Ik zag wel wat geslaagde siliconen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En ook nog allemaal verlepte greppelheksen zeker.
Ik ben in training gegaan bij Stijn.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:36 schreef Karina het volgende:
Heej kutje! Dacht ik ook een keer een VI-topic te openen
Oh nu je het zegt, Dickie zou mij nog vertellen wat de truuk is.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben in training gegaan bij Stijn.
Ik heb een hele stappenplan gekregen van Stijnquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh nu je het zegt, Dickie zou mij nog vertellen wat de truuk is.
Hehe ik weet het ongeveer maar niet preciesquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb een hele stappenplan gekregen van Stijn![]()
. Hij heeft het ook zelf uitgevonden 2 jaar terug
Als je oplet kan je in één seconde een nieuw topic openen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe ik weet het ongeveer maar niet preciesDickie flikt het elke keer in de TV SC.
Je moet ook wel mazzel hebben dat je internet net even sneller is dan die van een ander denk ik...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als je oplet kan je in één seconde een nieuw topic openen.
Linkje aanpassen en je kan hem klaarzetten idd.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als je oplet kan je in één seconde een nieuw topic openen.
Ook in training geweest bij Stijn?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Linkje aanpassen en je kan hem klaarzetten idd.
Nee, niet eens.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ook in training geweest bij Stijn?
Je vriend T80 was boos geworden omdat hij er eerst anderhalve minuut erover deed een nieuw topic te openen in de DWDD reeks en toen was het nog niet gelukt en toen ging hij naar FB.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe ik weet het ongeveer maar niet preciesDickie flikt het elke keer in de TV SC.
Het maakt mij niet uit hoor of ik een topic open. Lekker boeiend, de meeste snelle topics zijn na 10 minuten of zo toch weer volquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je vriend T80 was boos geworden omdat hij er eerst anderhalve minuut erover deed een nieuw topic te openen in de DWDD reeks en toen was het nog niet gelukt en toen ging hij naar FB.
FB / Is FOK! te groot geworden ?
je moet dus met je tijd meegaan
Ja gebrek aan fantasiequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:45 schreef RensAjacied het volgende:
Ik merk dat in veel van de topics die ik open "VI Hooligans" in de TT staat. Is dit zorgwekkend?
Als je SV Hooligans typt, dan begin je te ijlen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:45 schreef RensAjacied het volgende:
Ik merk dat in veel van de topics die ik open "VI Hooligans" in de TT staat. Is dit zorgwekkend?
Ik zie maar twee keer Hooligans hoorquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb hem behoorlijk vaak geopend de laatste paar dagen.
[ afbeelding ]
Johannes en ik hebben altijd nog de wil om in een weiland af te spreken met SV Hooligans. Alleen de harde kern van Studio Voetbal is vrijwel onzichtbaar de laatste paar jaren, ik denk dat veel hooligans daar van ouderdom zijn gestorven.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie maar twee keer Hooligans hoorEn wat Johannes zegt: als je er maar geen SV hooligans van maakt. Of Fox hooligan.
Fixedquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:50 schreef RensAjacied het volgende:
ik denk dat veel hooligans daar van verveling zijn gestorven.
Alleen Iwanius bestaat nog, ik heb dan ook het idee dat die niet helemaal... dat die niet helemaal spoort weet je wel.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Johannes en ik hebben altijd nog de wil om in een weiland af te spreken met SV Hooligans. Alleen de harde kern van Studio Voetbal is vrijwel onzichtbaar de laatste paar jaren, ik denk dat veel hooligans daar van ouderdom zijn gestorven.
Die moet lekker in een kapperszaak gaan werken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alleen Iwanius bestaat nog, ik heb dan ook het idee dat die niet helemaal... dat die niet helemaal spoort weet je wel.
Heb je een stream?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 02:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voordat ik ga slapen zet ik echt nog eens zo'n foute film op.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb een hele stappenplan gekregen van Stijn![]()
. Hij heeft het ook zelf uitgevonden 2 jaar terug
Hij stelt ook iedere keer dezelfde vragen. "Hejje nog Studio Voebal gekeken?" Er is zondagavond verder niks op de TV, dus dan is het logisch dat ik weleens kijk.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alleen Iwanius bestaat nog, ik heb dan ook het idee dat die niet helemaal... dat die niet helemaal spoort weet je wel.
Ik ben lastig.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je vriend T80 was boos geworden omdat hij er eerst anderhalve minuut erover deed een nieuw topic te openen in de DWDD reeks en toen was het nog niet gelukt en toen ging hij naar FB.
FB / Is FOK! te groot geworden ?
je moet dus met je tijd meegaan
Welke heb je gekeken?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 02:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voordat ik ga slapen zet ik echt nog eens zo'n foute film op.
Ja, ik ben eenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
2 jaar terug stonden we op ze te wachten. Wij stonden klaar voor ze. Zij waren met meer dan wij. Maar ze keerde zwaar op de vlucht. Studio Voetbal, MIETJES!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Johannes en ik hebben altijd nog de wil om in een weiland af te spreken met SV Hooligans. Alleen de harde kern van Studio Voetbal is vrijwel onzichtbaar de laatste paar jaren, ik denk dat veel hooligans daar van ouderdom zijn gestorven.
Het zijn gewoon mietjes!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:48 schreef satecl het volgende:
[..]
2 jaar terug stonden we op ze te wachten. Wij stonden klaar voor ze. Zij waren met meer dan wij. Maar ze keerde zwaar op de vlucht. Studio Voetbal, MIETJES!!!!!!!!!!!!!
Laten de SV-Hooligans zich publiekelijk voor mietjes uitmaken?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:52 schreef Lokale_Notabele het volgende:
We hebben ze weken van tevoren gebeld.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:26 schreef Zipportal het volgende:
#11 VOETBAL INTERNATIONAL 917.000
FOX VOETBAL 59.000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |