dat is toch niks om je voor te schamen.quote:
Ik heb geen boekwerk van een OP geschreven om het door jou vol te laten SC-en, dus hou je alsjeblieft in.quote:
korte versie: kutwijfquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb geen boekwerk van een OP geschreven om het door jou vol te laten SC-en, dus hou je alsjeblieft in.
Dit dus...quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:32 schreef Kiid het volgende:
Sommige mensen beheren de kunst van klonen tot in perfectie
ik moet van zarb boos tegen haar doen, dus vandaarquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:36 schreef HaywoodJablome het volgende:
voor mij blijf je altijd Überkullie
Oh, okee, daar bemoei ik me verder niet mee hoorquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:37 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ik moet van zarb boos tegen haar doen, dus vandaar
Zijn Aber/Uberkullie geband?quote:
bemoeide je je maar eens ergens mee:(quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:39 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Oh, okee, daar bemoei ik me verder niet mee hoor
Goed werk, nu lijken we weer twee verschillende accounts.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Beetje met de eer gaan strijken, grapjas.
One lovequote:Op maandag 21 oktober 2013 11:36 schreef HaywoodJablome het volgende:
voor mij blijf je altijd Überkullie
Srsquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:37 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ik moet van zarb boos tegen haar doen, dus vandaar
haal je vinger uit je neus, jongemanquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:40 schreef hugecooll het volgende:
[..]
bemoeide je je maar eens ergens mee:(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
Sommige types hier laten hun online identiteit vergroeien met hun echte identiteit en dan snap ik dus dat je niet wil dat men sommige dingen op je terug kan trekken. Het heeft niet alleen met andere users te maken.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:05 schreef 2NutZ het volgende:
Je zoveel aantrekken en je leven laten beinvloeden door mensen van een online forum, dat je je beroept op het aanmaken van meerdere persoonlijkheden op dat forum, omdat je je schaamt voor bepaalde zaken op je accounttreurig tot in de max.
Of die lui denken blijkbaar dat ze zo bekend en belangrijk zijn dat mensen echt carenflikker gewoon op met je maskers.
beetje welquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Sommige types hier laten hun online identiteit vergroeien met hun echte identiteit en dan snap ik dus dat je niet wil dat men sommige dingen op je terug kan trekken. Het heeft niet alleen met andere users te maken.
laatste bezoek: 12 uur, 52 minuten geleden.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het verbaast me dat hij nog niet hier is gekomen om het te ontkennen.
Triest genoeg geloof ik je meteen. Doe maar extra vriendelijk tegen haar dan, blijkbaar heeft ze het nodigquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:58 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ja eh, ik verzin het ook niet, ik voer het alleen uit
quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:51 schreef Aber2.0 het volgende:
[..]
Triest genoeg geloof ik je meteen. Doe maar extra vriendelijk tegen haar dan, blijkbaar heeft ze het nodig
Fucking care... snap best dat je als je je foto in je fobo hebt e.d. dat je dan niet geassocieerd wil worden met je vraag over chlamydia maar wtf boeit het allemaal verderquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Sommige types hier laten hun online identiteit vergroeien met hun echte identiteit en dan snap ik dus dat je niet wil dat men sommige dingen op je terug kan trekken. Het heeft niet alleen met andere users te maken.
JA JA JA.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2013 17:06:50 ]
quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
JA JA JA.Stiekem weet ik het (ook), maar ik wilde een reactie ontlokken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij weet wel verdacht veel over klonen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:08 schreef TheeMetSuiker het volgende:
[..]
Nieuw mail adres, username *Insert persoon* done.
Hm, ja.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:08 schreef TheeMetSuiker het volgende:
[..]
Nieuw mail adres, username *Insert persoon* done.
Dat klopt inderdaad mijnbeste, ik heb weleens op wat forumpies rondgehangen met meerdere accountsquote:Op maandag 21 oktober 2013 17:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij weet wel verdacht veel over klonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |