Scheelt wel eensquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:20 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja volgens mij eens per kwartaal niet?
waar loop je dan stage?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja om mij op te halen. Zou fijn zijn. April kan ik zelf met de auto. Maar laat ik dan uitgerekend niet meer naar school te hoeven en 5 dagen per week stage te lopen
quote:
Waatquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
hahaha, ik mis nooit mijn bus want ze rijden in de ochtend hier om de minuut naar mijn school
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet me denken aan dat hardcore liedj0nquote:
was grapjequote:
April, moet dus nog zoekenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
waar loop je dan stage?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:21 schreef xcachet het volgende:
Doei NodigJa heuj, ik zwaaide ook naar jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Neej, ik had vannacht opeens weer eens bloed op de plek van m'n oude operatiewond (of ie weer openligt kan ik niet zien) dus ik had het helemaal gehad en heb echt bijna een vlucht terug naar NL geboektquote:
Doei NodigJaloersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Dan moet je even wat gaan doen en daarna weer gaan liggenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
was grapje
Was gewoon een traditionele nacht plafondstaren
True truequote:
have you ever been mellowquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat hardcore liedj0n
goeie kans dat je het dan prima kan gebruiken danquote:
Het ging even te snel voor je?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:22 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
True true, had ik even niet bij stil gestaan.
Doei NodigWat een eerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daaag![]()
Maar eens proberen. Gedachten even ergens anders naartoequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan moet je even wat gaan doen en daarna weer gaan liggen
quote:
quote:
Nee dat niet eens, maar ben ook nog semi aan het werk etc...quote:
Uhuhquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar eens proberen. Gedachten even ergens anders naartoe
Nee!quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:23 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Nee dat niet eens, maar ben ook nog semi aan het werk etc...
Maar zo pauze![]()
Wie?quote:
Het is vooral mijn harses die een goede klap kan gebruikenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
UhuhEven je lichaam resetten zeg maar
quote:
Ik moet morgen ook werkenquote:
Je harses hoort ook bij je lichaamquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is vooral mijn harses die een goede klap kan gebruiken
Tijd niet meer gezien hierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |