Die werkt prima. Alleen oningewijden gaan janken door chocoladeletters in De Telegraaf..quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:13 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
als die rechtstaat nou eens zou werken...
Ook dan ga je als politie geen eigen rechter spelenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:15 schreef Bosweg het volgende:
[..]
Het gaat er om waar de maatschappij overlast van vindt. Niet jijzelf.
Nee. Het gaat om wat er in de wet staat. Iemand die de wet overtreed en overlast veroorzaakt moet gestraft worden. Niet door mij, niet door jou, ook niet door oom agent, maar door een rechter.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:15 schreef Bosweg het volgende:
[..]
Het gaat er om waar de maatschappij overlast van vindt. Niet jijzelf.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook dan ga je als politie geen eigen rechter spelen
Ze doen toch gewoon wat ze wordt opgedragen? Het wordt zelfs aangemoedigdquote:Tijdens die discussie heb ik er geen misverstand over laten bestaan dat het stevige politieoptreden in dit deel van de stad absoluut noodzakelijk is en dat ik hier vierkant achter sta. De resultaten die met deze aanpak in de afgelopen twee jaar zijn geboekt sterken mij in deze opvatting
Ja kom, laten we criminelen mensenrechten ontnemen, dat is pas een strak plan. Waren we geen beschaafd land met een rechtssysteem die voor iedereen geldt?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:46 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nee, ze de ene week oppakken voor iets en ze niet veel later opnieuw oppakken voor hetzelfde vergrijp zet zoden aan de dijk
Noem eens wat landen waar het recidive-cijfer met vergelijkbare doelgroepen lager ligt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:18 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
In jouw denkwijze waar tuig met een strenge blik en een foei er vanaf mag komen misschien.
Nee, dan kunnen ze beter klagen bij hun reclasseringsambtenaars over te hard politieoptredenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja kom, laten we criminelen mensenrechten ontnemen.
Het ging helemaal niet specifiek om Marokkanen. Dat maak jij ervan.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:14 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik kaart het gebruik daarvan aan, ja
Nee we haten moslims, dus alles is toegestaanquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja kom, laten we criminelen mensenrechten ontnemen, dat is pas een strak plan. Waren we geen beschaafd land met een rechtssysteem die voor iedereen geldt?
Jij weet net zo goed als ik dat die traditionele klassieke aanpak van oudsher voor geen meter deugt. Het zijn veranderde tijden en nieuwe tijden eisen nieuwe maatregelen. Dus waarom je alsnog schuil probeert te gaan achter een mantel van onschuld ala hippies uit de jaren 60 weet ik niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:16 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee. Het gaat om wat er in de wet staat. Iemand die de wet overtreed en overlast veroorzaakt moet gestraft worden. Niet door mij, niet door jou, ook niet door oom agent, maar door een rechter.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:19 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het ging helemaal niet specifiek om Marokkanen. Dat maak jij ervan.
quote:Agenten van het Haagse politiekorps in de Schilderswijk gaan zich te buiten aan bovenmatig geweld tegen buitenlanders. Daarnaast heerst er een sfeer van intimidatie en racisme in dat deel van het Haagse korps
quote:Al langer heeft Omroep West verhalen gehoord dat er zaken mis zouden gaan, dat agenten veel te gewelddadig zouden optreden, vooral tegen Marokkaanse jongens in de buurt.
het recidive cijfer zegt weinig, want daarin wordt niet meegenomen hoeveel misdrijven voorkomen worden doordat de criminelen uit de maatschappij verwijdert worden door ze lang vast te zetten.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:18 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Noem eens wat landen waar het recidive-cijfer met vergelijkbare doelgroepen lager ligt.
Ok. Laat maar zitten. Dit argument is namelijk gemaakt om misbruikt te worden. Iedereen kan zijn misdragingen goedpraten. "dit systeem werkt niet, dus ik neem het heft in eigen handen".quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:19 schreef Bosweg het volgende:
[..]
Jij weet net zo goed als ik dat die traditioneele klassieke aanpak van oudsher voor geen meter deugt. Het zijn veranderde tijden ennieuwe tijden eisen nieuwe maatregelen. Dus waarom je alsnog schuil probeert te gaan achter een mantel van onschuld ala hippies uit de jaren 60 weet ik niet.
Hij kan lezen.. Maar alles lezen is te moeilijk..quote:
Het staat er letterlijkquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij kan lezen.. Maar alles lezen is te moeilijk..
En ja: nu doe ik het ook
Ja, er staat nog wel meer letterlijk, in meerdere artikelen..quote:
Huhu, ik ga heel internet afzoeken naar artikelenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, er staat nog wel meer letterlijk, in meerdere artikelen..
Het strafrecht en het justitieel systeem is te log om snel genoeg in te springen op de veranderingen in de maatschappij. En dan heb ik liever dat het met een beetje kunst- en vliegwerk wordt opgevangen, dan dat we stram in het stramien blijven staan en de asocialen vrij spel geven.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:21 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ok. Laat maar zitten. Dit argument is namelijk gemaakt om misbruikt te worden. Iedereen kan zijn misdragingen goedpraten. "dit systeem werkt niet, dus ik neem het heft in eigen handen".
Dan begrijp je de kern van het argument niet en maak je van een maatschappelijk probleem een persoonlijke waar er geen bestaat.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:21 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ok. Laat maar zitten. Dit argument is namelijk gemaakt om misbruikt te worden. Iedereen kan zijn misdragingen goedpraten. "dit systeem werkt niet, dus ik neem het heft in eigen handen".
Ze staan in het eerste topic.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Huhu, ik ga heel internet afzoeken naar artikelen
Dus alle Marokkaanse verdachten doodknuppelen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:24 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
Het strafrecht en het justitieel systeem is te log om snel genoeg in te springen op de veranderingen in de maatschappij. En dan heb ik liever dat het met een beetje kunst- en vliegwerk wordt opgevangen, dan dat we stram in het stramien blijven staan en de asocialen vrij spel geven.
Neequote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:24 schreef Bosweg het volgende:
[..]
Dan begrijp je de kern van het argument niet en maak je van een maatschappelijk probleem een persoonlijke waar er geen bestaat.
nee, dat gaat wat ver, maar ze in hun eigen taal, klappen/geweld, aanspreken moet prima kunnen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus alle Marokkaanse verdachten doodknuppelen?
In de twee linkjes van Omroep West staat het iig alquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze staan in het eerste topic.
Nee. Wij houden ons aan de mesnenrechtenverdragenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:26 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
nee, dat gaat wat ver, maar ze in hun eigen taal, klappen/geweld, aanspreken moet prima kunnen.
Dat is dan voor jouw standpunt mooi meegenomen toch? Dus noem eens wat landen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:20 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
het recidive cijfer zegt weinig, want daarin wordt niet meegenomen hoeveel misdrijven voorkomen worden doordat de criminelen uit de maatschappij verwijdert worden door ze lang vast te zetten.
Onder welke steen kom jij vandaan?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:27 schreef DeVogelverschrikker het volgende:
En terecht. Verblijfsvergunning controleren, of anders (en anders toch wel) op pleuren!
Pleur zelf opquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:27 schreef DeVogelverschrikker het volgende:
En terecht. Verblijfsvergunning controleren, of anders (en anders toch wel) op pleuren!
Waarom verblijfsvergunning, Marokkanen zijn over het algemeen staatsburgerquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:27 schreef DeVogelverschrikker het volgende:
wat er allemaal mis is met de mensenrechtenverdragen en het misbruik ervan, daar valt nog weer een heel ander topic over te vullen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Wij houden ons aan de mesnenrechtenverdragen
quote:
quote:Drie oud-agenten en verschillende slachtoffers hebben bij Omroep West een boekje open gedaan over buitenproportioneel geweld tegen arrestanten in de Schilderswijk. Met name slachtoffers van buitenlandse afkomst worden geïntimideerd, in elkaar geslagen en mishandeld. Uit verklaringen blijkt dat er een cultuur van geweld zou bestaan bij het bureau De Heemstraat, een cultuur die al jarenlang in stand wordt gehouden.
Niks mis mee, onderschrijf ze volledigquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:28 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
wat er allemaal mis is met de mensenrechtenverdragen en het misbruik ervan, daar valt nog weer een heel ander topic over te vullen.
Marokkanen verliezen in principe in hun geboorteland hun staatsburgerrecht nooit, dus ze komen nooit van het dubbele paspoort af.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:28 schreef Peunage het volgende:
[..]
Waarom verblijfsvergunning, Marokkanen zijn over het algemeen staatsburger
ah, okquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:30 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik had wat anders gelezen dan dat het expliciet over Marokkanen zou gaan.
Goh. Zo leer je nog eens wat!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:30 schreef Bosweg het volgende:
[..]
Marokkanen verliezen in principe in hun geboorteland hun staatsburgerrecht nooit, dus ze komen nooit van het dubbele paspoort af.
Dat is een ander onderwerp. Maar verblijfsvergunning checken doe je over het algemeen bij (vermeende)illegalen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:30 schreef Bosweg het volgende:
[..]
Marokkanen verliezen in principe in hun geboorteland hun staatsburgerrecht nooit, dus ze komen nooit van het dubbele paspoort af.
Nee, ik bekijk het uit een wetsstandpuntquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:32 schreef DeVogelverschrikker het volgende:
[..]
Wat is het probleem? Bekijk jij nooit de misdaadcijfers?
Aha, op die fiets...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, ik bekijk het uit een wetsstandpunt
Dat is niet praktisch en maakt zich klaar om te falen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, ik bekijk het uit een wetsstandpunt
Wat jij soms leest en wat je wilt lezen zijn helaas twee aparte dingen. Dat geldt voor iedereen.quote:
Gelulquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:35 schreef DeVogelverschrikker het volgende:
[..]
Aha, op die fiets...
In dat geval; blijf ik bij mijn mening (én dus de feiten).
Verschil tussen Nederland en een bananenrepubliek is er nauwelijks inderdaad.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:35 schreef Bosweg het volgende:
[..]
Dat is niet praktisch en maakt zich klaar om te falen.
Nee, zit bijzonder vernuftig in elkaar.. Of zat dat iig..quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:35 schreef Bosweg het volgende:
[..]
Dat is niet praktisch en maakt zich klaar om te falen.
Net was jij er niet, nu ben ik er nietquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:38 schreef Peunage het volgende:
[..]
e-pleintje, over 10 minuten. Kom met al je vrienden, dan kom ik ook alleen
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:39 schreef Xa1pt het volgende:
Jellereppe is ook van een knuffelmarokkaan veranderd in een geagiteerde bontkraag trouwens.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:39 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Net was jij er niet, nu ben ik er niet
Dankzij dit soort topics. Als hij maar niet weer een ban te pakken heeft. Die jongen maakt zich veel te e-boos.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:39 schreef Xa1pt het volgende:
Jellereppe is ook van een knuffelmarokkaan veranderd in een geagiteerde bontkraag trouwens. Bedankt FOK!.
Het is een smoesmarokkaan die eigen volk boven alles stelt. Daar kan ik hem niet voor verwijten trouwens, dat doen we allen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:39 schreef Xa1pt het volgende:
Jellereppe is ook van een knuffelmarokkaan veranderd in een geagiteerde bontkraag trouwens. Bedankt FOK!.
Geen reden om verdachten aan te pakken via eigenrichtingquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:41 schreef DeVogelverschrikker het volgende:
[..]
Google search --> 'misdaadcijfers' --> ENTER.
Niks grappigs aan eigenlijk verdomme. Toffe kerel, maar met veel figuren die het IQ van een visstick hebben en het verschil niet weten tussen een Turk en een Marokkaan... tja.quote:
Bullshit. Het is een prima voorbeeld van hoe het hier met dat domme gepolariseer gaat. Op den duur gaat iemand zich vanzelf naar je verwachtingen gedragen. En dan ook nog triomfantelijk roepen: "zie je wel, ik zei toch dat die Marokkanen niet deugen?!?!?!".quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:41 schreef Bosweg het volgende:
[..]
Het is een smoesmarokkaan die eigen volk boven alles stelt.
Maar hij blijft telkens terugkomen ... dus ergens vindt hij het leuk?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:42 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Niks grappigs aan eigenlijk verdomme. Toffe kerel, maar met veel figuren die het IQ van een visstick hebben en het verschil niet weten tussen een Turk en een Marokkaan... tja.
JelleReppe is een goeie kerelquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:42 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Niks grappigs aan eigenlijk verdomme. Toffe kerel, maar met veel figuren die het IQ van een visstick hebben en het verschil niet weten tussen een Turk en een Marokkaan... tja.
Ja het internet moet je niet te letterlijk nemen iedereen weet dat IRL gaat alles anders aan toe dan online?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:45 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Bullshit. Het is een prima voorbeeld van hoe het hier met dat domme gepolariseer gaat. Op den duur gaat iemand zich vanzelf naar je verwachtingen gedragen. En dan ook nog triomfantelijk roepen: "zie je wel, ik zei toch dat die Marokkanen niet deugen?!?!?!".
negerquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:48 schreef Bosweg het volgende:
[..]
iedereen weet dat IRL gaat alles anders aan toe dan online?
idk, gewoon JelleReppe toch. Maakt voor mij niet uit dat hij Marokkaan is. Wel grappig dat het, buiten de discussies omtrent Marokkanen, niet 'opvalt' dat hij Marokkaan is. Hij komt dan ook over als deel van de groep waarvoor het door een minderheid verpest wordtquote:
Eensch. Afknallen dat tuig!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:48 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Prima en alle lof voor de politie van de Heemstraat. Vergeet niet dat in het Getto(zoals het Schilderswijk in de volksmond genoemd wordt) het grootste gajes woont dat er in de Hofstad rondloopt. Marokkaanse kinderen van 10/11 jaar lopen daar, zonder enig ouderlijk toezicht, op straat. Ze worden blijkbaar thuis niet gemist en gaan ondertussen de boel terroriseren.
Wie niet horen wil moet maar voelen. Dat is het enige wat werkt bij dit tuig.Ze zijn ver voorbij taakstraffen en jeugddetentie voor een half jaar.![]()
Ah, verwijfde zuurpruim doet ook nog even een duit in het zakje. Mooi.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:50 schreef 3-voud het volgende:
Krijgen die morocjes eindelijk een keer klop van Oom Agent? Mooi.
Oh god... El clowno.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:50 schreef 3-voud het volgende:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:50 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ah, verwijfde zuurpruim doet ook nog even een duit in het zakje. Mooi.
Daar heb je ze weer. Maken bijna ruzie met elkaar wie als eerste magquote:
Gerechtigheid voor ons!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:50 schreef 3-voud het volgende:
Weet je nu nog niet dat je.. Laat maar..quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:50 schreef 3-voud het volgende:
Doe even een goed woordje voor 'm bij de IND. Die is genaturaliseerd nog voordat je uitgesproken bent met "het valt helemaal niet op dat-ie Marokkaan is".quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:50 schreef hugecooll het volgende:
[..]
idk, gewoon JelleReppe toch. Maakt voor mij niet uit dat hij Marokkaan is. Wel grappig dat het, buiten de discussies omtrent Marokkanen, niet 'opvalt' dat hij Marokkaan is. Hij komt dan ook over als deel van de groep waarvoor het door een minderheid verpest wordt
Dan is het weer niet goed.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:50 schreef 3-voud het volgende:
Sommige Marokkaanse vrouwen ook hoorquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:52 schreef DeVogelverschrikker het volgende:
[..]
Gerechtigheid voor ons!![]()
Volgend probleem: de Polen en Bulgaren.
(Hoewel sommige knappe Bulgaarse vrouwen mogen blijven...)
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:53 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Doe even een goed woordje voor 'm bij de IND. Die is genaturaliseerd nog voordat je uitgesproken bent met "het valt helemaal niet op dat-ie Marokkaan is".
Pfff... van een paar zelfverheerlijkte roeptoeters op Fok moet je niet zoveel aantrekken.quote:
Nee joh, ik wilde alleen hoi zeggen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:52 schreef 3-voud het volgende:
[..]
[..]
Daar heb je ze weer. Maken bijna ruzie met elkaar wie als eerste mag
Ik geef je toe dat Marokkanen er enorm staan te lijden onder het gedrag van pak m beet de helft van de eigen bevolking. Dit beïnvloedt negatief de publieke opinie.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:50 schreef hugecooll het volgende:
[..]
idk, gewoon JelleReppe toch. Maakt voor mij niet uit dat hij Marokkaan is. Wel grappig dat het, buiten de discussies omtrent Marokkanen, niet 'opvalt' dat hij Marokkaan is. Hij komt dan ook over als deel van de groep waarvoor het door een minderheid verpest wordt
Klopt!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:53 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Sommige Marokkaanse vrouwen ook hoor
Nee, daar trappen we niet meer in 3-voud.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:53 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het mooie is: ze prefereren steeds meer de Nederlandse jongen/man.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:55 schreef DeVogelverschrikker het volgende:
[..]
Klopt!de ingeburgerde hoofddoeklozen.
Die moslim moeten worden. Islamisering +1quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:57 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het mooie is: ze prefereren steeds meer de Nederlandse jongen/man.
Tel uit je winst.
Vasthouden die prehistorische gedachte. Je jaagt ze meer en meer van jullie wegquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:58 schreef Peunage het volgende:
[..]
Die moslim moeten worden. Islamisering +1![]()
![]()
Klopt. Maar andersom ook! Alle 16-jarige komen nu als een breezertje met een nep-Gucci-straat-Turk/Marokkaan thuis..quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:57 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het mooie is: ze prefereren steeds meer de Nederlandse jongen/man.
Tel uit je winst.
Mja, wat in mijn post eigenlijk opmerkelijker is, is dat ik het opvallend vind dat een persoon als JelleReppe Marokkaan is, terwijl ik dat bij een asociaal bontkraagje niet hebquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:55 schreef Bosweg het volgende:
[..]
Ik geef je toe dat Marokkanen er enorm staan te lijden onder het gedrag van pak m beet de helft van de eigen bevolking. Dit beïnvloedt negatief de publieke opinie.
Verdammt noch mal! Worden het, net als de ex-rokers altijd de grootste anti's worden, van die extremistische haatbaarden. En daar hebben we er al zoveel van in Nederland! Nog even en ze richten hun eigen partij op, wat ik je brom.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:58 schreef Peunage het volgende:
[..]
![]()
Neuh. Dat beeld is al omgekeerd.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:59 schreef DeVogelverschrikker het volgende:
[..]
Klopt. Maar andersom ook! Alle 16-jarige komen nu als een breezertje met een nep-Gucci-straat-Turk/Marokkaan thuis..
Maar dan wel graag eentje zonder snorquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:53 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Klopt, ik heb ook niks met Marokkaanse vrouwen. Veel te bazerig.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Vasthouden die prehistorische gedachte. Je jaagt ze meer en meer van jullie weg
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:58 schreef Peunage het volgende:
[..]
![]()
Wanneer komt het volgende islam-topic trouwens? Het is al te lang geweest...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Klopt. Jullie hebben enkel imago. Nu de ballen nog.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:01 schreef Peunage het volgende:
[..]
Klopt, ik heb ook niks met Marokkaanse vrouwen. Veel te bazerig.
Owh, ik ren naar hem toe anders.. Maar daar heb je vast ook een verklaring voor..quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wat zit je dwars meid...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, ik ren naar hem toe anders.. Maar daar heb je vast ook een verklaring voor..
Ff denken, ik heb borderline en schizofrenie, en ik ben links..
Marokkaanse jongens lopen ook meer kans op schizofrenie dus dat kan een prima match worden.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, ik ren naar hem toe anders.. Maar daar heb je vast ook een verklaring voor..
Ja klopt, die bedoel ik ja...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:01 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Neuh. Dat beeld is al omgekeerd.
Die Nederlandse hoogblonde leeghoofden kotsen er ook steeds meer op.
Niks, ik vind Peunage leuk en jou niet...quote:
Peunage is niet Marokkaansquote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:04 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Marokkaanse jongens lopen ook meer kans op schizofrenie dus dat kan een prima match worden.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niks, ik vind Peunage leuk en jou niet...
Waar is je morele superioriteit in deze trouwens?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je windt er geen doekjes om hè? Wanneer gaan we getuige zijn van 3-voud die uit de kast komt?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:02 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Klopt. Jullie hebben enkel imago. Nu de ballen nog.
Ik ben een mr.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:05 schreef Bosweg het volgende:
[..]
Waar is je morele superioriteit in deze trouwens?ik vind zoiets eigenlijk leuk en probeer je niet te bespotten
Nou, vooruit. Ik zal ook een keer op jou happen omdat je zo enorm je best ervoor doet:quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:06 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je windt er geen doekjes om hè? Wanneer gaan we getuige zijn van 3-voud die uit de kast komt?
Yups, een vrouwelijke mr.quote:
Mevrouw meester is de aanspreektitel..quote:
Da's nog eens lief van je.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:07 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nou, vooruit. Ik zal ook een keer op jou happen omdat je zo enorm je best ervoor doet:
Hoi
Slechte openingslijn man.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:11 schreef DeVogelverschrikker het volgende:
[..]
Het spijt me voor je...
Koffie?
Nah, noch vervelend, noch koffie,, Ga zo slapen..quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:11 schreef DeVogelverschrikker het volgende:
[..]
Het spijt me voor je...
Koffie?
Kan het je afraden. Maar bemoei me er verder niet mee.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:11 schreef DeVogelverschrikker het volgende:
[..]
Het spijt me voor je...
Koffie?
LOLquote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:13 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kan het je afraden. Maar bemoei me er verder niet mee.
Dat hoef je niet te benoemen..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |