Nou dan, dan moet je toch blij wezen dat je hier na een tijdje weer weg bent.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
tuurlijk wil ik dat niet.
Niemand denk ik.
Moet je iets op zoeken ja, maar dat moet je over 10 jaar ook.quote:
Kan ook een kwestie van saamhorigheid zijn.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:12 schreef Tjacka het volgende:
maar mijn oma snap ik echt niet twee kinderen verloren en toch trouw naar de kerk gaan.
tjaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou dan, dan moet je toch blij wezen dat je hier na een tijdje weer weg bent.
Moest ik zeker weten dat er niks was hierna, ik had er al een einde aan gemaakt.quote:
maar dan wel wss een studiequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet je iets op zoeken ja, maar dat moet je over 10 jaar ook.
dat is het nietquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:13 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Kan ook een kwestie van saamhorigheid zijn.
En dat vind ik vies oud. Ik word 56.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:14 schreef Scrutinise het volgende:
Na 90/100 jaar is je lichaam gewoon versleten.
Ik ga mee. Met mij maak je werkelijk altijd wat mee.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Weet je wat jij moet doen Tjacka. Reizen
weet je hoe kut het is als dan je moeder huilend aan de telefoon heb. man, ik moet er daarom niet eens aan denken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Weet je wat jij moet doen Tjacka. Reizen
Maar je moet ook voor jezelf leven, je kan niet tot in de eeuwigheid thuis blijven.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
weet je hoe kut het is als dan je moeder huilend aan de telefoon heb. man, ik moet er daarom niet eens aan denken.
doe ik niet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar je moet ook voor jezelf leven, je kan niet tot in de eeuwigheid thuis blijven.
Ben je maar wat blij mee zekerquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:13 schreef xcachet het volgende:
Va zie ik ook nooit meer voor mijn dood bedacht ik laatst.
Ik hoop alleen mijn ex niet meer te zien tot mijn dood. Verder maakt het mij geen zak uit.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben je maar wat blij mee zeker
maar straks moet je studeren en komt het er ook niet van en daarna moet je werkenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
doe ik niet.
maar ik vind het nu gewoon nog vroeg.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:21 schreef Tjacka het volgende:
als ik in februari geen school heb ga ik werk zoeken in het buitenland
waarom zeg je dat dan?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik hoop alleen mijn ex niet meer te zien tot mijn dood. Verder maakt het mij geen zak uit.
Is wat ik dacht toen je vroeg om te meeten. Ik moest kort daarna aan de dood denken en ook wie ik nooit meer zal zien.quote:
was dat voor of na dat je me uitlachtte om die vraag?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Is wat ik dacht toen je vroeg om te meeten. Ik moest kort daarna aan de dood denken en ook wie ik nooit meer zal zien.
Ik lachtte je niet uit. Was erna.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
was dat voor of na dat je me uitlachtte om die vraag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |