Failquote:
OMG OMG OMGquote:
14.30 pas (15.30 bij jullie)quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:27 schreef essnhills het volgende:
nu is het bij veel mensen blijkbaar lunchtijd
Ja maar dan moet je het eerst goed makenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
OMG OMG OMGnu kan ik me hier nooit meer vertonen
Jij werkte zo onregelmatig toch?quote:
Valsspelertquote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij werkte zo onregelmatig toch?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:27 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je het eerst goed maken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Net wat ik zegquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vandaag 10.00 - 19.00
Morgen 08.00 - 17.00
Maandag 07.00 - 16.00
Dinsdag 08.00 - 17.00 geloof ik
Wahahahhaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:28 schreef Toto69 het volgende:
Op maandag 1 juli 2013 18:51 schreef Spatieloos het volgende:
http://vocaroo.com/i/s0UHSJjg0hd5
Ik leidde hem afquote:
En nu ben je er weerquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:29 schreef gianni61 het volgende:
jezus f*ing christus. een topic in 26 minuten. oude tijden herleven
daarom even weggeklikt
Iddquote:
Zwerty in Romequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:29 schreef nodig het volgende:
[..]
Wahahahha![]()
Waar hangt zwerty uit?
En spatie?
Ik geloof er niks vanquote:
hahahaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Idd
[..]
Zwerty in Rome
Spatie was hier gisteren nog, mis hem wel die gek
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Sai wuthSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja pauze houden!#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
wuth?quote:
Currently unavailablequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:31 schreef nodig het volgende:
en waar zijn?
collega ro
etsu
mscaras
stuwie
stuwie was er, msacras is gestop met FOK! en wie is ro?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:31 schreef nodig het volgende:
en waar zijn?
collega ro
etsu
mscaras
stuwie
ROdowaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
stuwie was er, msacras is gestop met FOK! en wie is ro?
Etsu heeft nog steeds ban
Omdat ik back in town ben ofcoursequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:33 schreef essnhills het volgende:
Het vorige topic staat in de lijst met snelst gevulde topics uit de reeks
Heul niet waarquote:
Ik ben onschuldig!quote:
DMquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:34 schreef nodig het volgende:
[..]
ROdowa
Etsu had toch alleen JNG ban? Of heeft die weer wat uitgevroten
nu krijgen we ruzieequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heul niet waarhet komt door mijn aanwezigheid
OMG OMG zoek dekkingquote:
Heuj, is dat een vervolgfoto van mijn UI?quote:
Lijkt het wel op.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heuj, is dat een vervolgfoto van mijn UI?![]()
²quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:37 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Heb je hem weer
[ afbeelding ]
elastiek?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:37 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Heb je hem weer
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ergens anders heb ik deze een tijdje gehad als UI[ afbeelding ]
stu is er welquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:31 schreef nodig het volgende:
en waar zijn?
collega ro
etsu
mscaras
stuwie
maar snap er niks vanquote:
Jaquote:
dunno, hoop dat ie weg blijftquote:
Je hebt er nog maar negen?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:40 schreef nodig het volgende:
[..]
Dan heb ik ook eindelijk mijn 10e note
Die VA mag van mij ook wel platgeneukt worden door Dearest.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dunno, hoop dat ie weg blijft
Die was brbquote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:41 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Hij heeft Frodo in z'n UI, da's wel een baas ja.
Heeft ie zelf geen zin in denk ikquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die VA mag van mij ook wel platgeneukt worden door Dearest.
Ik heb gemsn't ik weet waar brb voor staatquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja ik kreeg een callcodewoord is dan BRB of call
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja ik kreeg een callcodewoord is dan BRB of call
quote:
Jammerquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heeft ie zelf geen zin in denk ik
Ik heb ook gemsn'tquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb gemsn't ik weet waar brb voor staat
Esta bem e voce?quote:
en nu in nlquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jammer
[..]
Ik heb ook gemsn'tben oud
[..]
Esta bem e voce?
Tegen niet, Lissabon is wel tof, iets anders is minder maar dat kan ik hier niet openlijk neerzetten (via Facebook wel in privebericht) en lichamelijk is het niet superquote:
Die ene is nog positief ookquote:
Petequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:43 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
En Pete. RIP aan de nabestaanden.
Ik ben tegenwoordig ook oud hierquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jammer
[..]
Ik heb ook gemsn'tben oud
[..]
Esta bem e voce?
ik wil wel een positieve note van LBquote:
Wel ok, alleen vind ik wiskunde écht leuk en de rest saaiquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tegen niet, Lissabon is wel tof, iets anders is minder maar dat kan ik hier niet openlijk neerzetten (via Facebook wel in privebericht) en lichamelijk is het niet super
hoe is je studie?
Wat heb je naast wiskunde dan?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:44 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wel ok, alleen vind ik wiskunde écht leuk en de rest saai_
oh dat was toch ook zo'n josti?quote:
1. Half half.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:44 schreef nodig het volgende:
[..]
Goed hoor
Goeie verdiensten en leefomstandigheden daaro?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil wel een positieve note van LB
joahquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh dat was toch ook zo'n josti?
en is rodawa dezelfde als r0dawa?
idk :pquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh dat was toch ook zo'n josti?
en is rodawa dezelfde als r0dawa?
Wel een legendarische hoorcollege docent voor Boekhouden, dat wel. Neemt je gewoon flink in de zeik voor een man of 500quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Aii aii, dat lijkt mij ook wel saai ja
dat soort leraren kan ik wel waarderen. Mijn leraar filosofie/psychologie/ethiek is er ook zo eentjequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:46 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wel een legendarische hoorcollege docent voor Boekhouden, dat wel. Neemt je gewoon flink in de zeik voor een man of 500
Dat is mooi kutquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:47 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Het gaat niet om hulp (alsof het moeilijk is), ik vind het gewoon vreselijk saai.
quote:
Pwnedquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:50 schreef Dearest het volgende:
Holy shit. Net 1 gaatje laten vullen bij de tandarts, moest verdoving. De hele linker helft van m'n gezicht is nu verdoofd, ik voel me net zo'n kwijlend mongooltje.
Maar goed. Aangezien ik op sommige plekken nog steeds melkkiezen heb, gingen ze zo'n röntgenfoto van je gebit maken waar ze konden zien of er nog kiezen onder zaten of niet. Dat bleek wel het geval, maar die stonden niet recht waardoor ze niet goed omhoog konden groeien. Ik moet nu 5 november terug komen en dan gaan ze kijken of ik een beugel moet of niet. Godverdomme. Ben ik straks 18 loop ik nog met een beugel
Alsof zij bjs geeftquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Pwneddat worden minder fijne BJ's voor je smatjes.
Ook zoveel uitspraken die manquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dat soort leraren kan ik wel waarderen. Mijn leraar filosofie/psychologie/ethiek is er ook zo eentje
Ja daar dacht ik ook aan inderdaadquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Pwneddat worden minder fijne BJ's voor je smatjes.
Antwoord: jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:55 schreef Dearest het volgende:
[..]
Alsof iemand jouw mini zou willen blowen
je moet toch wel bj's blijven geven he voor een vast inkomenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:54 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ja daar dacht ik ook aan inderdaadIk ga vragen hoe lang dat duurt en als het langer duurt dan een jaar kunnen ze mooi opflikkeren, ik red me prima met deze kiezen. Vind mezelf al lelijk genoeg zonder beugel.
Je bent gewoon jaloers dat ik jou geen afscheids ippa heb gegevenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
je moet toch wel bj's blijven geven he voor een vast inkomen
Die wil ik ook nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:56 schreef Dearest het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat ik jou geen afscheids ippa heb gegeven
AYE MAMI, CHUPA CHUPAquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die wil ik ook nietniet dat ik ze hier wel krijg maar ik kan nou eenmaal geen Portugees hé, op een paar zinnetjes na dan
Er willen genoeg mensen rijden.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:55 schreef Dearest het volgende:
[..]
Alsof iemand jouw mini zou willen blowen
Los gezelligitos, don esta genietosquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:57 schreef Dearest het volgende:
[..]
AYE MAMI, CHUPA CHUPA
Ok nee dat is soort nepspaans
JVTquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Los gezelligitos, don esta genietos
Jij en HH passen wel bij elkaarquote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:50 schreef Dearest het volgende:
Holy shit. Net 1 gaatje laten vullen bij de tandarts, moest verdoving. De hele linker helft van m'n gezicht is nu verdoofd, ik voel me net zo'n kwijlend mongooltje.
Maar goed. Aangezien ik op sommige plekken nog steeds melkkiezen heb, gingen ze zo'n röntgenfoto van je gebit maken waar ze konden zien of er nog kiezen onder zaten of niet. Dat bleek wel het geval, maar die stonden niet recht waardoor ze niet goed omhoog konden groeien. Ik moet nu 5 november terug komen en dan gaan ze kijken of ik een beugel moet of niet. Godverdomme. Ben ik straks 18 loop ik nog met een beugel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ja nou ik was even mijn levensverhaal aan het typenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:00 schreef essnhills het volgende:
[..]OKEE LAAT MAAR IK LAAT ALLES MOOI ZITTEN WAAR HET ZITSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jezus christus, wat een horror.
i still see your shadows in my room
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
[..]Viel bijna flauw toen ik de spoiler lasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]WtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
choppar pollasquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:57 schreef Dearest het volgende:
[..]
AYE MAMI, CHUPA CHUPA
Ok nee dat is soort nepspaans
Ook leuk joh, lig je in de stoel bij de kaakchirurg, en ze praten je door de procedure heen natuurlijk 'Ja je moet niet schrikken, maar dit gaat heel vreemd ruiken want ik ga je tandvlees verschroeien' En inderdaad zegquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:02 schreef Dearest het volgende:
[..]
OKEE LAAT MAAR IK LAAT ALLES MOOI ZITTEN WAAR HET ZITJezus christus, wat een horror.
OKE HOU OP HOU OPquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ook leuk joh, lig je in de stoel bij de kaakchirurg, en ze praten je door de procedure heen natuurlijk 'Ja je moet niet schrikken, maar dit gaat heel vreemd ruiken want ik ga je tandvlees verschroeien' En inderdaad zegdie geur
![]()
Het stinkt niet echt, het ruikt ook niet lekker maar het wekt wel een vluchtgevoel op
[..]Ik moet ook naar de kaakchirurg. Please ik durf nooit meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Das nog nietsquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:02 schreef Dearest het volgende:
[..]
OKEE LAAT MAAR IK LAAT ALLES MOOI ZITTEN WAAR HET ZITJezus christus, wat een horror.
Ik had net al bijna een panic attack in de auto en dat is alleen nog maar voor gaatjes vullen MET verdovingquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:04 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Das nog niets
Maar zal je mijn leed besparen ^^
quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:02 schreef Miniem het volgende:
[..]
Viel bijna flauw toen ik de spoiler las
Het staat niet voor niets in een spoilerquote:
niet reageren op fbquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:05 schreef Toto69 het volgende:
beetje ouwehoeren met collega's via collegamail
De baas die alles mee kan lezenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:05 schreef Toto69 het volgende:
beetje ouwehoeren met collega's via collegamail
ook ooit geweest, is nooit echt een vriend van me gewordenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik moet ook naar de kaakchirurg. Please ik durf nooit meer
Gaatjes laten vullen met verdovingquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:05 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik had net al bijna een panic attack in de auto en dat is alleen nog maar voor gaatjes vullen MET verdovingIk kan zooo slecht tegen tandarts/ortho/kaakchirurg gerelateerde dingen bah
Ja hoorquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar essie, het resultaat mag er wezen toch?
Ik heb al lang gezegd dat ik niet wilquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook ooit geweest, is nooit echt een vriend van me geworden
Ja wel als voordeel dat je niks voelt en zo maar we zijn nu bijna 2 uur verder en ik voel nog steeds niksquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Gaatjes niet laten vullen zonder verdoving
beterquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hoorVoor de rest hoop ik nooit meer naar de kaakchirurg oid te hoeven..
ik heb geen verstandskiezen geloof ik en ik ga nu 1x per jaar naar de tandarts en het is altijd perfect
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik moet ook naar de kaakchirurg. Please ik durf nooit meer
#deareststrugglesquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:07 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ja wel als voordeel dat je niks voelt en zo maar we zijn nu bijna 2 uur verder en ik voel nog steeds niksKan niet eens normaal lunchen en heb honger
Vertel maarquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:07 schreef supersof het volgende:
ik heb ook nog een leuk verhaal over dichtschroeien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ik al zei, het staat niet voor niets in een spoilerquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:05 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik had net al bijna een panic attack in de auto en dat is alleen nog maar voor gaatjes vullen MET verdovingIk kan zooo slecht tegen tandarts/ortho/kaakchirurg gerelateerde dingen bah
dacht ik al vandaar PIquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
´FB is geblokkeerd op 't werkkan vanavond wel reageren
heb daar ook nooit een verdoving voor gehad, was niet nodig volgens de tandarts. achteraf ook blij om.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Gaatjes laten vullen met verdoving
ik zou eigenlijk ook nog 2 verstandskiezen moeten laten trekken.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb al lang gezegd dat ik niet wil
Vind het wel prima zo
vertel eensquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:07 schreef supersof het volgende:
Je vertelt maar, als ik daarheen zou moeten zou ik het toch weigeren dus het doet me niet zoveelquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:07 schreef supersof het volgende:
Gooi het in de blenderquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:07 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ja wel als voordeel dat je niks voelt en zo maar we zijn nu bijna 2 uur verder en ik voel nog steeds niksKan niet eens normaal lunchen en heb honger
Ik zou daar heen moeten omdat er een verstandskies horizontaal in mijn kaak ligt. Zonder die röntgenfoto had ik het nooit geweten. Lekker laten zitten dus, voordat ze door m'n wang moeten borenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb daar ook nooit een verdoving voor gehad, was niet nodig volgens de tandarts. achteraf ook blij om.
want 1x verdoving gehad dat was 100x erger
[..]
ik zou eigenlijk ook nog 2 verstandskiezen moeten laten trekken.
fuck it, laat maar lekker zitten. geen last van
Tjacka heeft een fetish voor kiezen die verkeerd zitten?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:10 schreef xcachet het volgende:
Dan vind Tjacka mij niet meer aantrekkelijk
ja, bij mij zit er ook 1 scheef, don't carequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zou daar heen moeten omdat er een verstandskies horizontaal in mijn kaak ligt. Zonder die röntgenfoto had ik het nooit geweten. Lekker laten zitten dus, voordat ze door m'n wang moeten boren
Niet dat je dat ziet. Want mijn melkkies zit er gewoon nog boven.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:11 schreef Dearest het volgende:
[..]
Tjacka heeft een fetish voor kiezen die verkeerd zitten?
Welke dude nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niet dat je dat ziet. Want mijn melkkies zit er gewoon nog boven.
Hij heeft een fetisj voor prachtige meiden
Nicequote:
6.31? Dat is toch niet veel?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:13 schreef Toto69 het volgende:
En vanavond boodschappen doenheb alleen nog maar een plakje kaas, een banaan en een halve fles drinken
Note to self:
- Brood 1.40
- Twee flessen drinken 0.82
- Twee toetjes 0.52
- Twee bananen 0.35
- Chips 1.17
- Pizza Mozzarella 2.15
6.31 boodschappen
sup Tjackie?quote:
je zegt tegen iedereen dat ik in je broekje mag.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
6.31? Dat is toch niet veel?
[..]
sup Tjackie?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je zegt tegen iedereen dat ik in je broekje mag.
maar echt serieus mag het niet.
was het ookquote:
Mag ik ookquote:
Het is pas middagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie het voor me, sof zit op de behandelingstafel. tong hangt uit de mond en een man is met een apparaat dat qua vorm op iets van de tandarts lijkt je tong aan het dichtbrandenquote:
is mijn ontbijtquote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:16 schreef xcachet het volgende:
VA ik kwam dit plaatje tegen en moest aan jou denkenHoe moet ik dit opvatten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Heb ik vorige week ook gedaan, niets betersquote:
okequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zie het voor me, sof zit op de behandelingstafel. tong hangt uit de mond en een man is met een apparaat dat qua vorm op iets van de tandarts lijkt je tong aan het dichtbranden
idkquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoe moet ik dit opvatten?
heldinquote:
Je bedoeld iets dat er voor door moet gaanquote:
Dat maakt het er niet bepaald beter opquote:
Niet bepaald eigenlijkquote:
ik doe anders gewoon liev tegen jou hoorquote:
Wat is je horrorverhaal?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:20 schreef essnhills het volgende:
Ik heb iedereen weggejaagd met mijn horrorverhaal![]()
Laat mequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik doe anders gewoon liev tegen jou hoor
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:20 schreef supersof het volgende:
pizza eten en film kijken dag
oh en jordy, voor als je er nig bent, ik heb wiskunde gedaan net en ik snap het
Ohja dat is waarquote:
Staat ergens gespoilerdquote:
quote:
Nee maar ik moet heel soms ook nog wel eens even werkenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:20 schreef essnhills het volgende:
Ik heb iedereen weggejaagd met mijn horrorverhaal![]()
Wat een onzinquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:25 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Nee maar ik moet heel soms ook nog wel eens even werken
Zekerquote:
Maar dan wordt ze misschien wel anaal verkrachtquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee gewoon een cel.
ze is te mooi voor de Nederlandse samenleving.
Hersenschuddingen zijn gewoon vervelend maar niet zo pijnlijkquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zeker![]()
En dan heb ik 2x een hersenschudding gehad enzoMaar dat deed lang niet zo'n pijn
De tweede welquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:28 schreef Xeor het volgende:
[..]
Hersenschuddingen zijn gewoon vervelend maar niet zo pijnlijk
Balenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:29 schreef Toto69 het volgende:
Oh geweldig, nu weet ik zeker dat de wond weer openligt ... het bloedt namelijk momenteel zelfs.
Ik denk dat ik maar langs Agent Support ga straksik kan wel janken godverdomme
Dat is verdomme de zoveelste keer dit jaarquote:
normaal vindt ze anaal wel lekker.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:28 schreef Xeor het volgende:
[..]
Maar dan wordt ze misschien wel anaal verkracht
Heb je al een second opinion aangevraagd?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat is verdomme de zoveelste keer dit jaaren maar zeggen dat ze er niks mee kunnen en ik gewoon kan zwemmen blabla, ja mooi, als dit gaat infecteren wordt dat geen pretje, ik kan dus helemaal niks, ik sport al maanden niet en ik kijk met alles wat ik doe uit, ik snap het echt niet meer.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:32 schreef Toto69 het volgende:
Resign my contract betekent toch ontbinden?
Ik ben al in twee ziekenhuizen geweest en heb die dus al gehad, ik word gewoon zo gek hiervan. Zit ik verdomme anderhalf maand in Lissabon, kan ik weer vroegtijdig de boel afkappenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je al een second opinion aangevraagd?
haha ga terug naar nlquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:35 schreef Toto69 het volgende:
Even serieus, wat moet ik ingodsnaam? Ik heb hier niets of niemand om op terug te vallen, mijn wond ligt dus weer open en als dat gaat infecteren oid ben ik echt ontzettend hard de pineut. Ik kan dus kiezen: terug naar NL waar ik verzorging kan krijgen of hier blijven, het risico nemen, elke dag angstig zijn en de lol is er inmiddels toch wel af.
Teruggaan naar NL.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:35 schreef Toto69 het volgende:
Even serieus, wat moet ik ingodsnaam? Ik heb hier niets of niemand om op terug te vallen, mijn wond ligt dus weer open en als dat gaat infecteren oid ben ik echt ontzettend hard de pineut. Ik kan dus kiezen: terug naar NL waar ik verzorging kan krijgen of hier blijven, het risico nemen, elke dag angstig zijn en de lol is er inmiddels toch wel af.
Ehm, dit niet iets wat niet vantevoren bekend was he?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:35 schreef Toto69 het volgende:
Hij heeft meerdere keren dichtgezeten maar blijft dus opengaan, dat ik het serieus moet nemen weet ik want dit gaat al fucking twee jaren zo dus ik ben het echt spuugzat.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Teruggaan naar NL.
Serieus, zo'n wond die niet heelt is geen grapje en moet je echt wel serieus nemen.
Wat voor wond heb je dan?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:35 schreef Toto69 het volgende:
Ik zou terug gaan naar het thuisfrontquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:35 schreef Toto69 het volgende:
Een wond die al 2 jaar niet heelt?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hij heeft meerdere keren dichtgezeten maar blijft dus opengaan, dat ik het serieus moet nemen weet ik want dit gaat al fucking twee jaren zo dus ik ben het echt spuugzat.
Dat ie open zou gaan wist ik vantevoren niet, aangezien ik niet sport en erg voorzichtig ben,.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ehm, dit niet iets wat niet vantevoren bekend was he?
operatieve wond-litteken-wat dan ook die echt maar blijft kuttenquote:
Ja maar dat het KAN gebeuren en dat je dan fucked bentquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat ie open zou gaan wist ik vantevoren niet, aangezien ik niet sport en erg voorzichtig ben,.
[..]
operatieve wond-litteken-wat dan ook die echt maar blijft kutten
Mooi klote danquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
operatieve wond-litteken-wat dan ook die echt maar blijft kutten
Zo leuk is het niet om zo'n avontuur te moeten opgeven.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik zou terug gaan naar het thuisfront
Dat is wel uber lang ja, ziekenzorg zal daar niet zo best zijn neem ik aan.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
14 februari 2012 eerste operatie, hij ligt nu weer open, dus ja bijna twee jaar.
Daarom juist. Die wond heelt dus niet goed, blijven open gaan is geen goed tekenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hij heeft meerdere keren dichtgezeten maar blijft dus opengaan, dat ik het serieus moet nemen weet ik want dit gaat al fucking twee jaren zo dus ik ben het echt spuugzat.
Ja dat wist ik wel, ik heb wel spullen om het te verzorgen maar ik neem liever geen risico'squote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar dat het KAN gebeuren en dat je dan fucked bent
Zeg dat.quote:
Zou teruggaan hoor.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja dat wist ik wel, ik heb wel spullen om het te verzorgen maar ik neem liever geen risico's
[..]
Zeg dat.
Maar je kan je hier toch laten verzorgen en dan weer terug?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zo leuk is het niet om zo'n avontuur te moeten opgeven.
Ik zou hier tot december blijven dus 1.5 maand minder valt toch flink tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |