Gaafquote:
Mooi. lieflijk en drama ineen.quote:
Lig ik niet wakker van hahaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 05:53 schreef Drugshond het volgende:
Nu is het wachten op de eerste POL-SC-er die wakker schrikt,,, van ons topic is gekaapt.
Geen enkele componist meegemaakt waar ik alles mooi van vond. Backdraft vanaf 2:02 steeds spannender. Heb de film ook gezien.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 05:54 schreef Drugshond het volgende:
Ik zat net al te zoeken op Mozart, maar hij raakt me iets minder.
Als achtergrondmuziek wel. En ja, bijzonder instrument.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 06:03 schreef Drugshond het volgende:
Viool is en blijft het ultieme klassieke instrument.
Met een harp kun je ook leuke dingen (ook geen makkelijk instrument).
(Heerlijke kamer muziek).
Doe mij dan toch deze maarquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 06:07 schreef Drugshond het volgende:
Punk meets klassiek. O ja die gast is zwaar Arsenal.
quote:Advocaat Gerard Spong heeft de procureur-generaal bij de Hoge Raad opnieuw gevraagd om cassatie in het belang der wet in te stellen in het discriminatieproces tegen Geert Wilders.
Overgewicht is een randvoorwaarde binnen de lokale politiek.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 06:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik zie drie personen met aardige tieten.
Een opgeblazen ego help ook wel mee.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 07:59 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Overgewicht is een randvoorwaarde binnen de lokale politiek.
Daar kan je eerder de Amerikanen en Sovjets voor danken, als de Koude Oorlog er niet was geweest was het continent nog steeds een puinzooi.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Die expansie duurde nog geen jaar
Maar ik ben de Duitsers dankbaar dat ze uiteindelijk voor het besef hebben gezorgd dat Europa gewoon moet samenwerken in plaats van piemels meten.
En vooral de EGKS/EEG/EG/EU.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 08:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daar kan je eerder de Amerikanen en Sovjets voor danken, als de Koude Oorlog er niet was geweest was het continent nog steeds een puinzooi.
Dan werk je toch thuis?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:13 schreef GSbrder het volgende:
Koffieapparaat stuk, dit wordt een lange dag.
Mag dat wel van de Arbo?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:13 schreef GSbrder het volgende:
Koffieapparaat stuk, dit wordt een lange dag.
Kwam er nu pas achter. Vanmiddag ben ik toch de hort op.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan werk je toch thuis?
Zou voor mij reden genoeg zijn
Mwah.. Probleem is vooral dat je je eigen lunch, koffie en koekjes eet en drinktquote:
Probleem is vooral dat ik thuis andere dingen ga doen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mwah.. Probleem is vooral dat je je eigen lunch, koffie en koekjes eet en drinkt.
Op kantoor niet? Beetje ouwehoeren met collega's, wandelingetjes maken en de broodzaak opzoeken is ook niet echt productief.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Probleem is vooral dat ik thuis andere dingen ga doen.
We zijn dan ook geen fabrieksarbeiders die minimaal honderd broodzakken per uur moeten vullen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Op kantoor niet? Beetje ouwehoeren met collega's, wandelingetjes maken en de broodzaak opzoeken is ook niet echt productief.
Dus waarom zou je dat thuis wel willen zijn?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We zijn dan ook geen fabrieksarbeiders die minimaal honderd broodzakken per uur moeten vullen.
Ik werk gewoon liever op kantoor. Af en toe thuis werken is wel grappig, maar geniet niet mijn voorkeur. Dat is eigenlijk allesquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus waarom zou je dat thuis wel willen zijn?
Fair enough.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik werk gewoon liever op kantoor. Af en toe thuis werken is wel grappig, maar geniet niet mijn voorkeur. Dat is eigenlijk alles
In hoeverre kun je je werktijden zelf plannen dan? Kun je bijvoorbeeld zeggen: ik ben overdag vrij en doe m'n werk 's avonds?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Fair enough.
Ik vind rustige omgevingen wel prettig, daarom werk ik ook het liefste 's avonds of in het weekend als het echt concentratiewerk is.
Mwah, iets van aanwezigheid overdag is handig, vooral omdat je doorgaans niet op een eiland leeft en gezamelijk projecten moet zien te bolwerken. Maar om 10:00 / 11:00 komen en doorgaan tot 20:00 is voor mij ideaal. Of een ochtend/middag vrijnemen en een andere dag om 14:00 op kantoor komen. De tent is toch 24 uur per dag open.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In hoeverre kun je je werktijden zelf plannen dan? Kun je bijvoorbeeld zeggen: ik ben overdag vrij en doe m'n werk 's avonds?
Oh, maar dat is wel relaxed.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mwah, iets van aanwezigheid overdag is handig, vooral omdat je doorgaans niet op een eiland leeft en gezamelijk projecten moet zien te bolwerken. Maar om 10:00 / 11:00 komen en doorgaan tot 20:00 is voor mij ideaal. Of een ochtend/middag vrijnemen en een andere dag om 14:00 op kantoor komen. De tent is toch 24 uur per dag open.
Ik neem aan dat jij, buiten wat normale vergaderingen, ook niet in- en uit hoeft te klokken?quote:
Neuh. Overdag werken is in principe de normale gang van zaken, maar het gebeurt natuurlijk vaak dat je 's avonds iets hebt en overdag dus vrij bent.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij, buiten wat normale vergaderingen, ook niet in- en uit hoeft te klokken?
Dat is mooi.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neuh. Overdag werken is in principe de normale gang van zaken, maar het gebeurt natuurlijk vaak dat je 's avonds iets hebt en overdag dus vrij bent.
Ochtendmensen zijn ook erg vervelend.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is mooi.
Ben zelf niet zo'n ochtendtijger die om 07:30 al fris en fruitig bij het koffieapparaat staat te fluiten.
Maar ze gaan gelukkig om 16:30 uur naar huis, omdat ze dan binnen 4 tot 5 uur op bed moeten liggenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ochtendmensen zijn ook erg vervelend.
Slapen voor 1.00 uur lukt mij niet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar ze gaan gelukkig om 16:30 uur naar huis, omdat ze dan binnen 4 tot 5 uur op bed moeten liggen.
Avondmensen stemmen PVV.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ochtendmensen zijn ook erg vervelend.
Mij ook niet. Uitslapen op zondag is helemaal een slecht idee, want dan is het zo 03:00 uur dat ik die avond in m'n nest lig en dat is voor de maandagochtend weer niet leuk.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Slapen voor 1.00 uur lukt mij niet.
Bouwvakkers zijn ochtendmensen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |