Net was jij er niet, nu ben ik er nietquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:38 schreef Peunage het volgende:
[..]
e-pleintje, over 10 minuten. Kom met al je vrienden, dan kom ik ook alleen
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:39 schreef Xa1pt het volgende:
Jellereppe is ook van een knuffelmarokkaan veranderd in een geagiteerde bontkraag trouwens.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:39 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Net was jij er niet, nu ben ik er niet
Dankzij dit soort topics. Als hij maar niet weer een ban te pakken heeft. Die jongen maakt zich veel te e-boos.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:39 schreef Xa1pt het volgende:
Jellereppe is ook van een knuffelmarokkaan veranderd in een geagiteerde bontkraag trouwens. Bedankt FOK!.
Het is een smoesmarokkaan die eigen volk boven alles stelt. Daar kan ik hem niet voor verwijten trouwens, dat doen we allen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:39 schreef Xa1pt het volgende:
Jellereppe is ook van een knuffelmarokkaan veranderd in een geagiteerde bontkraag trouwens. Bedankt FOK!.
Geen reden om verdachten aan te pakken via eigenrichtingquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:41 schreef DeVogelverschrikker het volgende:
[..]
Google search --> 'misdaadcijfers' --> ENTER.
Niks grappigs aan eigenlijk verdomme. Toffe kerel, maar met veel figuren die het IQ van een visstick hebben en het verschil niet weten tussen een Turk en een Marokkaan... tja.quote:
Bullshit. Het is een prima voorbeeld van hoe het hier met dat domme gepolariseer gaat. Op den duur gaat iemand zich vanzelf naar je verwachtingen gedragen. En dan ook nog triomfantelijk roepen: "zie je wel, ik zei toch dat die Marokkanen niet deugen?!?!?!".quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:41 schreef Bosweg het volgende:
[..]
Het is een smoesmarokkaan die eigen volk boven alles stelt.
Maar hij blijft telkens terugkomen ... dus ergens vindt hij het leuk?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:42 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Niks grappigs aan eigenlijk verdomme. Toffe kerel, maar met veel figuren die het IQ van een visstick hebben en het verschil niet weten tussen een Turk en een Marokkaan... tja.
JelleReppe is een goeie kerelquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:42 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Niks grappigs aan eigenlijk verdomme. Toffe kerel, maar met veel figuren die het IQ van een visstick hebben en het verschil niet weten tussen een Turk en een Marokkaan... tja.
Ja het internet moet je niet te letterlijk nemen iedereen weet dat IRL gaat alles anders aan toe dan online?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:45 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Bullshit. Het is een prima voorbeeld van hoe het hier met dat domme gepolariseer gaat. Op den duur gaat iemand zich vanzelf naar je verwachtingen gedragen. En dan ook nog triomfantelijk roepen: "zie je wel, ik zei toch dat die Marokkanen niet deugen?!?!?!".
negerquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:48 schreef Bosweg het volgende:
[..]
iedereen weet dat IRL gaat alles anders aan toe dan online?
idk, gewoon JelleReppe toch. Maakt voor mij niet uit dat hij Marokkaan is. Wel grappig dat het, buiten de discussies omtrent Marokkanen, niet 'opvalt' dat hij Marokkaan is. Hij komt dan ook over als deel van de groep waarvoor het door een minderheid verpest wordtquote:
Eensch. Afknallen dat tuig!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:48 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Prima en alle lof voor de politie van de Heemstraat. Vergeet niet dat in het Getto(zoals het Schilderswijk in de volksmond genoemd wordt) het grootste gajes woont dat er in de Hofstad rondloopt. Marokkaanse kinderen van 10/11 jaar lopen daar, zonder enig ouderlijk toezicht, op straat. Ze worden blijkbaar thuis niet gemist en gaan ondertussen de boel terroriseren.
Wie niet horen wil moet maar voelen. Dat is het enige wat werkt bij dit tuig.Ze zijn ver voorbij taakstraffen en jeugddetentie voor een half jaar.![]()
Ah, verwijfde zuurpruim doet ook nog even een duit in het zakje. Mooi.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:50 schreef 3-voud het volgende:
Krijgen die morocjes eindelijk een keer klop van Oom Agent? Mooi.
Oh god... El clowno.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:50 schreef 3-voud het volgende:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:50 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ah, verwijfde zuurpruim doet ook nog even een duit in het zakje. Mooi.
Daar heb je ze weer. Maken bijna ruzie met elkaar wie als eerste magquote:
Gerechtigheid voor ons!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:50 schreef 3-voud het volgende:
Weet je nu nog niet dat je.. Laat maar..quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:50 schreef 3-voud het volgende:
Doe even een goed woordje voor 'm bij de IND. Die is genaturaliseerd nog voordat je uitgesproken bent met "het valt helemaal niet op dat-ie Marokkaan is".quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:50 schreef hugecooll het volgende:
[..]
idk, gewoon JelleReppe toch. Maakt voor mij niet uit dat hij Marokkaan is. Wel grappig dat het, buiten de discussies omtrent Marokkanen, niet 'opvalt' dat hij Marokkaan is. Hij komt dan ook over als deel van de groep waarvoor het door een minderheid verpest wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |