abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132282892
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 23:58 schreef Elvi het volgende:

[..]

Haha nu ben ik wel benieuwd naar je analyse :P

@Minthy ben benieuwd naar de PMT. Ik heb er nu een beeld bij van sporten met je psycholoog :P
Zoals m'n psycholoog het uitlegde kwam het over als "(weer) leren voelen". In mijn specifieke geval is het het verminderen van het gepieker/nadenken/in m'n hoofd zitten en leren/durven te voelen. Klinkt vaag maar zoals hij het uitlegde paste het helemaal in het plaatje :P
Haptonomie is me ook nog aangeraden maar daarbij gaan ze aan je lopen frutten en dat zie ik niet zitten :P
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_132282901
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 23:58 schreef minthy het volgende:

[..]

Serieus nemen doe ik zeker
Graag :@
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_132282933
quote:
12s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 00:02 schreef Miniem het volgende:

[..]

Graag :@
Tante minthy!! O+
pi_132283030
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 23:56 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Hier toch echt niet op en neer. Mooie horizontale lijn. Niks, nada en noppes.
Jij hebt dus al -maanden- niet 1 moment gehad dat je op z'n minst neutraal voelde??
pi_132283102
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 00:06 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Jij hebt dus al -maanden- niet 1 moment gehad dat je op z'n minst neutraal voelde??
Niks voelt neutraal :)
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_132283174
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 23:58 schreef Elvi het volgende:

[..]

Haha nu ben ik wel benieuwd naar je analyse :P

@Minthy ben benieuwd naar de PMT. Ik heb er nu een beeld bij van sporten met je psycholoog :P
Nou, die ontdek ik gaandeweg tijdens het gesprek. Dan ga ik steeds meer info analyzeren en dat soort onzin :')
Marreh, ik denk dat zo'n gesprek een beetje te lang zou gaan duren (en ik ben een beetje stronken :@ *hik* ).
pi_132283433
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 00:08 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Niks voelt neutraal :)
das niet veel ;(
pi_132283714
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 00:19 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

das niet veel ;(
Zo voelt het dan ook. Ik heb dat wel eens eerder aangegeven bij mijn psycholoog. Alles voelt grijs aan, alles voelt aan zonder kleur. Nergens krijg ik een spark van. Ik doe alles bewust op rationeel niveau. Ik heb soms wel een 'yes' momentje, maar dat is 5 seconden.

De leegte doet van tijd tot tijd wel pijn, maar dat is het gevoel dat je niet weet wat je wil doen. De onkunde om iets van je leven te maken omdat je 'niks voelt'.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_132283778
Overigens bevestigd dat ook dat ik in een burnout zit naast mijn PTSD.
pi_132283804
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 00:37 schreef sitting_elfling het volgende:
Overigens bevestigd dat ook dat ik in een burnout zit naast mijn PTSD.
Is die burnout officieel? :{
pi_132283850
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 00:33 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Zo voelt het dan ook. Ik heb dat wel eens eerder aangegeven bij mijn psycholoog. Alles voelt grijs aan, alles voelt aan zonder kleur. Nergens krijg ik een spark van. Ik doe alles bewust op rationeel niveau. Ik heb soms wel een 'yes' momentje, maar dat is 5 seconden.

De leegte doet van tijd tot tijd wel pijn, maar dat is het gevoel dat je niet weet wat je wil doen. De onkunde om iets van je leven te maken omdat je 'niks voelt'.
Hey, daar is het spiegeltje weer! :P
Ligt dat aan die burnout?
Tante minthy!! O+
pi_132283878
quote:
8s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 00:39 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Yes.

quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 00:42 schreef minthy het volgende:

[..]

Hey, daar is het spiegeltje weer! :P
Ligt dat aan die burnout?
Yes. Overigens is die enorme leegte ook een enorm bekend symptoon onder die 'andere' ziekte :P ;) :P
pi_132283903
quote:
8s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 00:39 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Twas een mix tussen, of gaan voor depressie, of burnout. Na de relatie breuk!

De lichamelijke symptonen van de breuk waren de PTSD. Leuk he, relaties :D?
pi_132283908
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 00:44 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Yes.
Damn -O-

Rustig aan doen dus (en ja, ik weet dat jij een druk mannetje bent :P ) helen, genezen en de draad weer oppakken dus :)
pi_132283915
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 00:45 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Twas een mix tussen, of gaan voor depressie, of burnout. Na de relatie breuk!

De lichamelijke symptonen van de breuk waren de PTSD. Leuk he, relaties :D?
Relaties, can't live with em....and life sucks without them :P
pi_132283924
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 00:44 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Yes.

[..]

Yes. Overigens is die enorme leegte ook een enorm bekend symptoon onder die 'andere' ziekte :P ;) :P
Het zou hier eigenlijk wel bij al m'n diagnoses passen, bedenk ik me net :')
Maar aangezien ik het pas echt merk sinds eind vorig jaar geef ik gewoon m'n burnout de schuld. Net zo gemakkelijk :7
Tante minthy!! O+
pi_132283957
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 00:46 schreef minthy het volgende:

[..]

Maar aangezien ik het pas echt merk sinds eind vorig jaar geef ik gewoon m'n burnout de schuld. Net zo gemakkelijk :7
He bah ik wou weer onzin typen! _O- :')

Ik ga maar even gamen! :W
pi_132283987
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 00:46 schreef minthy het volgende:

[..]

Iemand met die ziekte heeft daar natuurlijk al langer last van. In mijn geval niet, al zat die burnout er al jaren lang aan te komen omdat ik nul komma nul om mij gaf, en alleen maar werkte en sociaal was. It was bound to happen anyway. Als die burnout er nu niet was, wassie er wel volgend jaar.
pi_132284002
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 00:48 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

He bah ik wou weer onzin typen! _O- :')

Ik ga maar even gamen! :W
Verstandig! _O-
Veel plezier :W
Tante minthy!! O+
pi_132284034
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 00:50 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Iemand met die ziekte heeft daar natuurlijk al langer last van. In mijn geval niet, al zat die burnout er al jaren lang aan te komen omdat ik nul komma nul om mij gaf, en alleen maar werkte en sociaal was. It was bound to happen anyway. Als die burnout er nu niet was, wassie er wel volgend jaar.
Hier exact hetzelfde :)
De avond voordat ik uitviel zat ik nog een schoolopdracht te maken voor het vak "managementsvaardigheden", dat ging over stresshantering en gevoeligheid voor burnout. "Nah, dat overkomt mij niet", dacht ik nog. Tja... :')
Tante minthy!! O+
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 00:58:30 #71
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_132284066
Tijd voor wat melancholische muziek ^O^

Guilty as changed.
The Best of Señor Chang --- Part II
pi_132284099
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 00:58 schreef Senor__Chang het volgende:

Die sla ik over :P
Volgens mij hoorde ik hem gisteren op de radio, hard op m'n onderlip moeten bijten :+
Tante minthy!! O+
pi_132285374
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 23:13 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ermee leren omgaan is ook lastig. Ik weet niet of wat jij hebt, met depressie te maken heeft, maar ik probeerde altijd het positieve van dingen in te zien en te lachen van de kleine dingen. Goed, dat helpt dan maar heel even, maar het is beter dan niks. De nare momenten, wist ik ook niet zo goed wat ik daarmee moest doen. Eigenlijk was het enige dat voor mij hielp, het vinden van afleiding.

Ik heb een voorraadje Xanax retard achter de hand, voor als ik me heel stressig voel (Xanax is een benzo). Maar het nadeel daarvan is, dat het zo'n 24 uur werkt, dus ik zal vannacht heel goed gaan slapen _O-
Afleiding kan helpen, maar op een moment dat je dan ergens genoeg van hebt is er een probleem. Dan is er even niks meer om naartoe te vluchten. En soms voel ik me zo slecht dat ik me nergens meer op kan concentreren.
quote:
Kom maar langs, maken we een crackhouse van mij woning! _O- :')
I'm in! :D
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 23:17 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik ervaarde misschien dat gevoel van leegte eerder als een gevoel van melancholie en hopeloosheid.
Zou dat kunnen kloppen?
Het ontbreken van licht aan het eind van de tunnel hoort er ook nog bij, bij die 2 eerder genoemden
Het is zo moeilijk uit te leggen eigenlijk. Dat gevoel van leegte is naar, dus niet niks, dus wel een gevoel, en het gaat bij mij wel degelijk samen met hopeloosheid, niet weten wat je moet. Om gek van te worden.
Iedereen omschrijft het ook op een andere manier. Misschien hebben twee mensen hetzelfde gevoel maar zullen zij dat anders omschrijven.

Gadverdamme, ik denk, ik zet mijn raam even open voor frisse lucht, nu meurt mijn hele kamer naar mest }:| En autogassen.

Vannacht weer slecht geslapen en al vroeg klaarwakker. Zodra het kan ga ik weer gewoon overdag slapen.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_132285379
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 00:58 schreef Senor__Chang het volgende:

O+
Why are you wearing that stupid man suit?
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 07:56:07 #75
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_132285394
'gewoon' overdag slapen? :P
Is jouw gebruikersnaam trouwens Fins?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')