Niet dat je dat ziet. Want mijn melkkies zit er gewoon nog boven.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:11 schreef Dearest het volgende:
[..]
Tjacka heeft een fetish voor kiezen die verkeerd zitten?
Welke dude nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niet dat je dat ziet. Want mijn melkkies zit er gewoon nog boven.
Hij heeft een fetisj voor prachtige meiden
Nicequote:
6.31? Dat is toch niet veel?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:13 schreef Toto69 het volgende:
En vanavond boodschappen doenheb alleen nog maar een plakje kaas, een banaan en een halve fles drinken
Note to self:
- Brood 1.40
- Twee flessen drinken 0.82
- Twee toetjes 0.52
- Twee bananen 0.35
- Chips 1.17
- Pizza Mozzarella 2.15
6.31 boodschappen
sup Tjackie?quote:
je zegt tegen iedereen dat ik in je broekje mag.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
6.31? Dat is toch niet veel?
[..]
sup Tjackie?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je zegt tegen iedereen dat ik in je broekje mag.
maar echt serieus mag het niet.
was het ookquote:
Mag ik ookquote:
Het is pas middagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie het voor me, sof zit op de behandelingstafel. tong hangt uit de mond en een man is met een apparaat dat qua vorm op iets van de tandarts lijkt je tong aan het dichtbrandenquote:
is mijn ontbijtquote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:16 schreef xcachet het volgende:
VA ik kwam dit plaatje tegen en moest aan jou denkenHoe moet ik dit opvatten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Heb ik vorige week ook gedaan, niets betersquote:
okequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zie het voor me, sof zit op de behandelingstafel. tong hangt uit de mond en een man is met een apparaat dat qua vorm op iets van de tandarts lijkt je tong aan het dichtbranden
idkquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoe moet ik dit opvatten?
heldinquote:
Je bedoeld iets dat er voor door moet gaanquote:
Dat maakt het er niet bepaald beter opquote:
Niet bepaald eigenlijkquote:
ik doe anders gewoon liev tegen jou hoorquote:
Wat is je horrorverhaal?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:20 schreef essnhills het volgende:
Ik heb iedereen weggejaagd met mijn horrorverhaal![]()
Laat mequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik doe anders gewoon liev tegen jou hoor
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:20 schreef supersof het volgende:
pizza eten en film kijken dag
oh en jordy, voor als je er nig bent, ik heb wiskunde gedaan net en ik snap het
Ohja dat is waarquote:
Staat ergens gespoilerdquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee maar ik moet heel soms ook nog wel eens even werkenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:20 schreef essnhills het volgende:
Ik heb iedereen weggejaagd met mijn horrorverhaal![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |