gek héquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:50 schreef TheTerminatorje het volgende:
En bijna iedereen heeft er al een fout :p
BAASquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal het natrekken op RTL XL straksquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heeft iemand bijgehouden wat JD zelf had? Want dat wil ik ook spelen.
Ja, deze speel ik. Ziet er goed uit!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
De voorspelling van Johan(nes vermeer)
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:55 schreef OverRated het volgende:
Vegeten in te vullen deze week, maar volgens mij maakt dat toch niet uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Dit is mijn voorspelling ook dus.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax - Vitesse 1
PSV - PEC Zwolle X
SC Cambuur - Feyenoord 1
Arsenal - Liverpool 1
Everton - Tottenham Hotspur X
AC Milan - Fiorentina 1
Grappige blinde voorspelling, ik zie eigenlijk maar 1 hele vreemde uitslag. Dat is NEC winst, de rest is mogelijk zo vooraf gezien. Tuurlijk is NEC winst wel mogelijk, maar ik gok dat zeer weinig mensen daar een echte toto op in zullen vullen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Tarado
Feyenoord - AZ 1
NAC Breda - PSV X
PEC Zwolle - FC Twente 2
NEC - Ajax 1
Manchester United - Arsenal 1
Fenerbahçe - Galatasaray X
2 snap ik, maar X en 3?! :pquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:53 schreef _NZT_ het volgende:
Feyenoord - AZ X
NAC Breda - PSV 3
PEC Zwolle - FC Twente X
NEC - Ajax 2
Manchester United - Arsenal 2
Fenerbahçe - Galatasaray 2
Oh kut, doe maar beiden als gelijkspel jaquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:22 schreef portie het volgende:
[..]
2 snap ik, maar X en 3?! :p
Edit: als je niet of te laat aanpast reken ik de 3 en X beiden als gelijkspel.
2 goed. Oepsquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:25 schreef Salami3006 het volgende:
Feyenoord - AZ 2
NAC Breda - PSV 1
PEC Zwolle - FC Twente 2
NEC - Ajax X
Fenerbahçe - Galatasaray 1
Dank jequote:Op vrijdag 8 november 2013 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn eigen voorspelling
Feyenoord - AZ 1
NAC Breda - PSV 2
PEC Zwolle - FC Twente X
NEC - Ajax 2
Fenerbahçe - Galatasaray 1
Tarado
Feyenoord - AZ 1
NAC Breda - PSV X
PEC Zwolle - FC Twente 2
NEC - Ajax 1
Manchester United - Arsenal 1
Fenerbahçe - Galatasaray X
Jij speelt dan, volgens mij:quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij ben ik voor de laatste te laat.
En niemand heeft opgeschreven wat JD heeft voorspeld, maar zoals altijd doe ik hetzelfde als JD.
Nu maar hopen dat JD het fout heeft, anders loopt hij een puntje uit op mij
Ja dat klopt. Lijkt me een zeer verstandige voorspelling.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:31 schreef portie het volgende:
[..]
Jij speelt dan, volgens mij:
PSV - SC Heerenveen 1
RKC Waalwijk - Feyenoord 2
Ajax - Heracles Almelo 1
Borussia Dortmund - Bayern München 1
Manchester City - Tottenham Hotspur 1
En johan derksen heeft deze:
Everton - Liverpool X
Zal t even snel controleren
Johan loopt er dus 1 uit..quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Lijkt me een zeer verstandige voorspelling.
Ik was een keer op vakantie dus hij stond al 2 voor op mij. Ik ga het denk ik in de laatste paar weken proberen goed te maken.quote:
[ Bericht 1% gewijzigd door portie op 24-11-2013 18:48:50 ]
Nee, heb alleen jouw score bij iemand anders neergezetquote:Op zondag 24 november 2013 18:13 schreef OverRated het volgende:
[..]
Mijn score vergeten3 goed volgens mij.
Baasquote:Op zondag 24 november 2013 16:37 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Het weekklassement winnen met 5 goed en uitlopen op Johan Derksen.
Toekito dit zijn 7 uitslagen, terwijl er 6 wedstrijden zijn.quote:
Toekito moet ook gewoon dat lijstje copy-pasten...quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:39 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Toekito dit zijn 7 uitslagen, terwijl er 6 wedstrijden zijn.
quote:Op zondag 1 december 2013 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Al 5 uit 6 met nog Man City - Swansea te gaan.
Was wel een makkelijke kaart.
Ik ook.quote:Op zondag 1 december 2013 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 1 december 2013 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
De enige lastige eigenlijk had JD gelijk fout, maar dat gaat hij morgen niet tegen Genee zeggen.quote:Op zondag 1 december 2013 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
sorry zat mobiel, raar dat ik me mis telt heb maar snap dat ik 0 goed hebquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toekito moet ook gewoon dat lijstje copy-pasten...
ik ben niet zo moeilijk, ik heb je eerste 6 uitslagen gepakt. Deze week was niet zo moeilijk en vind het wel goed zo.quote:Op zondag 1 december 2013 21:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
sorry zat mobiel, raar dat ik me mis telt heb maar snap dat ik 0 goed heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |