dat soort leraren kan ik wel waarderen. Mijn leraar filosofie/psychologie/ethiek is er ook zo eentjequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:46 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wel een legendarische hoorcollege docent voor Boekhouden, dat wel. Neemt je gewoon flink in de zeik voor een man of 500
Dat is mooi kutquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:47 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Het gaat niet om hulp (alsof het moeilijk is), ik vind het gewoon vreselijk saai.
quote:
Pwnedquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:50 schreef Dearest het volgende:
Holy shit. Net 1 gaatje laten vullen bij de tandarts, moest verdoving. De hele linker helft van m'n gezicht is nu verdoofd, ik voel me net zo'n kwijlend mongooltje.
Maar goed. Aangezien ik op sommige plekken nog steeds melkkiezen heb, gingen ze zo'n röntgenfoto van je gebit maken waar ze konden zien of er nog kiezen onder zaten of niet. Dat bleek wel het geval, maar die stonden niet recht waardoor ze niet goed omhoog konden groeien. Ik moet nu 5 november terug komen en dan gaan ze kijken of ik een beugel moet of niet. Godverdomme. Ben ik straks 18 loop ik nog met een beugel
Alsof zij bjs geeftquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Pwneddat worden minder fijne BJ's voor je smatjes.
Ook zoveel uitspraken die manquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dat soort leraren kan ik wel waarderen. Mijn leraar filosofie/psychologie/ethiek is er ook zo eentje
Ja daar dacht ik ook aan inderdaadquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Pwneddat worden minder fijne BJ's voor je smatjes.
Antwoord: jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:55 schreef Dearest het volgende:
[..]
Alsof iemand jouw mini zou willen blowen
je moet toch wel bj's blijven geven he voor een vast inkomenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:54 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ja daar dacht ik ook aan inderdaadIk ga vragen hoe lang dat duurt en als het langer duurt dan een jaar kunnen ze mooi opflikkeren, ik red me prima met deze kiezen. Vind mezelf al lelijk genoeg zonder beugel.
Je bent gewoon jaloers dat ik jou geen afscheids ippa heb gegevenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
je moet toch wel bj's blijven geven he voor een vast inkomen
Die wil ik ook nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:56 schreef Dearest het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat ik jou geen afscheids ippa heb gegeven
AYE MAMI, CHUPA CHUPAquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die wil ik ook nietniet dat ik ze hier wel krijg maar ik kan nou eenmaal geen Portugees hé, op een paar zinnetjes na dan
Er willen genoeg mensen rijden.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:55 schreef Dearest het volgende:
[..]
Alsof iemand jouw mini zou willen blowen
Los gezelligitos, don esta genietosquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:57 schreef Dearest het volgende:
[..]
AYE MAMI, CHUPA CHUPA
Ok nee dat is soort nepspaans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |