mkayquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Staat het niet. Maar laat maar zitten
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben tegen iedereen leiv
welke?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:32 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Iemand een idee hoelang die ban duurd ?
duurd hahaha wtfquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:32 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Iemand een idee hoelang die ban duurd ?
Oke..quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:31 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Lol
Omdat we een buitensporig groot aantal verzoeken van jouw ip-adres hebben ontvangen, is uit voorzorg de toegang vanaf jouw IP-adres geblokkeerd. Dit kan niet veroorzaakt zijn door normaal surfen over de website, zelfs niet wanneer je expres snel doorklikt. Een mogelijke oorzaak is dat je een bookmarktool gebruikt die controleert of een van je gebookmarkte pagina's is geëpdatet, en je veel pagina's van FOK! hebt gebookmarked. Corresponderen hierover heeft geen zin omdat de blokkering binnen korte tijd automatisch opgeheven wordt. Mocht je een goede reden hebben voor het opvragen van zoveel pagina's, en in de toekomst deze melding niet meer willen zien, mail dan met admins [at] fok.nl. Vermeld daarbij in ieder geval je IP-adres (zie www.whatismyip.com), en de reden van het groot aantal verzoeken. Access denied due to an excessive amount of page requests. This ban will be lifted swiftly, so please do not contact us. In case you have a good reason for doing so many requests and do not want to see this page in the future, please contact admins [at] fok.nl and mention your IP-address (www.whatismyip.com) and the reason.
Ik gebruik Avastquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:31 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb ook gewoon een virusscanner op mn mac
Bitterlemonquote:
Kan gebeurenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee ik bedoelde het niet zo
mijn autisme speelde op
Welke functie?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:36 schreef Scrutinise het volgende:
Je moet minstens 14 dagen geregistreerd zijn om deze functie te kunnen gebruiken.
jij bent disdainquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:36 schreef Scrutinise het volgende:
Je moet minstens 14 dagen geregistreerd zijn om deze functie te kunnen gebruiken.
Ik dacht dat er hamstertrainer in je OT stondquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:36 schreef Scrutinise het volgende:
Ohquote:
Sherlock functie moet voor iedereen beschikbaar zijn.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:39 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Aan dat soort dingen kan je echt zien dat fok door wanna b's in elkaar gezet is ...
Adserver die mallware verspreid, op android werkt het ruk ..
Ruim je je dm's op krijg je een tamp ban
duurdquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:39 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Aan dat soort dingen kan je echt zien dat fok door wanna b's in elkaar gezet is ...
Ti sburo in facia putzolento!quote:
Wanna b'squote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:39 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |