Ja klopt hahaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Net zoals je de vorige keer zei van niet zeker
onbewust de trein te laat gepakt?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:17 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik heb al veel te veel gemist![]()
3x verslapen
Paar keer trein bewust te laat gepakt
Paar keer trein onbewust te laat gepakt![]()
![]()
Na de 3e keer verslapen ben ik maar eens 2 wekkers gaan zetten
Jij lag vannacht naast miniempje?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik lag dus echt naast hem dus durfde niet te slapen
Dan moet er maar iemand met zijn auto komen ofzoquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het begin station van mijn trein is hier 50 min vandaan. Utrecht Centraal it is.
Dit wordt een grote ramp deze winter
Nee snap ik, gewoon dat ze een beetje zacht en sappig wordenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhuh, maar niet te lang zodat ze niet helemaal kneiterhard zijn![]()
quote:
hallonquote:
Ik heb zometeen een beef burgerquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wat heb ik nu zin aan een pizza hawaii
Maak me wel een tosti hawaii
We shall seequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:17 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja klopt hahamaar deze keer gaat het me lukken
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij lag vannacht naast miniempje?
Met geluk kan je dan het volgende station eruit en de sprinter die tegenovergesteld rijd gelijk inquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:16 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Denk dat het kutter is voor de mensen die er daar uit moesten, want hij stopte mooi niet
Uhuhquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:18 schreef Xeor het volgende:
[..]
Nee snap ik, gewoon dat ze een beetje zacht en sappig worden
En verder, want dat verteld ie niet hequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
MiniempjeIn zijn dromen lag ik naast hem te slapen
![]()
Ja om mij op te halen. Zou fijn zijn. April kan ik zelf met de auto. Maar laat ik dan uitgerekend niet meer naar school te hoeven en 5 dagen per week stage te lopenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:18 schreef nodig het volgende:
[..]
Dan moet er maar iemand met zijn auto komen ofzo
BAM TOPIC KILLquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben er even weg van. Drukke SC's zijn niets voor mij.
Dat zeg je toch?quote:
Bby noquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat durft ie niet denk ikquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:19 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
En verder, want dat verteld ie niet he
Geen ideequote:
Achja, verkeerd gerekend. Ik denk trein van 11 uur en dan ga ik de bustijd erbij berekenen om mijn wekker te zetten. Moest dus trein van half 11 zijnquote:
Jij wel danquote:
Ja volgens mij eens per kwartaal niet?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen ideeMeestal 3 maanden à 6 maanden later ofzo
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Echt welquote:
Sorry schatquote:
quote:
Dat is omquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja om mij op te halen. Zou fijn zijn. April kan ik zelf met de auto. Maar laat ik dan uitgerekend niet meer naar school te hoeven en 5 dagen per week stage te lopen
Heuj, het was niet mijn droomquote:
hahaha, ik mis nooit mijn bus want ze rijden in de ochtend hier om de minuut naar mijn schoolquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:20 schreef nodig het volgende:
[..]
Achja, verkeerd gerekend. Ik denk trein van 11 uur en dan ga ik de bustijd erbij berekenen om mijn wekker te zetten. Moest dus trein van half 11 zijn
Ook al 1x de bus gemist trouwens![]()
Zit je rustig op je fietsje zie je hem in de verte wegrijden
Brb ff huilenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sorry schatDat kan mijn snel afgeleide brein niet aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |