Nee. Wij houden ons aan de mesnenrechtenverdragenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:26 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
nee, dat gaat wat ver, maar ze in hun eigen taal, klappen/geweld, aanspreken moet prima kunnen.
Dat is dan voor jouw standpunt mooi meegenomen toch? Dus noem eens wat landen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:20 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
het recidive cijfer zegt weinig, want daarin wordt niet meegenomen hoeveel misdrijven voorkomen worden doordat de criminelen uit de maatschappij verwijdert worden door ze lang vast te zetten.
Onder welke steen kom jij vandaan?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:27 schreef DeVogelverschrikker het volgende:
En terecht. Verblijfsvergunning controleren, of anders (en anders toch wel) op pleuren!
Pleur zelf opquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:27 schreef DeVogelverschrikker het volgende:
En terecht. Verblijfsvergunning controleren, of anders (en anders toch wel) op pleuren!
Waarom verblijfsvergunning, Marokkanen zijn over het algemeen staatsburgerquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:27 schreef DeVogelverschrikker het volgende:
wat er allemaal mis is met de mensenrechtenverdragen en het misbruik ervan, daar valt nog weer een heel ander topic over te vullen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Wij houden ons aan de mesnenrechtenverdragen
quote:
quote:Drie oud-agenten en verschillende slachtoffers hebben bij Omroep West een boekje open gedaan over buitenproportioneel geweld tegen arrestanten in de Schilderswijk. Met name slachtoffers van buitenlandse afkomst worden geïntimideerd, in elkaar geslagen en mishandeld. Uit verklaringen blijkt dat er een cultuur van geweld zou bestaan bij het bureau De Heemstraat, een cultuur die al jarenlang in stand wordt gehouden.
Niks mis mee, onderschrijf ze volledigquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:28 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
wat er allemaal mis is met de mensenrechtenverdragen en het misbruik ervan, daar valt nog weer een heel ander topic over te vullen.
Marokkanen verliezen in principe in hun geboorteland hun staatsburgerrecht nooit, dus ze komen nooit van het dubbele paspoort af.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:28 schreef Peunage het volgende:
[..]
Waarom verblijfsvergunning, Marokkanen zijn over het algemeen staatsburger
ah, okquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:30 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik had wat anders gelezen dan dat het expliciet over Marokkanen zou gaan.
Goh. Zo leer je nog eens wat!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:30 schreef Bosweg het volgende:
[..]
Marokkanen verliezen in principe in hun geboorteland hun staatsburgerrecht nooit, dus ze komen nooit van het dubbele paspoort af.
Dat is een ander onderwerp. Maar verblijfsvergunning checken doe je over het algemeen bij (vermeende)illegalen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:30 schreef Bosweg het volgende:
[..]
Marokkanen verliezen in principe in hun geboorteland hun staatsburgerrecht nooit, dus ze komen nooit van het dubbele paspoort af.
Nee, ik bekijk het uit een wetsstandpuntquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:32 schreef DeVogelverschrikker het volgende:
[..]
Wat is het probleem? Bekijk jij nooit de misdaadcijfers?
Aha, op die fiets...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, ik bekijk het uit een wetsstandpunt
Dat is niet praktisch en maakt zich klaar om te falen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, ik bekijk het uit een wetsstandpunt
Wat jij soms leest en wat je wilt lezen zijn helaas twee aparte dingen. Dat geldt voor iedereen.quote:
Gelulquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:35 schreef DeVogelverschrikker het volgende:
[..]
Aha, op die fiets...
In dat geval; blijf ik bij mijn mening (én dus de feiten).
Verschil tussen Nederland en een bananenrepubliek is er nauwelijks inderdaad.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:35 schreef Bosweg het volgende:
[..]
Dat is niet praktisch en maakt zich klaar om te falen.
Nee, zit bijzonder vernuftig in elkaar.. Of zat dat iig..quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:35 schreef Bosweg het volgende:
[..]
Dat is niet praktisch en maakt zich klaar om te falen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |