Ik heb geen interesse in mensen die ik niet ken. En zeker niet in dat toeristenvolkquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hoezo geforceerd?> beetje brabbelen, en na 5 pints komt er toch niets zinnigs meer uit
Als LB gaat eten stopt ze het nog in de blender en drinkt ze het op.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kun jij al wel met mes en vork eten though?
Stuart, waarom pest je me zo?quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kun jij al wel met mes en vork eten though?
Mijn zusje dusquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Sowieso mensen zonder fatsoenlijke eet etiquette
alweer iemand vandaag die wil.meetenquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Goed, dat mag je een keer bewijzen dan
Omdat ik van je houquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Stuart, waarom pest je me zo?
We houden een kipkluif meet bij essnquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
alweer iemand vandaag die wil.meeten![]()
Dat ja! Mensen die praten met eten in hun mond. Pleasequote:Op zondag 20 oktober 2013 21:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Sowieso mensen zonder fatsoenlijke eet etiquette
quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies. Van die dikke lompe mensen die dan ook nog hun vingers aflikken. Dan loop ik weg ook
Vingerlikken vind ik wel zo ongelooflijk ranzig. Kutvolk
Ik beperk mij nogal hoorquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
alweer iemand vandaag die wil.meeten![]()
picsquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:26 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
maar ik.ben heul niet dik en lomp
Pak snel bestek.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik eet nu sushi met mn handen. Haat je mij nu ook?
Oh.quote:
Lik je je vingers af?quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:26 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
maar ik.ben heul niet dik en lomp
sushi met bestek?quote:
vraag aan davidquote:
Ik verwacht zelfs dat je een Jodekoek met mes en vork eetquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik eet nu sushi met mn handen. Haat je mij nu ook?
Sushi is sowieso minderwaardig.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
sushi met bestek?![]()
en dan heb jij het over eet etiquette
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |