Waarom verblijfsvergunning, Marokkanen zijn over het algemeen staatsburgerquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:27 schreef DeVogelverschrikker het volgende:
En terecht. Verblijfsvergunning controleren, of anders (en anders toch wel) op pleuren!
wat er allemaal mis is met de mensenrechtenverdragen en het misbruik ervan, daar valt nog weer een heel ander topic over te vullen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Wij houden ons aan de mesnenrechtenverdragen
quote:
quote:Drie oud-agenten en verschillende slachtoffers hebben bij Omroep West een boekje open gedaan over buitenproportioneel geweld tegen arrestanten in de Schilderswijk. Met name slachtoffers van buitenlandse afkomst worden geïntimideerd, in elkaar geslagen en mishandeld. Uit verklaringen blijkt dat er een cultuur van geweld zou bestaan bij het bureau De Heemstraat, een cultuur die al jarenlang in stand wordt gehouden.
Niks mis mee, onderschrijf ze volledigquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:28 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
wat er allemaal mis is met de mensenrechtenverdragen en het misbruik ervan, daar valt nog weer een heel ander topic over te vullen.
Marokkanen verliezen in principe in hun geboorteland hun staatsburgerrecht nooit, dus ze komen nooit van het dubbele paspoort af.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:28 schreef Peunage het volgende:
[..]
Waarom verblijfsvergunning, Marokkanen zijn over het algemeen staatsburger
ah, okquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:30 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik had wat anders gelezen dan dat het expliciet over Marokkanen zou gaan.
Goh. Zo leer je nog eens wat!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:30 schreef Bosweg het volgende:
[..]
Marokkanen verliezen in principe in hun geboorteland hun staatsburgerrecht nooit, dus ze komen nooit van het dubbele paspoort af.
Dat is een ander onderwerp. Maar verblijfsvergunning checken doe je over het algemeen bij (vermeende)illegalen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:30 schreef Bosweg het volgende:
[..]
Marokkanen verliezen in principe in hun geboorteland hun staatsburgerrecht nooit, dus ze komen nooit van het dubbele paspoort af.
Nee, ik bekijk het uit een wetsstandpuntquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:32 schreef DeVogelverschrikker het volgende:
[..]
Wat is het probleem? Bekijk jij nooit de misdaadcijfers?
Aha, op die fiets...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, ik bekijk het uit een wetsstandpunt
Dat is niet praktisch en maakt zich klaar om te falen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, ik bekijk het uit een wetsstandpunt
Wat jij soms leest en wat je wilt lezen zijn helaas twee aparte dingen. Dat geldt voor iedereen.quote:
Gelulquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:35 schreef DeVogelverschrikker het volgende:
[..]
Aha, op die fiets...
In dat geval; blijf ik bij mijn mening (én dus de feiten).
Verschil tussen Nederland en een bananenrepubliek is er nauwelijks inderdaad.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:35 schreef Bosweg het volgende:
[..]
Dat is niet praktisch en maakt zich klaar om te falen.
Nee, zit bijzonder vernuftig in elkaar.. Of zat dat iig..quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:35 schreef Bosweg het volgende:
[..]
Dat is niet praktisch en maakt zich klaar om te falen.
Net was jij er niet, nu ben ik er nietquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:38 schreef Peunage het volgende:
[..]
e-pleintje, over 10 minuten. Kom met al je vrienden, dan kom ik ook alleen
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:39 schreef Xa1pt het volgende:
Jellereppe is ook van een knuffelmarokkaan veranderd in een geagiteerde bontkraag trouwens.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:39 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Net was jij er niet, nu ben ik er niet
Dankzij dit soort topics. Als hij maar niet weer een ban te pakken heeft. Die jongen maakt zich veel te e-boos.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:39 schreef Xa1pt het volgende:
Jellereppe is ook van een knuffelmarokkaan veranderd in een geagiteerde bontkraag trouwens. Bedankt FOK!.
Het is een smoesmarokkaan die eigen volk boven alles stelt. Daar kan ik hem niet voor verwijten trouwens, dat doen we allen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:39 schreef Xa1pt het volgende:
Jellereppe is ook van een knuffelmarokkaan veranderd in een geagiteerde bontkraag trouwens. Bedankt FOK!.
Geen reden om verdachten aan te pakken via eigenrichtingquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:41 schreef DeVogelverschrikker het volgende:
[..]
Google search --> 'misdaadcijfers' --> ENTER.
Niks grappigs aan eigenlijk verdomme. Toffe kerel, maar met veel figuren die het IQ van een visstick hebben en het verschil niet weten tussen een Turk en een Marokkaan... tja.quote:
Bullshit. Het is een prima voorbeeld van hoe het hier met dat domme gepolariseer gaat. Op den duur gaat iemand zich vanzelf naar je verwachtingen gedragen. En dan ook nog triomfantelijk roepen: "zie je wel, ik zei toch dat die Marokkanen niet deugen?!?!?!".quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:41 schreef Bosweg het volgende:
[..]
Het is een smoesmarokkaan die eigen volk boven alles stelt.
Maar hij blijft telkens terugkomen ... dus ergens vindt hij het leuk?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:42 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Niks grappigs aan eigenlijk verdomme. Toffe kerel, maar met veel figuren die het IQ van een visstick hebben en het verschil niet weten tussen een Turk en een Marokkaan... tja.
JelleReppe is een goeie kerelquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:42 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Niks grappigs aan eigenlijk verdomme. Toffe kerel, maar met veel figuren die het IQ van een visstick hebben en het verschil niet weten tussen een Turk en een Marokkaan... tja.
Ja het internet moet je niet te letterlijk nemen iedereen weet dat IRL gaat alles anders aan toe dan online?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:45 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Bullshit. Het is een prima voorbeeld van hoe het hier met dat domme gepolariseer gaat. Op den duur gaat iemand zich vanzelf naar je verwachtingen gedragen. En dan ook nog triomfantelijk roepen: "zie je wel, ik zei toch dat die Marokkanen niet deugen?!?!?!".
negerquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:48 schreef Bosweg het volgende:
[..]
iedereen weet dat IRL gaat alles anders aan toe dan online?
idk, gewoon JelleReppe toch. Maakt voor mij niet uit dat hij Marokkaan is. Wel grappig dat het, buiten de discussies omtrent Marokkanen, niet 'opvalt' dat hij Marokkaan is. Hij komt dan ook over als deel van de groep waarvoor het door een minderheid verpest wordtquote:
Eensch. Afknallen dat tuig!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:48 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Prima en alle lof voor de politie van de Heemstraat. Vergeet niet dat in het Getto(zoals het Schilderswijk in de volksmond genoemd wordt) het grootste gajes woont dat er in de Hofstad rondloopt. Marokkaanse kinderen van 10/11 jaar lopen daar, zonder enig ouderlijk toezicht, op straat. Ze worden blijkbaar thuis niet gemist en gaan ondertussen de boel terroriseren.
Wie niet horen wil moet maar voelen. Dat is het enige wat werkt bij dit tuig.Ze zijn ver voorbij taakstraffen en jeugddetentie voor een half jaar.![]()
Ah, verwijfde zuurpruim doet ook nog even een duit in het zakje. Mooi.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:50 schreef 3-voud het volgende:
Krijgen die morocjes eindelijk een keer klop van Oom Agent? Mooi.
Oh god... El clowno.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:50 schreef 3-voud het volgende:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:50 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ah, verwijfde zuurpruim doet ook nog even een duit in het zakje. Mooi.
Daar heb je ze weer. Maken bijna ruzie met elkaar wie als eerste magquote:
Gerechtigheid voor ons!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:50 schreef 3-voud het volgende:
Weet je nu nog niet dat je.. Laat maar..quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:50 schreef 3-voud het volgende:
Doe even een goed woordje voor 'm bij de IND. Die is genaturaliseerd nog voordat je uitgesproken bent met "het valt helemaal niet op dat-ie Marokkaan is".quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:50 schreef hugecooll het volgende:
[..]
idk, gewoon JelleReppe toch. Maakt voor mij niet uit dat hij Marokkaan is. Wel grappig dat het, buiten de discussies omtrent Marokkanen, niet 'opvalt' dat hij Marokkaan is. Hij komt dan ook over als deel van de groep waarvoor het door een minderheid verpest wordt
Dan is het weer niet goed.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:50 schreef 3-voud het volgende:
Sommige Marokkaanse vrouwen ook hoorquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:52 schreef DeVogelverschrikker het volgende:
[..]
Gerechtigheid voor ons!![]()
Volgend probleem: de Polen en Bulgaren.
(Hoewel sommige knappe Bulgaarse vrouwen mogen blijven...)
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:53 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Doe even een goed woordje voor 'm bij de IND. Die is genaturaliseerd nog voordat je uitgesproken bent met "het valt helemaal niet op dat-ie Marokkaan is".
Pfff... van een paar zelfverheerlijkte roeptoeters op Fok moet je niet zoveel aantrekken.quote:
Nee joh, ik wilde alleen hoi zeggen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:52 schreef 3-voud het volgende:
[..]
[..]
Daar heb je ze weer. Maken bijna ruzie met elkaar wie als eerste mag
Ik geef je toe dat Marokkanen er enorm staan te lijden onder het gedrag van pak m beet de helft van de eigen bevolking. Dit beïnvloedt negatief de publieke opinie.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:50 schreef hugecooll het volgende:
[..]
idk, gewoon JelleReppe toch. Maakt voor mij niet uit dat hij Marokkaan is. Wel grappig dat het, buiten de discussies omtrent Marokkanen, niet 'opvalt' dat hij Marokkaan is. Hij komt dan ook over als deel van de groep waarvoor het door een minderheid verpest wordt
Klopt!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:53 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Sommige Marokkaanse vrouwen ook hoor
Nee, daar trappen we niet meer in 3-voud.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:53 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Sommige Marokkaanse vrouwen ook hoor
Het mooie is: ze prefereren steeds meer de Nederlandse jongen/man.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:55 schreef DeVogelverschrikker het volgende:
[..]
Klopt!de ingeburgerde hoofddoeklozen.
Die moslim moeten worden. Islamisering +1quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:57 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het mooie is: ze prefereren steeds meer de Nederlandse jongen/man.
Tel uit je winst.
Vasthouden die prehistorische gedachte. Je jaagt ze meer en meer van jullie wegquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:58 schreef Peunage het volgende:
[..]
Die moslim moeten worden. Islamisering +1![]()
![]()
Klopt. Maar andersom ook! Alle 16-jarige komen nu als een breezertje met een nep-Gucci-straat-Turk/Marokkaan thuis..quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:57 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het mooie is: ze prefereren steeds meer de Nederlandse jongen/man.
Tel uit je winst.
Mja, wat in mijn post eigenlijk opmerkelijker is, is dat ik het opvallend vind dat een persoon als JelleReppe Marokkaan is, terwijl ik dat bij een asociaal bontkraagje niet hebquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:55 schreef Bosweg het volgende:
[..]
Ik geef je toe dat Marokkanen er enorm staan te lijden onder het gedrag van pak m beet de helft van de eigen bevolking. Dit beïnvloedt negatief de publieke opinie.
Verdammt noch mal! Worden het, net als de ex-rokers altijd de grootste anti's worden, van die extremistische haatbaarden. En daar hebben we er al zoveel van in Nederland! Nog even en ze richten hun eigen partij op, wat ik je brom.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:58 schreef Peunage het volgende:
[..]
Die moslim moeten worden. Islamisering +1![]()
![]()
Neuh. Dat beeld is al omgekeerd.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:59 schreef DeVogelverschrikker het volgende:
[..]
Klopt. Maar andersom ook! Alle 16-jarige komen nu als een breezertje met een nep-Gucci-straat-Turk/Marokkaan thuis..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |