Waar werk je? Ik kom ook even solliciteren. Eerst een reis naar Istanbul en nu weer een helicoptervlucht over Amsterdamquote:Op maandag 21 oktober 2013 17:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
Awesome! Heb een helicoptervlucht over Amsterdam gewonnen met m'n werk![]()
En kansmakend op een weekend Londen eind dit jaarquote:Op maandag 21 oktober 2013 17:14 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Waar werk je? Ik kom ook even solliciteren. Eerst een reis naar Istanbul en nu weer een helicoptervlucht over Amsterdam
Door een beetje hier mee te lezen weet ik al aan welke hogeschool je studeert, in welke stad en dankzij het HTC One topic weet ik wie je werkgever is. Je verspreid meer over jezelf dan je denktquote:Op maandag 21 oktober 2013 17:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
En kansmakend op een weekend Londen eind dit jaar
En werk en privé hou ik op FOK een beetje voor mezelf
Tja, heb ik ook wel eens last van. Oh wacht...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:36 schreef Mishu het volgende:
Op zich wel goed. Het fulltime werken bevalt wel, ik hoop zo dat ik een permanente soortgelijke baan kan vinden.
Verder is ongesteld zijn kut
Mooie ondertitel!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:37 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Tja, heb ik ook wel eens last van. Oh wacht...
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mooie ondertitel!
OT: Net zoals gisteren (en waar ik steeds meer in begin te geloven: zoals ik me morgen zal voelen), prima!
nog nooit geweest! hoor alleen maar goede dingenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Leuke stad!
OT: God wat heb ik lang geslapen! Nog even wakker worden hoor
Kan er ook nog wel bij Maar ik had al zo'n vermoeden dat je niet zou vertellen waar je werkt.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
En kansmakend op een weekend Londen eind dit jaar
En werk en privé hou ik op FOK een beetje voor mezelf
Go find another one!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:28 schreef dick_laurent het volgende:
Fucking gefrustreerd. Ik wil een andere baan. I hate my job
Go find another one..... goh.. yeah, cause it's that easy to find a jobquote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:39 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Go find another one..... goh.. yeah, cause it's that easy to find a job![]()
Ben al maanden aan het solliciteren.
hahaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:51 schreef Angel-Joy het volgende:
"Ik ga nu echt huiswerk maken"
5 min later.
2 jurken, een paar schoenen en een trui besteld online.
FML
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:04 schreef WeirdlyWired het volgende:
Kut. Ik kan niet stoppen met huilen. Huil ik niet vanwege de jeuk en de pijn. Dan jank ik wel omdat het uit is en ik hem zo ontzettend mis.
Had ik ook van haar, wil niet zoveel zeggen. Al ben jij vrouw en ik man, dat kan schelenquote:
Je moet niet aan die troep. Dalijk kan je alleen slapen met die zooi in je.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 06:51 schreef WeirdlyWired het volgende:
Rot. Weer slecht geslapen. Melatoninepillen en zolpidermtartraat pillen werken dus niet voor mij.
Straks maar weer de huisarts bellen. Ik word er zo moe van
Het is fijn dat jij er zo over denkt. Maar er zit nog een heel verhaal achter.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:23 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Je moet niet aan die troep. Dalijk kan je alleen slapen met die zooi in je.
Come on, be strong!
En ja ik weet hoe je je voelt.
Ik zeg toch nergens dat het wat wordt? Ben gewoon blij voor nu.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 01:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Had ik ook van haar, wil niet zoveel zeggen. Al ben jij vrouw en ik man, dat kan schelen.
Uitgave of lening?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:51 schreef Frag_adder het volgende:
Vanmiddag koopcontract van het huis tekenen, wel lichtelijk nerveus. Damn wat een uitgave!
hypotheek, dus een ontzettend gespreide uitgave (jaja lening blabla), maar het is wel even de komende 30 jaar een verplichting van heb ik jou daar dus ja het voelt voor mij als een ontzettend grote uitgave.quote:
Probeer niet die zooi te gebruiken ... meer zeg ik niet..quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:02 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Het is fijn dat jij er zo over denkt. Maar er zit nog een heel verhaal achter.
PMquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:35 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Probeer niet die zooi te gebruiken ... meer zeg ik niet..
You can do it.
Spannend!!! Heel veel succes en ik hoop dat het bij jou niet zo rampzalig gaat als het voor mij ging!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:11 schreef Luxuria het volgende:
Geen zin meer om te werken.
Heeeeel veel zin in het weekend! Vol met leuke plannen, en het allerleukste, zondag krijg ik de sleutel van een supermooi appartement waar ik tijdelijk in kan wonen!!
Om uit te proberen hoe het is om op mezelf te wonen
Ik hoop het ook nietquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Spannend!!! Heel veel succes en ik hoop dat het bij jou niet zo rampzalig gaat als het voor mij ging!
OT: beetje brak ofzo
Ik ehm...mijn uit-huis-gaan "vliegende start" eindigde een beetje in een crash&burn-ervaringquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:16 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik hoop het ook niet
Wat ging er bij jou zo slecht dan?
Ah, bij mij is het inderdaad ook een echte vliegende start, was er nog totaal niet mee bezig totdat ik 2 weken geleden dit aanbod kreegquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ehm...mijn uit-huis-gaan "vliegende start" eindigde een beetje in een crash&burn-ervaring![]()
Ik wens je in elk geval heel veel succes!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:25 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ah, bij mij is het inderdaad ook een echte vliegende start, was er nog totaal niet mee bezig totdat ik 2 weken geleden dit aanbod kreeg
Dus ben benieuwd
Ah leuk!quote:
Thnx! Dat zal zeker lukken!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wens je in elk geval heel veel succes!![]()
En zorg dat je een leuke tijd tegemoet gaat, richt het een beetje gezellig in, dit dat
Hit me with your best shotquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:41 schreef Plums het volgende:
Lang niet gepost hier hoor maar AAAAAAAAAAAAARRGGGHHGGVDWTFGRRRRRRR. Had ik gvd maar n boksbal!
Thx, jij ook veel plezierquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:05 schreef Miam het volgende:
[..]
Ah leuk!schiet voor jou dus ook al op, veel plezier!!
OT; Goed. zin in morgen. verder inwendig wat emotioneel vanwege een afscheid..
gelukkig gaan 4 dagen vrij snel om. vooral als je't leuk hebt.
Ik ook nietquote:
Waarschijnlijk heb je te weinig vitamine Cquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:28 schreef Stefanovich het volgende:
WaarOm ben ik elke dag zo kapot als ik wakker wordt....pas tegen 10 uur savonds krijg ik meestal energie... ja dan heb je het ook echt nog nodig
Hmm, ik heb daar ook last van (de moeheid dus, ookal slaap ik gewoon minstens 7u per nacht). Kan dat echt te maken hebben aan een tekort aan vit. C?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je te weinig vitamine C
Ja hoor zou heel goed kunnen!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hmm, ik heb daar ook last van (de moeheid dus, ookal slaap ik gewoon minstens 7u per nacht). Kan dat echt te maken hebben aan een tekort aan vit. C?
Dan ga ik eens kijken hoe ik aan meer van die vitamientjes kan komen
Welkom 2 my world.. Al zal bij mij de vele nachtdiensten ook meespelenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:28 schreef Stefanovich het volgende:
WaarOm ben ik elke dag zo kapot als ik wakker wordt....pas tegen 10 uur savonds krijg ik meestal energie... ja dan heb je het ook echt nog nodig
Klinkt goed. Ik vind het knap hoe jij je kan inzetten voor je werk. Maar nu geen reisjes meer zeker (weg van het winning team).quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wohoo! Mijn overplaatsing naar een veel grotere vestiging is zo goed als rond. Nog even een kennismakingsgesprek met mijn nieuwe manager en dan kunnen we binnenkort aan de slag!
Mooie uitdaging, veel minder reistijd en 5 uur meer werk, waardoor deze jongen ook nog wat extra geld overhoudt aan het einde van elke maand.
Goehoed!
Watskebeurt KA?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:06 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Mwa lekker slapen kan ik wel vergeten helaas weer, kut!
Ik ook. Zo lekker sportenquote:
Het is sinds zojuist definitiefquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:22 schreef Mishu het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ik vind het knap hoe jij je kan inzetten voor je werk. Maar nu geen reisjes meer zeker (weg van het winning team).
Story of my lifequote:[img]http://i.fokzine.net/p/11s.gif[/imop Op vrijdag 25 oktober 2013 20:24 schreef _Dido_ het volgende:
Ik vind weer eens iemand leuk die al bezet is. En die ik nog heel vaak ga zien. Niet verliefd worden, niet verliefd worden, niet verliefd worden
Kom in Eindhoven wonen, de zon scheen hier.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:17 schreef Neo-Mullen het volgende:
Had gehoopt op een prachtige herfstochtend met veel zon en mist om m'n fotografiehobby weer te kunnen uitvoeren op een vrije zaterdag.
Maar nee, het moet weer motregenen, wolken en harde wind.
Balennu dus geen mooie herfstfoto's
hier in Friesland schijnt ie nog, nog beterquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:45 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Kom in Eindhoven wonen, de zon scheen hier.
Puh, hier ook. 19 graden, gr gr.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:46 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
hier in Friesland schijnt ie nog, nog beter
Enkeltje Australië en op koalafotojacht gaan!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:36 schreef Trashcanman het volgende:
Hmmpf, volgens mij gaat het helemaal nooit wat met me worden.
Herkenbaar! Denk dat iedereen dat wel eens heeft..quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:32 schreef Stefanovich het volgende:
Haha goeie!
Het leven is gewoon kut zo nu en dan... soms een langere periode kut ... soms langer leuk.... soms er tussen in.... go with the flowHet leven is in principe blanco... je perceptie bepaald hoe je het ervaart. (duh! Maar soms vergeet ik dit wel en verlies ik mezelf in m'n emoties en gevoelens)
Haha waar zou de uitdaging zijn danquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:55 schreef sausagin het volgende:
Het leven zou zo veel mooier zijn als het niet zo moeilijk was om je gevoelens beantwoord te zien krijgen.
Hoe oud ben je dan als je nu al met pensioen bent?quote:Op zondag 27 oktober 2013 01:40 schreef yulian het volgende:
Kunnen zeggen dat je met pensioen bent is wel tof, al word men zo retesnel jaloers
27 moet er wel even bij zeggen dat verder een heel eenvoudig leventje leid. Maar wel met alle tevredenheid, doe nu wel veel vrijwilligerswerkquote:Op zondag 27 oktober 2013 01:46 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan als je nu al met pensioen bent?
Damn lekker hoor met die leeftijd. Meevallertje gehad?quote:Op zondag 27 oktober 2013 01:50 schreef yulian het volgende:
[..]
27 moet er wel even bij zeggen dat verder een heel eenvoudig leventje leid. Maar wel met alle tevredenheid, doe nu wel veel vrijwilligerswerk
Neen, ben veel eenvoudiger gaan leven... Dan heb je ineens niet meer zoveel nodig in het leven.quote:Op zondag 27 oktober 2013 01:51 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Damn lekker hoor met die leeftijd. Meevallertje gehad?
Ah op die fiets.quote:Op zondag 27 oktober 2013 01:58 schreef yulian het volgende:
[..]
Neen, ben veel eenvoudiger gaan leven... Dan heb je ineens niet meer zoveel nodig in het leven.
Van Bentley naar Giant (fiets) bijvoorbeeld
Openbaar forum kan niet alles zeggen, kon voorheen alles krijgen wat ik bliefde van de werkgeverquote:Op zondag 27 oktober 2013 02:03 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ah op die fiets.
Hoe leefde je eerst dan? En nu dan? Geef is wat voorbeelden. Wel leuk om te weten
reden?quote:
Paar jaar. Hoe moet ik dat zien? Gefriendzoned?quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:20 schreef totalvamp het volgende:
meer relatie zonder seks zegmaar. dus wel emotioneel maar niet seksueel. haar idee. zij wil toch met me blijven afspreken.
hoelang was je relatie?
ze houdt niet van seks, bijna asexueel. En ze wil liever niemand anders om bij te zijn.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:23 schreef deprimist het volgende:
[..]
Paar jaar. Hoe moet ik dat zien? Gefriendzoned?
Waar komt dat vandaan dan?quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:26 schreef totalvamp het volgende:
[..]
ze houdt niet van seks, bijna asexueel. En ze wil liever niemand anders om bij te zijn.
Ik hou heel erg van seks en voor mij is dat iets heel belangrijks.
Zie het meer als een relatie waarbij de seks ergens anders vandaan komt.
emotionele issues.. zit behoorlijk diep. praten erover is bijna onmogelijk, als ze iets verteld klapt ze dicht.quote:
Dan is het toch beter dat het uit is?quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:31 schreef totalvamp het volgende:
[..]
emotionele issues.. zit behoorlijk diep. praten erover is bijna onmogelijk, als ze iets verteld klapt ze dicht.
daarom deed ik het ook. niet zozeer de issues maar de seks. ik ben graag bij haar, mag ook wel na 5,5 jaar samen. Nooit echt ruzie ofzo en meeste ging gewoon goed.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:32 schreef deprimist het volgende:
[..]
Dan is het toch beter dat het uit is?
Ik schrok, dacht even dat ik ook "hij" had gepostquote:Op zondag 27 oktober 2013 15:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dit.
Verder erg moe, moet zoveel doen en zo weinig tijd
Herkenbaarquote:Op zondag 27 oktober 2013 15:41 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik durf het ook niet te vragen, bang voor afwijzing enzulks. En dan wordt het awkward tijdens werken
of gewoon heel menselijkquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:13 schreef Muisraket het volgende:
Onzeker en een beetje jaloers, bah wat kinderachtig.
Idd alle pannen liggen er nog op en geen lekkagequote:Op maandag 28 oktober 2013 18:47 schreef sararaats het volgende:
goed. ik heb geen schrik van de storm gehad.
Dat wordt toch gewoon vergoed door de verzekeraar?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:13 schreef Wolken het volgende:
Gewoon even helemaalVeel schade door de storm van gisteren wat me weer een hoop tijd en waarschijnlijk geld gaat kosten.
Helaas heb ik een eigen risico van ¤ 225.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:30 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Dat wordt toch gewoon vergoed door de verzekeraar?
OT: Moe.
Sterkte!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:21 schreef PowerLoungen het volgende:
Na meer dan 3 jaar heeft mijn ex het uitgemaakt ...
Kan het nog niet bevatten...
Tnxquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:37 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Sterkte!
OT: Wel goed, een stuk gemotiveerder dan een aantal dagen geleden.
Als je daar al aan twijfelt.. Van een vriend ?? .. Hmmmquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
Net een opmerking gekregen van een 'vriend' waar ik niet blij van werd. Geen idee of ik me aanstel, of dat het gewoon echt een kutopmerking is..
Misschien speelt ze hard to get?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:56 schreef KaBuf het volgende:
Weet weer eens niet wat ik moet denken. Ze whatsappt me vrolijk hoe het gaat. Ik antwoord d'r, maar dan stuurt zij me niks terug. Kut hee wat baal ik, antwoord gewoon joh
Denk het wel, maar daardoor voel ik me verschrikkelijk kut (om maar eens OT te blijvenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Misschien speelt ze hard to get?
OT: top, vind hem zo leuk
Waarschijnlijk was het gewoon een achterlijke opmerking. Want tenzij je iemand bent die echt heel lichtgeraakt is (wat ik niet denk), heeft de ander ook gewoon rekening met je te houden. Zomaar van alles roepen kan niet.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
Net een opmerking gekregen van een 'vriend' waar ik niet blij van werd. Geen idee of ik me aanstel, of dat het gewoon echt een kutopmerking is..
1 opmerking die je niet zint en minstens een hele lange break in de vriendschap.....quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:11 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was het gewoon een achterlijke opmerking. Want tenzij je iemand bent die echt heel lichtgeraakt is (wat ik niet denk), heeft de ander ook gewoon rekening met je te houden. Zomaar van alles roepen kan niet.
Als het echt een opmerking is waaruit weinig inlevingsvermogen blijkt, kan dat bij mijzelf al reden zijn voor minstens een hele lange break in de vriendschap.
Ontopic: goed, wel heel koud! Maar dat is dan ook het enige. Voor de rest gaat alles prima
Ik vergeef heel veel. Snel ook, even uitpraten en weer verder. Maar het voorbeeld wat ik in gedachte had kwam er op neer dat mijn gevoel over de vriendschap (wat ik kenbaar gemaakt had) er niet toe deed. Dat zou alles over mij zeggen. In plaats van rekening te houden met elkaar. Zoiets is wel reden tot een break, niet tot verbreken. Want er zijn ook hele mooie kanten aan deze vriendschap. Maar goed, geen slow chat meer.:)quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:22 schreef habitue het volgende:
[..]
1 opmerking die je niet zint en minstens een hele lange break in de vriendschap.....
Moet dan wel een waardeloze vriendschap zijn of een extreem lompe opmerking.
Wut, hoofd eraf boren, doe normaalquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:30 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Keelontsteking & bijbehorende lamlendigheid en dan straks ook nog een best wel spannend gesprek denk ik (al is dat ws. beter dan het geboor en gedril van de aannemer hier). Ze mogen mijn hoofd er wel af boren, mits ze mijn keel ook meenemen.
Ik kijk uit naar de dag dat mijn leven weer op rolletjes loopt
![]()
En...gelukkig schijnt de zon vandaag!
Ik snap dat je dat zegt, maar het was weer niet dusdanig lomp dar ik een break ga inlassen. Bovendien is het een vriend binnen een vriendengroep en kunnen dingen verkeerd gaan lopen en daar heb ik geen zin in. Ik heb 'm wel verteld dat het een kutopmerking is, al boeide hem dat niet veel. Ik hoop dat het hierbij blijft, want ik heb maar beperkt geduld, ook met m'n vrienden.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:11 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was het gewoon een achterlijke opmerking. Want tenzij je iemand bent die echt heel lichtgeraakt is (wat ik niet denk), heeft de ander ook gewoon rekening met je te houden. Zomaar van alles roepen kan niet.
Als het echt een opmerking is waaruit weinig inlevingsvermogen blijkt, kan dat bij mijzelf al reden zijn voor minstens een hele lange break in de vriendschap.
Ontopic: goed, wel heel koud! Maar dat is dan ook het enige. Voor de rest gaat alles prima
Ik heb een soortgelijk dilemma: een vriendin van me fraudeert met haar stufi (uitwonend opgegeven, terwijl ze bij d'r vriend en zijn ouders woont).quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:51 schreef Faxie het volgende:
Collega is aan het frauderen met z'n studie... klikspaan zijn en de waarheid aan het licht brengen, of stil blijven en hem weg laten komen met de leugen, terwijl ik zelf wel gewoon hard m'n best moet doen om het te halen... ?
Een van de frauduleuze handelingen was het kopieren van mijn werk overigens...wat al bekend is...
Misschien maar eens een keer met de vertrouwenspersoon op het werk praten...
je kunt toch moeilijk verwachten dat zijn ouders haar financieel ondersteunen? dat is het principe van een inwonende/uitwonende beurs.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:17 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik heb een soortgelijk dilemma: een vriendin van me fraudeert met haar stufi (uitwonend opgegeven, terwijl ze bij d'r vriend en zijn ouders woont).
Voor onderdak, vreten, drinken, gebruik van sanitair enz hoeft ze niet te betalen daar. En ze krijgt verdomme meer dan 300,- per maand. Terwijl ik, als daadwerkelijk uitwonende student, 150km weg van mijn ouders en alles zelf betalend 'maar' 270 krijg.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:24 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
je kunt toch moeilijk verwachten dat zijn ouders haar financieel ondersteunen? dat is het principe van een inwonende/uitwonende beurs.
Tja ik ben geneigd om het vroeg of laat gewoon te zeggen, of tenminste te hinten.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:17 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik heb een soortgelijk dilemma: een vriendin van me fraudeert met haar stufi (uitwonend opgegeven, terwijl ze bij d'r vriend en zijn ouders woont).
Je kunt ook bijlenen als je te krap zitquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Voor onderdak, vreten, drinken, gebruik van sanitair enz hoeft ze niet te betalen daar. En ze krijgt verdomme meer dan 300,- per maand. Terwijl ik, als daadwerkelijk uitwonende student, 150km weg van mijn ouders en alles zelf betalend 'maar' 270 krijg.
No way dat een thuis wonend persoon meer kosten heeft dan een uitwonende student als ik.
Maar om ontopic te blijven: goed, zometeen lekker koken en vanavond nog even sporten
Die ander zou moeten bijlenen...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:31 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Je kunt ook bijlenen als je te krap zit
Soms lijkt me dat heerlijk, even geen zeer of continu nadenkend hoofd. Thanksquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:36 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Wut, hoofd eraf boren, doe normaal. Succes met je gesprek straks!
OT: nog steeds beetje ziekjes, vandaag thuis aan het werk. Meteen weer een stomme klus te pakken.
Wat is toch de lol daar aan?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:20 schreef complicate het volgende:
Opnieuw gestalkt, dit keer anoniem lijkt mij! pfffffffffffffffffffffffff
Niks lol aanquote:
Niet serieus nemen, het houdt vanzelf opquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:27 schreef complicate het volgende:
[..]
Niks lol aan!
Ik was juist zo blij dat het over was met het gestalk van mijn 'ex' en begon van mijn leventje terug te genieten en nu weer opnieuw gestalkt maar dit keer anoniem. pffffff echt niet leuk
Ik hoop het.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet serieus nemen, het houdt vanzelf op
Trustequote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik hoop het.
ik ga nu proberen te slapen met hoop op een betere dag morgen.
IS HET ALWEER NATIONALE CAPSDAG, HEBBEN WE LAATST TOCH AL GEHAD?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:44 schreef eleusis het volgende:
ENERGIEK VET NICE ALS JE VROEG ERUIT MOET TOG
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 31 oktober 2013 07:06 schreef SEMTEX het volgende:
Met enige vertraging dan eindelijk vandaag mijn contract tekenen (er moesten nog een aantal zaken geregeld worden, zoals een VOG). Ik voel me opgelucht, blij en heb goede hoop
en je vindt dat "haha"?quote:
aha zoquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:39 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja moet blijven lachen anders word ik gek
Goed, ik heb een weekje verlof én morgen is vrijdag : uitgaan (lekker dansen)quote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:47 schreef Angel-Joy het volgende:
Goed! Hij heeft me op een date gevraagd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |