SPOILER: Bonus-RayOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Snakey op 20-10-2013 12:53:45 ]You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
niks mis mee togquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:05 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Geen idee hoe dat moet vrnd doe mbo kappersopleiding. Is nivo 2.
ben jij dat in je plaatje ?quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:47 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
die wasa der wel maar ik denk weggesencureert door de fokpopo
Zo attent hè, die jongen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:45 schreef JackieBrown het volgende:
Hey seto,
Nee ik kan helaas niet nog meer dips. Laatste keer dat ik t probeerde was aan het eind van mn fb en toen kon ik er maar 3. Voortaan doe ik ze gewoon op mn cardio dag weer, dan is mn bovenlichaam niet zo kapot.
Leuk dat je het vroeg ! Grtjs
Jawel alleen krijg zoveel gemengde signalen van m, ben ervan in de war soms ;s mja k laat me nie kenne hor dus niks zegge ofzoquote:
bedanktquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:45 schreef JackieBrown het volgende:
Hey seto,
Nee ik kan helaas niet nog meer dips. Laatste keer dat ik t probeerde was aan het eind van mn fb en toen kon ik er maar 3. Voortaan doe ik ze gewoon op mn cardio dag weer, dan is mn bovenlichaam niet zo kapot.
Leuk dat je het vroeg ! Grtjs
Aaaahwquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:53 schreef seto het volgende:
[..]
bedankt
hier plaatje van een poes want ik weet dat je die leuk vint
[ afbeelding ]
Dat zegt niks ik ben ectoquote:
jij ben toch kloon van die ene boiquote:
nee jij wel toch?quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:11 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
jij ben toch kloon van die ene boi
hey lovelotionquote:
ja tog 3x p/w waarom vraag je datquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:32 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
jij lift wel toch cakeman?
Nee ik dacht van cake man lijkt op caveman hahahquote:
hahah ja tog sommige mensen zegge je heb baard lijkt beetje wild enzoquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:35 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Nee ik dacht van cake man lijkt op caveman hahah
vroeger trainde ik elke dag maar nu druk met werk enzo snap je ja togquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:36 schreef Ethanolic het volgende:
3x ?? Wat bereik je daar mee:s moet echt minstens 6x zijn
quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:37 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
hahah ja tog sommige mensen zegge je heb baard lijkt beetje wild enzo
[..]
vroeger trainde ik elke dag maar nu druk met werk enzo snap je ja tog
wil je zegge dat ik hond ben ofzoquote:
Met een eigen auto hoef je ook niet te liftenquote:
welke waggie heb jequote:Op zondag 20 oktober 2013 16:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Met een eigen auto hoef je ook niet te liften
Mitsubishi L200quote:
kom nie haten vriend jij heb zeker gilera runnerquote:
zip sp vriendquote:Op zondag 20 oktober 2013 17:19 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
kom nie haten vriend jij heb zeker gilera runner
hey ethalonicquote:Op zondag 20 oktober 2013 17:27 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Dit geniet tegenwoordig mijn voorkeur over die hey-shit
hahah sukkltjequote:Op zondag 20 oktober 2013 17:29 schreef seto het volgende:
[..]
zip sp vriend
ik zet bij elke stoplicht die wheely
Inderdaad, tenenkrommend.quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:27 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Dit geniet tegenwoordig mijn voorkeur over die hey-shit
quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:49 schreef JackieBrown het volgende:
Jezelf ophemelen met je eigen kloon lolll
bustedquote:
quote:
hey weismannquote:
Kreta broeder.quote:
Okay cool. Het kwam altijd voorbij op Travel Channel, vond het grappig klinken.quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:24 schreef VMSDKR het volgende:
Is van Giorgos Skoulas trouwens, niet Ian Ritchie.
Klopt inderdaad.quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:27 schreef VMSDKR het volgende:
Kreta heeft genoeg te bieden, maar wordt altijd een beetje neergezet als het tokkie-eiland van Griekenland door Hersonissos enzo. Ik ben er zelf nog nooit geweest.
Bestel een kapsalon.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:09 schreef Ethanolic het volgende:
Hoe nog aan mijn kcal te komen vandaag
DM je adres dan bestel ik voor je.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:12 schreef Ethanolic het volgende:
Ik ben eerlijk gezegd ook gewoon te lui om iets te regelen.
Dit. Gewoon voor de easy calories gaan. Ga zelf zo ook nog ff twee big macs halen, makkelijke 1000. Dan mis ik er alsnog 700 voor vandaag, maarja liter volle melk met schep whey als drinken voor bij de burgersquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:11 schreef Verbosity het volgende:
Volle melk, noten vreten, McDonalds, Kapsalon, Cheesecake....
Vorige week witte chocolade cheesecake gemaakt, was 1.500kcal extra per dag...
plus nog een pak laten aanmeten bij suitsupplyquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:49 schreef Beach het volgende:
zal er raar uitzien met twee verschillende schoenen rondlopen
quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:49 schreef Beach het volgende:
zal er raar uitzien met twee verschillende schoenen rondlopen
Vanwaar deze netheid?quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:53 schreef Montelly het volgende:
[..]
plus nog een pak laten aanmeten bij suitsupply
[ afbeelding ]
Ook tweekleurig zodat die matched met je schoenen?quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:53 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gladjes hoorquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:53 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
in diezelfde ecto maat?quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:53 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
vreet jij overdag niet?quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit. Gewoon voor de easy calories gaan. Ga zelf zo ook nog ff twee big macs halen, makkelijke 1000. Dan mis ik er alsnog 700 voor vandaag, maarja liter volle melk met schep whey als drinken voor bij de burgers
Mooie kleur.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:53 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op weg naar het loonslaafleven?quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:53 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
man the fuck up vriend. Laat me jou ook niet verliezen aan kamp ecto in deze reeks he..quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:09 schreef Ethanolic het volgende:
Hoe nog aan mijn kcal te komen vandaag
Voel me net zo n ecto die 'al dat eten niet door zijn keel krijgt'.
wat wil je daarmee zeggen vriendquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:21 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
man the fuck up vriend. Laat me jou ook niet verliezen aan kamp ecto in deze reeks he..
Zit inmiddels aan mijn onderhoud hoor broertje. Eroverheen gaat niet lukken, krijg echt niets meer door mijn keel. Druks r badquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:21 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
man the fuck up vriend. Laat me jou ook niet verliezen aan kamp ecto in deze reeks he..
Waar gehaald?quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:46 schreef Montelly het volgende:
vandaag gehaald![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
M'kayquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zit inmiddels aan mijn onderhoud hoor broertje. Eroverheen gaat niet lukken, krijg echt niets meer door mijn keel. Druks r bad
Havermout in de blender en daar een shake van maken met een schep wheyquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zit inmiddels aan mijn onderhoud hoor broertje. Eroverheen gaat niet lukken, krijg echt niets meer door mijn keel. Druks r bad
Daarom gebruik ik geen drugs. Okay alcohol met mate.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik doe gewoon beiden fuck dat je leeft 1 keerquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Daarom gebruik ik geen drugs. Okay alcohol met mate.
You know nothing, Jon Snow.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:33 schreef seto het volgende:
doe nou niet stoer etha want we wete allemaal wat voor beta pussy shit je hier post om JB te behagen
Als je het kent ben je net zoveel 'n nerd jongequote:
quote:
Alcohol=drugs en 10x zo slecht als een pilletje.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Daarom gebruik ik geen drugs. Okay alcohol met mate.
leidenquote:Op maandag 21 oktober 2013 04:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Kan niet slapen man..;(. En morgen om 1 uur al in leiden zijn.
Laat me nouquote:
Wanneer ga je pussy eten? Dat heb je ook al tijden niet meer gehad.quote:Op maandag 21 oktober 2013 04:48 schreef Drinky het volgende:
Morgen weer heerlijk biefstuk halen. Al in tijden njet meer gehad
geen idee de smaak trekt mij biet zo. Maar 2 weken is idd een verdomd lange tijd. Gvd wat doe in met mijn levenquote:Op maandag 21 oktober 2013 04:49 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Laat me nou.
[..]
Wanneer ga je pussy eten? Dat heb je ook al tijden niet meer gehad.
Goeie ROM broquote:
Maandagmorgen feels.quote:Op maandag 21 oktober 2013 07:38 schreef Montelly het volgende:
Heerlijk, koffie in de ochtend, ad'tje doorscrollen, fokken
Nicequote:Op maandag 21 oktober 2013 08:05 schreef Champy het volgende:
Van het weekend badminton toernooi gehad. Had een singlet aan tijdens m'n eerste wedstrijd, komt na de wedstrijd m'n broertje naar me toe en zegt: "Toen je daar net aan het spelen was stonden er 2 gasten naast me en die vroegen zich af of je aan bodybuilding deed."
Feels good
Ik hoef in ieder geval mn benen niet te trainen, doe ik bij de badminton al genoegquote:Op maandag 21 oktober 2013 08:32 schreef fathank het volgende:
Goed verhaal, lekker kort. Jammer van het badminton.
Hoe train je benen bij badminton ?quote:Op maandag 21 oktober 2013 08:50 schreef Champy het volgende:
[..]
Ik hoef in ieder geval mn benen niet te trainen, doe ik bij de badminton al genoeg
quote:Op maandag 21 oktober 2013 08:52 schreef smitjew het volgende:
[..]
Hoe train je benen bij badminton ?
Krijg je toch geen gespierde benen van ?
Genieten van maandagochtendquote:Op maandag 21 oktober 2013 07:38 schreef Montelly het volgende:
Heerlijk, koffie in de ochtend, ad'tje doorscrollen, fokken
quote:Op maandag 21 oktober 2013 08:52 schreef smitjew het volgende:
[..]
Hoe train je benen bij badminton ?
Krijg je toch geen gespierde benen van ?
Ik kom ook overdreven vrolijk binnen op de afdeling, "Goedemoggel, Moooghuuu, Morge"quote:
mijngod wat burgerlijkquote:Op maandag 21 oktober 2013 09:24 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik kom ook overdreven vrolijk binnen op de afdeling, "Goedemoggel, Moooghuuu, Morge"
Haters gonna haat
Ik heb nog geen slaap gehadquote:Op maandag 21 oktober 2013 09:02 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Yes Smit, that was sarcasm...
Dat wist ik niet? Vertel me meer. Ik pak mijn benen echt wel genoeg met voetbal.quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:27 schreef smitjew het volgende:
[..]
Ik heb nog geen slaap gehad
Maar beentjes altijd trainen he anders ziet het er niet uit in totaal
Uhu, incl strandwandeling, bezoek aan schoonouders en gek doen met de kidsquote:Op maandag 21 oktober 2013 09:26 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
mijngod wat burgerlijkvertel je ook over hoe gek je hond heeft gedaan in het weekend?
De zuidkant is minder tokkie dan het noorden.quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:27 schreef VMSDKR het volgende:
Kreta heeft genoeg te bieden, maar wordt altijd een beetje neergezet als het tokkie-eiland van Griekenland door Hersonissos enzo. Ik ben er zelf nog nooit geweest.
Ligt eraan wat je wil hebben.quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat wist ik niet? Vertel me meer. Ik pak mijn benen echt wel genoeg met voetbal.
Als er iets burgerlijk is is het wel chagrijnig zijn op maandagochtendquote:Op maandag 21 oktober 2013 09:26 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
mijngod wat burgerlijkvertel je ook over hoe gek je hond heeft gedaan in het weekend?
hahaquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:05 schreef Klokov het volgende:
Net de nieuwe AH Bonuskaart geactiveerd. Beter maken ze van de kwark een persoonlijke aanbieding
Dan moet ik er 4 meer kopenquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:15 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha
Deze week bij uw vestiging bij 14 stuks kwark een gratis zakje cashew's.
Kaneelquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:19 schreef Klokov het volgende:
Ik gebruik zelf meestal ook honing, kaneel door de kwark kan ook lekker zijn.
Ik heb wel eens zo'n net bevallen vrouw horen beweren dat ze met Xbox Kinect goed in shape was gekomenquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:26 schreef VMSDKR het volgende:
Sinds ik een FitBoard heb voor m'n Nintendo Wii train ik ook geen benen meer, fuck dat.
Wie zegt dat ik chagerijnig ben?quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:10 schreef seto het volgende:
[..]
Als er iets burgerlijk is is het wel chagrijnig zijn op maandagochtend
Ik begon met lunges door wii fit en was altijd helemaal kapot ervanquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb wel eens zo'n net bevallen vrouw horen beweren dat ze met Xbox Kinect goed in shape was gekomen
Ik heb zo'n trilplaat keiharde legs binnen No time / effortquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:26 schreef VMSDKR het volgende:
Sinds ik een FitBoard heb voor m'n Nintendo Wii train ik ook geen benen meer, fuck dat.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:37 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik chagerijnig ben?
quote:
Ja goed.. heb vabdaag vrij toch... Vanmiddag even vol gas!quote:
Minder snuivenquote:
Truequote:
spogtquote:
Deze gast is op DBB gescout, is het bekend welke user dit is?quote:
Jup, Jesse2010quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Deze gast is op DBB gescout, is het bekend welke user dit is?
Oh, en Smith squatsHoudt aardig wat vocht vast ook.
quote:
op een gegeven moment zegt hij tegen die gast: "dan zou ik mijn shirt weer aandoen" als ik zulke gyno had deed ik ook mijn shirt aan.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:38 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
komt nog net geen melk uit z'n tieten
lolquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:42 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
op een gegeven moment zegt hij tegen die gast: "dan zou ik mijn shirt weer aandoen" als ik zulke gyno had deed ik ook mijn shirt aan.
'In shape' zal voor haar wel een andere definitie hebben dan voor jou dan. Zolang ze maar kan blijven genieten toch.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb wel eens zo'n net bevallen vrouw horen beweren dat ze met Xbox Kinect goed in shape was gekomen
quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:43 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
ik fast forwarde ff, en zonder geluid (op m'n werk hier) maar 'k zag niks anders dan fat bloated acne en gyno![]()
Zolang je snel vet aan zet zou ik altijd clean bulken. Doe ik ook. Gaat langzaam, dat wel, maar scheelt me echt het diepongelukkige gevoel dat ik vroeger had toen ik nog een propje was.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:04 schreef smitjew het volgende:
Zal ik in mijn vet groeien of gaan cutten ?
Ik heb stevige bouw en was een jaar geleden nog dik te noemen , ben nu redelijk wat afgevallen maar wil er iets strakker uitzien is iets fijner lijkt me.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zolang je snel vet aan zet zou ik altijd clean bulken. Doe ik ook. Gaat langzaam, dat wel, maar scheelt me echt het diepongelukkige gevoel dat ik vroeger had toen ik nog een propje was.
Als ik een ecto was zou ik echt kankerhard 5000 kcal vreten.
Ooh no you didn'tquote:
haha gewoon tegen iedereen zeggen dat ze hun kankerbek moeten houden. Lekker een keer niet met de massa meegaan.quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:26 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Functies, dan krijg je datquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:33 schreef VMSDKR het volgende:
ja klopt, snap ook niet dat mensen in die kuthybrides gezien willen worden.
Schroefset of airride natuurlijk, kwezel.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:39 schreef JaqenHghar het volgende:
Mits je over de drempel komt met die turkenbak.
Bro:quote:
Ik vind het echt bizar lelijke auto's, die Tesla's zijn wel nice inderdaad. Of zo'n Fisher Karma.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:41 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Bro:
1. Fout:
http://www.autoweek.nl/nieuws/24963/
2. Dit zijn gewoon aanloop"problemen" van de energietransitie
3. Tesla f.t.w.
Edit: mensen doen dit omdat ze hun geld aan zinnigere dingen willen uitgeven dan aan benzine/diesel.
Ja of je rijd een fatsoenlijke auto en blijft niet hangen in je 16e levensjaar.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:40 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Schroefset of airride natuurlijk, kwezel.
Prius en Civic zijn fuckly. Insight gaat nog wel IMHO. Tesla's zijn gewoon mooi.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:42 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik vind het echt bizar lelijke auto's, die Tesla's zijn wel nice inderdaad. Of zo'n Fisher Karma.
Met die onderste trek je idd het soort vrouwen dat je niet wilt aan.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:39 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Mits je over de drempel komt met die turkenbak. Sowieso roze velgen
Kwestie van smaak, dat jij liever in een normale burgerwagen rijdt moet je zelf weten.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:44 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ja of je rijd een fatsoenlijke auto en blijft niet hangen in je 16e levensjaar.
Dit.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:44 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ja precies, gewoon witte S5.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:44 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Poll: Die gepimpte Honda Accord:quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:46 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Kwestie van smaak, dat jij liever in een normale burgerwagen rijdt moet je zelf weten.
Hoe noem jij die "verfraaing" dan?quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:51 schreef VMSDKR het volgende:
Kijk, daar ga je al de fout in.
'Tuning' is een term die vooral gebezigd wordt door van die lulletjes rozenwater die elke avond uren op de parkeerplaats bij de McDonalds om hun Micky Mouse-stickers en kartonnen bumpers en sideskirts te showen.
Getint glas in hun fiat panda en dat soort shitquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:51 schreef VMSDKR het volgende:
Kijk, daar ga je al de fout in.
'Tuning' is een term die vooral gebezigd wordt door van die lulletjes rozenwater die elke avond uren op de parkeerplaats bij de McDonalds om hun Micky Mouse-stickers en kartonnen bumpers en sideskirts te showen.
Ik heb geen flauw idee wat de officiële benaming is. 'Stance', 'stanceworks' of iets dergelijks misschien.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:52 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Hoe noem jij die "verfraaing" dan?
I.i.g. val je wel op tussen al die Meriva-bejaarden daar in Oost-Groningenquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:53 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat de officiële benaming is. 'Stance', 'stanceworks' of iets dergelijks misschien.
https://www.facebook.com/stanceworks
https://www.facebook.com/dapper.us
Probeer op een van deze pagina's eens een auto te vinden met stickers van vlammen ofzo.
'Tuning' in ieder geval niet, daar doe je me tekort mee.
Echt verneukt die scheve wielenquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:57 schreef VMSDKR het volgende:
Dit is toch heerlijk jongens; DIT IS TOCH HEERLIJK?!?
[ afbeelding ]
Nee, nee, nee: je smaakontwikkeling heeft ergens een verkeerde afslag genomen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:57 schreef VMSDKR het volgende:
Dit is toch heerlijk jongens; DIT IS TOCH HEERLIJK?!?
[ afbeelding ]
quote:
Ik hou al op.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:58 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Nee, nee, nee: je smaakontwikkeling heeft ergens een verkeerde afslag genomen.
Is er geen stanceworks topic voor je in PTA?quote:
Nah, en ook geen zin om er zelf een te maken. Ik stop alweer,excuses, excuses.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:59 schreef Champy het volgende:
[..]
Is er geen stanceworks topic voor je in PTA?
.haha ja idd. net ff een paar nieuwe geitenwollen sokken gekocht ook.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:57 schreef JackieBrown het volgende:
hehe de Prius kruisridder is weer van de partij
Nop wacht nog steeds op goedkeuring van de accountantquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:00 schreef RaymondK het volgende:
[..]
.haha ja idd. net ff een paar nieuwe geitenwollen sokken gekocht ook.
hebbie je nieuwe cruisert al bestelt?
accountant says noquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nop wacht nog steeds op goedkeuring van de accountant
zou zomaar eens zo kunnen lopen ja *afkloppenquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:03 schreef RaymondK het volgende:
[..]
accountant says no
want directie rijd ook niet in een 7 serrie haha
een stuk blik heb ik welquote:
Weet niet heb geen verstand van insectenquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:23 schreef RaymondK het volgende:
[..]
een stuk blik heb ik wel![]()
als iemand nog een goeie hobbyiest weet die m'n kevertje z'n roest kan uitslijpen en fixen?
![]()
omgeving De Haag thanks.
lol.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:24 schreef smitjew het volgende:
[..]
Weet niet heb geen verstand van insecten
Wat gaat het (hopelijk) worden?quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nop wacht nog steeds op goedkeuring van de accountant
Staat ie op straat of in een garagebox/schuur?quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:26 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol.
die zitten er wel in denk. Zitten een paar dikke roestkraters nu achter bij de uitlaatpijpjes![]()
m'n eigen knutsel van een jaar geleden is duidelijk niet toereikend genoeg geweest
Gewoon ductapen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:26 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol.
die zitten er wel in denk. Zitten een paar dikke roestkraters nu achter bij de uitlaatpijpjes![]()
m'n eigen knutsel van een jaar geleden is duidelijk niet toereikend genoeg geweest
nee opstraat. Er zijn wel garageboxen in m'n flat die ik of zou kunnen kopen of tijdelijk zou kunnen huren om hem zelf op te knappen, maar ik heb er gewoon weg geen tijd voor.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:30 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Staat ie op straat of in een garagebox/schuur?
ook goede gyno. Voor iemand die aan de juice zit heeft hij het niet zo heel ver geschoptquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Deze gast is op DBB gescout, is het bekend welke user dit is?
Oh, en Smith squatsHoudt aardig wat vocht vast ook.
Ja en ook nog een likje verf erbij.quote:
Onder dak zetten scheelt een hoop in achteruitgang van je wagen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:31 schreef RaymondK het volgende:
[..]
nee opstraat. Er zijn wel garageboxen in m'n flat die ik of zou kunnen kopen of tijdelijk zou kunnen huren om hem zelf op te knappen, maar ik heb er gewoon weg geen tijd voor.
En als ik heel eerlijk ben het geduld niet...
oldskool auto's in original trimquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:35 schreef Beach het volgende:
die onderste heeft wat te compenseren sws je status ontlenen aan de auto die je rijdt
mja ik weet het. Opzich is er weinig aan de hand, alleen de bandenbak (maar diie heb ik wel met suc6 zelf gedaan) en de achterkant bij die wals naar beneden toe naast de pijpjes. Drama daar.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:33 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Onder dak zetten scheelt een hoop in achteruitgang van je wagen.
Tsja, je bent gehecht aan je kever. 10k is veel geld. Heb je er wel zo'n autohoes omheen zitten? Of kunnen nu in de herfst de paddestoelen op de treeplankjes groeien?quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:35 schreef RaymondK het volgende:
[..]
mja ik weet het. Opzich is er weinig aan de hand, alleen de bandenbak (maar diie heb ik wel met suc6 zelf gedaan) en de achterkant bij die wals naar beneden toe naast de pijpjes. Drama daar.
eigenlijk moet ik hem gewoon een keer body off laten doen laten verzinken, en dan ben je overal van af. Dan is i net zo roestbestendig als elke moderne auto.
maarja, dat kost een goeie 10k
Op zich zou ik het er nog voor overhebben ook...
hahaquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:37 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Tsja, je bent gehecht aan je kever. 10k is veel geld. Heb je er wel zo'n autohoes omheen zitten? Of kunnen nu in de herfst de paddestoelen op de treeplankjes groeien?
Ik kan het me niet herinneren.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:40 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha
ik had eerst een tijdje een speciale buitenhoes, maar die was op een gegeven moment gewoon op.
En eerlijk gezegt heb ik het idee dat die hoes nog de reden is ook dat dat plaatwerk zo gaar is daar aan de achterkant. Het blijft dan dagen nat soms als het tegen zit.
Trouwens nog een leuk verhaaltje over die hoes. Had ik dat al eens verteld hier?
ah nou:quote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:50 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Poll: Die gepimpte Honda Accord:
• is een mooi voorbeeld van verfijnde tuning
• is een tokkie-bak eerste klas
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Misschien was het een Hobo lympianquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ah nou:
m'n auto staat dus altijd op prive terrein achter de flat, buiten, en toen nog onder die hoes.
Kijk ik op een dag naar buiten is die hoes pleite.
Dus ik krijg eerst een wegtrekkertje, kijk nog een keer naar buiten en ja echt weg dus.
Voordat ik op m'n racefietsje stapte naar m' n werk dacht ik "laat ik nog es ff kijken in de bosjes daar bij het slootje"
En ja hoor ver in de bosjes daar lag die. Dus ik met een bloeddruk van 150 van m'n fiets af, stuif die bosjes in om die hoes te pakken en weer op mn auto te doen, weegt dat ding opeens dieplood.
Ik denk " daar zit een dooie hond in of zo"
Dus ik sleep die hoes er verder uit, ligt er een zwerver in te meuren![]()
"WAT GAAN WE GODVR NOU krijgen DAN!" hehe ik heb nog nooit iemand zo hard zien weg rennen binnen 1,5 seconden na het opstaan
quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ah nou:
m'n auto staat dus altijd op prive terrein achter de flat, buiten, en toen nog onder die hoes.
Dus ik krijg eerst een wegtrekkertje, kijk nog een keer naar buiten en ja echt weg dus.
Voordat ik op m'n racefietsje stapte naar m' n werk dacht ik "laat ik nog es ff kijken in de bosjes daar bij het slootje"
En ja hoor ver in de bosjes daar lag die. Dus ik met een bloeddruk van 150 van m'n fiets af, stuif die bosjes in om die hoes te pakken en weer op mn auto te doen, weegt dat ding opeens dieplood.
"WAT GAAN WE GODVR NOU krijgen DAN!" hehe ik heb nog nooit iemand zo hard zien weg rennen binnen 1,5 seconden na het opstaan
lolquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:00 schreef JackieBrown het volgende:
[..]![]()
ik hoor het al helemaal in dat platte haags
lijkt godverdomme wel werkquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:30 schreef Montelly het volgende:
Shiit, alleen maar vergaderen/overleggen vandaagbilateraaltje hier, bilateraaltje daar. Word gek van bilateraaltjes..
/dagboek
Mijn LTC dalen als een malle man.quote:
[..]
ah nou:
[..]
ah nou:
hoes moet er regelmatig vanaf. Doe ik met mijn motorhoes ook. Blijf inderdaad nat. Vandaag weer eens op motor naar werk, hoes kan drogen, fiets ook meteen droogrijden.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:40 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha
ik had eerst een tijdje een speciale buitenhoes, maar die was op een gegeven moment gewoon op.
En eerlijk gezegt heb ik het idee dat die hoes nog de reden is ook dat dat plaatwerk zo gaar is daar aan de achterkant. Het blijft dan dagen nat soms als het tegen zit.
Trouwens nog een leuk verhaaltje over die hoes. Had ik dat al eens verteld hier?
Motor gewoon binnen zetten. Dat gekloot met hoezen is onzin.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:59 schreef stinkie het volgende:
[..]
hoes moet er regelmatig vanaf. Doe ik met mijn motorhoes ook. Blijf inderdaad nat. Vandaag weer eens op motor naar werk, hoes kan drogen, fiets ook meteen droogrijden.
eind van de maand weer. Stalling is iets te ver wegquote:Op maandag 21 oktober 2013 18:03 schreef Drinky het volgende:
[..]
Motor gewoon binnen zetten. Dat gekloot met hoezen is onzin.
http://tindertroll.com/quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:27 schreef Drinky het volgende:
Wejoo gek net een match op tinder. Heb haar wel geblocked ik ben te bang iets te zegge
Had ook matches op tinder, had gewoon iedereen "geliked", bleek achteraf een fout te zijn.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:27 schreef Drinky het volgende:
Wejoo gek net een match op tinder. Heb haar wel geblocked ik ben te bang iets te zegge
pics or it didnt happen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:45 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik sta op het punt om een seksdate te regelen komende dagen / weken met een 3 jaar oudere amateur pr0nstar, afhankelijk van tactheid van mijn berichtjes
wat een lillike tas heeft jb.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:54 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Ome Cor gespot in Roffa.
is het die psycho?quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:45 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik sta op het punt om een seksdate te regelen komende dagen / weken met een 3 jaar oudere amateur pr0nstar, afhankelijk van tactheid van mijn berichtjes
Van wat?quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ey maar faka met fanta dan? nog beetje naspacend
Gewoon meteen wifen. Fuck it dat ze mental is. Elke dag seks dima. Denk daar eens overna. Dat is die zelfkastijding en alteregos wel waard.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja voor nu nog steeds contact met haar.
niet om te haten. Maar heb je überhaupt een follow up met een van die chicks gehad?quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:45 schreef Dimachaerus het volgende:
probleem met crazy Bitches: lekkere seks, maar de drama achterafquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:19 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Gewoon meteen wifen. Fuck it dat ze mental is. Elke dag seks dima. Denk daar eens overna. Dat is die zelfkastijding en alteregos wel waard.
Vertel!quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:41 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Had ook matches op tinder, had gewoon iedereen "geliked", bleek achteraf een fout te zijn.
Tevens:
[ afbeelding ]
Hahah godverquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:19 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Gewoon meteen wifen. Fuck it dat ze mental is. Elke dag seks dima. Denk daar eens overna. Dat is die zelfkastijding en alteregos wel waard.
Nee, maar mocht ik überhaupt (onbetaalde) seks hebben, dan is mijn grootste kans met haar, ze is DTF, staat ook in profiel vragenlijstje.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:20 schreef Drinky het volgende:
[..]
niet om te haten. Maar heb je überhaupt een follow up met een van die chicks gehad?
en je houdt me niet eens prive op de hoogtequote:Op maandag 21 oktober 2013 21:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee, maar mocht ik überhaupt (onbetaalde) seks hebben, dan is mijn grootste kans met haar, ze is DTF, staat ook in profiel vragenlijstje.
Ik had echt een bizarre opener gebruikt, elk ander normaal meisje zou insta afgeknapt zijn en niet eens de moeite nemen om een berichtje terug te sturen, misschien is ze wel een dude en word ik getrolled, wtf man.Of ze houdt me aan het lijntje, dat kan ook, lekker cockteasen die virgin...
Ik vraag me vaak af of je nou trollt of niet hequote:Op maandag 21 oktober 2013 20:45 schreef Dimachaerus het volgende:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:37 schreef Awesome_ het volgende:
elke dag douchen met Axe Dark Temptation en lange Frans met Koninginnedag gezien hebben maakt je nog geen brother he?
Lompe op de ban tour. Hide your daughters, hide your wife!quote:
Ja lekker met brokje 86% pure chocola.quote:
It wasn't mequote:Op maandag 21 oktober 2013 21:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lompe op de ban tour. Hide your daughters, hide your wife!
Nee mag wel, ik geef geen neuk.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:40 schreef Awesome_ het volgende:
Mag ik mcnulty nu nog wel pesten of is het nu rascistisch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |