SPOILER: Bonus-RayOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Snakey op 20-10-2013 12:53:45 ]You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
niks mis mee togquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:05 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Geen idee hoe dat moet vrnd doe mbo kappersopleiding. Is nivo 2.
ben jij dat in je plaatje ?quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:47 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
die wasa der wel maar ik denk weggesencureert door de fokpopo
Zo attent hè, die jongen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:45 schreef JackieBrown het volgende:
Hey seto,
Nee ik kan helaas niet nog meer dips. Laatste keer dat ik t probeerde was aan het eind van mn fb en toen kon ik er maar 3. Voortaan doe ik ze gewoon op mn cardio dag weer, dan is mn bovenlichaam niet zo kapot.
Leuk dat je het vroeg ! Grtjs
Jawel alleen krijg zoveel gemengde signalen van m, ben ervan in de war soms ;s mja k laat me nie kenne hor dus niks zegge ofzoquote:
bedanktquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:45 schreef JackieBrown het volgende:
Hey seto,
Nee ik kan helaas niet nog meer dips. Laatste keer dat ik t probeerde was aan het eind van mn fb en toen kon ik er maar 3. Voortaan doe ik ze gewoon op mn cardio dag weer, dan is mn bovenlichaam niet zo kapot.
Leuk dat je het vroeg ! Grtjs
Aaaahwquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:53 schreef seto het volgende:
[..]
bedankt
hier plaatje van een poes want ik weet dat je die leuk vint
[ afbeelding ]
Dat zegt niks ik ben ectoquote:
jij ben toch kloon van die ene boiquote:
nee jij wel toch?quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:11 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
jij ben toch kloon van die ene boi
hey lovelotionquote:
ja tog 3x p/w waarom vraag je datquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:32 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
jij lift wel toch cakeman?
Nee ik dacht van cake man lijkt op caveman hahahquote:
hahah ja tog sommige mensen zegge je heb baard lijkt beetje wild enzoquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:35 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Nee ik dacht van cake man lijkt op caveman hahah
vroeger trainde ik elke dag maar nu druk met werk enzo snap je ja togquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:36 schreef Ethanolic het volgende:
3x ?? Wat bereik je daar mee:s moet echt minstens 6x zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |