik alle begrip voor.
Kale cockring.quote:‘René van der Gijp doet aan goedkoop scoren’
Leo Oldenburger, commentator bij voetbalwedstrijden op SBS 6 en FOX, kijkt niet graag naar René van der Gijp in Voetbal International. Dat bekent hij in VARAgids. Oldenburger vindt het niets. “Een tijdje geleden haalde René van der Gijp op een Europacupavond bij RTL allemaal fragmentjes van Fernando Torres naar voren. Hij begon Torres zelfs uit te lachen. Torres, een man die volgens mij gewoon Europees en Wereldkampioen is geworden. Ik vind dat heel makkelijk.“
Iedereen heeft een moment of een periode van zwakte, stelt Oldenburger. “Ik ben ook weleens uit vorm. Om onverklaarbare redenen zijn er dagen dat er geen zin normaal mijn strot uitkomt.”
Er zijn volgens hem rampzalige wedstrijden geweest. “Je zou ook zo een bandje met bloopers van Leo Oldenburger kunnen maken en daar dan keihard om gaan lachen met z’n allen. Ik houd daar niet van. Ik vind het goedkoop scoren.”
Voetbal International slaat hij dan ook over. “Ik kijk liever zelf naar wedstrijden dan dat ik naar de mening van anderen moet luisteren. Ik vind het heel erg.“
Barbara wil dat dit niet naar buiten komt.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:10 schreef Ties02 het volgende:
Wanneer komt Barbara Barend weer eens langs
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 03:39 schreef Pascalus het volgende:
[..]
SV HOOLIGANS
ZONDER WATERREUS GEEN VOETBAL
Moet dat nou? Vervelende griet.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:10 schreef Ties02 het volgende:
Wanneer komt Barbara Barend weer eens langs
Ik ben meer benieuwd naar John van Noorwegen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben benieuwd vanavond met John van Zweden!
Allemaal even lachen mensen. Het begint een beetje zielig te worden.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben meer benieuwd naar John van Noorwegen.
Ik zou jou graag eens achter het behang plakken.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:28 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
John van Zweden, dat is toch niet die dirigent he?
Zielig is het al 8 maanden.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:01 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Allemaal even lachen mensen. Het begint een beetje zielig te worden.
de behangkoning van Den Haag dus vanavond word VI mede mogelijk gemaakt door Ti Ta Behangspullen.nlquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben benieuwd vanavond met John van Zweden!
Nee, niet de dirigent. Kijk daardoor is hij niet geslaagd als cabaretier, niet de dirigent.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:28 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
John van Zweden, dat is toch niet die dirigent he?
Sjeik lachte zelf wel.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, niet de dirigent. Kijk daardoor is hij niet geslaagd als cabaretier, niet de dirigent.
Er lachte niemand en laten we dat zo houden dames en heren.
100 % ANTI DAILYMOTIONquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:10 schreef Oliver23 het volgende:
Mensen, erg slecht nieuws. Na ruim 1,5 jaar is mijn Voetbal International account op DailyMotion verwijderd. Alle compilaties en fragmentjes zijn dus niet meer beschikbaar.
We zijn met een rampscenario bezig, maar daar kom ik later op terug.
is RTL weer bezig?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:10 schreef Oliver23 het volgende:
Mensen, erg slecht nieuws. Na ruim 1,5 jaar is mijn Voetbal International account op DailyMotion verwijderd. Alle compilaties en fragmentjes zijn dus niet meer beschikbaar.
Klotequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:10 schreef Oliver23 het volgende:
je loopt toch niet met me kloten te spelen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:10 schreef Oliver23 het volgende:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:10 schreef Oliver23 het volgende:
Schijnt dat Pelle al met de pest in zijn lijf trainde nadat hij te horen had gekregen dat Olivervoetbal was verwijderd.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Boze Pellè verlaat training vroegtijdig
Ik kan hier pas een mening over formuleren zodra MKrabby aan de bar tekst en uitleg heeft gegeven.
Ik wel hoor.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, niet de dirigent. Kijk daardoor is hij niet geslaagd als cabaretier, niet de dirigent.
Er lachte niemand en laten we dat zo houden dames en heren.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:10 schreef Oliver23 het volgende:
Godverredomme, die snotneuzen uit Hilversum weer die het succes van de hardwerkende burger niet kunnen verkroppenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:10 schreef Oliver23 het volgende:
Pfffffffffff wat een klootzakken van RTL.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:44 schreef Oliver23 het volgende:
Inmiddels al het een en ander wijzer geworden.
RTL heeft alle video's laten verwijderen en ze gelijk laten 'blacklisten'. Dat wil zeggen, dat de video's nooit meer kunnen worden ge-upload op DailyMotion.
Dit geldt dus ook voor de seizoenscompilaties van VI en VI Oranje.
Doe je dat niet al danquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zullen we RTL vanavond boycotten door bij de reclames weg te zappen?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:47 schreef Mortaxx het volgende:
Zwarte dag in de vi geschiedenis. Roosje in mijn naam gezet
Gifjes mogen niet hè, foei.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik zou het wel vermelden op sigaarsnor, de vi redactie leest dat ook dus misschien stopt RTL dan eens met het gezeikquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:52 schreef Oliver23 het volgende:
Had een hele backup klaar staan van alle filmpjes en compilaties, maar alle 1200 filmpjes staan op de Black List ... ...
[ afbeelding ]
Hoeveel is het ? Qua GB?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:52 schreef Oliver23 het volgende:
Had een hele backup klaar staan van alle filmpjes en compilaties, maar alle 1200 filmpjes staan op de Black List ... ...
[ afbeelding ]
Dwergwerpen mag ook wel weer eens herhaald worden.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zie toch liever Truckers on Ice dan Stop! Politie.
quote:
Lul de behangerquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:26 schreef Lokale_Notabele het volgende:
waar moeten we die knuppel van vanavond in hemelsnaam van kennen?
http://www.behangparadijs.nl/quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:26 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Nou ja ik laat het allemaal wel over me heen komen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.behangparadijs.nl/
WEG ERMEEquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:44 schreef Oliver23 het volgende:
Inmiddels al het een en ander wijzer geworden.
RTL heeft alle video's laten verwijderen en ze gelijk laten 'blacklisten'. Dat wil zeggen, dat de video's nooit meer kunnen worden ge-upload op DailyMotion.
Dit geldt dus ook voor de seizoenscompilaties van VI en VI Oranje.
PIK vleeswarenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:26 schreef Lokale_Notabele het volgende:
eigenaar van Swanseaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:26 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Boskamp ook nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:27 schreef Karina het volgende:
Truffelkruidnoten. Ik heb geen frituurpan
Voilaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:29 schreef KingRoland het volgende:
ik ben er klaar voor.
Johannes, jij zorgt voor de popcorn
Alle hoogtepunten worden vertoond met muziek van Danny Vera. Denk dat hij 2 akkoorden kan spelen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:30 schreef Karina het volgende:
![]()
Zouden ze het nog over die topwedstrijd van gisteren gaan hebben? Die van PSV?
Je kan beter de birthday show van Boskamp terugkijken.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Toen ik op vi.nl/tv keek, dacht ik even dat john de wolf aanschoof
Had ik maar een toto gezet..quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:29 schreef Pascalus het volgende:
Die gladjanus zit helemaal onder de plakplaatjes.
quote:
Haha maar dat is helemaal niet zo.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Toen ik op vi.nl/tv keek, dacht ik even dat john de wolf aanschoof
Er moet weer een boekje verkocht worden.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:31 schreef PowerLoungen het volgende:
Je ziet nu al dat die niks zinnigs te melden heeft
Geen Topshowquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Er moet weer een boekje verkocht worden.
Verstappen heeft betere teksten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:31 schreef PowerLoungen het volgende:
Je ziet nu al dat die niks zinnigs te melden heeft
Weerzingwekkend slecht.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gisteren leek het he-le-maal nergens op
100%quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:33 schreef Gramulanion het volgende:
Was deze wedstrijd slechter dan die tegen Bnei Yehuda?
John kent het wetboek van Cardiffquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Verstappen heeft betere teksten.
Gijp zou niet opvallen op dit forum.quote:
Die spelverdeler stond op de roltrap.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:33 schreef Gramulanion het volgende:
Was deze wedstrijd slechter dan die tegen Bnei Yehuda?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:33 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Die jongen naast Gijpie heeft het buskruit zo te zien niet uitgevonden.
Misschien kan John aan zoon en schoondochter Verstappen wat behang of verf tips geven, als ze genoeg punten hebben.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
John kent het wetboek van Cardiff
Jos Verstappen moet eerst nog wat wijven rechtsaf slaanquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Misschien kan John aan zoon en schoondochter Verstappen wat behang of verf tips geven, als ze genoeg punten hebben.
Wit staat toch beter in de grindbak.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jos Verstappen moet eerst nog wat wijven rechtsaf slaan
Hij heeft het zwaarquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:37 schreef opperkleurder het volgende:
Zal er niet raar van opkijken als Gijp binnenkort stopt met deze show.
Kan mooi gieren met je banden erinquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wit staat toch beter in de grindbak.
Hij begint net.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:37 schreef marcodej het volgende:
John van Zweden is zo'n gast die twee uur komt rijden, anderhalf uur niks zegt en dan weer twee uur terug gaat rijden. Dan denk ik, schenk een lekker wijntje in en maak het gezellig met je vrouw.
Na dit seizoen nog even VI Oranje en dan stoppen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:37 schreef opperkleurder het volgende:
Zal er niet raar van opkijken als Gijp binnenkort stopt met deze show.
Dat wordt wel een top show.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan mooi gieren met je banden erin
Laat me raden, is het van de VI Uitgeverij?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:38 schreef Gramulanion het volgende:
Triest dat die man daar puur voor z'n boekje zit.
De T hoort achter de D........ van ADOquote:
yupquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laat me raden, is het van de VI Uitgeverij?
Het accent begint me ook te irriteren.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
John heeft niet zo'n boeiend stemgeluid.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laat me raden, is het van de VI Uitgeverij?
Eric Addo ?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
De T hoort achter de D........ van ADO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |