JVTquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Los gezelligitos, don esta genietos
Jij en HH passen wel bij elkaarquote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:50 schreef Dearest het volgende:
Holy shit. Net 1 gaatje laten vullen bij de tandarts, moest verdoving. De hele linker helft van m'n gezicht is nu verdoofd, ik voel me net zo'n kwijlend mongooltje.
Maar goed. Aangezien ik op sommige plekken nog steeds melkkiezen heb, gingen ze zo'n röntgenfoto van je gebit maken waar ze konden zien of er nog kiezen onder zaten of niet. Dat bleek wel het geval, maar die stonden niet recht waardoor ze niet goed omhoog konden groeien. Ik moet nu 5 november terug komen en dan gaan ze kijken of ik een beugel moet of niet. Godverdomme. Ben ik straks 18 loop ik nog met een beugel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ja nou ik was even mijn levensverhaal aan het typenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:00 schreef essnhills het volgende:
[..]OKEE LAAT MAAR IK LAAT ALLES MOOI ZITTEN WAAR HET ZITSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jezus christus, wat een horror.
i still see your shadows in my room
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
[..]Viel bijna flauw toen ik de spoiler lasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]WtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
choppar pollasquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:57 schreef Dearest het volgende:
[..]
AYE MAMI, CHUPA CHUPA
Ok nee dat is soort nepspaans
Ook leuk joh, lig je in de stoel bij de kaakchirurg, en ze praten je door de procedure heen natuurlijk 'Ja je moet niet schrikken, maar dit gaat heel vreemd ruiken want ik ga je tandvlees verschroeien' En inderdaad zegquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:02 schreef Dearest het volgende:
[..]
OKEE LAAT MAAR IK LAAT ALLES MOOI ZITTEN WAAR HET ZITJezus christus, wat een horror.
OKE HOU OP HOU OPquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ook leuk joh, lig je in de stoel bij de kaakchirurg, en ze praten je door de procedure heen natuurlijk 'Ja je moet niet schrikken, maar dit gaat heel vreemd ruiken want ik ga je tandvlees verschroeien' En inderdaad zegdie geur
![]()
Het stinkt niet echt, het ruikt ook niet lekker maar het wekt wel een vluchtgevoel op
[..]Ik moet ook naar de kaakchirurg. Please ik durf nooit meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Das nog nietsquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:02 schreef Dearest het volgende:
[..]
OKEE LAAT MAAR IK LAAT ALLES MOOI ZITTEN WAAR HET ZITJezus christus, wat een horror.
Ik had net al bijna een panic attack in de auto en dat is alleen nog maar voor gaatjes vullen MET verdovingquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:04 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Das nog niets
Maar zal je mijn leed besparen ^^
quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:02 schreef Miniem het volgende:
[..]
Viel bijna flauw toen ik de spoiler las
Het staat niet voor niets in een spoilerquote:
niet reageren op fbquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:05 schreef Toto69 het volgende:
beetje ouwehoeren met collega's via collegamail
De baas die alles mee kan lezenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:05 schreef Toto69 het volgende:
beetje ouwehoeren met collega's via collegamail
ook ooit geweest, is nooit echt een vriend van me gewordenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik moet ook naar de kaakchirurg. Please ik durf nooit meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |