Gaatjes laten vullen met verdovingquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:05 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik had net al bijna een panic attack in de auto en dat is alleen nog maar voor gaatjes vullen MET verdovingIk kan zooo slecht tegen tandarts/ortho/kaakchirurg gerelateerde dingen bah
Ja hoorquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar essie, het resultaat mag er wezen toch?
Ik heb al lang gezegd dat ik niet wilquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook ooit geweest, is nooit echt een vriend van me geworden
Ja wel als voordeel dat je niks voelt en zo maar we zijn nu bijna 2 uur verder en ik voel nog steeds niksquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Gaatjes niet laten vullen zonder verdoving
beterquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hoorVoor de rest hoop ik nooit meer naar de kaakchirurg oid te hoeven..
ik heb geen verstandskiezen geloof ik en ik ga nu 1x per jaar naar de tandarts en het is altijd perfect
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik moet ook naar de kaakchirurg. Please ik durf nooit meer
#deareststrugglesquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:07 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ja wel als voordeel dat je niks voelt en zo maar we zijn nu bijna 2 uur verder en ik voel nog steeds niksKan niet eens normaal lunchen en heb honger
Vertel maarquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:07 schreef supersof het volgende:
ik heb ook nog een leuk verhaal over dichtschroeien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ik al zei, het staat niet voor niets in een spoilerquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:05 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik had net al bijna een panic attack in de auto en dat is alleen nog maar voor gaatjes vullen MET verdovingIk kan zooo slecht tegen tandarts/ortho/kaakchirurg gerelateerde dingen bah
dacht ik al vandaar PIquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
´FB is geblokkeerd op 't werkkan vanavond wel reageren
heb daar ook nooit een verdoving voor gehad, was niet nodig volgens de tandarts. achteraf ook blij om.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Gaatjes laten vullen met verdoving
ik zou eigenlijk ook nog 2 verstandskiezen moeten laten trekken.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb al lang gezegd dat ik niet wil
Vind het wel prima zo
vertel eensquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:07 schreef supersof het volgende:
Je vertelt maar, als ik daarheen zou moeten zou ik het toch weigeren dus het doet me niet zoveelquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:07 schreef supersof het volgende:
Gooi het in de blenderquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:07 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ja wel als voordeel dat je niks voelt en zo maar we zijn nu bijna 2 uur verder en ik voel nog steeds niksKan niet eens normaal lunchen en heb honger
Ik zou daar heen moeten omdat er een verstandskies horizontaal in mijn kaak ligt. Zonder die röntgenfoto had ik het nooit geweten. Lekker laten zitten dus, voordat ze door m'n wang moeten borenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb daar ook nooit een verdoving voor gehad, was niet nodig volgens de tandarts. achteraf ook blij om.
want 1x verdoving gehad dat was 100x erger
[..]
ik zou eigenlijk ook nog 2 verstandskiezen moeten laten trekken.
fuck it, laat maar lekker zitten. geen last van
Tjacka heeft een fetish voor kiezen die verkeerd zitten?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:10 schreef xcachet het volgende:
Dan vind Tjacka mij niet meer aantrekkelijk
ja, bij mij zit er ook 1 scheef, don't carequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zou daar heen moeten omdat er een verstandskies horizontaal in mijn kaak ligt. Zonder die röntgenfoto had ik het nooit geweten. Lekker laten zitten dus, voordat ze door m'n wang moeten boren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |