Peunage is niet Marokkaansquote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:04 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Marokkaanse jongens lopen ook meer kans op schizofrenie dus dat kan een prima match worden.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niks, ik vind Peunage leuk en jou niet...
Waar is je morele superioriteit in deze trouwens?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, ik ren naar hem toe anders.. Maar daar heb je vast ook een verklaring voor..
Ff denken, ik heb borderline en schizofrenie, en ik ben links..
Je windt er geen doekjes om hè? Wanneer gaan we getuige zijn van 3-voud die uit de kast komt?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:02 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Klopt. Jullie hebben enkel imago. Nu de ballen nog.
Ik ben een mr.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:05 schreef Bosweg het volgende:
[..]
Waar is je morele superioriteit in deze trouwens?ik vind zoiets eigenlijk leuk en probeer je niet te bespotten
Nou, vooruit. Ik zal ook een keer op jou happen omdat je zo enorm je best ervoor doet:quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:06 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je windt er geen doekjes om hè? Wanneer gaan we getuige zijn van 3-voud die uit de kast komt?
Yups, een vrouwelijke mr.quote:
Mevrouw meester is de aanspreektitel..quote:
Da's nog eens lief van je.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:07 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nou, vooruit. Ik zal ook een keer op jou happen omdat je zo enorm je best ervoor doet:
Hoi
Slechte openingslijn man.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:11 schreef DeVogelverschrikker het volgende:
[..]
Het spijt me voor je...
Koffie?
Nah, noch vervelend, noch koffie,, Ga zo slapen..quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:11 schreef DeVogelverschrikker het volgende:
[..]
Het spijt me voor je...
Koffie?
Kan het je afraden. Maar bemoei me er verder niet mee.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:11 schreef DeVogelverschrikker het volgende:
[..]
Het spijt me voor je...
Koffie?
LOLquote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:13 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kan het je afraden. Maar bemoei me er verder niet mee.
Dat hoef je niet te benoemen..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |