Maar heb je veel last gehad van de miljoenen jaren voordat je leefde?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
gewoon man.
zo goed leven, en dan is er straks helemaal niks.
Niets.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat denk jij wat er met je gebeurd als je tussen de planken onder de grond ligt?
nee nog enger.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar heb je veel last gehad van de miljoenen jaren voordat je leefde?
Dat absoluut.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee nog enger.
dus gewoon een zinloos bestaan eigenlijk.
wat een onzinquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:58 schreef Scrutinise het volgende:
Het leven is te kort om aan de dood te denken.
Waarom zou je niet over de dood hoeven na te denken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:58 schreef Scrutinise het volgende:
Het leven is te kort om aan de dood te denken.
Ciaoquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:00 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Ja mooie tijd om te gaan slapenlaterz
Wat voegt het toe.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarom zou je niet over de dood hoeven na te denken.
Ciao, buona nottequote:
Stukje bewust wording, mensen zouden meer moeten nadenken in plaats van als een robot leven.quote:
Dit. Houd me wel veel te veel bezig met wat mensen van me vindenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:03 schreef xcachet het volgende:
Leven doe je dan ook voor jezelf. Ik hou mij absoluut nu niet bezig met wat een ander doet.
Nee dat wil je niet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:04 schreef Tjacka het volgende:
ik wil echt 10 jaar verder zijn in mijn leven
Wat voor?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:03 schreef Beebiel het volgende:
Heb vroeger veel boeken gelezen over dat onderwerp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |