Wb.quote:
merk het je reageer zo sloomquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja geen wifi dus zit op mobiel hotspot
KLB / T-mobile heeft een kut netwerk
Slaap niet thuisssquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
merk het je reageer zo sloom
hoezo geen wifi?
Nee, vrij zeker van dat er geen leven na de dood is.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoe zie jij de dood voor je? Geloof je in leven na de dood?
Wat denk jij wat er met je gebeurd als je tussen de planken onder de grond ligt?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, vrij zeker van dat er geen leven na de dood is.
Maar heb je veel last gehad van de miljoenen jaren voordat je leefde?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
gewoon man.
zo goed leven, en dan is er straks helemaal niks.
Niets.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat denk jij wat er met je gebeurd als je tussen de planken onder de grond ligt?
nee nog enger.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar heb je veel last gehad van de miljoenen jaren voordat je leefde?
Dat absoluut.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee nog enger.
dus gewoon een zinloos bestaan eigenlijk.
wat een onzinquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:58 schreef Scrutinise het volgende:
Het leven is te kort om aan de dood te denken.
Waarom zou je niet over de dood hoeven na te denken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:58 schreef Scrutinise het volgende:
Het leven is te kort om aan de dood te denken.
Ciaoquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:00 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Ja mooie tijd om te gaan slapenlaterz
Wat voegt het toe.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarom zou je niet over de dood hoeven na te denken.
Ciao, buona nottequote:
Stukje bewust wording, mensen zouden meer moeten nadenken in plaats van als een robot leven.quote:
Dit. Houd me wel veel te veel bezig met wat mensen van me vindenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:03 schreef xcachet het volgende:
Leven doe je dan ook voor jezelf. Ik hou mij absoluut nu niet bezig met wat een ander doet.
Nee dat wil je niet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:04 schreef Tjacka het volgende:
ik wil echt 10 jaar verder zijn in mijn leven
Wat voor?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:03 schreef Beebiel het volgende:
Heb vroeger veel boeken gelezen over dat onderwerp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |