SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heul wel.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:21 schreef Fok-it het volgende:
Krijg je als je niet in de bewoonde wereld woont
quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:21 schreef Scrutinise het volgende:
T-mobile is de Lex Immers van Feyenoord, het heeft geen kans van slagen.
Je krijgt hier gewoon geen waar voor je geld.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:21 schreef Fok-it het volgende:
Krijg je als je niet in de bewoonde wereld woont
Kreeg de eerste 12 maanden 50% korting op mijn abonnement. Had niet overstag moeten gaanquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:23 schreef Pakspul het volgende:
Waarom ben je dan voor Tmobile gegaan?
Woon in de buurt van Amersfoort. Heb amper bereik en geen 3Gquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:25 schreef Chai het volgende:
Heb altijd bereik? Alleen in zo'n bepaald gedeelte ergens bij Amersfoort even geen internet.
haha echt niet. Zelfs thuis heb ik niet eens altijd bereik (telefonie)quote:
Ah vandaar.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Woon in de buurt van Amersfoort. Heb amper bereik en geen 3G
Je weet dat wanneer de prijs omlaag gaat dat tegelijkertijd de kwaliteit ook omlaag gaat.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kreeg de eerste 12 maanden 50% korting op mijn abonnement. Had niet overstag moeten gaan
Ik had met een dongel van KPN wel bereik en internet in de polder. Dat is waar T-mobile niet eens komt.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:26 schreef Zapata het volgende:
[..]
haha echt niet. Zelfs thuis heb ik niet eens altijd bereik (telefonie)
En in de trein vaak genoeg geen internet.
owja T-mobile schijnt nog kutter te zijn. Daarom alleen KPN of Vodafone voor mij.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik had met een dongel van KPN wel bereik en internet in de polder. Dat is waar T-mobile niet eens komt.
Pakspul kan z'n spullen pakken. Wat een lulkoek zegquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:26 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Je weet dat wanneer de prijs omlaag gaat dat tegelijkertijd de kwaliteit ook omlaag gaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |