Volgens mij wel, omdat het niet de bloedbaan in gaat.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:33 schreef DJMomo het volgende:
Wie weet of je als zwangere een plaatselijke verdoving mag hebben? Heb een dingetje in binnenkant lies, dat ik graag weggesneden zou zien, maar ben nogal pieper, dus moet wel met verdoving
Ik wilde een bultje op mijn arm weg laten halen maar mijn huisarts wilde t niet doen. Ik moest volgend jaar maar terug komen. Ze wilde t risico niet nemen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:33 schreef DJMomo het volgende:
Wie weet of je als zwangere een plaatselijke verdoving mag hebben? Heb een dingetje in binnenkant lies, dat ik graag weggesneden zou zien, maar ben nogal pieper, dus moet wel met verdoving
Goed dat je dit aangeeft. Al probeer ik er bij vriendinnen waarvan ik het weet altijd rekening mee te houden en vice versa, maar je weet t nooit van iedereen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 06:34 schreef Aventura het volgende:
Over babyshower, misschien sta je er niet bij stil maar een kind krijgen is niet voor iedereen een wens, of weggelegd. Ik zal er nooit een krijgen, teveel wannabe- zwangeren in een medisch traject of bewust kindervrijen. Niet iedereen vindt babygedoe leuk!
In principe geen probleem. Maar als t enigszins kan wachten dan wachten ze liever met ingrepen tot na de zwangerschap. Ff je huisarts vragen idd.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:33 schreef DJMomo het volgende:
It just aint all about you. Eb daar bedoel ik niet jou persoonlijk mee maar 'in general'. Weet het niet zo goed te verwoorden. Waar het op neer komt is dat je dingen doet die je écht stom vind omdat je van iemand houd. Zo ben ik eens naar een paarden dans show geweest omdat mijn vriendinnetje dat zo leuk vond. Die dansende knollen boeide me geen hol maar de glim in de ogen van mn vriendin maakte de 4 uur goedquote:Op maandag 21 oktober 2013 06:34 schreef Aventura het volgende:
Over babyshower, misschien sta je er niet bij stil maar een kind krijgen is niet voor iedereen een wens, of weggelegd. Ik zal er nooit een krijgen, teveel wannabe- zwangeren in een medisch traject of bewust kindervrijen. Niet iedereen vindt babygedoe leuk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |