Bedankt ik zal vanavond even eens wat fotos online zetten. Doe ik bijna nooit nl.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:19 schreef Take_A_Picture het volgende:
Flowerbox, toen ik nog Android had ging ik gewoon naar tinypic, dat werkte toen nog. Op m'n iPhone deed die het niet meer dus toen Photobucket gaan gebruiken. Die is er ook vast wel voor Android.
dat meen je nietquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:24 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik ook niet meer, nadat ik ineens mijn kind in een topic over lelijke kindjes zag langskomen. Als ik ze nu post dan vaak in een spoiler.
maar dat was niet op fok neem ik aan. Mag hopen dat zoiets hier niet wordt toegestaan. Wat kut zegquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:32 schreef Take_A_Picture het volgende:
Jawel. Toen werd ik ff flink in m'n bek geslagen door de realiteit dat het hier niet een besloten iets is. Dat weet en wist ik ook wel natuurlijk, maar je post toch iets in een soortvan goed vertrouwen ofzo? Ik doe nooit lastig, dan val je ook niet op en word je over het algemeen wel met rust gelaten, zo ook hier. Maar toen zag ik haar ineens in dat topic en tja. Toen werd ik even goed misselijk.
Jawel, dat was wel hier.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:37 schreef Kwisted het volgende:
[..]
maar dat was niet op fok neem ik aan. Mag hopen dat zoiets hier niet wordt toegestaan. Wat kut zegGelukkig weet je zelf wel beter
Dat idd. Alleen in besloten FB groepjes waar ik de mensen ken. Verder zelden tot nooit foto's.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:00 schreef Purple010 het volgende:
De reden waarom ik zelden foto's online zet en probeer terughoudend te zijn met privé informatie....
Toch vind ik dit forum leuk, er zijn zoveel mensen van goede wil!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:12 schreef Kimpossible het volgende:
En nog ff iets heel anders:Komt weer goed. Ook na de bevalling. Ook na een knip en pomp. Ook na een manuele placentaverwijdering in de ok. Ook na openstaande hechtingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na 5 maanden week zwanger zijn zegt dan genoeg he![]()
Haha, ja! Thanksquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:17 schreef Kyara het volgende:
[..]
Komt weer goed. Ook na de bevalling. Ook na een knip en pomp. Ook na een manuele placentaverwijdering in de ok. Ook na openstaande hechtingen.
Na 5 maanden week zwanger zijn zegt dan genoeg he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |