Ik ben vaak in Delft.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:42 schreef AldoTheApache het volgende:
sowieso tof
Aldo en LB vaak in 010
Essn in delft
waar woon je nu eigenlijk?quote:
Ik woon in Rotterdam, ga naar school in Delft en in het weekend in Zeeland.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Whut?:o
waar woon jij dan, en waarom?
welnee, ik lach gewoon.even.vriendelijk en iedereen doetquote:
Rotterdam Alexanderquote:
[quote]quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik woon in Rotterdam, ga naar school in Delft en in het weekend in Zeeland.
is dat de halte vsn de primark?quote:
Jaquote:
quote:
Jajaquote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]![]()
Volgens mij niet, ik heb het daar neit gezien
Ik ben daar eerder geweest hoor.quote:
Ik heb tot volgende week tentamens, maar daarna kan hetquote:
quote:
Primark zit daar gewoon 5 minuten vandaan? Met de metro kan je beter stoppen in Oosterflank.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben daar eerder geweest hoor.
doe minimeet danquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:47 schreef essnhills het volgende:
[..]hihi
daar ben ik weleens geweest
quote:
Oh ik dacht als in dat je het er bij kon zienquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Primark zit daar gewoon 5 minuten vandaan? Met de metro kan je beter stoppen in Oosterflank.
ja maar dan moet ik overstappen op de metro, ik kom natiurlijk met de trein vanuit delft en het is maar een klein dtukje lopebquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:46 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat is OosterflankDaar kom ik bijna elke dag langs
In Oosterflank welquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh ik dacht als in dat je het er bij kon zien
Coolquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:49 schreef richolio het volgende:
[..]
Jij woont zo vlakbij mijBest grappig
als dat geen drnick praktijken wordenquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:49 schreef richolio het volgende:
[..]
Jij woont zo vlakbij mijBest grappig
met LB shoppen in de primarkquote:
ooh ja de treinquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
ja maar dan moet ik overstappen op de metro, ik kom natiurlijk met de trein vanuit delft en het is maar een klein dtukje lopeb
mensen die niet op loopafstand van de kuipquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:50 schreef AldoTheApache het volgende:
Waarom wonen jullie niet gewoon in Kralingen?![]()
Kralingen
quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
met LB shoppen in de primarkik ging er.vorige keer heen omdat.mn.tas.stuk was gegaan
en toen had ik ook gelijk.een horloge.voor.2 euro gekpcht
Onder de rivier is voor paupersquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mensen die niet op loopafstand van de kuip
Leuke keuken heb je wel.quote:
rijke tata zijnquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Onder de rivier is voor paupers
dankjequote:
quote:
en waar is die straat?quote:
Hoezo quote je me?quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
en waar is die straat?
ja echt he?quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:50 schreef richolio het volgende:
[..]
ooh ja de treinDan is Alexander wel de Primark halte ja
Primark prijzen
wat wil jequote:
Nu wel, DER ALDOOOOOquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:53 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ken echt bijna niemand bij kralingen
het was zo'n horloge met een gebloemd.stoffen bandje die je letterlijk om je pols moest.knopen. superschattig dingetjequote:
nee 1000 euroquote:
Ohquote:
rot op aldoquote:
grapje sofquote:
oke dealquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
grapje sof
Voor jouw kus zou ik nog 10 miljoen over hebben
Zo. Romanties.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
grapje sof
Voor jouw kus zou ik nog 10 miljoen over hebben
nee dat zeg je verkeerd. In dit topic maar romantisch alleen worden verhaspeld tot morantischquote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
nee dat zeg je verkeerd. In dit topic maar romantisch alleen worden verhaspeld tot morantisch
Heb even geen android of iOS tot mijn beschikking.quote:
Is Tjacka in je broekje geweest?quote:
doe normaalquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is Tjacka in je broekje geweest?
jij bent geen haar beter hoorquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zijn wij het toch ook een keer eens
oh je moet perse facebook hebbenquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb even geen android of iOS tot mijn beschikking.
Zal toch een faal worden
pfft mij aids noemenquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:02 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
jij bent geen haar beter hoor
[..]
oh je moet perse facebook hebben![]()
laat maar dan
hahaha wat probeer je nou te bewijzenquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:04 schreef AldoTheApache het volgende:
Poll: Team Aldo of Team Hamerhaaitje
• Team Aldo
• Team Hamerhaaitje
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
*pinkt traantje weg*quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:05 schreef hamerhaaitje het volgende:
het gross van de sc vind jou leuker dan mij? omg wat een ramp
Daar zou je eens lering uit moeten trekken, en verkassen naar een andere SCquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:05 schreef hamerhaaitje het volgende:
het gross van de sc vind jou leuker dan mij? omg wat een ramp
nou hier moet ik wel even een heftige snijsessie voor plannen hoor, al mijn verdriet laten wegstromenquote:
gaat toch niet gebeuren.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Daar zou je eens lering uit moeten trekken, en verkassen naar een andere SC
jaaaaa een voetmassagequote:
Maat 48?quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:11 schreef essnhills het volgende:
Mn vriend en ik gingej weleens elkaars voeten masseren als we de hele.dag hadden gelopen. Maar ik heb maar maat 35, hij 48ik was altijd veel langer bezig
uhh ja? Waarom niet?quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maat 48?![]()
kun jij nog wel normaal lopen dan?
definitely ALDOquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:04 schreef AldoTheApache het volgende:
• Team Aldo
• Team Hamerhaaitje
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Je weet wat ze zeggen over mannen met grote voetenquote:
quote:
Geen idee waar het over gaat maar ik steun de minderheidquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:04 schreef AldoTheApache het volgende:
• Team Aldo
• Team Hamerhaaitje
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Stuart, British Isles broederquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee waar het over gaat maar ik steun de minderheid
Aldoquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Stuart, British Isles broeder
Waarom gooi je je currysaus over de rijst?quote:
uhuhquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over mannen met grote voeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik HAAT met handen eten. Zelfs patat eet ik niet met mijn handenquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waarom gooi je je currysaus over de rijst?
dat eet zo lastig met de handen
quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
uhuhonce you go black ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:
Lekker kip kluivenquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik HAAT met handen eten. Zelfs patat eet ik niet met mijn handen![]()
quote:
haaiquote:
Dat kookt/lust je vriend wel jaquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lekker kip kluivenzodat daarna je hele handen en gezicht onder de marinade zitten
Walgelijk. Spare ribs eet ik ook niet met mijn handen. Ik ben geen cavemanquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lekker kip kluivenzodat daarna je hele handen en gezicht onder de marinade zitten
geen caveman, maar een gentlemanquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Walgelijk. Spare ribs eet ik ook niet met mijn handen. Ik ben geen caveman
Hahahahahaquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat kookt/lust je vriend wel ja![]()
sorry
quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat kookt/lust je vriend wel ja![]()
sorry
Pfff, leuke vrijdagavond gehad maar zaterdag wilde zij een pub crawl doen met een groep mensen die ik niet ken en daar doet Stewie dan niet aan meequote:
Dat probeer ik te zijn al wil dat op het forum nooit zo goed lukkenquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
geen caveman, maar een gentleman
ik ben wel een cavevrouwquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
pub crawls zijn toch leuk?quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Pfff, leuke vrijdagavond gehad maar zaterdag wilde zij een pub crawl doen met een groep mensen die ik niet ken en daar doet Stewie dan niet aan mee![]()
Goed, dat mag je een keer bewijzen danquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik maak toevallig wel.heul erg lekkere kip ja
Hoe dan?quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik maak zelf wel uit wanneer ik naar een andere kroeg ga. En geforceerd praten tegen mensen die ik niet ken, no way. Waar moet ik het over hebben? Dan zeg ik dus nietsquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
pub crawls zijn toch leuk?
en anders is er nog altijd ale
k r a b squote:
goed.hoorquote:
Met een goed mes. Als het goed is klaar gemaakt haal je het zo van het bot afquote:
Lukt me nooitquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Met een goed mes. Als het goed is klaar gemaakt haal je het zo van het bot af
hoezo geforceerd?> beetje brabbelen, en na 5 pints komt er toch niets zinnigs meer uitquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik maak zelf wel uit wanneer ik naar een andere kroeg ga. En geforceerd praten tegen mensen die ik niet ken, no way. Waar moet ik het over hebben? Dan zeg ik dus niets![]()
Niet.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:22 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
wow spacende UI's allemaal..
alles goed sof?
cool hequote:Op zondag 20 oktober 2013 21:22 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
wow spacende UI's allemaal..
alles goed sof?
ohquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Pfff, leuke vrijdagavond gehad maar zaterdag wilde zij een pub crawl doen met een groep mensen die ik niet ken en daar doet Stewie dan niet aan mee![]()
Precies. Van die dikke lompe mensen die dan ook nog hun vingers aflikken. Dan loop ik weg ookquote:
Zo, ik zou die vriendin wel willen zijnquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
goed.hoorbeetje moe, weer lekker gewerkt en gister aan de kruidenbittertjes gezeten bij eeen vriendin die maandag naar australie vertrekt voor 3 maanden
quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies. Van die dikke lompe mensen die dan ook nog hun vingers aflikken. Dan loop ik weg ook
Vingerlikken vind ik wel zo ongelooflijk ranzig. Kutvolk
quote:
Kun jij al wel met mes en vork eten though?quote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:23 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
huh jouw UI ook opeens
* EugeneKrabs geeft LB de 'ik trollde Krabs' zusje award'
Ik heb geen interesse in mensen die ik niet ken. En zeker niet in dat toeristenvolkquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hoezo geforceerd?> beetje brabbelen, en na 5 pints komt er toch niets zinnigs meer uit
Als LB gaat eten stopt ze het nog in de blender en drinkt ze het op.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kun jij al wel met mes en vork eten though?
Stuart, waarom pest je me zo?quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kun jij al wel met mes en vork eten though?
Mijn zusje dusquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Sowieso mensen zonder fatsoenlijke eet etiquette
alweer iemand vandaag die wil.meetenquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Goed, dat mag je een keer bewijzen dan
Omdat ik van je houquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Stuart, waarom pest je me zo?
We houden een kipkluif meet bij essnquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
alweer iemand vandaag die wil.meeten![]()
Dat ja! Mensen die praten met eten in hun mond. Pleasequote:Op zondag 20 oktober 2013 21:24 schreef Insomnia_ het volgende:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies. Van die dikke lompe mensen die dan ook nog hun vingers aflikken. Dan loop ik weg ook
Vingerlikken vind ik wel zo ongelooflijk ranzig. Kutvolk
Ik beperk mij nogal hoorquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
alweer iemand vandaag die wil.meeten![]()
picsquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:26 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
maar ik.ben heul niet dik en lomp
Pak snel bestek.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik eet nu sushi met mn handen. Haat je mij nu ook?
Oh.quote:
Lik je je vingers af?quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:26 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
maar ik.ben heul niet dik en lomp
sushi met bestek?quote:
vraag aan davidquote:
Ik verwacht zelfs dat je een Jodekoek met mes en vork eetquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik eet nu sushi met mn handen. Haat je mij nu ook?
Sushi is sowieso minderwaardig.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
sushi met bestek?![]()
en dan heb jij het over eet etiquette
Ze brengt d'r mond naar haar vork, niet haar vork naar haar mond. Begint al te eten voordat iedereen zit en eet met een arm, de ander ligt voor d'r bord langsquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is echt -1 miljoen inso punten
Niet proeven inderdaad, fuck that. Alsof ze 5 zijnquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Of mensen die werkelijk NIETS lusten en ook niets proberen.
Of die overal een berg saus/zout bij gooien voordat ze het geproefd hebben
ik kan prima netjes.eten, ook prima.vis fileren aan tafel gaat prima. Maar kip moet.je.gewoon lekker kluivenquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:24 schreef Insomnia_ het volgende:
goed getraind bekkie dusquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ze brengt d'r mond naar haar vork, niet haar vork naar haar mond. Begint al te eten voordat iedereen zit en eet met een arm, de ander ligt voor d'r bord langs
quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ze brengt d'r mond naar haar vork, niet haar vork naar haar mond. Begint al te eten voordat iedereen zit en eet met een arm, de ander ligt voor d'r bord langs
Wat een varkenquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
ik ben nogal in trek.vandaagquote:
Ach nou ja, laten we eerlijk zijn, het komt er toch nooit vanquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik ben nogal in trek.vandaag, aldo, LB, mensen op mn werk
neequote:
Heel goedquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
neena het kipkluiven ga ik mn handen en gezicht wassen
Friet.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:31 schreef EugeneKrabs het volgende:
mensen die patat met een vork eten :S
quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:31 schreef EugeneKrabs het volgende:
Nee, die mensen die het met hun vingers eten waarmee ze net hun willy vasthielden en hun handen niet hebben gewassen, dat is lekkerquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:31 schreef EugeneKrabs het volgende:
ik doet dat juist nooit omdst ik wil proeven wat ik eetquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Of mensen die werkelijk NIETS lusten en ook niets proberen.
Of die overal een berg saus/zout bij gooien voordat ze het geproefd hebben
Zoals het hoort.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik doet dat juist nooit omdst ik wil proeven wat ik eet
14.gifquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
laatst was ik bij de mac
"Mag ik een grote kiwi milkshake"
"Die hebben we helaas niet, meneer."
"Ah, dan doe maar een kleine."
quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
laatst was ik bij de mac
quote:
wat?quote:
geeft je patat wat meer vleessmaakquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, die mensen die het met hun vingers eten waarmee ze net hun willy vasthielden en hun handen niet hebben gewassen, dat is lekker
quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
laatst was ik bij de mac
Friet.quote:
Van dat volk dat een halve fles ketchup leegt op een perfecte fillet steakquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Echt zo onbeschoft als je ergens een lading saus over heen mikt zonder te proeven als je bij iemand eet.
quote:
probablyquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach nou ja, laten we eerlijk zijn, het komt er toch nooit van
Sowieso teveel sausquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Van dat volk dat een halve fles ketchup leegt op een perfecte fillet steak![]()
bahquote:
Friet.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:33 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nee bby, dat is voor die figuren onder de rivieren.
quote:
quote:
Opgelostquote:
quote:
quote:
Die stem ken je nu pas?quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:35 schreef EugeneKrabs het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Frietvorkje
Klik hier eens op beluister
Vind ik niet erg.quote:
quote:
Johan Bos.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:35 schreef EugeneKrabs het volgende:
ik kan het niet beluisterenquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:35 schreef EugeneKrabs het volgende:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Opgelost
Maar we kunnen wel doen alsof
jaquote:
Biryani*quote:
quote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:37 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hm ik doe het wel na op whatsapp oke?
patat is racistisch je moet friet zeggen!!!1quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:37 schreef Bitterlemon het volgende:
[ afbeelding ]
Voor mij is het dus "patat".
Friet.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:37 schreef Bitterlemon het volgende:
[ afbeelding ]
ik zit in groen geel ;squote:Op zondag 20 oktober 2013 21:37 schreef Bitterlemon het volgende:
[ afbeelding ]
Met het kaartje valt niet te discussiëren. Blijf het herhalen, ik geef geen neuk. Het kaartje heeft gelijk.quote:
Geel is racistisch! #Teamblauwquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:38 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
patat is racistisch je moet friet zeggen!!!1
Alleen al van dat woord word ik onpasselijkquote:
er kan veel.verschil in zittenquote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alleen al van dat woord word ik onpasselijk
Dat heb ik met patat.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alleen al van dat woord word ik onpasselijk
Haat dan niet op frietquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:38 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Met het kaartje valt niet te discussiëren. Blijf het herhalen, ik geef geen neuk. Het kaartje heeft gelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |