Ik maak zelf wel uit wanneer ik naar een andere kroeg ga. En geforceerd praten tegen mensen die ik niet ken, no way. Waar moet ik het over hebben? Dan zeg ik dus nietsquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
pub crawls zijn toch leuk?
en anders is er nog altijd ale
k r a b squote:
goed.hoorquote:
Met een goed mes. Als het goed is klaar gemaakt haal je het zo van het bot afquote:
Lukt me nooitquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Met een goed mes. Als het goed is klaar gemaakt haal je het zo van het bot af
hoezo geforceerd?> beetje brabbelen, en na 5 pints komt er toch niets zinnigs meer uitquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik maak zelf wel uit wanneer ik naar een andere kroeg ga. En geforceerd praten tegen mensen die ik niet ken, no way. Waar moet ik het over hebben? Dan zeg ik dus niets![]()
Niet.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:22 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
wow spacende UI's allemaal..
alles goed sof?
cool hequote:Op zondag 20 oktober 2013 21:22 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
wow spacende UI's allemaal..
alles goed sof?
ohquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Pfff, leuke vrijdagavond gehad maar zaterdag wilde zij een pub crawl doen met een groep mensen die ik niet ken en daar doet Stewie dan niet aan mee![]()
Precies. Van die dikke lompe mensen die dan ook nog hun vingers aflikken. Dan loop ik weg ookquote:
Zo, ik zou die vriendin wel willen zijnquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
goed.hoorbeetje moe, weer lekker gewerkt en gister aan de kruidenbittertjes gezeten bij eeen vriendin die maandag naar australie vertrekt voor 3 maanden
quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies. Van die dikke lompe mensen die dan ook nog hun vingers aflikken. Dan loop ik weg ook
Vingerlikken vind ik wel zo ongelooflijk ranzig. Kutvolk
quote:
Kun jij al wel met mes en vork eten though?quote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:23 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
huh jouw UI ook opeens
* EugeneKrabs geeft LB de 'ik trollde Krabs' zusje award'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |