Synthofiel betekent oftewel: Synthesizer Liefhebber. Het is alom bekend dat onze ietwat dikkige vriend uit Hilversum een grote liefhebber was van de Synthesizer, vele topics zijn volgeschreven over Rolands en Casio's. De UI van Synthofiel bevestigt dit beeld, aangezien het een ruimte vol synthesizers afbeeldt.quote:-fiel achterv. ‘liefhebber, liefhebbend’
quote:
quote:
En wat is de verdediging van Synthofiel?quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:21 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik krijg nog een ps3 van je Braddie
Juist.quote:
Ik ben bang van niet. Dit wordt een hardnekkige vlek op het blazoen van Fok!quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:14 schreef HaywoodJablome het volgende:
god, dat gemiep over die twee houdt nooit meer op he
Het punt is dus dat het bij sommige redelijk voor de hand ligt. Ik had deze conclusie ook zonder graafwerk kunnen doen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:15 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat een lap tekst, mij boeit het niet wie een kloon is laat staan dat ik me bezig wil houden om te achterhalen wie de kloon is.
ik ben niet braddie!!!!quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:19 schreef NietDoen het volgende:
Prachtig stukje speurwerk.
Ik zou bijna denken dat jij een kloon van braddie bent aangezien je zoveel informatie hebt.
Briljant planquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:40 schreef GroningseGast het volgende:
Dat is voor HaywoodJablome misschien ook een optie. Als ze nou wat meer accounts neemt, dan lijkt het net alsof al die typetjes wel een leven hebben en staat ze minder voor lul.
Maar soms is het niet zo makkelijk te zien, hoe denk je daar dan over? Klonen is toch eigenlijk soberso sneu, net alsof je niet genoeg hebt aan een account.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:27 schreef MichaelScott het volgende:
Terechte klacht, ik vind het altijd zo sneu als je duidelijk kan zien dat iemand een kloon is van een gebande.
Tsja, dat is een goede vraag. Maar zoals al aangegeven in de OP kan je ook wel eens iets serieus willen posten zonder dat je herkenbaar wil zijn. Maar ik vind klonen eigenlijk niet zo sneu, het kan imo zelfs therapeutisch zijn om zaken van verschillende kanten te bekijken.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:48 schreef StanleyHudson het volgende:
[..]
Maar soms is het niet zo makkelijk te zien, hoe denk je daar dan over? Klonen is toch eigenlijk soberso sneu, net alsof je niet genoeg hebt aan een account.
Misschien moet je zelf minder in ONZ komen, dat scheelt waarschijnlijk ook.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:40 schreef GroningseGast het volgende:
Dat is voor HaywoodJablome misschien ook een optie. Als ze nou wat meer accounts neemt, dan lijkt het net alsof al die typetjes wel een leven hebben en staat ze minder voor lul.
Ik klik op me werk af en toe een topic aan op de frontpage. En in elk topic kom ik haar tegen, het lijkt wel alsof ze overal op moet reageren.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Misschien moet je zelf minder in ONZ komen, dat scheelt waarschijnlijk ook.
je kunt beter in het weekend en 's avonds posten dan als je het irritant vindt, dan ben ik er meestal nietquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:57 schreef GroningseGast het volgende:
[..]
Ik klik op me werk af en toe een topic aan op de frontpage. En in elk topic kom ik haar tegen, het lijkt wel alsof ze overal op moet reageren.
HaywoodJablome is in elke geval een leuke toevoeging in elk topic.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:57 schreef GroningseGast het volgende:
[..]
Ik klik op me m'n werk af en toe een topic aan op de frontpage. En in elk topic kom ik haar tegen, het lijkt wel alsof ze overal op moet reageren.
Aldus wit riddertje hoink581quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
HaywoodJablome is in elke geval een leuke toevoeging in elk topic.
Dan heb ik wel wat beters te doen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:59 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
je kunt beter in het weekend en 's avonds posten dan als je het irritant vindt, dan ben ik er meestal niet
ik ook, dus dan zul je er helaas mee moeten leren leven.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:00 schreef GroningseGast het volgende:
[..]
Aldus wit riddertje hoink581
[..]
Dan heb ik wel wat beters te doen.
Ja, nee dat ging niet over Braddie. Niet doen ZarB, nee.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:02 schreef ZarB het volgende:
Goeeeeeeie goden Hoink!! Gister spreken we nog af nav je eerder topic dat dergelijke lui genegeerd moeten worden en wat doe je?
Nou, volgens afspraak word nu je dmbox vol gespamd.
Oh shittt ik zal de troepen terughalen! Momentje!!!quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, nee dat ging niet over Braddie. Niet doen ZarB, nee.
hoink is de kloon van pharkusquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:19 schreef NietDoen het volgende:
Prachtig stukje speurwerk.
Ik zou bijna denken dat jij een kloon van braddie bent aangezien je zoveel informatie hebt.
Haha dankjewel.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:54 schreef JaqenHghar het volgende:
Hulde voor de moeite die je in de OP hebt gestopt TS
ja ik ben x of ij niet, wie is dat ik ben nuw wat de fok ech nie!!11!!!! EINZWEI@@!!@!quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:47 schreef Snowbells het volgende:
Huh is die aberkullie dus echt een kloon
ah dus jij bent aberkulliequote:Op maandag 21 oktober 2013 11:20 schreef Aber2.0 het volgende:
[..]
ja ik ben x of ij niet, wie is dat ik ben nuw wat de fok ech nie!!11!!!! EINZWEI@@!!@!
quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:22 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ah dus jij bent aberkullie Überkullie
dat is toch niks om je voor te schamen.quote:
Ik heb geen boekwerk van een OP geschreven om het door jou vol te laten SC-en, dus hou je alsjeblieft in.quote:
korte versie: kutwijfquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb geen boekwerk van een OP geschreven om het door jou vol te laten SC-en, dus hou je alsjeblieft in.
Dit dus...quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:32 schreef Kiid het volgende:
Sommige mensen beheren de kunst van klonen tot in perfectie
ik moet van zarb boos tegen haar doen, dus vandaarquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:36 schreef HaywoodJablome het volgende:
voor mij blijf je altijd Überkullie
Oh, okee, daar bemoei ik me verder niet mee hoorquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:37 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ik moet van zarb boos tegen haar doen, dus vandaar
Zijn Aber/Uberkullie geband?quote:
bemoeide je je maar eens ergens mee:(quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:39 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Oh, okee, daar bemoei ik me verder niet mee hoor
Goed werk, nu lijken we weer twee verschillende accounts.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Beetje met de eer gaan strijken, grapjas.
One lovequote:Op maandag 21 oktober 2013 11:36 schreef HaywoodJablome het volgende:
voor mij blijf je altijd Überkullie
Srsquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:37 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ik moet van zarb boos tegen haar doen, dus vandaar
haal je vinger uit je neus, jongemanquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:40 schreef hugecooll het volgende:
[..]
bemoeide je je maar eens ergens mee:(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
Sommige types hier laten hun online identiteit vergroeien met hun echte identiteit en dan snap ik dus dat je niet wil dat men sommige dingen op je terug kan trekken. Het heeft niet alleen met andere users te maken.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:05 schreef 2NutZ het volgende:
Je zoveel aantrekken en je leven laten beinvloeden door mensen van een online forum, dat je je beroept op het aanmaken van meerdere persoonlijkheden op dat forum, omdat je je schaamt voor bepaalde zaken op je accounttreurig tot in de max.
Of die lui denken blijkbaar dat ze zo bekend en belangrijk zijn dat mensen echt carenflikker gewoon op met je maskers.
beetje welquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Sommige types hier laten hun online identiteit vergroeien met hun echte identiteit en dan snap ik dus dat je niet wil dat men sommige dingen op je terug kan trekken. Het heeft niet alleen met andere users te maken.
laatste bezoek: 12 uur, 52 minuten geleden.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het verbaast me dat hij nog niet hier is gekomen om het te ontkennen.
Triest genoeg geloof ik je meteen. Doe maar extra vriendelijk tegen haar dan, blijkbaar heeft ze het nodigquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:58 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ja eh, ik verzin het ook niet, ik voer het alleen uit
quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:51 schreef Aber2.0 het volgende:
[..]
Triest genoeg geloof ik je meteen. Doe maar extra vriendelijk tegen haar dan, blijkbaar heeft ze het nodig
Fucking care... snap best dat je als je je foto in je fobo hebt e.d. dat je dan niet geassocieerd wil worden met je vraag over chlamydia maar wtf boeit het allemaal verderquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Sommige types hier laten hun online identiteit vergroeien met hun echte identiteit en dan snap ik dus dat je niet wil dat men sommige dingen op je terug kan trekken. Het heeft niet alleen met andere users te maken.
JA JA JA.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2013 17:06:50 ]
quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
JA JA JA.Stiekem weet ik het (ook), maar ik wilde een reactie ontlokken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij weet wel verdacht veel over klonen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:08 schreef TheeMetSuiker het volgende:
[..]
Nieuw mail adres, username *Insert persoon* done.
Hm, ja.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:08 schreef TheeMetSuiker het volgende:
[..]
Nieuw mail adres, username *Insert persoon* done.
Dat klopt inderdaad mijnbeste, ik heb weleens op wat forumpies rondgehangen met meerdere accountsquote:Op maandag 21 oktober 2013 17:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij weet wel verdacht veel over klonen.
De klonen geheim houden is vaak vrij moeilijk maar.........!!!!!!!!!! vroeg of laat val je toch door de spreekwoordelijke mandquote:Op maandag 21 oktober 2013 17:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Hm, ja.. Klonen en de kloon geheim houden is moeilijk.
Soms ruik je de kloon gewoon van verre, het lijkt wel of user-accounts een soort digitale lichaamshouding hebben. Ik kan ook nooit anders posten dan ik met dit account post dus dan heb je al een aardig niveau van herkenbaarheid. Wel grappig op zich want het enige waar je op af kan gaan is meningen, grammatica en zinsconstructies.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:10 schreef TheeMetSuiker het volgende:
[..]
De klonen geheim houden is vaak vrij moeilijk maar.........!!!!!!!!!! vroeg of laat val je toch door de spreekwoordelijke mand
Apart dat je eigenlijk met zo weinig al zoveel kan weten/raden.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Soms ruik je de kloon gewoon van verre, het lijkt wel of user-accounts een soort digitale lichaamshouding hebben. Ik kan ook nooit anders posten dan ik met dit account post dus dan heb je al een aardig niveau van herkenbaarheid. Wel grappig op zich want het enige waar je op af kan gaan is meningen, grammatica en zinsconstructies.
HA gelukkig heeft niemand mij nog ontmaskerd!quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:10 schreef TheeMetSuiker het volgende:
[..]
De klonen geheim houden is vaak vrij moeilijk maar.........!!!!!!!!!! vroeg of laat val je toch door de spreekwoordelijke mand
Dit.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:54 schreef JaqenHghar het volgende:
Hulde voor de moeite die je in de OP hebt gestopt TS
Dit, what the fuck mensenquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:05 schreef 2NutZ het volgende:
Je zoveel aantrekken en je leven laten beinvloeden door mensen van een online forum, dat je je beroept op het aanmaken van meerdere persoonlijkheden op dat forum, omdat je je schaamt voor bepaalde zaken op je accounttreurig tot in de max.
Of die lui denken blijkbaar dat ze zo bekend en belangrijk zijn dat mensen echt carenflikker gewoon op met je maskers.
KRIJG GODVERDOMME DE TYFUS EN INWENDIGE BLOEDINGEN LULquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:10 schreef hoink581 het volgende:
en de meerdere sokkenpoppen van Slaap_Zak
quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:11 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Hey loveyourlife/x-lily/Liliane.
Of een andere user waarvan jij een kloon bent.
Ga weg, aandachtshoer.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:53 schreef Aber2.0 het volgende:
[..]
HA gelukkig heeft niemand mij nog ontmaskerd!
Nog 1 keer zo'n opmerkingen en de namen van je kloons komen vrij, hoor je me!?quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:07 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
KRIJG GODVERDOMME DE TYFUS EN INWENDIGE BLOEDINGEN LUL
Jawel.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:53 schreef Aber2.0 het volgende:
[..]
HA gelukkig heeft niemand mij nog ontmaskerd!
Van wie ben jij een kloon?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nog 1 keer zo'n opmerkingen en de namen van je kloons komen vrij, hoor je me!?
dat zou wel een hele mooie zijnquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:19 schreef BlueMage het volgende:
Niet weten dat Braddie 'n kloon is van Croupouque.
Kalm aan zakkie..quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:07 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
KRIJG GODVERDOMME DE TYFUS EN INWENDIGE BLOEDINGEN LUL
Toevallig wel dezelfde monitor.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:47 schreef Synthofiel het volgende:
zielig hoor![]()
ik heb al gezegt dat ik braddie niet ben!!
toevallig jaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:52 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Toevallig wel dezelfde monitor.
DIG / fout bij spel
ik ben inderdaad niet braddiequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:55 schreef BlueMage het volgende:
DIG / pc geeft zwart beelt
Ligt er wel erg dik bovenop, zou best wel eens niet Braddie kunnen zijn. Hmm...the plot thickens.
dan ben je iemand die reacties uit wil lokken door de schijn te wekken dat je een kloon van braddie bent, ik weet niet wat ik triester moet vinden.quote:
ik heb nergens gezegt dat ik braddie ben ofzowquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
dan ben je iemand die reacties uit wil lokken door de schijn te wekken dat je een kloon van braddie bent, ik weet niet wat ik triester moet vinden.
nee enkel 10000000000000x ik ben niet braddiequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:00 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
ik heb nergens gezegt dat ik braddie ben ofzow
dit dus, en de username, ui, en shit met blondje.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:01 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
nee enkel 10000000000000x ik ben niet braddie
ow, jij weer. Braddie toevallig nog gesproken?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:00 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
ik heb nergens gezegt dat ik braddie ben ofzow
paar dagen geleden op faceboekquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:01 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
ow, jij weer. Braddie toevallig nog gesproken?
okquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:02 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
paar dagen geleden op faceboek
hij wil graag terug op fok
soort zoekt soortquote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:09 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
hoe?? blondje_93 heeft mooi lichaam
Braddie plsquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:09 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
jij hebt vast jezelf al 1000x afgebeert op die naaktpicsquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:09 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
ieel, ik kan wel beter krijgenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:09 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
dat heb ik kunne lezen ja.. sneu figuurquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:06 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
en hij wil jou ook nog graag doen!
Jawel! Die ene met de gitaar!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:12 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
jij hebt niet een foto van mij gezien!
Braddie hou maar opquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:15 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
ik heb niet een gitaar
ik heb aleen een synth!
Geef nou gewoon toe dat je graag dikke kereltjes uitlacht.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:26 schreef jogy het volgende:
Oké, het zou lullig zijn als Synthofiel per ongeluk echt Braddie niet is, ik bedoel de meute had het (ogenschijnlijk) ook fout met blondje_93. Dus Synthofiel, waar ken je Braddie dan van? En de beste manier om je niet-braddieheid te bewijzen is uiteraard een foto, desnoods met een onherkenbaar hoofd. Lichaam is genoeg om de één van de ander te onderscheiden. Leuke tekst voor FOK! in je hand en niemand kan je ooit meer voor Braddie verwisselen. Jij houdt je anonimiteit want geen hoofd en je kan iedereen een dikke vinger geven die je daarna nog per ongeluk verwisseld met Braddie.
Ik wil hem de kans geven om anoniem-achtig te bewijzen dat hij braddie niet is, hij zit er zo erg meequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:31 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Geef nou gewoon toe dat je graag dikke kereltjes uitlacht.
Hugh, ik heb zijn nummer gehosseldquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:40 schreef Hugh_Myron het volgende:
Braddie, waarom ben je niet van die flat gesprongen?
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hugh, ik heb zijn nummer gehosseld
Ene waar ik je laatst over vertelde
Wilde ie dat gaan doen dan?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:40 schreef Hugh_Myron het volgende:
Kreeg een bericht van een bekende van hem, dat 'ie op een flatgebouw stond en eraf wilde springen.quote:
Ja en die harses van jou mag dr wel wegblijvenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:45 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik mis Braddie wel met zijn kut topics.
Of zijn hoofd in us
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:42 schreef chroestjov het volgende:
Het enige wat Braddie ooit zal kunnen winnen is een wedstrijd hamburgers eten deuren perforeren.
Dan hadden we 't nieuws "Grote krater in Hilversum" gehad op de FP dus denk dat ie idd teruggekrabbeld is.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:46 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Kreeg een bericht van een bekende van hem, dat 'ie op een flatgebouw stond en eraf wilde springen.
Idd, bleek gauw achteraf al geen succes te zijn geweest.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:47 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dan hadden we 't nieuws "Grote krater in Hilversum" gehad op de FP dus denk dat ie idd teruggekrabbeld is.
Van mij? Oke dan weet ik dat ook weer.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:46 schreef Sunshineboy91 het volgende:
[..]
Ja en die harses van jou mag dr wel wegblijven
Haha lol.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:46 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Kreeg een bericht van een bekende van hem, dat 'ie op een flatgebouw stond en eraf wilde springen.
Was een verborgen compliment misschien, misschien niet hihiquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Van mij? Oke dan weet ik dat ook weer.
En dan zeiken dat niemand jou mag hea
Zie liever haar harses dan die van jou.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:46 schreef Sunshineboy91 het volgende:
[..]
Ja en die harses van jou mag dr wel wegblijven
Inkoppertje hoorquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:49 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Zie liever haar harses dan die van jou.
Haters gaan haten.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:49 schreef Sunshineboy91 het volgende:
[..]
Was een verborgen compliment misschien, misschien niet hihi
Picsquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haters gaan haten.
Because I can twerk
Geen idee. Hij claimt wel dat ik ooit contact met hem had via dmquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:52 schreef deadprez het volgende:
van wie is sunshinebattie eigenlijk een kloon¿
Ik ben in het bezit van een authentieke AJ-twerkvideo, hoeveel bied jij?quote:
De helftquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:52 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik ben in het bezit van een authentieke AJ-twerkvideo, hoeveel bied jij?
oh een kneusje dat ranzige dm's verstuurt naar random vrouwelijke users dus waarschijnlijkquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Geen idee. Hij claimt wel dat ik ooit contact met hem had via dm
*2?quote:
Nikonlover. hihiquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:52 schreef deadprez het volgende:
van wie is sunshinebattie eigenlijk een kloon¿
Oh, dus geld is belangrijker dan onze fok vriendschap?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:52 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik ben in het bezit van een authentieke AJ-twerkvideo, hoeveel bied jij?
iedereen heeft hier een lelijke kop en braddie ziet er beter uit en daarom haten ze!quote:
ik ben GEEN kloon...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jammer man. Jij zelf hebt de kunst van het klonen ook niet onder de knie.
blondje_93?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:55 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
iedereen heeft hier een lelijke kop en braddie ziet er beter uit en daarom haten ze!
http://i.fok.nl/userpics/409072/409072.jpg
http://i.fok.nl/userpics/118453/118453.jpg
http://i.fok.nl/userpics/56326/IMG_1718.jpg
http://i.fok.nl/userpics/294940/stoned2.jpg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
debieltjequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:55 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
iedereen heeft hier een lelijke kop en braddie ziet er beter uit en daarom haten ze!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:10 schreef hoink581 het volgende:
Want als je eenmaal ontmaskerd wordt helpt het niet door alleen maar te roepen: "ja ik ben x of ij niet, wie is dat ik ben nuw wat de fok ech nie!!11!!!! EINZWEI@@!!@!"
Is dit hetgeen wat door jouw hoofd ging toen je op de rand van die flat stond en naar beneden keek?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:55 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wie ben jij?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:56 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:55 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:57 schreef BozeHaas het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
baartaapen met een fok shirtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Joego's zijn handelaars, sry :$quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh, dus geld is belangrijker dan onze fok vriendschap?
Blondje_93 hij doet het weer.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:01 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
ow, jij weer. Braddie toevallig nog gesproken?
quote:
wie is dat???quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:00 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is idd veel beter.
Dat is hij.quote:
ben jij die?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:00 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is idd veel beter.
Wat je doet is sowieso sneu. Of je nu Braddie bent die uit frustratie om zich heen gaat slaan, of dat je Braddie op deze manier nog meer benadeeld als dat hij al was.quote:
doen alsof je braddie niet kent om het geloofwaardiger te maken dat je geen kloon bentquote:
ik fucking meen het!!!! Echt!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
doen alsof je braddie niet kent om het geloofwaardiger te maken dat je geen kloon bent
Braddie is een jongen die net iets teveel over zijn leven heeft verteld waardoor hij getraceerd is in zijn echte leven.quote:
Vertel me meerquote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:02 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Braddie is een jongen die net iets teveel over zijn leven heeft verteld waardoor hij getraceerd is in zijn echte leven.
Wou net zeggen eigenlijk. Iedereen kent Braddie toch wel.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
doen alsof je braddie niet kent om het geloofwaardiger te maken dat je geen kloon bent
Heb nog nooit eerder een baartaap en een FOK!shirt gezienquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:58 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
baartaapen met een fok shirt![]()
![]()
Lijkt me niet banwaardig, aangezien die foto gewoon via google te vinden is icm zijn username.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:04 schreef Angel-Joy het volgende:
Willen jullie allemaal een ban ofzo
Ja, maar er is een nieuwe regel dat je Braddie's foto's niet meer mag plaatsen ondanks dat ze overal te vinden zijn. Zo jammer, want 'Braddie Quotes' waren namelijk zeer vermakelijk en inspirerend.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:05 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Lijkt me niet banwaardig, aangezien die foto gewoon via google te vinden is icm zijn username.
ik ook niet in de dierentuinquote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:05 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Heb nog nooit eerder een baartaap en een FOK!shirt gezien
Die regel geldt alleen voor Braddie? Wat is dezequote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, maar er is een nieuwe regel dat je Braddie's foto's niet meer mag plaatsen ondanks dat ze overal te vinden zijn. Zo jammer, want 'Braddie Quotes' waren namelijk zeer vermakelijk en inspirerend.
quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:08 schreef Sunshineboy91 het volgende:
Ik ben echt geen kloon mensen waarom denkt iedereen dat
Positieve discriminatie voor braddiequote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:08 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Die regel geldt alleen voor Braddie? Wat is deze
je bent zelf een dome sukelquote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:08 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
ik ook niet in de dierentuin![]()
domme sukel in fok shirt
![]()
baartaapquote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:08 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
ik ook niet in de dierentuin![]()
domme sukel in fok shirt
![]()
wat is dezequote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:09 schreef chroestjov het volgende:
ONZ / blondjes :$
Wat een smeerpijp is het toch ook.
ben je niet, bek dicht.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:11 schreef Zaktabak het volgende:
Het begint een slowchat te worden in combinatie met een verkapt naamtopic. Als ik NSB'er mod was geweest had ik hier een stokje voor gestoken.
Mooi voor je. Ik hoef mijn tijd ook liever niet minstens 18 te besteden met zulke zolderkamerautisten. Respect voor de mod's trouwens die dit werk vol houden.quote:
braddiequote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:17 schreef Beebiel het volgende:
niemand die weet van wie ik de kloon ben
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:21 schreef Angel-Joy het volgende:
Eigenlijk ben ik een kloon van Hugh_Myron. Dat jullie het nog niet door hebben.
wat stond hier¿quote:
???quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:24 schreef SaucyCock het volgende:
Dit topic is racistisch, ik ga de VN inlichten.
gewoon een gezellig topicquote:
Dank jequote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:26 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
niet zo lelijk als die andere sukels!
Mocht jij willen bbybooquote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:21 schreef Angel-Joy het volgende:
Eigenlijk ben ik een kloon van Hugh_Myron. Dat jullie het nog niet door hebben.
vrouwenhumorquote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hihi ik praat tegen mezelf nu.
Wel lastig, ieder keer in en uit loggen
Gewoon twee computersquote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gebruik dan ook meerdere browsersquote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Deze manquote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:38 schreef deadprez het volgende:
[ afbeelding ]
ieder beeldscherm een ander account jwtz
Ik had mijn trik nooit moeten openbarenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:38 schreef deadprez het volgende:
[ afbeelding ]
Waren we nog niet uitgepraat dan?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:39 schreef hoink581 het volgende:
Is het godverdomme klaar met het geslowchat nu?!
je mag gewoon meepraten hoor mattie je hoeft niet zo boos te doenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:39 schreef hoink581 het volgende:
Is het godverdomme klaar met het geslowchat nu?!
cool man!!!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:38 schreef deadprez het volgende:
[ afbeelding ]
50 euro per post op een kloon van een gebande, dat zijn een hoop gestolen ps3's die je moet verkopen.quote:
Ja, het kan er niet bij iedereen allemaal zo goed uitzien als bij jou Braddie:quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:45 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja, het kan er niet bij iedereen allemaal zo goed uitzien als bij jou Braddie:
DIG / fout bij spel
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:47 schreef Synthofiel het volgende:
[..]![]()
die kut spel heeft mijn pc kapot gemaakt!
Beken gewoon, dan mag je weer terug naar je veilige schuurtje.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:47 schreef Synthofiel het volgende:
[..]![]()
die kut spel heeft mijn pc kapot gemaakt!
En terecht en nu optyfen, Braddiequote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:49 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
mijn bericht is gesloten door een kut mod!
inb4 ik ben niet braddie!!!!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 01:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En terecht en nu optyfen, Braddie
Hey supergirlquote:
damn, in 1x goedquote:
Serieus, doe normaal xDDquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:40 schreef Hugh_Myron het volgende:
wat voor mod?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:49 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
mijn bericht is gesloten door een kut mod!
Zo, jij bent stoer zeg..quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:55 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze reactie! xDDquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:57 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Is dit hetgeen wat door jouw hoofd ging toen je op de rand van die flat stond en naar beneden keek?
Laat mij raden hoe je boven op de flat bent gekomen, met de lift?
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ga ergens anders debiel doen, aandachtssnol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |