Ze brengt d'r mond naar haar vork, niet haar vork naar haar mond. Begint al te eten voordat iedereen zit en eet met een arm, de ander ligt voor d'r bord langsquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is echt -1 miljoen inso punten
Niet proeven inderdaad, fuck that. Alsof ze 5 zijnquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Of mensen die werkelijk NIETS lusten en ook niets proberen.
Of die overal een berg saus/zout bij gooien voordat ze het geproefd hebben
ik kan prima netjes.eten, ook prima.vis fileren aan tafel gaat prima. Maar kip moet.je.gewoon lekker kluivenquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Sowieso mensen zonder fatsoenlijke eet etiquette
goed getraind bekkie dusquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ze brengt d'r mond naar haar vork, niet haar vork naar haar mond. Begint al te eten voordat iedereen zit en eet met een arm, de ander ligt voor d'r bord langs
quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ze brengt d'r mond naar haar vork, niet haar vork naar haar mond. Begint al te eten voordat iedereen zit en eet met een arm, de ander ligt voor d'r bord langs
Wat een varkenquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
ik ben nogal in trek.vandaagquote:
Ach nou ja, laten we eerlijk zijn, het komt er toch nooit vanquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik ben nogal in trek.vandaag, aldo, LB, mensen op mn werk
neequote:
Heel goedquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
neena het kipkluiven ga ik mn handen en gezicht wassen
Friet.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:31 schreef EugeneKrabs het volgende:
mensen die patat met een vork eten :S
quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:31 schreef EugeneKrabs het volgende:
Nee, die mensen die het met hun vingers eten waarmee ze net hun willy vasthielden en hun handen niet hebben gewassen, dat is lekkerquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:31 schreef EugeneKrabs het volgende:
ik doet dat juist nooit omdst ik wil proeven wat ik eetquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Of mensen die werkelijk NIETS lusten en ook niets proberen.
Of die overal een berg saus/zout bij gooien voordat ze het geproefd hebben
Zoals het hoort.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik doet dat juist nooit omdst ik wil proeven wat ik eet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |