quote:
Lekker kip kluivenquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik HAAT met handen eten. Zelfs patat eet ik niet met mijn handen![]()
quote:
haaiquote:
Dat kookt/lust je vriend wel jaquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lekker kip kluivenzodat daarna je hele handen en gezicht onder de marinade zitten
Walgelijk. Spare ribs eet ik ook niet met mijn handen. Ik ben geen cavemanquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lekker kip kluivenzodat daarna je hele handen en gezicht onder de marinade zitten
geen caveman, maar een gentlemanquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Walgelijk. Spare ribs eet ik ook niet met mijn handen. Ik ben geen caveman
Hahahahahaquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat kookt/lust je vriend wel ja![]()
sorry
quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat kookt/lust je vriend wel ja![]()
sorry
Pfff, leuke vrijdagavond gehad maar zaterdag wilde zij een pub crawl doen met een groep mensen die ik niet ken en daar doet Stewie dan niet aan meequote:
Dat probeer ik te zijn al wil dat op het forum nooit zo goed lukkenquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
geen caveman, maar een gentleman
ik ben wel een cavevrouwquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
pub crawls zijn toch leuk?quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Pfff, leuke vrijdagavond gehad maar zaterdag wilde zij een pub crawl doen met een groep mensen die ik niet ken en daar doet Stewie dan niet aan mee![]()
Goed, dat mag je een keer bewijzen danquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik maak toevallig wel.heul erg lekkere kip ja
Hoe dan?quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |