SPOILER: Bonus-RayOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Snakey op 20-10-2013 12:53:45 ]You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
niks mis mee togquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:05 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Geen idee hoe dat moet vrnd doe mbo kappersopleiding. Is nivo 2.
ben jij dat in je plaatje ?quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:47 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
die wasa der wel maar ik denk weggesencureert door de fokpopo
Zo attent hè, die jongen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:45 schreef JackieBrown het volgende:
Hey seto,
Nee ik kan helaas niet nog meer dips. Laatste keer dat ik t probeerde was aan het eind van mn fb en toen kon ik er maar 3. Voortaan doe ik ze gewoon op mn cardio dag weer, dan is mn bovenlichaam niet zo kapot.
Leuk dat je het vroeg ! Grtjs
Jawel alleen krijg zoveel gemengde signalen van m, ben ervan in de war soms ;s mja k laat me nie kenne hor dus niks zegge ofzoquote:
bedanktquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:45 schreef JackieBrown het volgende:
Hey seto,
Nee ik kan helaas niet nog meer dips. Laatste keer dat ik t probeerde was aan het eind van mn fb en toen kon ik er maar 3. Voortaan doe ik ze gewoon op mn cardio dag weer, dan is mn bovenlichaam niet zo kapot.
Leuk dat je het vroeg ! Grtjs
Aaaahwquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:53 schreef seto het volgende:
[..]
bedankt
hier plaatje van een poes want ik weet dat je die leuk vint
[ afbeelding ]
Dat zegt niks ik ben ectoquote:
jij ben toch kloon van die ene boiquote:
nee jij wel toch?quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:11 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
jij ben toch kloon van die ene boi
hey lovelotionquote:
ja tog 3x p/w waarom vraag je datquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:32 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
jij lift wel toch cakeman?
Nee ik dacht van cake man lijkt op caveman hahahquote:
hahah ja tog sommige mensen zegge je heb baard lijkt beetje wild enzoquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:35 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Nee ik dacht van cake man lijkt op caveman hahah
vroeger trainde ik elke dag maar nu druk met werk enzo snap je ja togquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:36 schreef Ethanolic het volgende:
3x ?? Wat bereik je daar mee:s moet echt minstens 6x zijn
quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:37 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
hahah ja tog sommige mensen zegge je heb baard lijkt beetje wild enzo
[..]
vroeger trainde ik elke dag maar nu druk met werk enzo snap je ja tog
wil je zegge dat ik hond ben ofzoquote:
Met een eigen auto hoef je ook niet te liftenquote:
welke waggie heb jequote:Op zondag 20 oktober 2013 16:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Met een eigen auto hoef je ook niet te liften
Mitsubishi L200quote:
kom nie haten vriend jij heb zeker gilera runnerquote:
zip sp vriendquote:Op zondag 20 oktober 2013 17:19 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
kom nie haten vriend jij heb zeker gilera runner
hey ethalonicquote:Op zondag 20 oktober 2013 17:27 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Dit geniet tegenwoordig mijn voorkeur over die hey-shit
hahah sukkltjequote:Op zondag 20 oktober 2013 17:29 schreef seto het volgende:
[..]
zip sp vriend
ik zet bij elke stoplicht die wheely
Inderdaad, tenenkrommend.quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:27 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Dit geniet tegenwoordig mijn voorkeur over die hey-shit
quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:49 schreef JackieBrown het volgende:
Jezelf ophemelen met je eigen kloon lolll
bustedquote:
quote:
hey weismannquote:
Kreta broeder.quote:
Okay cool. Het kwam altijd voorbij op Travel Channel, vond het grappig klinken.quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:24 schreef VMSDKR het volgende:
Is van Giorgos Skoulas trouwens, niet Ian Ritchie.
Klopt inderdaad.quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:27 schreef VMSDKR het volgende:
Kreta heeft genoeg te bieden, maar wordt altijd een beetje neergezet als het tokkie-eiland van Griekenland door Hersonissos enzo. Ik ben er zelf nog nooit geweest.
Bestel een kapsalon.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:09 schreef Ethanolic het volgende:
Hoe nog aan mijn kcal te komen vandaag
DM je adres dan bestel ik voor je.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:12 schreef Ethanolic het volgende:
Ik ben eerlijk gezegd ook gewoon te lui om iets te regelen.
Dit. Gewoon voor de easy calories gaan. Ga zelf zo ook nog ff twee big macs halen, makkelijke 1000. Dan mis ik er alsnog 700 voor vandaag, maarja liter volle melk met schep whey als drinken voor bij de burgersquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:11 schreef Verbosity het volgende:
Volle melk, noten vreten, McDonalds, Kapsalon, Cheesecake....
Vorige week witte chocolade cheesecake gemaakt, was 1.500kcal extra per dag...
plus nog een pak laten aanmeten bij suitsupplyquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:49 schreef Beach het volgende:
zal er raar uitzien met twee verschillende schoenen rondlopen
quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:49 schreef Beach het volgende:
zal er raar uitzien met twee verschillende schoenen rondlopen
Vanwaar deze netheid?quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:53 schreef Montelly het volgende:
[..]
plus nog een pak laten aanmeten bij suitsupply
[ afbeelding ]
Ook tweekleurig zodat die matched met je schoenen?quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:53 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gladjes hoorquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:53 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
in diezelfde ecto maat?quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:53 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
vreet jij overdag niet?quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit. Gewoon voor de easy calories gaan. Ga zelf zo ook nog ff twee big macs halen, makkelijke 1000. Dan mis ik er alsnog 700 voor vandaag, maarja liter volle melk met schep whey als drinken voor bij de burgers
Mooie kleur.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:53 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op weg naar het loonslaafleven?quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:53 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
man the fuck up vriend. Laat me jou ook niet verliezen aan kamp ecto in deze reeks he..quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:09 schreef Ethanolic het volgende:
Hoe nog aan mijn kcal te komen vandaag
Voel me net zo n ecto die 'al dat eten niet door zijn keel krijgt'.
wat wil je daarmee zeggen vriendquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:21 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
man the fuck up vriend. Laat me jou ook niet verliezen aan kamp ecto in deze reeks he..
Zit inmiddels aan mijn onderhoud hoor broertje. Eroverheen gaat niet lukken, krijg echt niets meer door mijn keel. Druks r badquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:21 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
man the fuck up vriend. Laat me jou ook niet verliezen aan kamp ecto in deze reeks he..
Waar gehaald?quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:46 schreef Montelly het volgende:
vandaag gehaald![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
M'kayquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zit inmiddels aan mijn onderhoud hoor broertje. Eroverheen gaat niet lukken, krijg echt niets meer door mijn keel. Druks r bad
Havermout in de blender en daar een shake van maken met een schep wheyquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zit inmiddels aan mijn onderhoud hoor broertje. Eroverheen gaat niet lukken, krijg echt niets meer door mijn keel. Druks r bad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |