ff soa test doen en dan zonder condoom ballenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:21 schreef Insomnia_ het volgende:
je moet gewoon pil doorslikken niet meer ongesteld zover ik weet.
Jij wilt al kiddo's.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ff soa test doen en dan zonder condoom ballen
sowieso , met is echt niet nicequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ff soa test doen en dan zonder condoom ballen
Niet als de pil gebruikt wordtquote:
Alleen maar met gedaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KPDquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:24 schreef essnhills het volgende:
Wat is er mis met FOK?Even m'n printscreen uploaden ergens, hoe heet die site ook al weer waar je plaatjes op kan doen enzo?
Imgurquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:24 schreef essnhills het volgende:
Wat is er mis met FOK?Even m'n printscreen uploaden ergens, hoe heet die site ook al weer waar je plaatjes op kan doen enzo?
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:24 schreef xcachet het volgende:
Jullie zijn nog wel m'n Fok!matties hoor.Haal snel Norton even wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Slaap lekkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ja, goeie. Hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Haal snel Norton even weg
Misschien moet je eerst maar eens je UI veranderenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nah als ik niet lief was, doe ik weer extra lief
Bij je applicaties denk ik? Gewoon CMD+Backspacequote:
misschien moet jij je bek even houdenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:28 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Misschien moet je eerst maar eens je UI veranderen
Nou vooruitquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
misschien moet jij je bek even houden
Staat het niet. Maar laat maar zittenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bij je applicaties denk ik? Gewoon CMD+Backspace
mkayquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Staat het niet. Maar laat maar zitten
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben tegen iedereen leiv
welke?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:32 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Iemand een idee hoelang die ban duurd ?
duurd hahaha wtfquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:32 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Iemand een idee hoelang die ban duurd ?
Oke..quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:31 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Lol
Omdat we een buitensporig groot aantal verzoeken van jouw ip-adres hebben ontvangen, is uit voorzorg de toegang vanaf jouw IP-adres geblokkeerd. Dit kan niet veroorzaakt zijn door normaal surfen over de website, zelfs niet wanneer je expres snel doorklikt. Een mogelijke oorzaak is dat je een bookmarktool gebruikt die controleert of een van je gebookmarkte pagina's is geëpdatet, en je veel pagina's van FOK! hebt gebookmarked. Corresponderen hierover heeft geen zin omdat de blokkering binnen korte tijd automatisch opgeheven wordt. Mocht je een goede reden hebben voor het opvragen van zoveel pagina's, en in de toekomst deze melding niet meer willen zien, mail dan met admins [at] fok.nl. Vermeld daarbij in ieder geval je IP-adres (zie www.whatismyip.com), en de reden van het groot aantal verzoeken. Access denied due to an excessive amount of page requests. This ban will be lifted swiftly, so please do not contact us. In case you have a good reason for doing so many requests and do not want to see this page in the future, please contact admins [at] fok.nl and mention your IP-address (www.whatismyip.com) and the reason.
Ik gebruik Avastquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:31 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb ook gewoon een virusscanner op mn mac
Bitterlemonquote:
Kan gebeurenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee ik bedoelde het niet zo
mijn autisme speelde op
Welke functie?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:36 schreef Scrutinise het volgende:
Je moet minstens 14 dagen geregistreerd zijn om deze functie te kunnen gebruiken.
jij bent disdainquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:36 schreef Scrutinise het volgende:
Je moet minstens 14 dagen geregistreerd zijn om deze functie te kunnen gebruiken.
Ik dacht dat er hamstertrainer in je OT stondquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:36 schreef Scrutinise het volgende:
Ohquote:
Sherlock functie moet voor iedereen beschikbaar zijn.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:39 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Aan dat soort dingen kan je echt zien dat fok door wanna b's in elkaar gezet is ...
Adserver die mallware verspreid, op android werkt het ruk ..
Ruim je je dm's op krijg je een tamp ban
duurdquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:39 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Aan dat soort dingen kan je echt zien dat fok door wanna b's in elkaar gezet is ...
Ti sburo in facia putzolento!quote:
Wanna b'squote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:39 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Wb.quote:
merk het je reageer zo sloomquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja geen wifi dus zit op mobiel hotspot
KLB / T-mobile heeft een kut netwerk
Slaap niet thuisssquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
merk het je reageer zo sloom
hoezo geen wifi?
Nee, vrij zeker van dat er geen leven na de dood is.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoe zie jij de dood voor je? Geloof je in leven na de dood?
Wat denk jij wat er met je gebeurd als je tussen de planken onder de grond ligt?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, vrij zeker van dat er geen leven na de dood is.
Maar heb je veel last gehad van de miljoenen jaren voordat je leefde?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
gewoon man.
zo goed leven, en dan is er straks helemaal niks.
Niets.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat denk jij wat er met je gebeurd als je tussen de planken onder de grond ligt?
nee nog enger.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar heb je veel last gehad van de miljoenen jaren voordat je leefde?
Dat absoluut.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee nog enger.
dus gewoon een zinloos bestaan eigenlijk.
wat een onzinquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:58 schreef Scrutinise het volgende:
Het leven is te kort om aan de dood te denken.
Waarom zou je niet over de dood hoeven na te denken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:58 schreef Scrutinise het volgende:
Het leven is te kort om aan de dood te denken.
Ciaoquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:00 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Ja mooie tijd om te gaan slapenlaterz
Wat voegt het toe.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarom zou je niet over de dood hoeven na te denken.
Ciao, buona nottequote:
Stukje bewust wording, mensen zouden meer moeten nadenken in plaats van als een robot leven.quote:
Dit. Houd me wel veel te veel bezig met wat mensen van me vindenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:03 schreef xcachet het volgende:
Leven doe je dan ook voor jezelf. Ik hou mij absoluut nu niet bezig met wat een ander doet.
Nee dat wil je niet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:04 schreef Tjacka het volgende:
ik wil echt 10 jaar verder zijn in mijn leven
Wat voor?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:03 schreef Beebiel het volgende:
Heb vroeger veel boeken gelezen over dat onderwerp.
Ik ook. Maar echt effect heeft het niet op mij want ik denk altijd ./carequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit. Houd me wel veel te veel bezig met wat mensen van me vinden
Kun je nu ook.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja wel.
dan kan ik doen en laten wat ik wil.
Als jij 40 bent zou je willen dat je weer 19 was.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja wel.
dan kan ik doen en laten wat ik wil.
Ik kan moeilijk geloven dat je gewoon weg bent geen ziel geen gedachtes helemaal niks. Ik word al gek als ik er aan denk.quote:
Maar wees eerlijk, zou jij eeuwig willen leven. Voor altijd leven, elke dag opstaan zonder reden want het leven is pas totaal nutteloos als er geen einde zou zijn.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik wil het geloven scheelt voor mij een hoop stress.
Bij mij dus welquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ook. Maar echt effect heeft het niet op mij want ik denk altijd ./care
Op het moment dat je hersenen niet meer werken zijn er geen gedachtes meer.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk geloven dat je gewoon weg bent geen ziel geen gedachtes helemaal niks. Ik word al gek als ik er aan denk.
Vind het gewoon eng. Ik slaap vanaaf niet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op het moment dat je hersenen niet meer werken zijn er geen gedachtes meer.
Maar toch kun je het doen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als ik 2 weken op vakantie ga moet mijn moeder al janken
Maar je hebt niets gemerkt van de miljoenen jaren voordat je leefde. Voor het zelfde geld is deze wereld er niet meer als je dood bent.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind het gewoon eng. Ik slaap vanaaf niet.
ja,quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar wees eerlijk, zou jij eeuwig willen leven. Voor altijd leven, elke dag opstaan zonder reden want het leven is pas totaal nutteloos als er geen einde zou zijn.
Nee dat klopt en dat dacht ik ook wel. Maar blijft een eng idee. Ik geloof wel in het lot.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar je hebt niets gemerkt van de miljoenen jaren voordat je leefde. Voor het zelfde geld is deze wereld er niet meer als je dood bent.
Misschien kom je wel terecht op een andere planeet? Niemand die het weet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar je hebt niets gemerkt van de miljoenen jaren voordat je leefde. Voor het zelfde geld is deze wereld er niet meer als je dood bent.
tuurlijk wil ik dat niet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan begrijp je het concept eeuwig niet.
Nou dan, dan moet je toch blij wezen dat je hier na een tijdje weer weg bent.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
tuurlijk wil ik dat niet.
Niemand denk ik.
Moet je iets op zoeken ja, maar dat moet je over 10 jaar ook.quote:
Kan ook een kwestie van saamhorigheid zijn.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:12 schreef Tjacka het volgende:
maar mijn oma snap ik echt niet twee kinderen verloren en toch trouw naar de kerk gaan.
tjaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou dan, dan moet je toch blij wezen dat je hier na een tijdje weer weg bent.
Moest ik zeker weten dat er niks was hierna, ik had er al een einde aan gemaakt.quote:
maar dan wel wss een studiequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet je iets op zoeken ja, maar dat moet je over 10 jaar ook.
dat is het nietquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:13 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Kan ook een kwestie van saamhorigheid zijn.
En dat vind ik vies oud. Ik word 56.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:14 schreef Scrutinise het volgende:
Na 90/100 jaar is je lichaam gewoon versleten.
Ik ga mee. Met mij maak je werkelijk altijd wat mee.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Weet je wat jij moet doen Tjacka. Reizen
weet je hoe kut het is als dan je moeder huilend aan de telefoon heb. man, ik moet er daarom niet eens aan denken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Weet je wat jij moet doen Tjacka. Reizen
Maar je moet ook voor jezelf leven, je kan niet tot in de eeuwigheid thuis blijven.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
weet je hoe kut het is als dan je moeder huilend aan de telefoon heb. man, ik moet er daarom niet eens aan denken.
doe ik niet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar je moet ook voor jezelf leven, je kan niet tot in de eeuwigheid thuis blijven.
Ben je maar wat blij mee zekerquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:13 schreef xcachet het volgende:
Va zie ik ook nooit meer voor mijn dood bedacht ik laatst.
Ik hoop alleen mijn ex niet meer te zien tot mijn dood. Verder maakt het mij geen zak uit.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben je maar wat blij mee zeker
maar straks moet je studeren en komt het er ook niet van en daarna moet je werkenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
doe ik niet.
maar ik vind het nu gewoon nog vroeg.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:21 schreef Tjacka het volgende:
als ik in februari geen school heb ga ik werk zoeken in het buitenland
waarom zeg je dat dan?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik hoop alleen mijn ex niet meer te zien tot mijn dood. Verder maakt het mij geen zak uit.
Is wat ik dacht toen je vroeg om te meeten. Ik moest kort daarna aan de dood denken en ook wie ik nooit meer zal zien.quote:
was dat voor of na dat je me uitlachtte om die vraag?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Is wat ik dacht toen je vroeg om te meeten. Ik moest kort daarna aan de dood denken en ook wie ik nooit meer zal zien.
Ik lachtte je niet uit. Was erna.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
was dat voor of na dat je me uitlachtte om die vraag?
Je hebt mij al gemeetquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
praat me maar een minderwaardigheidscomplex aan
het feit dat je niet meer vaker wil meeten zegt wel watquote:
Ga naar een dokter als je dat vaker hebtquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kon net een paar seconde m'n linkerwijs vinger niet bewegen
Het is de LSDquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kon net een paar seconde m'n linkerwijs vinger niet bewegen
Was eerste keer, en hopelijk laatste.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ga naar een dokter als je dat vaker hebt
die van mij dit weekend weer in de plaatselijke kroegquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:35 schreef xcachet het volgende:
Vandaag werd mijn username ook in de wereld draait door genoemd.
Zag 'm ook in de Story.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
die van mij dit weekend weer in de plaatselijke kroeg
ik ga kijken of er niet ergens nog wat ligt ben echt sjaggie namelijkquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik wel maar dat had je waarschijnlijk al gemerkt
ik beetje depri maar kan ook nog door de x komenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ga kijken of er niet ergens nog wat ligt ben echt sjaggie namelijk
ik heb dagelijks nachtmerries en bijna altijd het zelfdequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:42 schreef xcachet het volgende:
Had tijdje terug de trailer van een horror film gezien. Had nachtmerries.
dan kijk ik het morgen welquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:43 schreef Insomnia_ het volgende:
maar je moet er wel even 100% op focussen
Zou srs dood gaan als ik dat elke dag had manquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb dagelijks nachtmerries en bijna altijd het zelfde
leer je wel mee omgaan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou srs dood gaan als ik dat elke dag had man
woow, hij heeft wel een punt.quote:
is goed.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij is briljant, ik link je nog wel keer meer.
dag schatje ga je eigenlijk doenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:55 schreef xcachet het volgende:
Ik ga dromen. Morgen niet op fok. Overleef het maar zonder cachie. Hou van inso en tjacka.
doeiquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:55 schreef xcachet het volgende:
Ik ga dromen. Morgen niet op fok. Overleef het maar zonder cachie. Hou van inso en tjacka.
Ik knipper niet. Ik heb gewoon een bewegende UI en die had ik al voor dit hele epilepsiedrama begon.quote:
weet ik tochquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik knipper niet. Ik heb gewoon een bewegende UI en die had ik al voor dit hele epilepsiedrama begon.
Wanneer meeten?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 02:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wij hebben veel overeenkomsten merk ik
oh, op de wallen ben ik wel eens geweest.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 02:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ga niet naar binnen hoor maar sfeer is tof
wat heftigquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh, op de wallen ben ik wel eens geweest.
ja kloptquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 02:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en bij de shop in 020 spraken ze alleen spaans
klopt, en bij de burger king waar ik was waren 2 spaans sprekende die allebij de zelfde naam haddenquote:
diana?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
klopt, en bij de burger king waar ik was waren 2 spaans sprekende die allebij de zelfde naam hadden
nee weet niet precies meer ik was echt zo kacheltje lam kon bijna niet meer lopen toen.quote:
You're fucked.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 02:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Wij hebben hier een vast ip
Heb je z'n IP?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 02:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Kan ik hem vinden dan qua adres?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |