Ik ook. Maar echt effect heeft het niet op mij want ik denk altijd ./carequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit. Houd me wel veel te veel bezig met wat mensen van me vinden
Kun je nu ook.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja wel.
dan kan ik doen en laten wat ik wil.
Als jij 40 bent zou je willen dat je weer 19 was.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja wel.
dan kan ik doen en laten wat ik wil.
Ik kan moeilijk geloven dat je gewoon weg bent geen ziel geen gedachtes helemaal niks. Ik word al gek als ik er aan denk.quote:
Maar wees eerlijk, zou jij eeuwig willen leven. Voor altijd leven, elke dag opstaan zonder reden want het leven is pas totaal nutteloos als er geen einde zou zijn.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik wil het geloven scheelt voor mij een hoop stress.
Bij mij dus welquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ook. Maar echt effect heeft het niet op mij want ik denk altijd ./care
Op het moment dat je hersenen niet meer werken zijn er geen gedachtes meer.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk geloven dat je gewoon weg bent geen ziel geen gedachtes helemaal niks. Ik word al gek als ik er aan denk.
Vind het gewoon eng. Ik slaap vanaaf niet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op het moment dat je hersenen niet meer werken zijn er geen gedachtes meer.
Maar toch kun je het doen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als ik 2 weken op vakantie ga moet mijn moeder al janken
Maar je hebt niets gemerkt van de miljoenen jaren voordat je leefde. Voor het zelfde geld is deze wereld er niet meer als je dood bent.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind het gewoon eng. Ik slaap vanaaf niet.
ja,quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar wees eerlijk, zou jij eeuwig willen leven. Voor altijd leven, elke dag opstaan zonder reden want het leven is pas totaal nutteloos als er geen einde zou zijn.
Nee dat klopt en dat dacht ik ook wel. Maar blijft een eng idee. Ik geloof wel in het lot.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar je hebt niets gemerkt van de miljoenen jaren voordat je leefde. Voor het zelfde geld is deze wereld er niet meer als je dood bent.
Misschien kom je wel terecht op een andere planeet? Niemand die het weet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar je hebt niets gemerkt van de miljoenen jaren voordat je leefde. Voor het zelfde geld is deze wereld er niet meer als je dood bent.
tuurlijk wil ik dat niet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan begrijp je het concept eeuwig niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |