abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132365747
Zo, rond 9 uur bed weer in gedoken en manlief ging er uit.
Ik ben ook een buikslaper en dat ligt niet echt lekker meer, maar heb nog wel een houding die ook bevalt. Verder hoef ik er 's nachts (nog) niet uit. Maar ben dan ook nog maar 17 weken, dus dat komt nog wel :P

Reden dat ik niet meer kon slapen is omdat manlief ENORM aan het snurken was. Echt niet grappig. Porren hielp niet, elke houding lag ie lekker te snurken. Bijzonder irritant. En dan bedenk je je dat je eigenlijk ook wel trek hebt en en en...Dus dan ben je ineens echt wakker en ben ik er maar uit gegaan.

Vannacht hebben we luchtbed in andere kamer en is hij verbannen uit de slaapkamer _O-

Mini heeft wel al de goede gewoonte om wakker te zijn als ik in bed lig, zelfde als dochterlief destijds. Vind het wel gezellig zo even voor het slapengaan.
pi_132365764
Oeps
pi_132367183
Babyshower van mij al weer een tijdje geleden. Mn zus had het gecombineerd met mn vrijgezellenfeest, omdat we toch nog graag wilde trouwen.

Ik werd echt ontvoerd er waren vriendinnen, familie en zelfs 2 goede collega's. Super gezellige dag. En vroeg in mn zwangerschap dus nog best fit.

Hinten zou ik best durven naar een zus of goede vriendin. Hier was dat niet nodig, door mn lieve zus!
pi_132377652
Wie weet of je als zwangere een plaatselijke verdoving mag hebben? Heb een dingetje in binnenkant lies, dat ik graag weggesneden zou zien, maar ben nogal pieper, dus moet wel met verdoving ;)
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  Redactie Frontpage zondag 20 oktober 2013 @ 22:34:26 #180
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_132377715
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 22:33 schreef DJMomo het volgende:
Wie weet of je als zwangere een plaatselijke verdoving mag hebben? Heb een dingetje in binnenkant lies, dat ik graag weggesneden zou zien, maar ben nogal pieper, dus moet wel met verdoving ;)
Volgens mij wel, omdat het niet de bloedbaan in gaat.
[b]troel (de ~ (v.), ~en)[/b]
[i]1 [inf.] vrouw of meisje[/i]
[i]2 trut[/i]
pi_132379040
Bij de tandarts is het volgens mij wel een probleem....
pi_132383925
quote:
Ik wilde een bultje op mijn arm weg laten halen maar mijn huisarts wilde t niet doen. Ik moest volgend jaar maar terug komen. Ze wilde t risico niet nemen.
  maandag 21 oktober 2013 @ 06:34:58 #183
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_132384014
Over babyshower, misschien sta je er niet bij stil maar een kind krijgen is niet voor iedereen een wens, of weggelegd. Ik zal er nooit een krijgen, teveel wannabe- zwangeren in een medisch traject of bewust kindervrijen. Niet iedereen vindt babygedoe leuk!
pi_132384193
Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik gewoon een verdoving bij de tandarts gekregen. Was overigens wel in het 2de semester. Het lijkt mij niet zo'n probleem om er eentje te krijgen. De behandeld arts weet hoort hier de regels ook van te kennen.
pi_132384223
Ja mss gewoon even assistente bellen, die weet t vast ook wel, en kan ik evt gelijk afspraak maken.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_132384228
Gewoon vragen Mo, hier deden ze niets met mijn door de hormonen gekke moedervlek, die mag ik nu pas laten verwijderen.
Home is where the O+ is...
pi_132384244
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 06:34 schreef Aventura het volgende:
Over babyshower, misschien sta je er niet bij stil maar een kind krijgen is niet voor iedereen een wens, of weggelegd. Ik zal er nooit een krijgen, teveel wannabe- zwangeren in een medisch traject of bewust kindervrijen. Niet iedereen vindt babygedoe leuk!
Goed dat je dit aangeeft. Al probeer ik er bij vriendinnen waarvan ik het weet altijd rekening mee te houden en vice versa, maar je weet t nooit van iedereen.
pi_132384273
quote:
In principe geen probleem. Maar als t enigszins kan wachten dan wachten ze liever met ingrepen tot na de zwangerschap. Ff je huisarts vragen idd.

Tandarts verdoving is nooit een probleem. En als je tandarts niet wil verdoven zou k een ander zoeken :P die verdoving is lokaal en met een vrij onschuldig middel.
Ik heb zelfs twee wortelkanaalbehandelingen gehad tijdens mn laatste zwschap. En hell no zonder verdoving :X wel moet bijv een wortelkanaal soms na de zwschap afgemaakt worden vanwege het middel waarmee gespoeld wordt, maar dat verschilt een beetje.
:)
pi_132384294
Skips en Burdie, jullie kunnen de B'shower ook zelf organiseren? Of laat het je vent doen! Volgens mij is dat hoe het in Amerika gebeurt en hebben wij Ollanders daar weer dat verrassingselement aan vastgeplakt. Ik zou het niet gek vinden om voor een zelf georganiseerde babyshower uitgenodigd te worden. Leuk zelfs! Dan kan ik aan de zwangere vragen wat ze echt nog nodig heeft!
pi_132384304
Zo, morning ladies! Het is weer maandag langzaamaandag...

Slecht geslapen! Ging gisteren met schoonouders, gup en manlief uit eten en ik had varkenshaas besteld omdat dat toch altijd door en door gebakken moet zijn dacht ik. Maar hij was nog een klein beetje rosé. Ik vroeg m'n schoonmoeder of dit kwaad kon, zij zei van niet. En ik wilde niet zeuren/moeilijk doen dus heb het opgegeten (gelukkig was niet het hele stuk zo, waren kleine stukjes die een klein beetje zo waren). Maarja toen begon het vannacht toch te spoken en moest ik aan het verhaal van (ik geloof?) kimpossible denken over die vrienden van haar.
Ik neem de volgende keer wel gewoon een stuk gebakken vis of schnitzel, ik ga dit niet meer eten :N

Op het voedingscentrum staat dat het een beetje rosé mag zijn omdat de bacteriën aan de buitenkant zitten en niet aan de binnenkant, maar toch. Stress all over. En ik kreeg ook nog steken bij m'n schaambot (bandenpijn ;( ) dus dat hielp ook lekker.

Ah well. Ik ga proberen er niet teveel om te stressen maar voel me best schuldig. Had ik het dan toch moeten laten staan etc.
Volgende week afscheidsdiner van iemand van werk. Zoals gezegd wordt dat dus gewoon een stuk gebakken vis oid ;) :Y)
Tralalalaaa
pi_132384358
Tja, je kan er nu toch niets meer aan doen. Dus heeft stressen ook niet zoveel zin. Was het wel lekker en gezellig?
pi_132384370
Ja het smaakte prima (was met stroganoffsaus, yum) en erg gezellig. Peuter gedroeg zich keurig en was superlief en grappig. Het is zo'n poepie O+
Tralalalaaa
pi_132384575
O+ En dan krijg je er nog zo één!
pi_132384648
Sommige tandartsen zijn wat voorzichtig :)

Over babyshowers, ik ben blij dat ik niet hoef :D maar ik zou het leuk vinden om voor een ander te organiseren als die persoon dat wel op prijs zou stellen. Maar mijn beste vriendinnetje zit daar ook niet zo op te wachten.

Tap ik kan me het wel voorstellen hoor. Zo heb ik in t begin een keer lopen stressen over zalm ondat ik niet meer wist hoe het nou zat. Maar ik zat laats bij de vk..en daar belde iemand blijkbaar omdat ze iets had gegeten wat niet zo slim was en daar zeiden ze toen dat dat kan gebeuren en dat de kans dat je ziek wordt echt niet heel groot is en je er druk over maken al helemaal geen zin heeft...dus dat zeg ik bij deze tegen jou ;)

Hier een ontzettend wakkere nacht..geen reden, kon gewoon niet slapen. Zo irritant :)
pi_132384955
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 06:34 schreef Aventura het volgende:
It just aint all about you. Eb daar bedoel ik niet jou persoonlijk mee maar 'in general'. Weet het niet zo goed te verwoorden. Waar het op neer komt is dat je dingen doet die je écht stom vind omdat je van iemand houd. Zo ben ik eens naar een paarden dans show geweest omdat mijn vriendinnetje dat zo leuk vond. Die dansende knollen boeide me geen hol maar de glim in de ogen van mn vriendin maakte de 4 uur goed O+

En zo ook met baby showers.
pi_132385061
Daar heb je een goed punt hilz..
  maandag 21 oktober 2013 @ 09:22:55 #197
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132385093
@Bla, je mag de mijne wel organiseren? ;)

Hier weer een sticker van de VK op zak. Nog steeds verloopt alles volgens het boekje. Baby groeit goed, bloeddruk prima, ze vond me maar saai :+.
En woah, ik betrap mezelf steeds vaker op het genieten van de zwangerschap :o!
O+!
KuikenGuppy
pi_132385120
TAP, zal sel loslopen met die varkenshaas :Y

Hilzillah, ik vind de vergelijking niet echt kloppen :D Al snap ik wel wat je bedoelt.

En je zou overigens hetzelfde kunnen zeggen over die babyshower: it aint all about you. Je bent zwanger, de meeste van je vrienden zullen daar ook zonder babyshower niet aan voorbij gaan. Plus, je hebt straks ook nog de kraamperiode waarin men over het algemeen heel lief is voor je en langs komt en alles. Oftewel: aandacht heeft voor jou (en de mini). Oh, en gedurende je zwangerschap zul je er vast ook vaak zat over (kunnen) praten met je vrienden. Dus waarom wil 'jij' ook nog die babyshower?

Mij maakt het persoonlijk niet uit hoor. Om het maar niet te organiseren omdat sommige mensen dat misschien niet tof vinden, gaat ook weer wat ver.

Ik zou het gewoon zelf organiseren als ik het zo leuk vond :Y en niemand anders deed het.
pi_132385128
Hihi is goed hoor :P

En genieten is goed!!!
pi_132385179
Burdie: genieten, goed zo! O+

Ik was de laatste paar dagen weer extreem misselijk, maar vermoed dat dat eerder de heersende buikgriep hier is :+

En gisteren heb ik voor de allereerste keer zélf mijn spuit fraxiparine gezet/durven zetten *O* Was echt een beetje trots :@ heb er zelfs foto's van gemaakt, hahaha. Maar fijn dat ik weet dat ik het zelf kan. Het moet dagelijks, en stel dat M. een keer niet kan? Dus yay!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')