SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat leuk dat je moeder gaat oppassen. Mijn moeder gaat ook 2 middagen doen. Ik vind het steeds specialer om echte gesprekken met mijn moeder te hebben. Omdat ik weet hoe zij zich ooit voelde in voorbereiding naar haar kind maar ook omdat ik het idee heb dat ze nu anders naar me kijkt. Kan daar best emo van worden. Hoezo had je moeder dat idee? Ivm controlfreaking?herkenbaar hier, vandaar
Oh Purple, ik had het nooit eerder en linkte het direct aan mijn bloeddruk. Hopelijk valt het mee.
Jaa laatste werkweek, zo raar. Aan de ene kant ben ik er zo enorm aan toen aan de andere kant vraag ik me af wat ik met al die vrije tijd moet.
Nou losweken van werk ben ik niet bang voor, dat komt goed.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:23 schreef Take_A_Picture het volgende:
Oh, geloof me: Dat komt helemaal goed met je vrije tijd indelen!!! Ik was ervan overtuigd dat ik me niet los kon weken van werk. Maar dag 1 van m'n verlof had ik het al losgelaten.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:21 schreef Mabawa. het volgende:
Ha Kim, wil je de eerlijke versie of een het komt goed verhaal??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat leuk dat je moeder gaat oppassen. Mijn moeder gaat ook 2 middagen doen. Ik vind het steeds specialer om echte gesprekken met mijn moeder te hebben. Omdat ik weet hoe zij zich ooit voelde in voorbereiding naar haar kind maar ook omdat ik het idee heb dat ze nu anders naar me kijkt. Kan daar best emo van worden. Hoezo had je moeder dat idee? Ivm controlfreaking?herkenbaar hier, vandaar
Oh Purple, ik had het nooit eerder en linkte het direct aan mijn bloeddruk. Hopelijk valt het mee.
Jaa laatste werkweek, zo raar. Aan de ene kant ben ik er zo enorm aan toen aan de andere kant vraag ik me af wat ik met al die vrije tijd moet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Fijn he, zon oppasoma! Ik ben niet heel groot voorstander van zon vaste rol voor haar, maar ze wil zo graag. Ik weet altijd heel goed wat ik wil en ben daar ook aardig standvastig in, maar wat mij betreft wil ik hele normale dingen. Zij dacht dat ik van de extremen zou zijn en dat t meiske dus niks zou gaan mogen en dat ze zelf dagen in de keuken zou staan om maar e-nummervrije toestanden te bereiden. Ja, ik wil opletten met wat ik er in stop, maar geef dat kind alsjeblieft een boterham met jam als het zover is. En zoals ik er nu in sta wil ik ook inderdaad niet fulltime aan de Olvarit, maar dan zorg ik toch dat ze spullen in de vriezer heeft zitten? Zo heb ik heel wat dingen voor d'r weg kunnen nemen. Het raakte me best even dat ze dacht dat ik zo zou zijn, maar toen we erg op 1 lijn bleken te zitten was dat ook wel oké.
Fazzoletti, das al bijna! Nog een weekje![]()
Haha bur, ik zie het al voor me. Wel ontzettend fijn dat het dus geen gegeven is dat het tot t einde blijft hangen zo!Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:30 schreef Burdie het volgende:
@Kim ik dacht ook: dat komt nooit meer goed. Maar vanaf ergens halverwege het tweede trimester is het libido in zijn volledige glorie weer terug, met een schepje er bovenop zelfs.
Enig nadeel is dat mijn lichaam vaak niet mee wil werken, en ik regelmatig na een zwoel *ik ga vast naar boven* in slaap val.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, we hebben staanplaatsen. De kaartjes hebben we al 10 maanden in huisquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:46 schreef DJMomo het volgende:
Zand, toen ik met 38w opeens 2 nachten in het ZH lag, ben ik het per dag gaan bekijken. Uiteindelijk nog bijna 3 weken geduurd, dat was even minder
Concert met 37w zou ik denk ik niet meer doen. Ik vond het theater afgelopen zaterdag al 'vervelend'. Kan je er wel zitten?
Dan zou ik het al helemaal niet doen. Maar goed, je kunt altijd nog van te voren besluiten. Ik vond het op het eind niet meer fijn om stukken te lopen (suup was al te ver, bij wijze) en tijd staan moet ik helemaal al niet aan denken.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee, we hebben staanplaatsen. De kaartjes hebben we al 10 maanden in huis.
Het concert is overigens uitverkocht, dus we kunnen er vast iemand anders blij mee maken.
quote:[b]Op maandag 21 oktober 2013 15:27 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/Mabawa.[/url]
Fazz, ik neem mezelf weleens voor om op iedereen te reageren maar dat lukt echt niet hoor! Vind posts a la skippy altijd zo knap!
Nou ja! Dat vind ik dus ook echt schandalig. Kan me voorstellen dat je daar misselijk van wordt.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:24 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik ook niet meer, nadat ik ineens mijn kind in een topic over lelijke kindjes zag langskomen. Als ik ze nu post dan vaak in een spoiler.
Ik heb op een gegeven moment alleen afspraken aangenomen met de mededeling dat de mogelijkheid bestond dat ik het tegen die tijd moest afzeggen. En dan idd gewoon van dag tot dag bekijkenquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:36 schreef Burdie het volgende:
Zouden jullie met 38 weken zeggen: bekijk het maar, of gewoon een verjaardagsfeestje organiseren? Of dat 'last minute' bekijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |