Daar zou je eens lering uit moeten trekken, en verkassen naar een andere SCquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:05 schreef hamerhaaitje het volgende:
het gross van de sc vind jou leuker dan mij? omg wat een ramp
nou hier moet ik wel even een heftige snijsessie voor plannen hoor, al mijn verdriet laten wegstromenquote:
gaat toch niet gebeuren.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Daar zou je eens lering uit moeten trekken, en verkassen naar een andere SC
jaaaaa een voetmassagequote:
Maat 48?quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:11 schreef essnhills het volgende:
Mn vriend en ik gingej weleens elkaars voeten masseren als we de hele.dag hadden gelopen. Maar ik heb maar maat 35, hij 48ik was altijd veel langer bezig
uhh ja? Waarom niet?quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maat 48?![]()
kun jij nog wel normaal lopen dan?
definitely ALDOquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:04 schreef AldoTheApache het volgende:
Poll: Team Aldo of Team Hamerhaaitje
• Team Aldo
• Team Hamerhaaitje
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Je weet wat ze zeggen over mannen met grote voetenquote:
quote:
Geen idee waar het over gaat maar ik steun de minderheidquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:04 schreef AldoTheApache het volgende:
Poll: Team Aldo of Team Hamerhaaitje
• Team Aldo
• Team Hamerhaaitje
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Stuart, British Isles broederquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee waar het over gaat maar ik steun de minderheid
Aldoquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Stuart, British Isles broeder
Waarom gooi je je currysaus over de rijst?quote:
uhuhquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over mannen met grote voeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik HAAT met handen eten. Zelfs patat eet ik niet met mijn handenquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waarom gooi je je currysaus over de rijst?
dat eet zo lastig met de handen
quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
uhuhonce you go black ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |