Ik heb wel respect voor die man, hij spreekt achterlijk veel talenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:53 schreef Specularium het volgende:
Timmerfrans, wat een kutlul is het ook.
Ivo Niehe ookquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:55 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik heb wel respect voor die man, hij spreekt achterlijk veel talen
goeie accenten erbij ook, toppiequote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:55 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik heb wel respect voor die man, hij spreekt achterlijk veel talen
Uh nee. Kijk maar.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik was eerder met je vuige badjas.
En hij blijft nu ook rustig terwijl Rutger aan het zuigen isquote:
Vanavond komen er elektriciens bij hem langs denk ikquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:58 schreef Specularium het volgende:
Danny is teringvervelend, zal me niks verbazen als hij nog vaak klappen krijgt.
Danny is een heldquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:58 schreef Specularium het volgende:
Sowieso.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:58 schreef Specularium het volgende:
Busje moest eerst komen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:59 schreef Specularium het volgende:
Die agent ook, pak hem dan op joh.
niksquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:00 schreef Specularium het volgende:
Wat heeft dit met democratie te maken?
Volgens mij een mocro.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:59 schreef opperkleurder het volgende:
Is het een Turk die Danny? Beetje overcompenseren van gisteren
Dan gewoon Grieksquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Zal bij mij niet zo goed gaan denk ik, niet zoveel Russen
Jan Roos voor talentawardquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:59 schreef Mani89 het volgende:
Waarom is dit niet genomineerd voor de televizierring?
Als je geilt op hockeymutsen met parelkettingen wel.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:01 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat is dat toch een geil ding die minister.
Hij is altijd zo, zelfs als hij niet vervelend doet, is hij vervelend.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:02 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind Danny normaal wel goed, maar nu was hij echt vervelend
Heel ergquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:02 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Als je geilt op hockeymutsen met parelkettingen wel.
En dan binnenkort hier ook Doomsday Preppers op TV.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
De overheid moet dvd'tjes van deze aflevering over heel Nederland verspreiden om ons te waarschuwen tegen het rode gevaar.
Ik ook, erg ook.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:09 schreef Ondervind het volgende:
Dude, Ik ging stuk tijdens deze aflevering.
Hey oude bewonerquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:13 schreef Ondervind het volgende:
Die van maandag was ook al baas trouwens.
Ja.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:01 schreef marcodej het volgende:
Probeert die Marokkaan nou Rutger na te doen en is ie behoorlijk aan het falen?
Utregquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, uh, ze waren niet in Utreg he.
twitter:Insayno twitterde op donderdag 17-10-2013 om 23:49:45Enige mensen die mij nu haten zijn PVV stemmers en randdebielen. Ik lig hier echt niet wakker van. reageer retweet
Er haten wel meer mensen die debiele ADHD-er .quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:48 schreef Gramulanion het volgende:
PAS OP VOOR PO
[ afbeelding ]
Deze man.De rest was echt royal sadness.
twitter:Insayno twitterde op donderdag 17-10-2013 om 23:49:45Enige mensen die mij nu haten zijn PVV stemmers en randdebielen. Ik lig hier echt niet wakker van. reageer retweet
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 02:58 schreef Dixon het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik wil er eigenlijk geen missen
04:45 Ik denk dat hij hiervoor wou compenserenquote:
Echtquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 03:11 schreef Dixon het volgende:
[..]
04:45 Ik denk dat hij hiervoor wou compenseren
Ook die 4 losses
Haha, Die ouderwetse grijs filteringquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 03:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
EchtHij denkt dat die heel wat is ofzo .
Hier worden koppen gesplijt
Trouwens Raymzter![]()
Nice gedaan iddquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 03:28 schreef Dixon het volgende:
[..]
Haha, Die ouderwetse grijs filtering
Mensen die hem niet haten zijn randdebielen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 02:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Er haten wel meer mensen die debiele ADHD-er .
Mensen die denken dat hij 'straat ' is moeten eens aan Jeevz vragen hoe 'straat' hij wel niet isquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:19 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Mensen die hem niet haten zijn randdebielen.
Marokkaan en ADHD gaan niet samen .quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:25 schreef RensAjacied het volgende:
Insayno hoerenjong!
Vloog bij PunchOutBattles ook al iemand aan waardoor hij gediskwalificeerd werd. Met zijn slechte teksten.
Waardeloze anchorman.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wesie doet alsof hij moet lachen, wat een topacteur.
Met zo'n gedateerd kapsel kan hij niet aan komen zetten.quote:
Ik ga morgen ook naar de kapper, maar zonder camera's.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met zo'n gedateerd kapsel kan hij niet aan komen zetten.
JD gaat morgen trouwens naar de kapper.
En zoals te doen gebruikelijk zal een hele cameracrew hem volgen.
Heb je het nu in zo'n staartje met wolvenshirt?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ga morgen ook naar de kapper, maar zonder camera's.
Nee ik heb oranje haar, een groene broek. En een flinke bassieworst.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je het nu in zo'n staartje met wolvenshirt?
En je hebt een abonnementje op Vlaardingen Nieuws om te kijken wanneer de Sambuca bij de Aldi in de aanbieding is? Volgens mij zag ik je laatst, achteruit met de prelude? Met je broer op het imperiaal?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee ik heb oranje haar, een groene broek. En een flinke bassieworst.
Met Adriaantje inderdaad, die moest ik even luchten. Onderweg nog een paar hoertjes ondergekotst.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En je hebt een abonnementje op Vlaardingen Nieuws om te kijken wanneer de Sambuca bij de Aldi in de aanbieding is? Volgens mij zag ik je laatst, achteruit met de prelude? Met je broer op het imperiaal?
Same here,quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:56 schreef Iwanius het volgende:
Idd leuk aflevering weer. Vwb bovenstaande screencap had ik eerder het gevoel dat zij een beetje geil was en die verslaggever wilde "bangen". Het kwam alleen wat rottig haar strot uit.
Daarom doet die dit nu juist toch?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:58 schreef Gramulanion het volgende:
Wel triest trouwens dat die Danny zelf misbruik maakt van de regels nadat hij twee weken lang achter die diplomaten heeft aangezeten.
Papoea Nieuw Guinea is toch geen Cuba?quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:02 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
Deels gelijk...Puntje van Cuba is Amerika...
Dacht dat ze deze vlag bij zich had:quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:02 schreef marcodej het volgende:
[..]
Papoea Nieuw Guinea is toch geen Cuba?
Nou, jij hebt er ook lekker veel van begrepen he?quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:03 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dacht dat ze deze vlag bij zich had:
[ afbeelding ]
Maar wel beetje vreemd dat Pwonews liever deze gekkies plaagt dan daadwerkelijk aankaart wat een horror bedrijf Monsanto is.quote:
Zo labiel als de tyfus, dat zie je zo... Don't stick your dick in crazy....quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:57 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Lekker wijf...jammer van die wallen.
Heej wax.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:59 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zo labiel als de tyfus, dat zie je zo... Don't stick your dick in crazy....
Als je niet beter gewend bent.... Febo....quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:59 schreef Karina het volgende:
Ik zou mijn auto ook bij de Febo zetten denk ik
Bloedspetters?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
Jij weer de bloedspetters afgewassen?
Niks mis met een speciaaltje.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
Als je niet beter gewend bent.... Febo....
Ow dacht wel dat je bij de Babyshow zou zitten.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Bloedspetters?
Nee geen horror gezien vandaag.
Oh dat, ja heb ik gekeken, half.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:01 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ow dacht wel dat je bij de Babyshow zou zitten.
Doubt itquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:03 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Goede reactie van die directeur. Medewerkers zullen flink op hun flikker hebbben gekregen.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:49 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
"Hoor wie klopt daar kinderen? POLITIE! AUFMACHEN!!"
Hij heeft hier schijnbaar heel erg serieus op gereageerdquote:Op zondag 3 november 2013 14:07 schreef Donnis het volgende:
[..]
als je Rutger beetje kent weetje dat dat sarcasme was.
Ik vind die items met Danny die gaat jagen juist de leukstequote:Op donderdag 7 november 2013 23:03 schreef tralalala het volgende:
Morgen vast weer een item over de foutparkeerders in Amsterdam!
Beter maken ze wat betere items, zeker nu omdat ze leden nodig hebben.
dat is meer om te laten zien hoe pauper nederland is.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:03 schreef tralalala het volgende:
Morgen vast weer een item over de foutparkeerders in Amsterdam!
Beter maken ze wat betere items, zeker nu omdat ze leden nodig hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |