abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132385338
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2013 07:45 schreef Purple010 het volgende:

[..]

Goed dat je dit aangeeft. Al probeer ik er bij vriendinnen waarvan ik het weet altijd rekening mee te houden en vice versa, maar je weet t nooit van iedereen.
Ik vind het een beetje overdreven om daarom geen babyshower te geven. :@ *ontlurkt* stel dat ik over een jaar nog niet zwanger ben een het dus niet allemaal vanzelf gaat, dan kan ik toch nog wel een feestje vieren voor een vriendin? Met kindvrijen al helemaal, je gaat er toch heen voor de vriendin en niet voor de baby? *herlurkt*
Kwak
  maandag 21 oktober 2013 @ 10:18:43 #202
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_132385992
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 06:34 schreef Aventura het volgende:
Over babyshower, misschien sta je er niet bij stil maar een kind krijgen is niet voor iedereen een wens, of weggelegd. Ik zal er nooit een krijgen, teveel wannabe- zwangeren in een medisch traject of bewust kindervrijen. Niet iedereen vindt babygedoe leuk!
maar het gaat toch niet om de kindvrijen of om de mensen waarbij het niet lukt? Ik vind dit echt een beetje raar. :@
Je mag dus niet blij een feestje krijgen omdat je wél kiest voor nieuw leven en dat het óók nog gelukt is? Júist mensen waarbij het moeilijker gaat zouden toch blij voor je zijn dat jij dat traject niet door hoeft?
Ik heb een bewust kindvrije vriendin die gewoon altijd blij voor mij is geweest en ook kadootjes kocht enzo.

Net als dat ik totaal begrijp dat zij niet voor kinderen kiest. En de vriendinnen waarbij het niet vanzelf gaat zijn altijd blij voor me geweest. Net als ik met hen meeleef vanwege hun traject.

Desondanks heb ik geen babyshower gedaan. Mij te amerikaans.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_132386304
Diegene die het voor.mij heeft georganiseerd zit zelf ook in de mmm. Gelukkig heeft ze zich daar niet door laten leiden en haar stinkende best voor me gedaan. Ze houdt van me en is dolblij voor ons. Ondanks dat ik er zelf echt niet om zou vragen en er vooraf niet echt behoefte aan had of overna had gedacht vond ik het echt heel leuk. Zelf mn moeder zei dat als ze die ochtend had gevraagd of ik een babyshower wilde hebben ik waarschijnlijk hard nee had gezegd. :D want te amerikaans, nep en hysterisch ofzo :')

Zoals ik al zei zou ik er zelf niet om vragen maar misschien kan je (8> een balletje opgooien bij vriendinnen ofzo?
pi_132386391
Het is toch gewoon bedoeld als leuk feestje? En de kindlozen (wel of niet eigen keuze) kunnen toch gewoon blij zijn voor hun vriendin?
Want als de baby dan geboren is, dan stuur je die toch ook gewoon een kaart en komen ze toch ook gewoon op kraamvisite? Of nodig je die dan niet uit omdat het voor hen weleens pijnlijk zou kunnen zijn dat jij wel kunt babysnuiven en zij niet?
Tralalalaaa
  maandag 21 oktober 2013 @ 10:51:39 #205
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_132386738
Zooo ik ben ook weer bijgelezen :)

Babyshower, nou die zie ik hier ook nog niet komen. Zijn zowel ik als mijn vriendinnen niet het type voor. Hoewel een feestje altijd leuk is maar met al die cadeautjes en zo, ik zou me wel bezwaard voelen :@ Heb liever gewoon een kraamcadeautje al de kleine er is.

Heb zelfs natuurlijk een tijd erover gedaan om zwanger te raken en echt wel periodes gehad dat ik het zwaar vond om geconfronteerd te worden met zwangeren, babies en kleine kinderen. Niet omdat ik het anderen niet gun, en al helemaal mijn beste vriendin gun ik het enorm en vind het ook mooi om naar ze te kijken als little happy familie O+. Maar tegelijkertijd zijn er momenten geweest dat het zoveel pijn deed omdat mijn eigen verlangen zo enorm groot was... Lastig uit te leggen, maar vooral na de miskraam heb ik het even echt moeilijk gehad daarmee.

Ik heb bv de eerste verjaardag van het tweede dochtertje van mijn vriendin overgeslagen en ook uitgelegd waarom en daar had ze alle begrip voor. Ik kan me voorstellen dat als al mijn vriendinnen babyshowers zouden hebben gehouden, ik wellicht ook af en toe een babyshower geskipped zou hebben. Overigens waren het voor mij echt momenten dat het te gefronterend was, met name als je zelf weer een tegenslag had gehad. En uiteindelijk had ik de uitknop wat die emoties aangaat ook wel gevonden.

Ik vind dat iedereen voor zichzelf moet bepalen of ie naar een babyshower wil, dus als je daar behoefte aan het, lekker organiseren :Y

Gisteren 6 wk *O* En vandaag voor het eerst gepiest voor MVM O+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_132386785
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2013 09:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
TAP, zal sel loslopen met die varkenshaas :Y

Hilzillah, ik vind de vergelijking niet echt kloppen :D Al snap ik wel wat je bedoelt.

En je zou overigens hetzelfde kunnen zeggen over die babyshower: it aint all about you. Je bent zwanger, de meeste van je vrienden zullen daar ook zonder babyshower niet aan voorbij gaan. Plus, je hebt straks ook nog de kraamperiode waarin men over het algemeen heel lief is voor je en langs komt en alles. Oftewel: aandacht heeft voor jou (en de mini). Oh, en gedurende je zwangerschap zul je er vast ook vaak zat over (kunnen) praten met je vrienden. Dus waarom wil 'jij' ook nog die babyshower?

Mij maakt het persoonlijk niet uit hoor. Om het maar niet te organiseren omdat sommige mensen dat misschien niet tof vinden, gaat ook weer wat ver.

Ik zou het gewoon zelf organiseren als ik het zo leuk vond :Y en niemand anders deed het.
Omdad de bovenstaande reacties. Het is iets leuks, dat moet gevierd worden. En ja, ze zijn ook lief voor je in je kraamtijd. Maar dat feestje is een plus.
pi_132386937
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 10:53 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Omdad de bovenstaande reacties. Het is iets leuks, dat moet gevierd worden. En ja, ze zijn ook lief voor je in je kraamtijd. Maar dat feestje is een plus.
Het was een retorische vraag. Verwachtte geen echt antwoord :)

Het 'moet' gevierd worden. Waarom zou dat moeten? Sommige mensen vinden het feestje een plus, anderen vinden het niks (waaronder ikzelf, snap niet wat ik met nog meer cadeautjes moet). Dan zou ik persoonlijk liever mn beste vrienden meenemen op een high tea O+ Of een genderparty geven om het geslacht bekend te maken :)

Maar nogmaals, mij maakt het persoonlijk niet uit hoor :D Doen waar je blij van wordt. En ik snap heus waarom mensen wel zo'n feestje zouden willen (vandaar retorische vraag), maar het is nu eenmaal wél weer iets waarbij alles om jou -als zwangere- draait. Vandaar de vergelijking met de niet alles draait om jou opmerking :s)
  maandag 21 oktober 2013 @ 11:03:03 #208
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_132387001
Ik geef alleen maar aan hoe het in mijn situatie zit. En wie weet kan dit bij anderen ook de reden zijn waarom er geen shower komt. Natuurlijk gunnen mijn vriendinnen me mijn babygeluk. Ze waren er allemaal in de kraamweken en stuurden kaartjes, cadeautjes etc. Maar ik weet gewoon dat geen van hen behoefte had aan een uitbundig feest voorafgaand aan de bevalling. Ik snap het wel. Neemt niet weg dat ik het getut en samen afwachten niet heb gemist. Ik denk dan soms, jij wilt vast ook dat ik belangstelling toon als het bij jou ooit nog eens zo ver mag komen. Maar goed, ik prijs mezelf maar gelukkig dat ik moeder heb mogen worden en sta als eerste klaar als een van mijn vriendinnen toch zwanger is :)
  maandag 21 oktober 2013 @ 11:11:33 #209
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_132387181
Edit: ik zie nu pas dat je net gepost hebt Aventura, maar omdat ik mobiel zit en best een tijdje over mijn reactie gedaan heb kon ik dat niet zien. Ik laat onderstaande toch even staan, maar niet alles zou misschien nog van toepassing zijn. :*

---

Ik vind de reactie van Aventura een beetje onnodig belerend, maar het meeste is hierboven al gezegd. Net als of we kosten wat kost de babyshower willen en iedereen zich daar maar naar moet schikken. Zeggen we toch niet? Ik kan daarom je reactie niet helemaal plaatsen, behalve dat het misschien een soort opgekropte frustratie is?

Verder snap ik wel een beetje wat je bedoelt met dat een shower confronterend kan zijn, maar men kan zelf uitmaken wat ze willen doen, zoals Chanty bijvoorbeeld over zichzelf zegt.

Een van mijn beste vriendinnen is Droomvrouwtje. Zit al jaren in de MMM. Ik heb me heel schuldig gevoeld toen ik na een jaar zwanger werd; ik wil het ook zo graag voor haar. Ik heb in het begin daardoor haar minder bij mijn zwangerschap betrokken omdat ik voor mezelf had ingevuld dat het te confronterend was voor haar. Ze kwam echter zelf me compleet uithoren O+. Momenten waarop het niet ging hadden we het er gewoon niet over.

Volgens mij kan het dus ook een stuk minder zwart-wit dan jij nu doet voorkomen.

[ Bericht 8% gewijzigd door ProjSkippy op 21-10-2013 11:17:06 ]
  maandag 21 oktober 2013 @ 11:18:34 #210
52229 Chanty
pi_132387318
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2013 11:11 schreef ProjSkippy het volgende:
Edit: ik zie nu pas dat je net gepost hebt Aventura, maar omdat ik mobiel zit en best een tijdje over mijn reactie gedaan heb kon ik dat niet zien. Ik laat onderstaande toch even staan, maar niet alles zou misschien nog van toepassing zijn. :*

---

Ik vind de reactie van Aventura een beetje onnodig belerend, maar het meeste is hierboven al gezegd. Net als of we kosten wat kost de babyshower willen en iedereen zich daar maar naar moet schikken. Zeggen we toch niet? Ik kan daarom je reactie niet helemaal plaatsen, behalve dat het misschien een soort opgekropte frustratie is?

Verder snap ik wel een beetje wat je bedoelt met dat een shower confronterend kan zijn, maar men kan zelf uitmaken wat ze willen doen, zoals Chanty bijvoorbeeld over zichzelf zegt.

Een van mijn beste vriendinnen is Droomvrouwtje. Zit al jaren in de MMM. Ik heb me heel schuldig gevoeld toen ik na een jaar zwanger werd; ik wil het ook zo graag voor haar. Ik heb in het begin daardoor haar minder bij mijn zwangerschap betrokken omdat ik voor mezelf had ingevuld dat het te confronterend was voor haar. Ze kwam echter zelf me compleet uithoren O+. Momenten waarop het niet ging hadden we het er gewoon niet over.

Volgens mij kan het dus ook een stuk minder zwart-wit dan jij nu doet voorkomen.
In goede vriendschappen moet je daar gewoon eerlijk over kunnen communiceren (kan de ander het wel of niet aan) en elkaar gewoon respecteren :) En diegenen waarmee je niet goed hierover kunt communiceren zijn waarschijnlijk niet die goede vriendinnen die je op je babyshower wilt.
pi_132387513
Ik heb weer een sticker verdiend *O* Bloeddruk prachtig, groei conform en beeb in stuit. Dat is wel echt haar favoriete ligging heb ik al gemerkt, terwijl grote zus juist altijd met het hoofd naar beneden lag. Lekker trampolinespringen op m'n blaas :')

Babyshower, mwah, doe me liever gewoon lekker thee met brownies met vriendinnen. Ieder z'n ding ;)
pi_132387515
Tja, het ligt maar net aan je omgeving... Mijn vriendinnen hebben deels wel en deels - al dan niet ongewild - geen kinderen, maar ik heb geen babyshower gehad. En hoewel ik het eigenlijk nogal Amerikaans en vaak overdreven vind, had ik het toch heel leuk gevonden als iemand zoiets voor me geregeld had (like duh, wie niet?). Tegen beter weten in hoopte ik mijn hormonen wel een beetje op een babyshower, kraammand of verlofpakket, maar ik wist eigenlijk wel dat mijn omgeving daar niet aan zou denken -O-

Om een babyshower vragen zou ik zelf nooit doen, dat is mijn eer te na. Maar als je dat leuk vindt, dan zou ik zelf gewoon iets regelen. Zo van: nu heb ik nog even de tijd voor jullie.

En tuurlijk kan zoiets confronterend zijn voor de ongewild kinderlozen, maar jeetje, dat gebeurt wel vaker. Een bruiloft is ook shit als je relatie voorbij is of als je al lang single bent. Maar moet iemand dan maar niet trouwen of je niet uitnodigen?! Als het echt zo pijnlijk is, dan kun je altijd besluiten om niet te gaan. Zoiets vergt soms het begrip van de een (de kindloze) en soms van de ander (de zwangere).
  maandag 21 oktober 2013 @ 11:48:35 #213
52229 Chanty
pi_132388124
Ik zit te huilen bij het lezen en zien van deze site :'( :') O+
Gelukkig zit ik alleen op mijn werk :')

http://www.babybytes.nl/Zwangerschap/kalender/week/6
  maandag 21 oktober 2013 @ 12:42:39 #214
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_132389642
Hoi!

Tap, niet te onzeker worden van mijn nare verhaal hoor! Varkenshaas is niet zo heel erg meen ik. Ik bestel voor de zekerheid ook alleen witvis of dat soort dingen, maar maak jezelf niet gek met gedane zaken! :*

Mooi he chanty O+ dat gebeurt in jouw lijf!

Wup een sticker! *O*

En voor alle wisseldagen en mijlpalen die in het babyshowergedruis verloren zijn gegaan ook nog even n dikke jompel *O*.

Over die babyshowers; ik heb al meerdere showers georganiseerd voor vriendinnetjes. Ja, het is Amerikaans,maar bovenal is het wmb een mooie gelegenheid om de zwangere even in het zonnetje te zetten en gezellig met elkaar samen te zijn. Theetje, koekje, kletsen, dat verhaal. Ik vind ook niet dat ongewenste kinderloosheid zon gezellig samenzijn moet of mag overschaduwen. Natuurlijk is dat heel taai en een groot verdriet, maar voor alles is een plaats en tijd. Ook voor dat grote verdriet. Voor mijn part belt iemand me daarover midden in de nacht, maar zon shower is een gezelligheidsding, waarbij andere dingen belangrijk zijn . Hoewel ik heus de pijn begrijp en ik het net zo goed zou begrijpen als iemand dan niet komt. Maar om het daarvoor te laten? Nee. Gewoon nee. Net wat er al gezegd wordt, een huwelijk kan ook ontzettend confronterend zijn.

Verder hier ook wisseldag! 19 weken alweer. En net opgegeven voor zwangerschapsyoga, dat begint half november weer en tegen die tijd verwacht ik m'n paardrijdkunsten toch echt wel noodgedwongen in de ijskast te moeten parkeren. Ik ben benieuwd!

Gister ging Anouk niet door, dat was een aardige domper. Maar om dat leed wat te kunnen verzachten heb ik kleertjes gekocht. Veel te zoete, kleine meisjeskleren. Dat had ik nog niet gedaan. Kijk nou! O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_132389746
Och Kim, wat leuk!

Verder: babyshower is niet heul erg aan mijn besteed. Leuk als anderen zich willen uitleven, maar van mij hoeft het niet. Zie het ook niet gebeuren, is niet gebruikelijk in de omgeving.

De rest: vergeten. :@
Ohja, iets over kado's van oma's. Bij Sjaak kregen we elke maand een kadootje van mijn moeder. Kon klein zijn, kon groot zijn. Zo hebben we oa de kinderwagen, een eetstoel en de babyfoon gekregen. Maar ook een speeltje ofzo. Dit keer was het vermeldenswaardigste deze:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu heeft ze haar zinnen op een baby-schommel gezet.

Kamer hebben we wel zelf gekocht/betaald.

Nog een kwispel voor mezelf! 25w.

[ Bericht 8% gewijzigd door DJMomo op 21-10-2013 13:56:40 ]
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  maandag 21 oktober 2013 @ 12:51:47 #216
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132389859
Je plaatje werkt niet Mo.
-edit: nu wel, wat een tof ding O+!

*O* voor je kwispel!

Mijn hormonen zijn blij, de eerste muur in de babykamer is behangen O+. Wat een rotklus was dat ook alweer... Mijn bekken is nu wat minder blij, maar soit :P.
KuikenGuppy
pi_132390105
MoMo, wat een tof ding! :D O+ En hurray voor de 25 weken *O*

Burdie, zelf behangen? Goed bezig :Y Hormonen kunnen gekke dingen met je doen. Ik stond de dag voordat mijn bevalling begon nog een deur te verven :+
  maandag 21 oktober 2013 @ 13:05:48 #218
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132390238
Ja, zelf gedaan. Gisteren samen met mijn man een begin gemaakt en vandaag de laatste paar banen erop gedaan. Gisteren heb ik met moeite mijn huilen (van frustratie - het wordt namelijk never nooit zo mooi en strak als ik eigenlijk wil) in kunnen houden, hormonen :').
We hebben nog flink wat te klussen en willen het graag zsm maar iig voor kerst af hebben.
KuikenGuppy
pi_132390854
oh, goed bezig Burd! trots op je werk!?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  maandag 21 oktober 2013 @ 13:30:31 #220
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132391118
Misschien als het af is, vooralsnog zie ik vooral wat er beter had gekund :')
KuikenGuppy
pi_132391416
Kimmetje! Dat linkerpakje van Lief had peuter ook, die is echt te schattig!!!!! (de rest vind ik ook erg leuk hoor!)

En wat betreft je verhaal over die toxo, ja weetje 's nachts wordt alles veel groter en erger in m'n hoofd dan overdag. En dan g ik ineens weer terug in de tijd naar het moment van m'n miskraam en dan volgt er een vleug paniek van, oh god wat heb ik gedaan. Maargoed. Ik ga er gewoon van uit dat die varkenshaas verhit genoeg is geweest en dat m'n guppie het blijft doen. Maar ik ben wel een beetje geschrokken en schrap varkenshaas gewoon uit m'n menu. Simple. Over 7 maanden kan ik me weer helemaal volvreten aan de carpaccio en biefstuk en dus ook varkenshaas. Geen man over boord. Gebakken vis is ook lekker ;)

MoMo wat een gaaf ding!

Ik wil peuter haar kamer gaan klaarmaken. Dan kan ze ook in een groter bedje gaan liggen. Maar haar nieuwe kamer is nu nog computerkamer en ben een beetje afhankelijk van m'n man, die heeft daar z'n administratie van zijn bedrijf en zijn computer. Nouja het is vast en zeker voor volgend jaar mei klaar ;) Ik wil dat ze in maart of april al overgaat naar haar nieuwe kamer, dan is ze dat al gewend voordat gup haar oude kamer inneemt.
Tralalalaaa
pi_132392175
plaatje was nogal in your face hier, dus heb hem even gespoilerd.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_132392323
Kim, wat een leuke kleertjes! Ik moet nog een eerste pakje hebben maar geen idee wat ik wil.

Babyshowers zijn aan mij niet besteed. Ik hou er niet van om in de belangstelling te staan.

Even weer een noob vraag; welke androidapp kan ik het beste gebruiken om fotos op fok! te zetten?
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_132393032
Dit weekend de familie verteld dat ik weer zwanger ben en leuke lieve reacties gehad :)
Vanavond nog aan mijn vriendinnen vertellen, heb er zin in.

Ik ben nog steeds vaak misselijk, maar het lijkt iets of wat af te nemen. Borsten worden wel wat gevoeliger ook. En gisteren echt heel hard moeten huilen om de film 'epic' wat eigenlijk helemaal geen verdrietige film is. T liep gewoon zo mooi af :')
Oftewel ik voel me op en top zwanger O+
pi_132393100
Flowerbox, toen ik nog Android had ging ik gewoon naar tinypic, dat werkte toen nog. Op m'n iPhone deed die het niet meer dus toen Photobucket gaan gebruiken. Die is er ook vast wel voor Android.
Tralalalaaa
pi_132393254
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 14:19 schreef Take_A_Picture het volgende:
Flowerbox, toen ik nog Android had ging ik gewoon naar tinypic, dat werkte toen nog. Op m'n iPhone deed die het niet meer dus toen Photobucket gaan gebruiken. Die is er ook vast wel voor Android.
Bedankt ik zal vanavond even eens wat fotos online zetten. Doe ik bijna nooit nl.
pi_132393291
Ik ook niet meer, nadat ik ineens mijn kind in een topic over lelijke kindjes zag langskomen. Als ik ze nu post dan vaak in een spoiler.
Tralalalaaa
pi_132393320
Of klink ik nu ineens te 'zou je dat nou wel doen?'-achtig? Want dat bedoel ik er niet mee te zeggen hoor!
Tralalalaaa
pi_132393438
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 14:24 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik ook niet meer, nadat ik ineens mijn kind in een topic over lelijke kindjes zag langskomen. Als ik ze nu post dan vaak in een spoiler.
dat meen je niet :o
pi_132393586
Jawel. Toen werd ik ff flink in m'n bek geslagen door de realiteit dat het hier niet een besloten iets is. Dat weet en wist ik ook wel natuurlijk, maar je post toch iets in een soortvan goed vertrouwen ofzo? Ik doe nooit lastig, dan val je ook niet op en word je over het algemeen wel met rust gelaten, zo ook hier. Maar toen zag ik haar ineens in dat topic en tja. Toen werd ik even goed misselijk.
Tralalalaaa
pi_132393717
Ai, dat is niet fijn tap! Gewoon klote eigenlijk. Spoiler it is.

Mijn kinderen plemp ik hier sowieso niet neer maar een buikfoto kunnen.
pi_132393822
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 14:32 schreef Take_A_Picture het volgende:
Jawel. Toen werd ik ff flink in m'n bek geslagen door de realiteit dat het hier niet een besloten iets is. Dat weet en wist ik ook wel natuurlijk, maar je post toch iets in een soortvan goed vertrouwen ofzo? Ik doe nooit lastig, dan val je ook niet op en word je over het algemeen wel met rust gelaten, zo ook hier. Maar toen zag ik haar ineens in dat topic en tja. Toen werd ik even goed misselijk.
maar dat was niet op fok neem ik aan. Mag hopen dat zoiets hier niet wordt toegestaan. Wat kut zeg :{ Gelukkig weet je zelf wel beter :*
pi_132393849
Oh, ik zou trouwens dan toch photobucket pakken, dan kun je achteraf toch je foto's nog weghalen. Als je tinypic gebruikt kan dat niet, na een tijdje kun je je posts niet meer bewerken dus kun je het niet wegeditten. Photobucket beheer je zelf en daar kun je de foto's wel vanaf keilen als het nodig mocht zijn.
Tralalalaaa
pi_132393861
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 14:37 schreef Kwisted het volgende:

[..]

maar dat was niet op fok neem ik aan. Mag hopen dat zoiets hier niet wordt toegestaan. Wat kut zeg :{ Gelukkig weet je zelf wel beter :*
Jawel, dat was wel hier.
Tralalalaaa
  maandag 21 oktober 2013 @ 14:40:44 #235
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_132393974
Jeetje tap, das echt heel niet tof. En een tikje debiel aan de andere kant van de lijn ook wel. -O-

Wat daar nu de lol van is? Ik zie het niet.
  maandag 21 oktober 2013 @ 14:46:24 #236
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_132394305
Ja TAP dat weet ik ook nog. Het waren wel een stel pubers, maar leuk was het niet idd. Mijn S hadden ze er toen ook bij gezet, met de opmerking 'deze is wel heel erg'. Tsss. Stelletje snotapen.
  maandag 21 oktober 2013 @ 14:53:22 #237
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132394574
WTF TAP & Feenix? Nou ja, het enige wat je kunt doen is daar boven staan denk ik. Puberhumor :')
En als ik hier toch ben wil ik even een +1 doen voor Kimpossibles reactie op de babyshowers.
pi_132394591
Nouja nu zitten er ook wel, eh, bijzondere mensen op fok, maar vaak blijf ik er ver van vandaan en meng ik me er niet in. Om dan ongevraagd wel in de discussie te komen staan met foto's van je kind onder het mom 'wat een lelijk mormel' was echt niet tof. Mijn moederhart ;(
En idd, je kunt er beter boven staan, maar dat gaat echt heel moeilijk als het om je grut gaat. Gelukkig was de mod toen zo lief mijn foto's te verwijderen.
Tralalalaaa
  maandag 21 oktober 2013 @ 14:56:59 #239
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132394718
Oh, maar dat kan ik me helemaal voorstellen hoor TAP. Dat zou bij mij ook wel hard aankomen.
pi_132394861
De reden waarom ik zelden foto's online zet en probeer terughoudend te zijn met privé informatie....

Toch vind ik dit forum leuk, er zijn zoveel mensen van goede wil!
pi_132394950
Oh, zeker! Ik ging er een beetje van uit dat het hier wel kon, maar ook hier komen ze trollen en dingen zoeken om maar mee te zieken. Het is maar waar je lol aan beleeft. Ik heb er in ieder geval van geleerd ;)
Tralalalaaa
pi_132395012
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 15:00 schreef Purple010 het volgende:
De reden waarom ik zelden foto's online zet en probeer terughoudend te zijn met privé informatie....

Toch vind ik dit forum leuk, er zijn zoveel mensen van goede wil!
Dat idd. Alleen in besloten FB groepjes waar ik de mensen ken. Verder zelden tot nooit foto's.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_132395017
Wat een lieve dingen Kim O+ Jammer dat het concert niet doorging, heb nog aan je gedacht. Was het verder gezellig met je moeder in Arnhem? Enne 19 weken *O*

Mo, wat een gaaf ding! Wat lief van je moeder elke maand een kadootje O+ Jompel voor je 25 weken *O*

Tap en Fee dat topic kan ik me ook nog herinneren, pfff wat een idioten. :{w

Zo weer naar de vk, ben heel benieuwd naar mijn bloeddruk. Vanaf nu elke week controle, omg :X Vanmorgen klein beetje dikke en rare (qua gevoel) vingers. Na een tijdje omhoog houden was het minder. Nu geen last meer van.

Ohh enne, mijn laatste werkweek is begonnen en mijn maandag zit er al op! *O* Joepie!
pi_132395153
Kwisted heb je leuke reacties gekregen?
  maandag 21 oktober 2013 @ 15:12:46 #245
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_132395329
Mabawa, dat schiet echt al op he O+ Hoop dat je lijf het nog een beetje ok blijft doen, qua bloeddrukjes enzo. Nog 1 week werken en dan heb je gewoon al verlof! Niet meer werken tot je eigenste baby er is!

Met m'n mam was het wel gezellig hoor, serieuze gesprekken gehad. Ze gaat 2 dagdelen oppassen omdat ze dar graag wil, maar ze had nog al een schrikbeeld van mij als moeder. Type kenau-magniks. Beetje jammer, maar ik hoop dat ik dat heb kunnen ophelderen nu.

Mo jij gaat ook al zo hard!

En nog ff iets heel anders:

SPOILER
pi_132395342
Mabawa dat met die vingers heb ik ook, vooral sochtens en snachts. Aftellen tot verlof, woohoo!
pi_132395385
OMG KIM!!! Dank je wel voor je verhaal... ik dacht al dat ik debiel en gemeen was. Maar heb precies hetzelfde ;(

Mabawa, joepie, laatste werkweek!!! Apart is dat he!

Ohja! Gisteren was mijn wisseldag; 10 weken! Heb er een kwart opzitten :)
Tralalalaaa
  maandag 21 oktober 2013 @ 15:17:02 #248
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_132395470
Tap! Goed dat ik niet de enige ben en jij dus ook niet. Ik voel me echt een slechte vriendin erdoor. Maar ja -O- yay for hormones! Ik denk dat meneer terug verlangt naar pre-zwangerschap/'klusperioden'. :')
  maandag 21 oktober 2013 @ 15:17:25 #249
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_132395485
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2013 15:12 schreef Kimpossible het volgende:

En nog ff iets heel anders:

SPOILER
Komt weer goed. Ook na de bevalling. Ook na een knip en pomp. Ook na een manuele placentaverwijdering in de ok. Ook na openstaande hechtingen.

Na 5 maanden week zwanger zijn zegt dan genoeg he :+
  maandag 21 oktober 2013 @ 15:20:36 #250
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_132395605
quote:
17s.gif Op maandag 21 oktober 2013 15:17 schreef Kyara het volgende:

[..]

Komt weer goed. Ook na de bevalling. Ook na een knip en pomp. Ook na een manuele placentaverwijdering in de ok. Ook na openstaande hechtingen.

Na 5 maanden week zwanger zijn zegt dan genoeg he :+
Haha, ja! Thanks O+. 2 keer winst vandaag: 1. Ik ben heus niet de enige hoohoor en 2. Komt wel goed schatje O+ .

Fijn!
pi_132395626
Ha Kim, wil je de eerlijke versie of een het komt goed verhaal?? :')
SPOILER
Wat leuk dat je moeder gaat oppassen. Mijn moeder gaat ook 2 middagen doen. Ik vind het steeds specialer om echte gesprekken met mijn moeder te hebben. Omdat ik weet hoe zij zich ooit voelde in voorbereiding naar haar kind maar ook omdat ik het idee heb dat ze nu anders naar me kijkt. Kan daar best emo van worden. Hoezo had je moeder dat idee? Ivm controlfreaking? :D herkenbaar hier, vandaar :D

Oh Purple, ik had het nooit eerder en linkte het direct aan mijn bloeddruk. Hopelijk valt het mee.

Jaa laatste werkweek, zo raar. Aan de ene kant ben ik er zo enorm aan toen aan de andere kant vraag ik me af wat ik met al die vrije tijd moet.
pi_132395701
Oh, geloof me: Dat komt helemaal goed met je vrije tijd indelen!!! Ik was ervan overtuigd dat ik me niet los kon weken van werk. Maar dag 1 van m'n verlof had ik het al losgelaten.
Tralalalaaa
pi_132395717
Zo, een weekje niet posten zijn jullie weer 3 topics verder :D

Wat een leuke kleertjes Kim! En *O* voor alle vermaandagen.
Mabawa, wat fijn zeg dat het je laatste werkweek is!
:* voor iedereen die ik vergeet... ik ben hier gewoon niet zo goed in merk ik ;(

Hier gaat alles wel aardig. Nu in de 11e week alweer. Volgende week termijnecho & combinatie test. Dat vind ik toch wel spannend. Als dat allemaal goed is ga ik het ook m'n familie en werk vertellen. :)

Ik heb eigenlijk nog nooit een babyshower gehad, ook niet van vriendinnen, ik verwacht dus niet dat er iets georganiseerd gaat worden.
pi_132395827
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 15:23 schreef Take_A_Picture het volgende:
Oh, geloof me: Dat komt helemaal goed met je vrije tijd indelen!!! Ik was ervan overtuigd dat ik me niet los kon weken van werk. Maar dag 1 van m'n verlof had ik het al losgelaten.
Nou losweken van werk ben ik niet bang voor, dat komt goed.
Maar wat moet ik doen?? Ik zie mezelf al elke dag thuis zitten met joggingbroek en slobbertrui. Iedereen werkt en echt geld voor veel leuke dingen heb ik niet. Ga wel de eerste week nog alle laatste babydingen kopen, daar heb ik zin in! Echt met een lijstje op pad. Maar verder? Bezoekje aan oma en een oude tante.,, meer kan ik niet bedenken.
O ja babywasjes! Dat gaat vanaf volgende week maandag gebeuren O+

Fazz, ik neem mezelf weleens voor om op iedereen te reageren maar dat lukt echt niet hoor! Vind posts a la skippy altijd zo knap!
Spannend, nog even en dan jullie termijnecho :)
pi_132395868
Och Mawaba, maar echt helemaal niets moeten is echt heerlijk. Je verzint echt wel wat. Ik vond het op den duur heerlijk dat ik ongegeneerd middagtukjes kon doen. of aan klusjes toe kon komen waar ik anders nooit aan toe kwam/geen zin in had. Komt goed!
Tralalalaaa
pi_132395923
Ja dat zal ook vast wel :) 4 of 5 weken zijn best snel voorbij dan. Toch? Ja toch???
  maandag 21 oktober 2013 @ 15:30:15 #257
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132395937
@Kim ik dacht ook: dat komt nooit meer goed. Maar vanaf ergens halverwege het tweede trimester is het libido in zijn volledige glorie weer terug, met een schepje er bovenop zelfs :9.
Enig nadeel is dat mijn lichaam vaak niet mee wil werken, en ik regelmatig na een zwoel *ik ga vast naar boven* in slaap val :').
KuikenGuppy
  maandag 21 oktober 2013 @ 15:30:15 #258
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_132395938
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 15:21 schreef Mabawa. het volgende:
Ha Kim, wil je de eerlijke versie of een het komt goed verhaal?? :')
SPOILER
Wat leuk dat je moeder gaat oppassen. Mijn moeder gaat ook 2 middagen doen. Ik vind het steeds specialer om echte gesprekken met mijn moeder te hebben. Omdat ik weet hoe zij zich ooit voelde in voorbereiding naar haar kind maar ook omdat ik het idee heb dat ze nu anders naar me kijkt. Kan daar best emo van worden. Hoezo had je moeder dat idee? Ivm controlfreaking? :D herkenbaar hier, vandaar :D

Oh Purple, ik had het nooit eerder en linkte het direct aan mijn bloeddruk. Hopelijk valt het mee.

Jaa laatste werkweek, zo raar. Aan de ene kant ben ik er zo enorm aan toen aan de andere kant vraag ik me af wat ik met al die vrije tijd moet.
SPOILER
.

Fijn he, zon oppasoma! Ik ben niet heel groot voorstander van zon vaste rol voor haar, maar ze wil zo graag. Ik weet altijd heel goed wat ik wil en ben daar ook aardig standvastig in, maar wat mij betreft wil ik hele normale dingen. Zij dacht dat ik van de extremen zou zijn en dat t meiske dus niks zou gaan mogen en dat ze zelf dagen in de keuken zou staan om maar e-nummervrije toestanden te bereiden. Ja, ik wil opletten met wat ik er in stop, maar geef dat kind alsjeblieft een boterham met jam als het zover is. En zoals ik er nu in sta wil ik ook inderdaad niet fulltime aan de Olvarit, maar dan zorg ik toch dat ze spullen in de vriezer heeft zitten? Zo heb ik heel wat dingen voor d'r weg kunnen nemen. Het raakte me best even dat ze dacht dat ik zo zou zijn, maar toen we erg op 1 lijn bleken te zitten was dat ook wel oké.

Fazzoletti, das al bijna! Nog een weekje *O*

Haha bur, ik zie het al voor me. Wel ontzettend fijn dat het dus geen gegeven is dat het tot t einde blijft hangen zo!
pi_132396015
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 15:30 schreef Burdie het volgende:
@Kim ik dacht ook: dat komt nooit meer goed. Maar vanaf ergens halverwege het tweede trimester is het libido in zijn volledige glorie weer terug, met een schepje er bovenop zelfs :9.
Enig nadeel is dat mijn lichaam vaak niet mee wil werken, en ik regelmatig na een zwoel *ik ga vast naar boven* in slaap val :').
:D _O-

Ah Kim vandaar die reactie. Nou fijn dat jullie nu op 1 lijn zitten.
pi_132396134
Ja nog een weekje O+ zo spannend!

Mijn moeder staat ook al te stuiteren om straks 1 dag in de week op te gaan passen. Leuk dat enthousiasme maar af en toe.....

SPOILER
  maandag 21 oktober 2013 @ 15:36:44 #261
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132396137
Vraagje aan de dames die al wat verder zijn of die al eerder zwanger geweest zijn... waar houden jullie rekening mee qua laatste loodjes en afspraken? Ik heb met 34 weken een verjaardagsfeest, met 36 weken een reünie en een vakbeurs, en met 37 weken een concert. Met 38 weken ben ik zelf jarig en daar tussendoor komen nog een paar verjaardagen voorbij.
Ik kan echt met geen mogelijkheid inschatten of ik dan nog vrolijk 'doen we even' alles kan doen, of dat ik overal een slag bij om de arm moet houden... vanaf wanneer gaan jullie echt 'minderen' qua afspraken? Zouden jullie met 38 weken zeggen: bekijk het maar, of gewoon een verjaardagsfeestje organiseren? Of dat 'last minute' bekijken?
(Ik neem aan dat het tzt zichzelf ook wel wijst hoor, en dat iedereen het zal begrijpen als ik een feestje met 38 weken afzeg omdat ik het niet trek.)
KuikenGuppy
pi_132396340
Ik heb alles toen echt per dag bekeken. En het is inderdaad echt niet raar als je iets afzegt omdat je merkt dat je lijf het niet trekt.
Tralalalaaa
pi_132396527
Zand, toen ik met 38w opeens 2 nachten in het ZH lag, ben ik het per dag gaan bekijken. Uiteindelijk nog bijna 3 weken geduurd, dat was even minder ;)
Concert met 37w zou ik denk ik niet meer doen. Ik vond het theater afgelopen zaterdag al 'vervelend'. Kan je er wel zitten?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  maandag 21 oktober 2013 @ 15:49:14 #264
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132396619
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 15:46 schreef DJMomo het volgende:
Zand, toen ik met 38w opeens 2 nachten in het ZH lag, ben ik het per dag gaan bekijken. Uiteindelijk nog bijna 3 weken geduurd, dat was even minder ;)
Concert met 37w zou ik denk ik niet meer doen. Ik vond het theater afgelopen zaterdag al 'vervelend'. Kan je er wel zitten?
Nee, we hebben staanplaatsen. De kaartjes hebben we al 10 maanden in huis :').
Het concert is overigens uitverkocht, dus we kunnen er vast iemand anders blij mee maken ;).
KuikenGuppy
pi_132396698
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 15:49 schreef Burdie het volgende:

[..]

Nee, we hebben staanplaatsen. De kaartjes hebben we al 10 maanden in huis :').
Het concert is overigens uitverkocht, dus we kunnen er vast iemand anders blij mee maken ;).
Dan zou ik het al helemaal niet doen. Maar goed, je kunt altijd nog van te voren besluiten. Ik vond het op het eind niet meer fijn om stukken te lopen (suup was al te ver, bij wijze) en tijd staan moet ik helemaal al niet aan denken.

Wel benieuwd welk concert t is!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_132396874
Burdie dat is echt lastig inschatten. Bij mijn eerste zwangerschap was dat geen enkel probleem geweest. Maar dit keer zou dat allemaal niet echt een optie zijn.

Helaas zijn dat soort dingen vantevoren niet echt te zeggen.

Mawaba ik heb ook nog wat kleine klusjes liggen, maar eerlijk gezegd vindt ik het meestal veel fijner om op de bank voor de tv te hangen ;)
pi_132396876
Sex? Wat is dat? Hier hebben misschien we voor het laatst 4 maanden geleden sex gehad. Daarna niet meer en ik weet wel zeker dat het pas weer gaat gebeuren na de bevalling. :P Mijn man vindt het een raar/eng idee om sex te hebben terwijl er een kind in mij is. Hij is bang dat er wat kan gebeuren (ondanks dat ik heb verteld dat het gewoon kan).
En ach, ik ben toch te moe om iets te doen. Ik ben bang dat ik halverwege in slaap val :D
pi_132397532
Hier sporadisch nog actie in bed. Maar goed, een vent die door zijn rug is gegaan, ikke ziek, het helpt allemaal ook niet mee.. Komt wel weer, en als, dan wel fijn. Das ook belangrijk.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_132399251
Zo weer een sticker van de vk in de pocket! Bloeddruk lager dan ooit 110/75 :') hartje prima en baby met z'n hoofd echt vast.
Volgende week naar de gyn :)

Bla lekker hoor!
Ik zie het ook voor me dat ik lekker bij een vriendin op de thee ga, om een uur of 1 weer thuis ben en dan een tukkie doe. O+
  maandag 21 oktober 2013 @ 17:17:59 #270
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_132399854
*kuch* babykleding in v&a, ook nog wat positiekleding en boeken, slaapzakken, schoentjes etc *kuch*
pi_132400044
Mawaba fijn dat alles goed wad bij de verloskundige. Nog een weekje en dan verlof heerlijk!

Libido is hier ook verdwenen. Zo'n 2 weken geleden een poging gewaagd maar dat was geen succes. Tijdens het tweede semester had ik wel meer zin maar toen wilde manlief niet ( bijna burnout klachten). Nu moet ik er echt niet aan denken. Vind knuffelen wel heel fijn maar dat is ook echt genoeg. Manlief respecteert dat gelukkig en wacht geduldig af tot na de bevalling.
  maandag 21 oktober 2013 @ 19:18:04 #272
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_132403939
quote:
0s.gif [b]Op maandag 21 oktober 2013 15:27 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/Mabawa.[/url]

Fazz, ik neem mezelf weleens voor om op iedereen te reageren maar dat lukt echt niet hoor! Vind posts a la skippy altijd zo knap!
O+ Wat lief!

--

TAP en Fee-nix, wat een gemene 'grap'. Bah. Ik word er zelf ook boos van nu en ik heb het destijds niet eens meegekregen.

--

Libido.. Tsja, dat was een hele tijd weg. Met een week of 23 kwam het even terug maar toen was vriend veel moe, dus weinig gebruik van kunnen maken. Hoewel vriend de weken ervoor (en nu ook weer) wel vaak vroeg wanneer dat libido nou eigenlijk terugkwam 'waar er op het forum zo over gesproken werd'. O+

Maar het verschilt per persoon en per zwangerschap wat het libido doet.

--

Mabawa, je verzint vanzelf genoeg om te doen. En andere ga je die megaaaa schoonmaakdingen doen waar je het laatst over had :P. Fijn dat je goedgekeurd bent trouwens! Mooi!

--

Burdie, ik zou het ook op dat moment bekijken.. Het hangt er helemaal vanaf hoe je je dan voelt.

--

Jompel voor wisseldagen! *O*

En verder val ik momenteel in slaap op de bank.

[ Bericht 15% gewijzigd door ProjSkippy op 21-10-2013 19:33:01 ]
  maandag 21 oktober 2013 @ 19:33:27 #273
30252 Soempie
Procreating
pi_132404633
Ik wacht even tot Skip die mega post af heeft en dan kan ik me daar grotendeels wel bij aansluiten. :+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_132405000
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 14:24 schreef Take_A_Picture het volgende:
Nou ja! Dat vind ik dus ook echt schandalig. Kan me voorstellen dat je daar misselijk van wordt.
Zielige mensen die zoiets grappig menen te vinden :(

Ik ben er echt heel boos over, vind het zó achterlijk!

Libido: hier ook behoorlijk laag. Of niet eens zozeer het libido, maar wel de batsfrequentie zeg maar :+ Omdat we allebei weten waar het door komt - ziek(te) - is het hier geen probleem (geworden). We hebben het er wel eens over omdat we ons realiseren dat we er wel voor moeten waken dat we het niet gewoon uiteindelijk helemaal vergeten ofzo. Maar we hebben allebei zoiets van, komt wel weer goed :Y Tis niet alsof de een z'n interesse verloren is in de ander ofzo, dat helpt.

M. heeft hier extra pech trouwens. Hij heeft niet eens een batsen-voor-een-baby-periode gehad dit keer :D :+

quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 15:36 schreef Burdie het volgende:
Zouden jullie met 38 weken zeggen: bekijk het maar, of gewoon een verjaardagsfeestje organiseren? Of dat 'last minute' bekijken?
Ik heb op een gegeven moment alleen afspraken aangenomen met de mededeling dat de mogelijkheid bestond dat ik het tegen die tijd moest afzeggen. En dan idd gewoon van dag tot dag bekijken :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door Cocotrimonium op 21-10-2013 19:54:14 ]
pi_132405250
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 14:38 schreef Take_A_Picture het volgende:

[..]

Jawel, dat was wel hier.
wat afschuwelijk ;( :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_132406682
Hier doet manlief niet aan sex. En inmiddels ben ik op een punt dat het van mij ook niet zo heek nodig hoeft. Och, komt erna wel weer goed. Vorige zwangerschap was 9 maanden sexloos. :')
pi_132407945
Ik heb hier in mijn omgeving al aangegeven dat ik tussen 36 week en verder alles onder voorbehoud doe. Dus daar kan ook op het laatste moment afzeggen bij zitten.

Misschien niet zo leuk voor de familie-meetings, kerstetentjes ed. maar ja geeft mij wel rust.
  maandag 21 oktober 2013 @ 20:49:16 #278
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_132408175
oh verkeerde topic?! :D
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_132408362
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 20:49 schreef RockabeIIa het volgende:
oh verkeerde topic?! :D
Moet je wat vertellen :+ :o , Rocka?
  maandag 21 oktober 2013 @ 20:54:22 #280
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_132408449
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 20:52 schreef flowerbox het volgende:

[..]

Moet je wat vertellen :+ :o , Rocka?
:p
jaaH over jouw bollie
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_132408472
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 20:54 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

:p
jaaH over jouw bollie
O+ ^O^
  maandag 21 oktober 2013 @ 22:03:14 #282
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_132412500
quote:
12s.gif Op maandag 21 oktober 2013 19:33 schreef Soempie het volgende:
Ik wacht even tot Skip die mega post af heeft en dan kan ik me daar grotendeels wel bij aansluiten. :+
Hihi, voor nu is 'ie even af, ik val nog steeds in slaap. :@

Maar Fazz moet er bijvoorbeeld nog in!

Ik snurk weer verder.
pi_132412775
Ja zeg! Kom ik eindelijk weer eens langs, zeg je er niets over }:|

;)
pi_132413883
Ik plan geen avond-afspraken meer na morgen (37w) en ben niet zo scheutig met overdag-afspraken.

Het verlof heeft mij wel in een week van vitale energieke zwangere naar oud bejaard wijf gemaakt, dat het liefst alleen op de bank t.v. zit te kijken :@ :D
  maandag 21 oktober 2013 @ 23:29:18 #285
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_132417314
Ohhhh lieve mensen mag ik even heel trots zijn op mijn vriend O+. Hij heeft weten te regelen dat hij nog mag instromen bij een vervolgopleiding op zijn huidige opleiding. Hij heeft een tijdelijk contract, maar dit verhoogt zijn baankansen in zijn sector zooo hard! Ik ben trots, want leren is voor hem een uitdaging. Niet omdat hij het niet kan, maar omdat hij een nare jeugd gehad heeft etc. Toen ik hem leerde kennen had hij enkel zijn vmbo opleiding en nu gaat hij gewoon zelf voor een extra papiertje *O* *O*
pi_132422479
Daar mag je heel trots op zijn!! *O*
Tralalalaaa
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 08:15:56 #287
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_132422809
Beschrijving van ochtend van mini:

Lief dagboek,

Hik.. Hik.. Hik.. Hik.. Hik.. Hik.. Hik.. Hik.. Hik.. Hik.. Hik.. Hik.. Hik.. Hik.. Hik.. Hik.. Hik.. Hik..

Hik.. Gefrustreerde schop, hik.. Gefrustreerde schop, hik.. Gefrustreerde draaibeweging, hik.. Gefrustreerde mep, hik.. Hik.. Hik, gefrustreerde beweging, hik.. Hik.. Hik.. Hik.. Hik, gefrustreerde schop, hik.

Einde

Pauze

Pauze

Blije mini-jompel in buik

Pauze

Pauze

Pauze

Hik.. }:| Hik.. }:| Hik.. }:| Hik.. }:| Hik.. }:| Hik.. }:| Hik.. }:| Hik.. }:|

O+
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 08:17:41 #288
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_132422829
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 22:06 schreef Fazzoletti het volgende:
Ja zeg! Kom ik eindelijk weer eens langs, zeg je er niets over }:|

;)
Ik ga het straks goedmaken!

--

Kim, daar mag je trots op zijn! *O*
pi_132422942
quote:
17s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 08:15 schreef ProjSkippy het volgende:

Lief dagboek,

Hik.. Hik.. Hik.. Hik.. Hik.. Hik.. Hik.. Hik.. Hik.. Hik.. Hik.. Hik.. Hik.. Hik.. Hik.. Hik.. Hik.. Hik..

Hik.. Gefrustreerde schop, hik.. Gefrustreerde schop, hik.. Gefrustreerde draaibeweging, hik.. Gefrustreerde mep, hik.. Hik.. Hik, gefrustreerde beweging, hik.. Hik.. Hik.. Hik.. Hik, gefrustreerde schop, hik.

Einde

Pauze

Pauze

Pauze

Pauze

Pauze

O+
:D
O+
pi_132423080
quote:

Lief dagboek,

O+
:D :D
pi_132423293
Super schattig, Skips!

37 weken voor mij vandaag!!! :o *O* w/ O+
pi_132423356
Hik O+ skip

En Limone LLM!

[ Bericht 10% gewijzigd door DJMomo op 22-10-2013 09:11:38 ]
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 09:13:44 #293
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132423483
Limone meldplicht *O*.

Kim wat goed van je vriend! Blijft hij dan nog wel zijn huidige baan houden, of wordt het financieel een uitdaging?

Skiphikbaby O+.
KuikenGuppy
pi_132423851
Hikkende Skipsmini O+

Limoentje is een LLM! *O*

Kim wat fijn zeg!
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 09:39:22 #295
52229 Chanty
pi_132423973
quote:

Lief dagboek,

Einde

Pauze

Pauze

Pauze

Pauze

Pauze

O+
:D O+ wat liev O+

En heel goed van je vent kim ^O^
pi_132425058
Limone meldplicht!!! Wow wat is dat snel gegaan.

Ahh wat schattig een hikkende miniskips.

Kp wat goed van je vriend.

Mabawa nog maar een paar dagen werken, kijk je er ook zo naar uit? Donderdag is mijn laatste dag, heerlijk.

Kwisted wat leuk om het te kunnen vertellen, hoe reageerde je vriendinnen?

Gisteren weer een heleboel geshopt voor de babykamer, kan steeds meer afstrepen van het lijstje.
pi_132425177
Als altijd sneller dan het licht, dames, ik kan het niet bijhouden.
Even een *O* voor alle jompels en een :* voor iedereen die het nodig heeft.

Wat betreft de babyshower: ik zou hem niet voor mezelf organiseren. Dat ik zwanger ben is heel spannend voor mezelf en mijn lief, in mindere mate ook voor mijn familie, maar het is geen wereldprestatie waar mijn vrienden me voor hoeven te 'eren' (ik kan zo geen ander woord bedenken) met een feest.
Ik zou het echter wél raar, zelfs een beetje kinderachtig vinden als bewust kinderloze vrienden niet zouden willen komen, omdat ze zelf ook geen kinderen hebben/willen. Ik doe ook wel eens dingen voor hun die ik niet zo nodig hoef te doen, maar waarvan ik weet dat zij het heel erg waarderen als ik ze doe/als ik erbij ben. Ik dacht dat je dat deed als je vrienden bent.
Van onze vrienden die zelf in het medische traject zitten en onlangs de derde ivf-poging zagen mislukken, zou ik het zeker wel kunnen begrijpen.
(Maar ik heb makkelijk praten want mijn zus heeft zich versproken dus ik weet dat ze iets aan het regelen is. Ik heb wel gezegd dat ik géén cadeaus wil maar gewoon gezellig met oma, moeder, zussen etc. lekkere hapjes wil eten.)

Over de seks: ik vind het voornamelijk pijnlijk en een gedoe, ik kan niet meer op mijn rug liggen want dan doet het allemaal te zeer, maar met staan krijg ik weer last van mijn rug en mijn buik }:|
Mijn lief wil nog wel maar véél minder, denk dat hij het toch wel een beetje eng vindt. Hij vraagt ook altijd van tevoren of de baby wakker is of niet. Zo ja, dan hoeft het niet :D .
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 10:41:37 #298
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132425403
Baby valt door de 'deining' vanzelf weer in slaap hoor RFR :+.
KuikenGuppy
pi_132425450
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 10:41 schreef Burdie het volgende:
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_132425554
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 10:41 schreef Burdie het volgende:
Dat zei ik ook. Maar toen keek hij me een beetje bang aan :') .
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')