abonnement Unibet Coolblue
pi_132720409
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 12:11 schreef pietkanarie het volgende:

[..]

Waarschijnlijk was het gewoon een achterlijke opmerking. Want tenzij je iemand bent die echt heel lichtgeraakt is (wat ik niet denk), heeft de ander ook gewoon rekening met je te houden. Zomaar van alles roepen kan niet.
Als het echt een opmerking is waaruit weinig inlevingsvermogen blijkt, kan dat bij mijzelf al reden zijn voor minstens een hele lange break in de vriendschap.

Ontopic: goed, wel heel koud! Maar dat is dan ook het enige. Voor de rest gaat alles prima :)
1 opmerking die je niet zint en minstens een hele lange break in de vriendschap.....
Moet dan wel een waardeloze vriendschap zijn of een extreem lompe opmerking.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_132720418
Best wel gespannen.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_132720802
quote:
15s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 12:22 schreef habitue het volgende:

[..]

1 opmerking die je niet zint en minstens een hele lange break in de vriendschap.....
Moet dan wel een waardeloze vriendschap zijn of een extreem lompe opmerking.
Ik vergeef heel veel. Snel ook, even uitpraten en weer verder. Maar het voorbeeld wat ik in gedachte had kwam er op neer dat mijn gevoel over de vriendschap (wat ik kenbaar gemaakt had) er niet toe deed. Dat zou alles over mij zeggen. In plaats van rekening te houden met elkaar. Zoiets is wel reden tot een break, niet tot verbreken. Want er zijn ook hele mooie kanten aan deze vriendschap. Maar goed, geen slow chat meer.:)
Het is trouwens niet mijn bedoeling om die vriendin eenzijdig neer te zetten, ik weet ook best dat ik zelf dingen niet goed doe. Maar ik wil me geen voetveeg voelen in een vriendschap en dat was op dat moment het geval. Was een patroon geworden en een pauze kan dat misschien oplossen. Het was dus eigenlijk meer dat die ene opmerking tekenend was voor het al ontstaande patroon :)

[ Bericht 19% gewijzigd door pietkanarie op 30-10-2013 12:52:28 ]
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
  woensdag 30 oktober 2013 @ 13:17:37 #254
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_132722101
Ik word gek, hier staat al dik 10 minuten het brandalarm te loeien om te testen :X
All she wants and needs is just a little taste..
  woensdag 30 oktober 2013 @ 13:18:45 #255
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_132722129
Voel me fit en vrij blij :P
we dan
pi_132722472
Keelontsteking & bijbehorende lamlendigheid en dan straks ook nog een best wel spannend gesprek denk ik (al is dat ws. beter dan het geboor en gedril van de aannemer hier :') ). Ze mogen mijn hoofd er wel af boren, mits ze mijn keel ook meenemen. -O- Ik kijk uit naar de dag dat mijn leven weer op rolletjes loopt *O* :s) En...gelukkig schijnt de zon vandaag!
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  woensdag 30 oktober 2013 @ 13:36:24 #257
401956 _Dido_
Remember me!
pi_132722657
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 13:30 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Keelontsteking & bijbehorende lamlendigheid en dan straks ook nog een best wel spannend gesprek denk ik (al is dat ws. beter dan het geboor en gedril van de aannemer hier :') ). Ze mogen mijn hoofd er wel af boren, mits ze mijn keel ook meenemen. -O- Ik kijk uit naar de dag dat mijn leven weer op rolletjes loopt *O* :s) En...gelukkig schijnt de zon vandaag!
Wut, hoofd eraf boren, doe normaal :P. Succes met je gesprek straks! ^O^

OT: nog steeds beetje ziekjes, vandaag thuis aan het werk. Meteen weer een stomme klus te pakken :').
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_132723094
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 12:11 schreef pietkanarie het volgende:

[..]

Waarschijnlijk was het gewoon een achterlijke opmerking. Want tenzij je iemand bent die echt heel lichtgeraakt is (wat ik niet denk), heeft de ander ook gewoon rekening met je te houden. Zomaar van alles roepen kan niet.
Als het echt een opmerking is waaruit weinig inlevingsvermogen blijkt, kan dat bij mijzelf al reden zijn voor minstens een hele lange break in de vriendschap.

Ontopic: goed, wel heel koud! Maar dat is dan ook het enige. Voor de rest gaat alles prima :)
Ik snap dat je dat zegt, maar het was weer niet dusdanig lomp dar ik een break ga inlassen. Bovendien is het een vriend binnen een vriendengroep en kunnen dingen verkeerd gaan lopen en daar heb ik geen zin in. Ik heb 'm wel verteld dat het een kutopmerking is, al boeide hem dat niet veel. Ik hoop dat het hierbij blijft, want ik heb maar beperkt geduld, ook met m'n vrienden.

OT: hmm mwah :{ flinke kritiek gekregen van een jurist van een andere afdeling op mijn beleidsnota. Irritant.
Cuz I'm Mr. Brightside
  woensdag 30 oktober 2013 @ 14:32:31 #259
244451 Carooltje79
Papi, dame lo que quiero!
pi_132724491
Beetje een vreemd en onrustig gevoel....kan het niet goed plaatsen maar zorgt er wel voor dat ik de hele dag al afgeleid ben en geen fuck opschiet op het werk...en er ligt nog zoveel wat af moet deze week pfff *zucht*
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 14:36:18 #260
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_132724607
Rotstoelen vandaag, nu al last van m'n rug ;(
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 15:04:29 #261
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_132725469
Bleh, begrafenis gehad. -O- ..
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_132729170
Collega is aan het frauderen met z'n studie... klikspaan zijn en de waarheid aan het licht brengen, of stil blijven en hem weg laten komen met de leugen, terwijl ik zelf wel gewoon hard m'n best moet doen om het te halen... ?

Een van de frauduleuze handelingen was het kopieren van mijn werk overigens...wat al bekend is...

Misschien maar eens een keer met de vertrouwenspersoon op het werk praten...
pi_132730084
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 16:51 schreef Faxie het volgende:
Collega is aan het frauderen met z'n studie... klikspaan zijn en de waarheid aan het licht brengen, of stil blijven en hem weg laten komen met de leugen, terwijl ik zelf wel gewoon hard m'n best moet doen om het te halen... ?

Een van de frauduleuze handelingen was het kopieren van mijn werk overigens...wat al bekend is...

Misschien maar eens een keer met de vertrouwenspersoon op het werk praten...
Ik heb een soortgelijk dilemma: een vriendin van me fraudeert met haar stufi (uitwonend opgegeven, terwijl ze bij d'r vriend en zijn ouders woont).
Cuz I'm Mr. Brightside
  woensdag 30 oktober 2013 @ 17:23:33 #264
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_132730299
Fijn (en lang) gesport. Weer het gevoel dat ik echt iets gedaan heb O+ (niet dat ik dat anders niet doe, maar soms voelt dat meer dan anders :P )
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  woensdag 30 oktober 2013 @ 17:24:39 #265
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_132730338
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 17:17 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ik heb een soortgelijk dilemma: een vriendin van me fraudeert met haar stufi (uitwonend opgegeven, terwijl ze bij d'r vriend en zijn ouders woont).
je kunt toch moeilijk verwachten dat zijn ouders haar financieel ondersteunen? dat is het principe van een inwonende/uitwonende beurs.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_132730450
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 17:24 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

je kunt toch moeilijk verwachten dat zijn ouders haar financieel ondersteunen? dat is het principe van een inwonende/uitwonende beurs.
Voor onderdak, vreten, drinken, gebruik van sanitair enz hoeft ze niet te betalen daar. En ze krijgt verdomme meer dan 300,- per maand. Terwijl ik, als daadwerkelijk uitwonende student, 150km weg van mijn ouders en alles zelf betalend 'maar' 270 krijg.

No way dat een thuis wonend persoon meer kosten heeft dan een uitwonende student als ik.

Maar om ontopic te blijven: goed, zometeen lekker koken en vanavond nog even sporten *O*
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_132730477
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 17:17 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ik heb een soortgelijk dilemma: een vriendin van me fraudeert met haar stufi (uitwonend opgegeven, terwijl ze bij d'r vriend en zijn ouders woont).
Tja ik ben geneigd om het vroeg of laat gewoon te zeggen, of tenminste te hinten.

Als je fraudeert moet je het goed doen zodat niemand d'r achter kan komen. En dat is niet het geval. Als jij geen problemen hebt met de boel oplichten, heb ik geen problemen om je d'r bij te naaien. Hij maakte het mijn zaak door m'n werk te kopieren, in de klas uitgebreid te spieken bij toetsen, een andere collega een opdracht voor 'm laten maken, en nog een andere collega die de studie vorig jaar deed z'n werk te kopieren ook.

Ow en vandaag toen hij het zei van het kopieren van een collega tegen mij, en ik dat zei tegen een medestudent die het weer doorspeelde naar hem, zei hij dat ik me er niet mee moest bemoeien etc. Ik zei dat hij zich maar beter gedeisd kon houden.

Maarja 't is een gezellige kerel etc, zul je zien dat ik straks de wind van voren krijg, en hij ermee wegkomt. Want zo werken dat soort dingen nog wel eens.

Vandaar de twijfel.

Moreel gezien heb ik er geen enkel probleem mee, maar ik heb geen zin dat mogelijke gevolgen bij mij op het bord komen, want dan gaat het lelijk worden...

Ow en ik weiger om samen met hem naar de studie te rijden vanwege bovenstaande en omdat ik 'm sowieso altijd al een lul gevonden heb (de alarmbellen rinkelen bij hem zeg maar) en het bedrijf doet nu moeilijk over de reiskostenvergoeding. Nog maar 5 keer daar naartoe dus ik betaal lekker uit m'n eigen zak. Fuck them :')
  woensdag 30 oktober 2013 @ 17:31:38 #268
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_132730574
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 17:27 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Voor onderdak, vreten, drinken, gebruik van sanitair enz hoeft ze niet te betalen daar. En ze krijgt verdomme meer dan 300,- per maand. Terwijl ik, als daadwerkelijk uitwonende student, 150km weg van mijn ouders en alles zelf betalend 'maar' 270 krijg.

No way dat een thuis wonend persoon meer kosten heeft dan een uitwonende student als ik.

Maar om ontopic te blijven: goed, zometeen lekker koken en vanavond nog even sporten *O*
Je kunt ook bijlenen als je te krap zit :)
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_132730639
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 17:31 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Je kunt ook bijlenen als je te krap zit :)
Die ander zou moeten bijlenen...
pi_132730870
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 13:36 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Wut, hoofd eraf boren, doe normaal :P. Succes met je gesprek straks! ^O^

OT: nog steeds beetje ziekjes, vandaag thuis aan het werk. Meteen weer een stomme klus te pakken :').
Soms lijkt me dat heerlijk, even geen zeer of continu nadenkend hoofd. Thanks :) Jij sterkte en met stomme klussen waardeer je straks de mooie klussen extra ;)

Ot: Gesprek verliep prima. Deels opgelucht nu, maar ook wel weer een 'stressarm' en de keelpijn en lamlendigheid beginnen me nu echt de keel uit te hangen :')
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_132748856
Opnieuw gestalkt, dit keer anoniem lijkt mij! pfffffffffffffffffffffffff -O-
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_132748894
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 01:20 schreef complicate het volgende:
Opnieuw gestalkt, dit keer anoniem lijkt mij! pfffffffffffffffffffffffff -O-
Wat is toch de lol daar aan? :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_132748937
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 01:23 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Wat is toch de lol daar aan? :')
Niks lol aan :( !
Ik was juist zo blij dat het over was met het gestalk van mijn 'ex' en begon van mijn leventje terug te genieten en nu weer opnieuw gestalkt maar dit keer anoniem. pffffff echt niet leuk :(
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_132748945
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 01:27 schreef complicate het volgende:

[..]

Niks lol aan :( !
Ik was juist zo blij dat het over was met het gestalk van mijn 'ex' en begon van mijn leventje terug te genieten en nu weer opnieuw gestalkt maar dit keer anoniem. pffffff echt niet leuk :(
Niet serieus nemen, het houdt vanzelf op ^O^
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_132748954
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 01:27 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Niet serieus nemen, het houdt vanzelf op ^O^
Ik hoop het.
ik ga nu proberen te slapen met hoop op een betere dag morgen. :{
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')