abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132393254
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 14:19 schreef Take_A_Picture het volgende:
Flowerbox, toen ik nog Android had ging ik gewoon naar tinypic, dat werkte toen nog. Op m'n iPhone deed die het niet meer dus toen Photobucket gaan gebruiken. Die is er ook vast wel voor Android.
Bedankt ik zal vanavond even eens wat fotos online zetten. Doe ik bijna nooit nl.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_132393291
Ik ook niet meer, nadat ik ineens mijn kind in een topic over lelijke kindjes zag langskomen. Als ik ze nu post dan vaak in een spoiler.
Tralalalaaa
pi_132393320
Of klink ik nu ineens te 'zou je dat nou wel doen?'-achtig? Want dat bedoel ik er niet mee te zeggen hoor!
Tralalalaaa
pi_132393438
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 14:24 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik ook niet meer, nadat ik ineens mijn kind in een topic over lelijke kindjes zag langskomen. Als ik ze nu post dan vaak in een spoiler.
dat meen je niet :o
pi_132393586
Jawel. Toen werd ik ff flink in m'n bek geslagen door de realiteit dat het hier niet een besloten iets is. Dat weet en wist ik ook wel natuurlijk, maar je post toch iets in een soortvan goed vertrouwen ofzo? Ik doe nooit lastig, dan val je ook niet op en word je over het algemeen wel met rust gelaten, zo ook hier. Maar toen zag ik haar ineens in dat topic en tja. Toen werd ik even goed misselijk.
Tralalalaaa
pi_132393717
Ai, dat is niet fijn tap! Gewoon klote eigenlijk. Spoiler it is.

Mijn kinderen plemp ik hier sowieso niet neer maar een buikfoto kunnen.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_132393822
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 14:32 schreef Take_A_Picture het volgende:
Jawel. Toen werd ik ff flink in m'n bek geslagen door de realiteit dat het hier niet een besloten iets is. Dat weet en wist ik ook wel natuurlijk, maar je post toch iets in een soortvan goed vertrouwen ofzo? Ik doe nooit lastig, dan val je ook niet op en word je over het algemeen wel met rust gelaten, zo ook hier. Maar toen zag ik haar ineens in dat topic en tja. Toen werd ik even goed misselijk.
maar dat was niet op fok neem ik aan. Mag hopen dat zoiets hier niet wordt toegestaan. Wat kut zeg :{ Gelukkig weet je zelf wel beter :*
pi_132393849
Oh, ik zou trouwens dan toch photobucket pakken, dan kun je achteraf toch je foto's nog weghalen. Als je tinypic gebruikt kan dat niet, na een tijdje kun je je posts niet meer bewerken dus kun je het niet wegeditten. Photobucket beheer je zelf en daar kun je de foto's wel vanaf keilen als het nodig mocht zijn.
Tralalalaaa
pi_132393861
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 14:37 schreef Kwisted het volgende:

[..]

maar dat was niet op fok neem ik aan. Mag hopen dat zoiets hier niet wordt toegestaan. Wat kut zeg :{ Gelukkig weet je zelf wel beter :*
Jawel, dat was wel hier.
Tralalalaaa
  maandag 21 oktober 2013 @ 14:40:44 #235
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_132393974
Jeetje tap, das echt heel niet tof. En een tikje debiel aan de andere kant van de lijn ook wel. -O-

Wat daar nu de lol van is? Ik zie het niet.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  maandag 21 oktober 2013 @ 14:46:24 #236
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_132394305
Ja TAP dat weet ik ook nog. Het waren wel een stel pubers, maar leuk was het niet idd. Mijn S hadden ze er toen ook bij gezet, met de opmerking 'deze is wel heel erg'. Tsss. Stelletje snotapen.
  maandag 21 oktober 2013 @ 14:53:22 #237
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132394574
WTF TAP & Feenix? Nou ja, het enige wat je kunt doen is daar boven staan denk ik. Puberhumor :')
En als ik hier toch ben wil ik even een +1 doen voor Kimpossibles reactie op de babyshowers.
pi_132394591
Nouja nu zitten er ook wel, eh, bijzondere mensen op fok, maar vaak blijf ik er ver van vandaan en meng ik me er niet in. Om dan ongevraagd wel in de discussie te komen staan met foto's van je kind onder het mom 'wat een lelijk mormel' was echt niet tof. Mijn moederhart ;(
En idd, je kunt er beter boven staan, maar dat gaat echt heel moeilijk als het om je grut gaat. Gelukkig was de mod toen zo lief mijn foto's te verwijderen.
Tralalalaaa
  maandag 21 oktober 2013 @ 14:56:59 #239
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132394718
Oh, maar dat kan ik me helemaal voorstellen hoor TAP. Dat zou bij mij ook wel hard aankomen.
pi_132394861
De reden waarom ik zelden foto's online zet en probeer terughoudend te zijn met privé informatie....

Toch vind ik dit forum leuk, er zijn zoveel mensen van goede wil!
pi_132394950
Oh, zeker! Ik ging er een beetje van uit dat het hier wel kon, maar ook hier komen ze trollen en dingen zoeken om maar mee te zieken. Het is maar waar je lol aan beleeft. Ik heb er in ieder geval van geleerd ;)
Tralalalaaa
pi_132395012
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 15:00 schreef Purple010 het volgende:
De reden waarom ik zelden foto's online zet en probeer terughoudend te zijn met privé informatie....

Toch vind ik dit forum leuk, er zijn zoveel mensen van goede wil!
Dat idd. Alleen in besloten FB groepjes waar ik de mensen ken. Verder zelden tot nooit foto's.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_132395017
Wat een lieve dingen Kim O+ Jammer dat het concert niet doorging, heb nog aan je gedacht. Was het verder gezellig met je moeder in Arnhem? Enne 19 weken *O*

Mo, wat een gaaf ding! Wat lief van je moeder elke maand een kadootje O+ Jompel voor je 25 weken *O*

Tap en Fee dat topic kan ik me ook nog herinneren, pfff wat een idioten. :{w

Zo weer naar de vk, ben heel benieuwd naar mijn bloeddruk. Vanaf nu elke week controle, omg :X Vanmorgen klein beetje dikke en rare (qua gevoel) vingers. Na een tijdje omhoog houden was het minder. Nu geen last meer van.

Ohh enne, mijn laatste werkweek is begonnen en mijn maandag zit er al op! *O* Joepie!
pi_132395153
Kwisted heb je leuke reacties gekregen?
  maandag 21 oktober 2013 @ 15:12:46 #245
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_132395329
Mabawa, dat schiet echt al op he O+ Hoop dat je lijf het nog een beetje ok blijft doen, qua bloeddrukjes enzo. Nog 1 week werken en dan heb je gewoon al verlof! Niet meer werken tot je eigenste baby er is!

Met m'n mam was het wel gezellig hoor, serieuze gesprekken gehad. Ze gaat 2 dagdelen oppassen omdat ze dar graag wil, maar ze had nog al een schrikbeeld van mij als moeder. Type kenau-magniks. Beetje jammer, maar ik hoop dat ik dat heb kunnen ophelderen nu.

Mo jij gaat ook al zo hard!

En nog ff iets heel anders:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_132395342
Mabawa dat met die vingers heb ik ook, vooral sochtens en snachts. Aftellen tot verlof, woohoo!
pi_132395385
OMG KIM!!! Dank je wel voor je verhaal... ik dacht al dat ik debiel en gemeen was. Maar heb precies hetzelfde ;(

Mabawa, joepie, laatste werkweek!!! Apart is dat he!

Ohja! Gisteren was mijn wisseldag; 10 weken! Heb er een kwart opzitten :)
Tralalalaaa
  maandag 21 oktober 2013 @ 15:17:02 #248
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_132395470
Tap! Goed dat ik niet de enige ben en jij dus ook niet. Ik voel me echt een slechte vriendin erdoor. Maar ja -O- yay for hormones! Ik denk dat meneer terug verlangt naar pre-zwangerschap/'klusperioden'. :')
  maandag 21 oktober 2013 @ 15:17:25 #249
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_132395485
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2013 15:12 schreef Kimpossible het volgende:

En nog ff iets heel anders:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt weer goed. Ook na de bevalling. Ook na een knip en pomp. Ook na een manuele placentaverwijdering in de ok. Ook na openstaande hechtingen.

Na 5 maanden week zwanger zijn zegt dan genoeg he :+
  maandag 21 oktober 2013 @ 15:20:36 #250
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_132395605
quote:
17s.gif Op maandag 21 oktober 2013 15:17 schreef Kyara het volgende:

[..]

Komt weer goed. Ook na de bevalling. Ook na een knip en pomp. Ook na een manuele placentaverwijdering in de ok. Ook na openstaande hechtingen.

Na 5 maanden week zwanger zijn zegt dan genoeg he :+
Haha, ja! Thanks O+. 2 keer winst vandaag: 1. Ik ben heus niet de enige hoohoor en 2. Komt wel goed schatje O+ .

Fijn!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')