Waarvan de mafia 1 van die 4 is. 3 dorpsrollen nog over dus.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ergens zei jij of nick... "1/4 van de nachtrollen zijn binnen"...
Had ik ook gezien, maar 1/4 = 25% oftewel gewoon een kwart.... niet echt heel spannend..quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ergens zei jij of nick... "1/4 van de nachtrollen zijn binnen"...
Een vigilante is toch sterker dan een sniper.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:44 schreef Harajuku. het volgende:
Zo'n beetje elke townie had een speciale rol als je 't over fair wil gaan hebben.
Hallo varken, hier heb je een tangquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een vigilante is toch sterker dan een sniper.
Ik prefereer: Hallo lul, hier heb je een drumstelquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hallo varken, hier heb je een tang
Oh ja, natuurlijk. FF niet aan gedacht.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarvan de mafia 1 van die 4 is. 3 dorpsrollen nog over dus.
quote:
Townie hoor (A)quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]alle niet in de laatste post genoemde mensen zijn maffia
JIj bent doodquote:
Ik kon je niet doodkrijgen, aangezien ik je bg wasquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:00 schreef timmmmm het volgende:
Schatjes, ik wil even mijn dank uiten.
We hebben ons succes natuurlijk aan onszelf te danken, maar zonder jullie was het niet mogelijk geweest. Chuck, die zorgde dat ik niet eens moeite hoefde te doen om dorpelingen te lychen, TV, die zichzelf constant verder ingroef. Burner, mijn nietsvermoedende bodyguard.
Een speciale shoutout naar PatriQue. Fool you once, shame on me, fool you twice, shame on you. Dat was wel het mooiste moment voor mij in het spel. Last minute switch naar Mexicano omdat ik wist dat TV de volgende dag zichzelf toch wel gelyncht kreeg, wat ook gebeurde en bij Mexicano nog mar de vrag was als TV ging. Beledigde patrique in mijn DM dat hij me niet meer vertrouwde. 2 beledigde DMs en hij stemde alweer precies hetzelfde als ik
Het was leuk.
Goed gedaan als maffia BM... Daarom wilde ik ff wachten tot na de nachtpost. (slechtste BM ever)quote:
Tuurlijk kan je me dan wel gewoon lynchen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:01 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik kon je niet doodkrijgen, aangezien ik je bg was
ook pas netquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |