Primark zit daar gewoon 5 minuten vandaan? Met de metro kan je beter stoppen in Oosterflank.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben daar eerder geweest hoor.
doe minimeet danquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:47 schreef essnhills het volgende:
[..]hihi
daar ben ik weleens geweest
quote:
Oh ik dacht als in dat je het er bij kon zienquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Primark zit daar gewoon 5 minuten vandaan? Met de metro kan je beter stoppen in Oosterflank.
ja maar dan moet ik overstappen op de metro, ik kom natiurlijk met de trein vanuit delft en het is maar een klein dtukje lopebquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:46 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat is OosterflankDaar kom ik bijna elke dag langs
In Oosterflank welquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh ik dacht als in dat je het er bij kon zien
Coolquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:49 schreef richolio het volgende:
[..]
Jij woont zo vlakbij mijBest grappig
als dat geen drnick praktijken wordenquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:49 schreef richolio het volgende:
[..]
Jij woont zo vlakbij mijBest grappig
met LB shoppen in de primarkquote:
ooh ja de treinquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
ja maar dan moet ik overstappen op de metro, ik kom natiurlijk met de trein vanuit delft en het is maar een klein dtukje lopeb
mensen die niet op loopafstand van de kuipquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:50 schreef AldoTheApache het volgende:
Waarom wonen jullie niet gewoon in Kralingen?![]()
Kralingen
quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
met LB shoppen in de primarkik ging er.vorige keer heen omdat.mn.tas.stuk was gegaan
en toen had ik ook gelijk.een horloge.voor.2 euro gekpcht
Onder de rivier is voor paupersquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mensen die niet op loopafstand van de kuip
Leuke keuken heb je wel.quote:
rijke tata zijnquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Onder de rivier is voor paupers
dankjequote:
quote:
en waar is die straat?quote:
Hoezo quote je me?quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
en waar is die straat?
ja echt he?quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:50 schreef richolio het volgende:
[..]
ooh ja de treinDan is Alexander wel de Primark halte ja
Primark prijzen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |