Die zijn er in onze organisatie in combinatie met de business dan ook voor gaan liggen. Anders had ik met twee collega's straks een team van Indiërs kunnen gaan aansturen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep, maar dat middenmanagement zou ondertussen beter moeten weten en zich niet meer voor het outsourcingkarretje moeten laten spannen.
Jij met je orale obsessie. Maar goed, daarin verschilt het PVV-electoraat dus niet met dat van de PvdA of SP.quote:
Hij is degene die eruit ziet als iemand die een flinke kater aan het verwerken is.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe hij eruit ziet.
Zo zien ze er allemaal uit ?quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Hij is degene die eruit ziet als iemand die een flinke kater aan het verwerken is.
Opvallend dat remlof desondanks nog hier kan bijdragen.quote:Arnhemmers in Duitsland gepakt voor Syriëreis
U spot met de betekenis van het woord bijdragen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Opvallend dat remlof desondanks nog hier kan bijdragen.
De dame in het midden lijkt ook te denken dat ze nog steeds een wijnglas in haar hand heeftquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Hij is degene die eruit ziet als iemand die een flinke kater aan het verwerken is.
Nee, uw voortdurende hommages aan Yigal Amir zijn zeker veel beter.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:01 schreef waht het volgende:
[..]
U spot met de betekenis van het woord bijdragen.
Iemand moet het doen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Nee, uw voortdurende hommages aan Yigal Amir zijn zeker veel beter.
Wat een geweldige Tweet.quote:
Zo'n hoofd hebben D66'ers altijd.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Daarom staat er ook 'zwarte' voor; Als hij Winston had geheten, zou een dergelijk adjectief overbodig zijn geweest.quote:
Of Ruud.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:17 schreef Reya het volgende:
[..]
Daarom staat er ook 'zwarte' voor; Als hij Winston had geheten, zou een dergelijk adjectief overbodig zijn geweest.
Hij had het uiteraard over Ruud Lubbers.quote:
Elect oraal!quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:32 schreef Morendo het volgende:
[..]
Jij met je orale obsessie. Maar goed, daarin verschilt het PVV-electoraat dus niet met dat van de PvdA of SP.
Gewoon op het stembureau de vertegenwoordiger van de partij van je keuze pijpen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:44 schreef Reya het volgende:
[..]
'Hoofdelijk stemmen' krijgt een nieuwe betekenis.
Slavendrijvers doen geen moeite om iets te verzinnen.quote:
Tena Lady Googelen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:17 schreef robin007bond het volgende:
Wat zouden jullie doen wanneer al jullie zoekopdrachten zouden lekken?
Zeggen dat alles in een context is te plaatsen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:17 schreef robin007bond het volgende:
Ja, inderdaad.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Zeggen dat alles in een context is te plaatsen.
Ik google af en toe ook op de meest dubieuze termen als ik op zoek ben naar een plaatje voor in deze reeksquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.
Voor de grap ook wel eens gegoogled op bijvoorbeeld 'how to kill yourself' en dergelijke.
Het lek in een bos begraven.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:17 schreef robin007bond het volgende:
Ik wil leven.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:08 schreef gelly het volgende:
Hollanders kan iedereen missen als kiespijn.
Hepimiz Avrupalıyız.quote:
Daar ben ik het niet mee eens. Als je bijvoorbeeld bepaalde handelingen doet met de kennis die hebt maar dat eigenlijk niet de handigste manier is, maakt je dat niet dom.quote:
Als je je kennis niet uitbreidt terwijl dat zo eenvoudig is tegenwoordig vind ik je gewoon dom.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:37 schreef hexje het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Als je bijvoorbeeld bepaalde handelingen doet met de kennis die hebt maar dat eigenlijk niet de handigste manier is, maakt je dat niet dom.
omdat jij de stelling uitbreidde naar: wie geen kennis vergaard is dom.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je je kennis niet uitbreidt terwijl dat zo eenvoudig is tegenwoordig vind ik je gewoon dom.
Vraag me dan ook af waarom je de rest van m'n antwoord weghaalde.
En dat vind ik dan ook.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:43 schreef hexje het volgende:
[..]
omdat jij de stelling uitbreidde naar: wie geen kennis vergaard is dom.
De onwetenden.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:41 schreef hexje het volgende:
Stel dat er een groep kiezers is die onwetend is en iemand die weet dat ze onwetend zijn, noemt ze dom. Dan vraag ik mij af wie er nou dom is.
Nee, ik bedoelde dat Nederlanders ook vooral Europeanen zijn.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Iedereen die geen Europeaan is heeft een doodswens?
Gelukkig zijn Duitsers dat niet.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde dat Nederlanders ook vooral Europeanen zijn.
Ik stoor mij aan de TT.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:47 schreef remlof het volgende:
[..]
De onwetenden.
Wat zit je hier nu in godsnaam te verdedigen, mensen die niet verder dan de horizon willen kijken?
Neuh, is gewoon een prima beschrijvingquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:57 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik stoor mij aan de TT.Vind dat de pvv stemmers te snel in die hoek worden gedrukt.
Mooi, want in die hoek horen ze ook als ze niet fatsoenlijk willen nadenken.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:57 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik stoor mij aan de TT.Vind dat de pvv stemmers te snel in die hoek worden gedrukt.
Nee, dat zijn een soort Afrikanen, want ze verliezen elke oorlogquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gelukkig zijn Duitsers dat niet.
Maar ook enkel nadat ze heel Europa hebben gedomineerd, van de Atlantische Oceaan tot aan Stalingrad.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat zijn een soort Afrikanen, want ze verliezen elke oorlog
Ok.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:03 schreef Friek_ het volgende:
Het onterechte D66-elitarisme dient de kop te worden ingedrukt. Van die VPRO-lui die denken dat ze kritische denkers zijn.
Die expansie duurde nog geen jaarquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar ook enkel nadat ze heel Europa hebben gedomineerd, van de Atlantische Oceaan tot aan Stalingrad.
Ga jij ze persoonlijk één voor één de kop indrukken?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:03 schreef Friek_ het volgende:
Het onterechte D66-elitarisme dient de kop te worden ingedrukt. Van die VPRO-lui die denken dat ze kritische denkers zijn.
Alweer eens.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ok.
Nu snel gaan slapen Friek_, het is te laat voor jou.
Ain't no diff'rence 'tween black or white. Ook wat dergelijke opmerkingen betreft niet.quote:
Oeh, nu ga ik toch meer voor Prokofiev.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:38 schreef Drugshond het volgende:
------------------------------------------------------------------
Geluid afzetten, en Tchaikovsky - The Nutcracker Suite, Op 71a aanzetten.
Moet je de tweede edit zien. Die vind ik nog toffer.Vooral het einde Dit soort muziek vind ik zo intens mooiquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 05:08 schreef Drugshond het volgende:
Grappig, ik moest net naar de wc, en zie de edit.
Bolero, no kidding daarmee is mijn vader in de oven gestopt (soort vam Dance Macabre).
Ik niet zo vaak. Ik speel zelf. Dit nummer bijvoorbeeld ook.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 05:12 schreef Drugshond het volgende:
Heel soms zit ik wel eens bij een klassiek concert. Maar dan heb ik ook (bij default) een metal t-shirt aan.
Ja, maar was dat het geld waard?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 05:14 schreef Drugshond het volgende:
Laatste keer was bij het Brabants Orkest. in Breda. Was wel lachen kreeg een bekeuring van 85 euro omdat mijn auto op een invalideplaats stond. Was een duur kaartje.
Helemaal te gek....maar hier plaag ik ze niet mee. Zou ik ze aan het lachen maken. Ik vind hem leuk!quote:
Kijk wanneer ik al deze nummers zou horen? kijk ik echt niet naar de mensen. Interesseert me gewoon nietquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 05:19 schreef Drugshond het volgende:
Mjah, ik wel gelachen vanwege de opmerkingen vanwege mijn outfit.
Mijn moeder hield van Duitse dweepmuziek en mijn vader van orgelnuziek. Geen idee waar ik het van hebquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 05:24 schreef Drugshond het volgende:
Heel mijn jeugd heb ik gevangen gezeten door klassieke muziek van mijn moeder, en het leukste is ze leeft nog.. Sterker nog ik heb er (nu al) iets van meegekregen.
Ow, Deze heb ik gespeeld in de Oosterpoort in Groningen. Ook een dierbare begraven met deze muziek.quote:
Die hebben we nu in het repertoire zitten. Vrolijk om te horen, maar saai om te spelen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 05:29 schreef Drugshond het volgende:
Tieten, kont , tieten, kont, tieten kont kont kont .
Ook al gespeeld.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |