SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemers
1. BoL Profiel | History | Fotoboek
2. Chuck-N0rr1s Profiel | History | Fotoboek Bodyguard
3. plopkewker Profiel | History | Fotoboek (Zombie)
4. Dale. Profiel | History | Fotoboek )Townie
5. Rockfire Profiel | History | Fotoboek
6. Rave Profiel | History | Fotoboek watcher
7. Nattekat Profiel | History | Fotoboek (Vigilante)
8. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek (Cult leader)
9. Tamashii Profiel | History | Fotoboek
10. TheVulture Profiel I History I Fotoboek
11. Bartjebart Profiel | History | Fotoboek
12. AchJa Profiel I History I Fotoboek
13. Timmmmm Profiel I History I Fotoboek
14. Maarten-Pieter Profiel | History | Fotoboek
15. Burner82 Profiel | History | Fotoboek
16. Karina (o.v.) Profiel | History | Fotoboek (Blacksmith)
17. PatriQue89 Profiel | History | Fotoboek
18. Harajuku. Profiel | History | Fotoboek mafia en toch awesome
19 marsan Profiel | History | Fotoboek busdriver
20 CaLeX Profiel | History | Fotoboek Town elder
21 Mexicanobakker Profiel | History | Fotoboek Doctor
22 MIOWZ Profiel | History | Fotoboek
Belangrijke linkjes:
Dag 1
Nacht 1
Nacht 2
Nacht 3
Tja... volgens mij is het afgelopen na de nachtpost, in dat geval maakt de tijd niet meer uit.quote:
Jij gaf het al weg eerder vandaagquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tja... volgens mij is het afgelopen na de nachtpost, in dat geval maakt de tijd niet meer uit.
Wat is er jammer?quote:
Een slachtpartij was het...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tja... volgens mij is het afgelopen na de nachtpost, in dat geval maakt de tijd niet meer uit.
5 minuten van tevoren dat er een kans was? Dat had iedereen kunnen bedenkenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:39 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Jij gaf het al weg eerder vandaag
Gewoon nieuwe ronde joh. En daar kan het alleen maar beter gaan dan deze rondequote:
Als bij elke lynch de sterkste townies weggestemd worden, gaat het hard ja.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:40 schreef Burner82 het volgende:
In de regel is er ongeveer 1 maffialid per 5 dorpsbewoners, dit kan lichtelijk variëren icm andere rollen.
Toch lastig om dan zoveel maffia te hebben
Er waren toch maar 4?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:40 schreef Burner82 het volgende:
In de regel is er ongeveer 1 maffialid per 5 dorpsbewoners, dit kan lichtelijk variëren icm andere rollen.
Toch lastig om dan zoveel maffia te hebben
Mij uitmaken voor geen sterke townie?? Nog niet eens een stem tegen gehadquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als bij elke lynch de sterkste townies weggestemd worden, gaat het hard ja.
Er zijn maar een handvol mensen die het aantal wetenquote:
Sterkste rollenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:42 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Mij uitmaken voor geen sterke townie?? Nog niet eens een stem tegen gehad
Dat heet wiskundequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zijn maar een handvol mensen die het aantal weten
Het aantal maakt sws niet meer uit nu.
Jahoorquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:42 schreef timmmmm het volgende:
zullen we het spel SLtechnisch gezien evalueren na de nachtpost en de overwinning van de mafia? Dan kan nick zich vrijelijk verdedigen
Ergens zei jij of nick... "1/4 van de nachtrollen zijn binnen"...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zijn maar een handvol mensen die het aantal weten
Het aantal maakt sws niet meer uit nu.
Dan ken je mijn rol nog nietquote:
Waarvan de mafia 1 van die 4 is. 3 dorpsrollen nog over dus.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ergens zei jij of nick... "1/4 van de nachtrollen zijn binnen"...
Had ik ook gezien, maar 1/4 = 25% oftewel gewoon een kwart.... niet echt heel spannend..quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ergens zei jij of nick... "1/4 van de nachtrollen zijn binnen"...
Een vigilante is toch sterker dan een sniper.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:44 schreef Harajuku. het volgende:
Zo'n beetje elke townie had een speciale rol als je 't over fair wil gaan hebben.
Hallo varken, hier heb je een tangquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een vigilante is toch sterker dan een sniper.
Ik prefereer: Hallo lul, hier heb je een drumstelquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hallo varken, hier heb je een tang
Oh ja, natuurlijk. FF niet aan gedacht.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarvan de mafia 1 van die 4 is. 3 dorpsrollen nog over dus.
quote:
Townie hoor (A)quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]alle niet in de laatste post genoemde mensen zijn maffia
JIj bent doodquote:
Ik kon je niet doodkrijgen, aangezien ik je bg wasquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:00 schreef timmmmm het volgende:
Schatjes, ik wil even mijn dank uiten.
We hebben ons succes natuurlijk aan onszelf te danken, maar zonder jullie was het niet mogelijk geweest. Chuck, die zorgde dat ik niet eens moeite hoefde te doen om dorpelingen te lychen, TV, die zichzelf constant verder ingroef. Burner, mijn nietsvermoedende bodyguard.
Een speciale shoutout naar PatriQue. Fool you once, shame on me, fool you twice, shame on you. Dat was wel het mooiste moment voor mij in het spel. Last minute switch naar Mexicano omdat ik wist dat TV de volgende dag zichzelf toch wel gelyncht kreeg, wat ook gebeurde en bij Mexicano nog mar de vrag was als TV ging. Beledigde patrique in mijn DM dat hij me niet meer vertrouwde. 2 beledigde DMs en hij stemde alweer precies hetzelfde als ik
Het was leuk.
Goed gedaan als maffia BM... Daarom wilde ik ff wachten tot na de nachtpost. (slechtste BM ever)quote:
Tuurlijk kan je me dan wel gewoon lynchen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:01 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik kon je niet doodkrijgen, aangezien ik je bg was
ook pas netquote:
Nee he, het was wel heel saaiquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:02 schreef timmmmm het volgende:
Ik doe ook weer mee hoor. Maar dan wil ik niet weer mafia zijn
Same here.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:02 schreef timmmmm het volgende:
Ik moest echt lachen wat jullie allemaal vondenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:58 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik ben wel benieuwd, SL's, wat nou de hints allemaal zijn geweest
Want ik heb iedere avond wel iemand vermoord, maar nooit heb ik een beetje duidelijke hints kunnen vinden, waar die er naar mijn medekillers wel zijn geweest.
Alles kan.. Maar niet nuttigquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tuurlijk kan je me dan wel gewoon lynchen.
Op die laatste dag verbaasde me ik er echt over dat er geen hints naar BoL werden gevonden, die waren zo duidelijkquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:04 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik moest echt lachen wat jullie allemaal vonden
Van de laatste nacht zijn helemaal geen hints gezochtquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:04 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Op die laatste dag verbaasde me ik er echt over dat er geen hints naar BoL werden gevonden, die waren zo duidelijk
Maar wel gewonnen hebben. Jij wil dus zeggen dat jij heus wel wist dat ik mafia was?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:04 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Alles kan.. Maar niet nuttigJe kent de maffia en je weet wie je bg is
Ik zou snel afgemaakt worden
Hoe had jij geen maffia kunnen zijn? Iemand geloven dat die townie is omdat die hard genoeg jankt dattie townie is?? please..quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar wel gewonnen hebben. Jij wil dus zeggen dat jij heus wel wist dat ik mafia was?
Kom maar opquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:42 schreef timmmmm het volgende:
zullen we het spel SLtechnisch gezien evalueren na de nachtpost en de overwinning van de mafia? Dan kan nick zich vrijelijk verdedigen
Ik doe ook weer mee... geen idee alleen hoe dat moet met die linkjesquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:07 schreef DrNick het volgende:
1. Chuck-N0rr1s Profiel | History | Fotoboek
2. Maarten-Pieter Profiel | History | Fotoboek
3. Harajuku. Profiel | History | Fotoboek
4. AchJa Profiel I History I Fotoboek
5. Timmmmm Profiel I History I Fotoboek
6. Harajuku. Profiel | History | Fotoboek
7. DrNick Profiel | History | Fotoboek
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:08 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik doe ook weer mee... geen idee alleen hoe dat moet met die linkjes
Gewoon wat mensen eruit tiefenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:09 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Niets te danken
5. DrNick Profiel | History | Fotoboek
6. Burner82 Profiel | History | Fotoboek
Dank je schatquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:09 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Niets te danken
5. DrNick Profiel | History | Fotoboek
6. Burner82 Profiel | History | Fotoboek
Dus?quote:
Op een gegeven ogenblik kon ik wel 5 personen bij de verschillende hints krijgen... Allemaal dezelfde topics waar ze in posten...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:04 schreef timmmmm het volgende:
Dat niemand die date in de laatste nacht bij BoL's datingervaringen linkte
Hara stond er twee keer in en Tim was er per ongeluk ingekomen, want hij had zich nooit opgegeven.quote:
Was geen hintquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Op een gegeven ogenblik kon ik wel 5 personen bij de verschillende hints krijgen... Allemaal dezelfde topics waar ze in posten...![]()
Maare die 450 kan ik nog steeds niet plaatsen.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:02 schreef timmmmm het volgende:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:11 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Hara stond er twee keer in en Tim was er per ongeluk ingekomen, want hij had zich nooit opgegeven.
Die 450 kan ik ook nog niet plaatsen... Maar wel raar dat de topics waar TV en ik beide in postte, het alleen bij TV vermeld werd, zelden bij mijquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Op een gegeven ogenblik kon ik wel 5 personen bij de verschillende hints krijgen... Allemaal dezelfde topics waar ze in posten...![]()
Maare die 450 kan ik nog steeds niet plaatsen.
Iets FOK!squote:
Ikquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:01 schreef timmmmm het volgende:
PatriQue, TV en chuck heb ik wel het ergste genaaid deze ronde
4 met de twins, 6 met de BG's.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:13 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar 2 townies is wel ehm.. karig en apart
Nee heel veel town, maar de het overgrote deel had een extra opdrachtquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:13 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar 2 townies is wel ehm.. karig en apart
Graag gedaan schatquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:00 schreef timmmmm het volgende:
Schatjes, ik wil even mijn dank uiten.
We hebben ons succes natuurlijk aan onszelf te danken, maar zonder jullie was het niet mogelijk geweest. Chuck, die zorgde dat ik niet eens moeite hoefde te doen om dorpelingen te lychen, TV, die zichzelf constant verder ingroef. Burner, mijn nietsvermoedende bodyguard.
Een speciale shoutout naar PatriQue. Fool you once, shame on me, fool you twice, shame on you. Dat was wel het mooiste moment voor mij in het spel. Last minute switch naar Mexicano omdat ik wist dat TV de volgende dag zichzelf toch wel gelyncht kreeg, wat ook gebeurde en bij Mexicano nog mar de vrag was als TV ging. Beledigde patrique in mijn DM dat hij me niet meer vertrouwde. 2 beledigde DMs en hij stemde alweer precies hetzelfde als ik
Het was leuk.
TV's lynch ligt ook wel aan mij... wilde hem vanaf dag 1 al lynchenquote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
TV's lynch ligt ook wel aan mij... wilde hem vanaf dag 1 al lynchen
Maar welke hints waren er dan voor mij? Ik was ninja, maar dat betekent toch niet dat er geen hints op mij waren?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:12 schreef DrNick het volgende:
[..]
Iets FOK!s
Hara kwam er nog wel mee dat in haar ondertitel "C'est magnifique" staat, Dat is echt fantastisch!.
Is TV dood omdat jij heb vanaf de eerste dag al wou lynchen?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
TV's lynch ligt ook wel aan mij... wilde hem vanaf dag 1 al lynchen
Oh wacht, alleen de watcher en tracker zien je nietquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:19 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Maar welke hints waren er dan voor mij? Ik was ninja, maar dat betekent toch niet dat er geen hints op mij waren?
Had toch niets uitgemaakt want de dorpelingen hebben over het algemeen toch niet naar hints gezochtquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:23 schreef DrNick het volgende:
[..]
Oh wacht, alleen de watcher en tracker zien je niet![]()
En hoe moet ik weten dat hij dorp was? Als er iemand verdacht was, was hij het welquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Is TV dood omdat jij heb vanaf de eerste dag al wou lynchen?
En als dorper wil je toch niet iemand dood hebben die ook een dorpsrol heeft?
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:23 schreef DrNick het volgende:
[..]
Oh wacht, alleen de watcher en tracker zien je niet![]()
Op dag 1 al?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En hoe moet ik weten dat hij dorp was? Als er iemand verdacht was, was hij het wel
Op dag 1 ben je al maffia hequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Op dag 1 al?
En je als je hints zoekt, dan kun je op basis daarvan stemmen.
Spionquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Op dag 1 ben je al maffia heof niet
Op een gegeven ogenblik was ik daar ook wel een beetje klaar mee... Er kwamen hints voorbij die volgens de desbetreffende posters op blz. 2 van de pohi stonden... En ik moest doorklikken t/m blz. 11 van de pohi, waar dat verschil nou weer in zit?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Had toch niets uitgemaakt want de dorpelingen hebben over het algemeen toch niet naar hints gezocht
Pffff, zegt een SL die beter weetquote:
Ja, maar waar baseer je dat dan op?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Op dag 1 ben je al maffia heof niet
Dat komt bv door crew forumsquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Op een gegeven ogenblik was ik daar ook wel een beetje klaar mee... Er kwamen hints voorbij die volgens de desbetreffende posters op blz. 2 van de pohi stonden... En ik moest doorklikken t/m blz. 11 van de pohi, waar dat verschil nou weer in zit?
Ook heb ik bij sommigen een pohi van hooguit 20 regels op 1 pagina, terwijl je je de volgende pagina weer kleurenblind scrolt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |